PCI sloten die ik overhoud? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2016 14:36 schreef mstx het volgende:
Dat past zonder problemen. Ziet er alleen een beetje lelijk uit met de lege ruimte en pci sloten die je overhoudt.
Uitsparingen aan de achterkant van je kast, bedoeld om de connectoren van uitbreidingskaarten toegankelijk te maken. Verder niets mee mis.quote:Op zondag 27 november 2016 15:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
PCI sloten die ik overhoud? Hoe bedoel je?
die kan ik toch weer dicht makenquote:Op zondag 27 november 2016 15:19 schreef vaduz het volgende:
[..]
Uitsparingen aan de achterkant van je kast, bedoeld om de connectoren van uitbreidingskaarten toegankelijk te maken. Verder niets mee mis.
Ik zou dat lekker laten liggen en zelf de componenten bij elkaar zoeken.quote:Op zondag 27 november 2016 13:44 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil mijn pc gaan upgraden en uiteraard niet teveel uitgeven en mijn oog viel op dit:
https://www.conrad.nl/nl/(...)cro-atx-1218005.html
Nu blijkt het een mini ATX mobo te zijn en ik heb een 'normale' kast. Dat is ATX, niet? En past een mini ATX in een ATX kast?
En is de onboard videokaart beter dan mijn huidige Ato Radeon HD 3850?
aha! dank voor de info!quote:Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik zou dat lekker laten liggen en zelf de componenten bij elkaar zoeken.
Moederbord kost 57, cpu kost 68, geheugen kost 30, samen 155. En als je dan even 5 minuten verder zoekt, koop je een ATX-moederbord.
Bijvoorbeeld deze (kost een tientje meer, maar dan zit je nog steeds ruim onder die 189):
https://tweakers.net/pricewatch/347331/gigabyte-ga-970a-ds3p.html
Graag gedaan. Tweakers is your friend.quote:
Dit idd. Lijkt me dat ze deze antieke meuk anno 2016 beter als "downgrade kit" kunnen aanprijzenquote:Op zondag 27 november 2016 17:34 schreef Catch22- het volgende:
Je moet wel een hele brakke pc hebben als dit een upgrade is
Daarnaast zou ik zeker geen AMD meer kopen tot Zen uitgebracht is, kan je beter voor een goedkopere variant van Intel gaan.quote:Op zondag 27 november 2016 18:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit idd. Lijkt me dat ze deze antieke meuk anno 2016 beter als "downgrade kit" kunnen aanprijzen
quote:Op zondag 27 november 2016 17:34 schreef Catch22- het volgende:
Je moet wel een hele brakke pc hebben als dit een upgrade is
Of je gaat voor een duurdere variant van Intel en laat AMD helemaal links liggen.quote:Op zondag 27 november 2016 19:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik zeker geen AMD meer kopen tot Zen uitgebracht is, kan je beter voor een goedkopere variant van Intel gaan.
kuchekuchefanspeedcontrollerkuchekuchequote:Op zondag 27 november 2016 18:26 schreef Henno het volgende:
Ik heb een µATX serverbord in een ATX kast hangen (fileserver en HTPC in 1), geen probleemMooi juist, ik kan een grote kast makkelijker en op een stillere manier koel houden dan een kleine, want 140mm fans, is ook wel belangrijk, die bak staat in de huiskamer naast de TV.
Dat zou ik nu niet meer doen, over iets meer dan een maand presenteert Intel de nieuwe Kaby Lake lijn tijdens de CES.quote:Op zondag 27 november 2016 19:08 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Of je gaat voor een duurdere variant van Intel en laat AMD helemaal links liggen.
Maar de TS is niet op zoek naar gamer-specs, denk ik.
Voor de extra performance hoef je niet te wachten, maar misschien worden de Skylake en Broadwell cpu's iets goedkoper.quote:Op zondag 27 november 2016 19:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat zou ik nu niet meer doen, over iets meer dan een maand presenteert Intel de nieuwe Kaby Lake lijn tijdens de CES.
Genoeg 8 jaar oude PC's rennen rondjes om deze "upgrade kit".quote:Op zondag 27 november 2016 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
Een jaar of 8 geleden gekocht. Dus ja. Ik hoef ook niet het nieuwste van het nieuwste. Verre van zelfs
quote:Op zondag 27 november 2016 19:08 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Maar de TS is niet op zoek naar gamer-specs, denk ik.
Oh,btw, alles is beter dan jouw Radeon 3850.quote:
Het gaat ook niet om de performance, maar om de toevoegingen aan de instructieset zoals hevc-support.quote:Op zondag 27 november 2016 19:16 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Voor de extra performance hoef je niet te wachten, maar misschien worden de Skylake en Broadwell cpu's iets goedkoper.
"The primary goal of the new codec is 50 percent better compression efficiency than H.264 and support for resolutions up to 8192x4320."quote:Op zondag 27 november 2016 20:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de performance, maar om de toevoegingen aan de instructieset zoals hevc-support.
Daar ga je aankomend jaar of het jaar daarop wel achterkomen, niet vanwege de resolutie in ieder geval.quote:Op zondag 27 november 2016 20:15 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
"The primary goal of the new codec is 50 percent better compression efficiency than H.264 and support for resolutions up to 8192x4320."
En dat heb ik nodig, waarom?
Omdat je, zeker als je zo'n kutcpu hebt, video niet op je cpu wilt moeten decoden.quote:Op zondag 27 november 2016 20:15 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
"The primary goal of the new codec is 50 percent better compression efficiency than H.264 and support for resolutions up to 8192x4320."
En dat heb ik nodig, waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |