RIP Hakkenopkomstquote:Op maandag 28 november 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bates gooit Newton eruit.
Wel jammer dat Pecker weer zo nodig moest falen. Van Duijvenbode verloor met 5-3 van die knaller die jelle vrijdag bijna stunde.
Simon Stevenson is die gast die Klaasen er bijna uitgooide. Vind ik nog niet zo'n drama. Ik spring wel het raam uit als die kutKellett het WK haalt. Die vent voegt compleet niets toe.quote:Op maandag 28 november 2016 15:30 schreef hafcfan het volgende:
Quarter-Finals
Mark Frost (16) v Ritchie Edhouse
Simon Stevenson v Scott Taylor
John Bowles v Stuart Kellett
Ross Smith v Kevin Simm
Wat een aids gvd
Bowles is ook wel tof. Toen tegen Garry op het WKquote:Op maandag 28 november 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Stevenson is die gast die Klaasen er bijna uitgooide. Vind ik nog niet zo'n drama. Ik spring wel het raam uit als die kutKellett het WK haalt. Die vent voegt compleet niets toe.
Eens, daarom hoop ik dat die vent het haalt. Memorabele tweede ronde.quote:Op maandag 28 november 2016 15:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bowles is ook wel tof. Toen tegen Garry op het WK
Ah oke.quote:Op maandag 28 november 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winnaars strijden erom wie in de eerste ronde mag spelen. Verliezers in de voorronde.
Stream.quote:Op maandag 28 november 2016 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt het op RTL7 straks? Of moet ik een streampje zoeken
Norris gaat in de tweede ronde al zitten tegen Febo.quote:Op maandag 28 november 2016 16:32 schreef hafcfan het volgende:
Zjak denkt dat Norris het goed gaat doen![]()
Nergens op gebaseerd
1e kan ook zomaarquote:Op maandag 28 november 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Norris gaat in de tweede ronde al zitten tegen Febo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |