Dat is wel genot ja.quote:Op zondag 27 november 2016 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De trolls zijn er niet, lekker toch
Heerlijke lazy Sunday.quote:Op zondag 27 november 2016 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De trolls zijn er niet, lekker toch
Lijkt zo maar.quote:Op zondag 27 november 2016 15:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Het lijkt wel een wedstrijd uit de Jupiler League. Zo matig
Dan nog zijn beide ploegen ook behoorlijk slordig op momenten dat er wel de tijd isquote:Op zondag 27 november 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt zo maar.
Beide ploegen zetten vol druk op elkaar. Hoge handelingssnelheid is vereiste.
Dat is absoluut een feit maar dat neemt de slordigheid niet wegquote:Op zondag 27 november 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en raad eens wie er al de hele wedstrijd schreeuwt om Klaassen <-> Van de Beek.
[ afbeelding ]
Wat een eng gifje.quote:Op zondag 27 november 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en raad eens wie er al de hele wedstrijd schreeuwt om Klaassen <-> Van de Beek.
[ afbeelding ]
Wil je nu een sticker?quote:Op zondag 27 november 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matig gifjequote:Op zondag 27 november 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds van slag door de penalty van PSV gisteren.quote:
Omdat er weinig beters is dan Younes..quote:Op zondag 27 november 2016 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haalt bosz riedewald en tete eruit maar laat hij younes altijd staan?
Ik denk dat sink beter is hangend links dan younes nu.quote:Op zondag 27 november 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er weinig beters is dan Younes..
Zou Heerenveen dan al voor staan ja?quote:Op zondag 27 november 2016 15:56 schreef Dos37 het volgende:
Man als Verstappen toch niet was gespind
En dan de vreselijke Dijks weer opstellen die het spel zes jaar vertraagt.quote:Op zondag 27 november 2016 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat sink beter is hangend links dan younes nu.
Toen hoorde ik vooral PSV-fans jaquote:Op zondag 27 november 2016 15:56 schreef Coco98 het volgende:
Wat zeikt iedereen over Makkelie? Ik hoorde jullie niet bij de wedstrijd tegen utrecht
oh kut verkeerde topicquote:Op zondag 27 november 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Heerenveen dan al voor staan ja?
Onana > Vermeerquote:Op zondag 27 november 2016 16:00 schreef Paul het volgende:
Denken jullie dat onana de keepert blijft bij ajax?
OP NAAR HET FEYENOORD TOPICquote:
Mja, Ajax niet heel veel meer ofzoquote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel terecht verder, Heerenveen bakte er weinig van sinds ik keek.
Ik kijk pas een paar minuten, eerst F1 gekeken.quote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onzin, had net zo goed aan de andere kant kunnen vallen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah ik zag wel een paar grote kansen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, Ajax niet heel veel meer ofzo
nou je jinxed feyenoord behoorlijk naar de winstquote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Paul het volgende:
Straks wint Utrecht, dus Ajax 1e ongelooflijk
Dit is best een aparte vergelijking.quote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kankerdom ben je om tete en riedewald op de bank te laten als je dat geneuzel ziet van veltman en younes.(en traore)
Mja, Heerenveen heeft ze op zich ook wel gehad. Ik vind het overwicht in ieder geval niet overduidelijk, ofzoquote:Op zondag 27 november 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah ik zag wel een paar grote kansen.
Je bent zelf best apart.quote:Op zondag 27 november 2016 16:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is best een aparte vergelijking.
Bovendien speelt Veltman top.
Heb de eeeste 55 mon gemistquote:Op zondag 27 november 2016 16:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is best een aparte vergelijking.
Bovendien speelt Veltman top.
Ga je iets anders kijken?quote:Op zondag 27 november 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Heerenveen verder niet meer scoren.
Dat is op zich best opvallend te noemen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds niemand overleden aan een hartinfarct
Makkelie moet zijn fluit inleveren.quote:Op zondag 27 november 2016 16:05 schreef Tagliano het volgende:
Wat fluit Makkelie bijzonder vervelend aan beide kanten
Bah, viespeukquote:Op zondag 27 november 2016 16:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Makkelie moet zijn fluit inleveren.
Bij Pax.
Die jongen speelt verstoppertje maar legt er af en toe 1 in. Bijzonder is dat. Hopelijk komt er in de winterstop een club voor hem.quote:Op zondag 27 november 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, de teleurstelling van de dag is dan weer dat Klaassen zijn abonnement op de basis met 100 jaar verlengd heeft.
Nee.quote:Op zondag 27 november 2016 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
Ik schakel nu in, Lucky ajax zeker weer?
De goal was niet lucky te noemenquote:Op zondag 27 november 2016 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
Donny was voor 80% de goalmaker.quote:Op zondag 27 november 2016 16:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die jongen speelt verstoppertje maar legt er af en toe 1 in. Bijzonder is dat. Hopelijk komt er in de winterstop een club voor hem.
Heerenveen bakt er ook niet zo veel van hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
Ik lig echt dubbel en tegelijk huil ik.quote:Op zondag 27 november 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
.......
Younes en Traoré zijn zo pijnlijk.
Wat hij bij mij wel boven El Ghazi heeft is dat zijn inzicht oneindig veel beter is. Maar goed, daar heb je niet zoveel aan als je het op dit moment niet uit kunt voeren natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2016 16:10 schreef skysherrif het volgende:
maargoed, hier heeft traore ook veel krediet omdat ie 2x per wedstrijd een geniale actie heeft en er 10 verpest
Traore is een oogappeltje van Boszquote:Op zondag 27 november 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien beter als El Ghazi volgende week speelt. Die doet het ook prima bij Jong Ajax.
Wat denk je zelf joh met die kut Bos.quote:Op zondag 27 november 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien beter als El Ghazi volgende week speelt. Die doet het ook prima bij Jong Ajax.
Younes kan er ook uitquote:Op zondag 27 november 2016 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf joh met die kut Bos.
Denk eerder dat de keus is om De Ligt op Veerman te zettenquote:
Heerenveen heeft al een tijdje niets meer laten zien.quote:Op zondag 27 november 2016 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dan mogen we makkelie nog bedanken, als het 0 1 blijft
dan ditquote:Op zondag 27 november 2016 16:16 schreef WethouderHekking het volgende:
Utrecht - Feyenoord kan in ieder geval niet minder worden als dit.
Die speelt bij Utrecht.quote:Op zondag 27 november 2016 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Veergod verliest het kopduel van Kabouter Plop
Die haatbaard speelt altijd met de sokken half opgetrokken. Die vraagt er om om een doodschop te krijgen.quote:
Dan ontstaat er gelijk een explosieve situatiequote:Op zondag 27 november 2016 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die haatbaard speelt altijd met de sokken half opgetrokken. Die vraagt er om om een doodschop te krijgen.
Wat een heerlijke teksten van het fantastische FOXquote:Op zondag 27 november 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij SPA-ROD stelde dat Breuer zijn ERVARING in het fysieke duel gooide. Lekker hoor.
Thuis of uit?quote:Op zondag 27 november 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
Groningen moet welhaast een spektakel van jewelste worden
quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch ook dat alle Ajacieden zich al blind rijk rekenen.
Feyenoord wint over het algemeen wel in Utrecht geloof ikquote:
Hey Koffieplanter,quote:Op zondag 27 november 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze winnen met 3-1, u hoeft niet meer te kijken.
Feyenoord wint, Utrecht doet weinig over het algemeen tegen Feyenoord. Geven alles tegen Ajax, de rest van het seizoen boeit ze niet.quote:
Je hoeft alleen Karsdorp door te schuiven naar het middenveld en het is winst.quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Feyenoord wint, Utrecht doet weinig over het algemeen tegen Feyenoord. Geven alles tegen Ajax, de rest van het seizoen boeit ze niet.
Een van de beteren bij Feyenoord idd.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen Karsdorp door te schuiven naar het middenveld en het is winst.
Younes zorgt nog een soort van voor dreigingquote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je wie pas teringslecht zijn.
Younes en Traoré.
Ja, ook. Al was dat hakje van Traoré wel geniaal.quote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je wie pas teringslecht zijn.
Younes en Traoré.
Ik ben trots op jequote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
Heerlijk om zo'n sterke bank te hebben, Ajax zijnde
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ook. Al was dat hakje van Traoré wel geniaal.
[..]
Ik ben trots op je
Blaffende honden bijten niet.quote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Younes zorgt nog een soort van voor dreiging
Perez is een Deen, vergeef die man ook al woont hij al tig jaar hier.quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je geen domme taalfout maakte, daar waar Perez dat zojuist wel deed.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Perez is een Deen, vergeef die man ook al woont hij al tig jaar hier.
Wist je dat ik Ajacied422 ooit heb moeten verbeteren op die 'als ... zijnde'-fout? Sindsdien is hij er helemaal allergisch voor.quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je geen domme taalfout maakte, daar waar Perez dat zojuist wel deed.
*doetquote:Op zondag 27 november 2016 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Maar als hij het nog een keer doen is het écht over tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |