2 wekenquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat zei de dealer toen je dat vroeg?
Ik heb alleen een pet op na het sporten. Zelfde voor een trainingspak.quote:
Dat ie eerder komtquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is dat toch je antwoord? Wat wil je dan nog van ons?
Zou er maar niet vanuit gaan. Ze proberen eerst een volle trailer te verzamelen die dezelfde kant op gaat.quote:
Wat rij jij dan?quote:Op zondag 27 november 2016 14:35 schreef Coritchando het volgende:
Heb je echt zo'n haast met voor lul rijden???
Het hoeft niet met een boot uit japan te komenquote:
Jammer, had je wel kwaliteit gehad.quote:Op zondag 27 november 2016 16:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het hoeft niet met een boot uit japan te komen
maar wel een slechtere inruilwaardequote:Op zondag 27 november 2016 16:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Jammer, had je wel kwaliteit gehad.
Ik zou wachten op de Golf 23....quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso beter even wachten op de Golf 8 nu die er bijna aankomt.
Dan kun je heel lang wachten.quote:Op zondag 27 november 2016 19:19 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de Golf 23....
Ze lijken toch allemaal op elkaarquote:Op zondag 27 november 2016 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun je heel lang wachten.
Maar ik vind het zeer onverstandig om een nieuwe auto te kopen net een paar maanden voordat de opvolger geleverd wordt. Rijdt je meteen in een oude bak voor dezelfde prijs waar je ook het nieuwe model voor had kunnen kopen.
nog nooit een nieuwe auto gekocht? Je onderhandeld over de prijs, en vlak voor de introductie van het nieuwe model praat je er zo 20% vanafquote:Op zondag 27 november 2016 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun je heel lang wachten.
Maar ik vind het zeer onverstandig om een nieuwe auto te kopen net een paar maanden voordat de opvolger geleverd wordt. Rijdt je meteen in een oude bak voor dezelfde prijs waar je ook het nieuwe model voor had kunnen kopen.
Dat is ook de bedoeling.quote:
8k korting is wel de moeite als dat idd zo werkt als je vertelt.quote:Op zondag 27 november 2016 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nog nooit een nieuwe auto gekocht? Je onderhandeld over de prijs, en vlak voor de introductie van het nieuwe model praat je er zo 20% vanaf
Het is vrij zonde om een nieuwe auto te kopen terwijl een maand later de nieuwe versie ervan in de showrooms staat.quote:Op zondag 27 november 2016 19:19 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de Golf 23....
Dan moet je natuurlijk wel weten dat er spoedig een nieuwe versie komt.quote:Op zondag 27 november 2016 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nog nooit een nieuwe auto gekocht? Je onderhandeld over de prijs, en vlak voor de introductie van het nieuwe model praat je er zo 20% vanaf
Beetje de autotijdschriften bijhouden, Auto Motor Sport, Auto Bild.quote:Op zondag 27 november 2016 20:35 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel weten dat er spoedig een nieuwe versie komt.
Dat gaat de dealer je echt niet vertellen hoor
Zeker een volkswagen dealer niet.
Alleen jammer dat ts 14 dagen gelezen had ipv 14 wekenquote:Op zondag 4 december 2016 14:18 schreef Nerdslayer het volgende:
hallo ik ben piet van pom de importeur van uw volkswagen golf na aanlijding van u berigt op dit forum lever ik de golf in 13 in plaats van 14 dagen gefelisiteert
gr gr
piet van pom nederland en ria (me vrouw) en een poot van de hont
vraag of de dealer een leenkar heeft.quote:Op zondag 4 december 2016 16:44 schreef Aiciu het volgende:
M'n andere auto is dood sinds gisteravond, nu moet ik voor een paar weken nog een andere auto kopen als tussendoortje![]()
Wat is een beetje beschikbaar voor om en nabij ¤4.000,- want ik ga niet zonder auto.
Ik heb nu een 2016 Peugeot 308 maar die moet ik morgen inleveren.quote:Op zondag 4 december 2016 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vraag of de dealer een leenkar heeft.
Dan vraag je een andere.quote:Op zondag 4 december 2016 17:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb nu een 2016 Peugeot 308 maar die moet ik morgen inleveren.
Moet wel zeggen dat ie best goed rijdt voor een burgerbak, maar ben niet harder gegaan dan 180 in de tunnel. Nodigt uit om harder te willen, ligt goed op de weg.
Ik lease niet.quote:Op zondag 4 december 2016 18:10 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan vraag je een andere.
Een Golf is geen burgerbak btw?
Nee dat heeft er ook niks mee te maken, de dealer kan je toch wel tijdelijk uithelpen...!quote:
Een Jap koop je voor het leven, niet om in te ruilenquote:Op zondag 27 november 2016 16:08 schreef DieselTank het volgende:
[..]
maar wel een slechtere inruilwaarde
Nou dan blijf jij toch lekker in een jap rijden. Zelf heb ik ook een jap omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn maar oh god wat zijn sommige toch saai en lelijk. bijvoorbeeld toyota.quote:Op zondag 4 december 2016 19:39 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Een Jap koop je voor het leven, niet om in te ruilen
mazda 323?quote:Op zondag 4 december 2016 16:44 schreef Aiciu het volgende:
M'n andere auto is dood sinds gisteravond, nu moet ik voor een paar weken nog een andere auto kopen als tussendoortje![]()
Wat is een beetje beschikbaar voor om en nabij ¤4.000,- want ik ga niet zonder auto.
Ik heb een Impreza. 1998 model.quote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou dan blijf jij toch lekker in een jap rijden. Zelf heb ik ook een jap omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn maar oh god wat zijn sommige toch saai en lelijk. bijvoorbeeld toyota.
Mwoah, ik zie toevallig net die reclame voorbijschuiven van Toyota..quote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou dan blijf jij toch lekker in een jap rijden. Zelf heb ik ook een jap omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop zijn maar oh god wat zijn sommige toch saai en lelijk. bijvoorbeeld toyota.
Te oud. Ben helemaal klaar met hele oude auto's sinds die klote cabrio me in de steek begon te latenquote:
Daar blijft weinig van over op deze manierquote:Op zondag 4 december 2016 20:09 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij geld hebben"-topic
Mooi futuristisch uiterlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie toevallig net die reclame voorbijschuiven van Toyota..
[ afbeelding ]
Toyota's rijden sowieso als poep met die kut CVT-bakkenquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Mooi futuristisch uiterlijk.
Navigatie systeem schijnt alleen byzonder traag te zijn
Bijna alle navigatiesystemen in auto's zijn kut. Google maps / Waze FTW.quote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Mooi futuristisch uiterlijk.
Navigatie systeem schijnt alleen byzonder traag te zijn
Nog maar te zwijgen van smartphone integratie, zelfs ipods ondersteunen ze waardeloos en die zijn, wat is het, ook al weer 15 jaar op de markt?quote:Op zondag 4 december 2016 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijna alle navigatiesystemen in auto's zijn kut. Google maps / Waze FTW.
Ik had de video van autoblog/autoweek gezien over deze auto. De makers hebben specifiek voor de jongere hippe generatie gericht maaaaar het is ook voor ouderen zijden ze er bijquote:Op zondag 4 december 2016 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie toevallig net die reclame voorbijschuiven van Toyota..
[ afbeelding ]
Niet het Idrive systeem van BMW, of het MMI van Audi. Die zijn erg innovatief en dooracht als je het mij vraagt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijna alle navigatiesystemen in auto's zijn kut. Google maps / Waze FTW.
MMI van audi loopt imho een jaar of 6-10 achter de feiten aan. Ipod bedienen via de MMI, veel meer dan een nummer selecteren kan je niet. Zit vol bugs, hij speelt regelmatig door als je de auto uitzet, je kan binnen een nummer, podcast of audioboek niet voor of achteruit.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:29 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Niet het Idrive systeem van BMW, of het MMI van Audi. Die zijn erg innovatief en dooracht als je het mij vraagt.
Bij Audi moet je er dan natuurlijk wel even audi smartphone interface, en connect etc bij de optielijst aanvinkenquote:Op woensdag 7 december 2016 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
MMI van audi loopt imho een jaar of 6-10 achter de feiten aan. Ipod bedienen via de MMI, veel meer dan een nummer selecteren kan je niet. Zit vol bugs, hij speelt regelmatig door als je de auto uitzet, je kan binnen een nummer, podcast of audioboek niet voor of achteruit.
Je smartphone gebruiken via mmi? Veel meer dan telefoneren gaat niet.
Alle automerken lopen qua boordcomputer cq multimedia systeem hopeloos achter de feiten aan. Automatische updates? Een firewall tussen de interface en cruciale functies van de auto? Display van je mobiel op scherm?
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |