Nee hoor want Painter zit al in de eerste ronde. Cadby speelt in de voorronde tegen Sun.quote:Op maandag 28 november 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu kunnen we Painter - Cadby krijgen
Ja goed, als Cadby wint van Sun dan...quote:Op maandag 28 november 2016 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor want Painter zit al in de eerste ronde. Cadby speelt in de voorronde tegen Sun.
Nee, want Painter speelt net als Cadby or Sun tegen een seed.quote:Op maandag 28 november 2016 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, als Cadby wint van Sun dan...
De ronde daarna, gaat me vooral om dat ze elkaar kunnen treffenquote:Op maandag 28 november 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Painter speelt net als Cadby or Sun tegen een seed.
Wat is daar bijzonder aan dan?quote:Op maandag 28 november 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ronde daarna, gaat me vooral om dat ze elkaar kunnen treffen
Eigenlijk gun ik dit Newton ook weer nietquote:Op maandag 28 november 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bates gooit Newton eruit.
Wel jammer dat Pecker weer zo nodig moest falen. Van Duijvenbode verloor met 5-3 van die knaller die jelle vrijdag bijna stunde.
Bad Boyquote:Op maandag 28 november 2016 13:36 schreef hafcfan het volgende:
Hey Nicholson doet ook mee en won de 1e ronde ook nog
RIP Hakkenopkomstquote:Op maandag 28 november 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bates gooit Newton eruit.
Wel jammer dat Pecker weer zo nodig moest falen. Van Duijvenbode verloor met 5-3 van die knaller die jelle vrijdag bijna stunde.
Simon Stevenson is die gast die Klaasen er bijna uitgooide. Vind ik nog niet zo'n drama. Ik spring wel het raam uit als die kutKellett het WK haalt. Die vent voegt compleet niets toe.quote:Op maandag 28 november 2016 15:30 schreef hafcfan het volgende:
Quarter-Finals
Mark Frost (16) v Ritchie Edhouse
Simon Stevenson v Scott Taylor
John Bowles v Stuart Kellett
Ross Smith v Kevin Simm
Wat een aids gvd
Bowles is ook wel tof. Toen tegen Garry op het WKquote:Op maandag 28 november 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Stevenson is die gast die Klaasen er bijna uitgooide. Vind ik nog niet zo'n drama. Ik spring wel het raam uit als die kutKellett het WK haalt. Die vent voegt compleet niets toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |