SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
Vervelend familieverhaal hè. Als je dat toch eens kende.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij een junk, hij een clown......het is toch wat!
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen zitten we wel op 7 luisteraars. Hoe Vouter de muziek, des te meer mensen inschakelen
En toen eentje daarvan volwassen werd, maakte die ook een liedje!quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:25 schreef Dj_Vout het volgende:
Zeehondenbaby's in 't Groninger land
Toch wel mooi dat je die onthouden hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen eentje daarvan volwassen werd, maakte die ook een liedje!
Meisje, ik ben een zeehond!
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, iedereen is weer wakker hoor
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat je die onthouden hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik krijg je muziek niet uit mijn schedel verbannen man!
quote:
En dan kom je vast helemaal tot rust.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]En dat is serieus geen geintje!
Soms als ik overprikkeld ben door veel impulsen op een dag, schiet er een nummer van 1 van je shows te binnen en die blijft dan maar malen!
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht even dat we The Bloodhound Gang met Mope kregen
Mooi is dat, dat je dan de hele dag in je hoofd zit met Martine Bijl die zich beklaagt over carnaval.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]En dat is serieus geen geintje!
Soms als ik overprikkeld ben door veel impulsen op een dag, schiet er een nummer van 1 van je shows te binnen en die blijft dan maar malen!
Maar meestal zijn het continu random korte flitsen die me te binnen schieten.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi is dat, dat je dan de hele dag in je hoofd zit met Martine Bijl die zich beklaagt over carnaval.
Ah.... dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zit ook een sample uit Rock Me Amadeus in.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En dan kom je vast helemaal tot rust.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi is dat, dat je dan de hele dag in je hoofd zit met Martine Bijl die zich beklaagt over carnaval.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |