Ehm ik herken een deel van Skull-splitter zijn verhaal ook wel. Misschien hebben we met dezelfde gehadquote:Op zondag 27 november 2016 13:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uitgescholden door een dame op Tinder toen ik vertelde over mijn non-monogame levensstijl.
En wel vaker rare dingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen omdat ik niet monogaam ben.
Van ''je hebt geen echte relatie'' tot aan ''ik betwijfel of je van je partner houd''. Dit soort dingen zijn herkenbaar voor iedereen met een open relatie structuur.
Andersom ben ik nog NOOIT iemand tegen gekomen die is vernederd omdat hij/zij monogaam is.
Ik kan me trouwens ook niet vinden in de rest van je argumenten over poly relaties, klinkt heel erg als n=1 dus de absolute waarheid.
Ben ook wel benieuwd naar haar reden. Van die no call no show smoesjes ughquote:Op zondag 27 november 2016 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup. Ik ben wel benieuwd of ze een goede reden heeft.
euhm niet om hard te doen of zo maar ze is niet te laatquote:Op zondag 27 november 2016 13:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel duidelijke grenzen die ik hard aanhou. Maar totdat die overschreden zijn of uitgetest worden ben ik erg easy going en geduldig. Waarschijnlijk zul je dit wel als beta interpreteren maar dat valt erg mee
Verder wil ik juist niet zo neurotisch bezig zijn met of ze wel op tijd is enzo. Als ze er een handje van heeft om altijd te laat te komen oid weet ik dat snel genoeg en kan ik af gaan wegen of het me de moeite waard is om verder te daten
Ze is net wakker en heeft afgelopen nacht amper kunnen slapen. Zou goed kunnen natuurlijk, maar laat de bal wel bij haar liggen.quote:Op zondag 27 november 2016 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar haar reden. Van die no call no show smoesjes ugh
Klopt maar ik ging in op Weissman's post over contact hebben voordat je de deur uit gaat. Zij is uiteraard gewoon niet op komen dagen.quote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef Allures het volgende:
[..]
euhm niet om hard te doen of zo maar ze is niet te laat
Te laat is een minuut of 10 of anders een appje met uitleg en een nieuwe eta
Dit is gewoon niet op komen dagen...
Ok, ik moet je toegeven dat ik 1 drama open relatie geval ken en heb meegemaakt. Ik bespaar je de details maar hieronder een korte samenvatting.quote:
Goed zo, gisteren al een goede klik?quote:Op zondag 27 november 2016 16:25 schreef escalatie het volgende:
Ik heb gisteren ouderwets bij het stappen een telefoonnummer gescoord ondanks ik blauw als een aap was.![]()
Binnenkort wat afspreken als het appen verder goed blijft gaan.
Mijn verhaal was OT. Waarom is het weg?quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef Samzz het volgende:
Offtopic reacties weg. Ontopic over daten, de rest kan elders.
Het drama van een poly relatie? Dat gaat toch niet over daten?quote:Op zondag 27 november 2016 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn verhaal was OT. Waarom is het weg?
Eigenlijk vannacht niet veel woorden uitgewisseld. Vooral met haar gedanst en telefoonnummer gevraagd en gekregen. Dus moeilijk om te zeggen of er een klik is (ook gezien mijn toestand op dat momentquote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goed zo, gisteren al een goede klik?
Discussies rond het daten zijn juist het levendigst dan verhalen over de date zelf.quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ook! Hadden het gister nog even gehad over hoe we de vorige keer zagen(vriendschappelijk) en vroeg gister maar of ze dan zin had in een movie date aankomende week, waar ja op werd gezegd. Gaat leuk worden.quote:
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je datequote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het drama van een poly relatie? Dat gaat toch niet over daten?
Je had het over een relatiequote:Op zondag 27 november 2016 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot
Er is tegenwoordig toch een specifiek topic voor daten in open relaties?quote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had het over een relatie.
Mja, zal wel aan mij liggen dan. Zal een FA vragen m terug te zetten.
Blijkbaarquote:Op zondag 27 november 2016 16:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig toch een specifiek topic voor daten in open relaties?
SEX / Open relaties #5 met seksfeesten en swingersparties
quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik had een tweede/vervolgdate tussen de middag na vorige week de eerste gehad te hebben. Eerste date bij haar thuis, vandaag rond lunchtijd bij mij thuis. Dan denk ik van tevoren; houd het simpel en maak lasagne. Wat kan daar nu fout aan gaan?quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Discussies rond het daten zijn juist het levendigst dan verhalen over de date zelf.
'Ik had een superdate gisteravond'
'O leuk. Op naar een tweede dan'
'Hoe was je date gegaan?'
'Het was een kutdate. Ze wilde geen seks'
'Dumpen die handel. Next'
Ik kan me niet in vinden in de TT daar. Seksfeesten en swingerparties is niet hoe ik non monogamie beleef.quote:Op zondag 27 november 2016 16:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig toch een specifiek topic voor daten in open relaties?
SEX / Open relaties #5 met seksfeesten en swingersparties
Beter kan niet, toch?quote:Op zondag 27 november 2016 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Ik had een tweede/vervolgdate tussen de middag na vorige week de eerste gehad te hebben. Eerste date bij haar thuis, vandaag rond lunchtijd bij mij thuis. Dan denk ik van tevoren; houd het simpel en maak lasagne. Wat kan daar nu fout aan gaan?Soepje als voorafje zodat je kunt wachten tot de lasagne in de oven klaar is. Bovenste lasagnebladen waren te hard gegaan en krokant gebakken. Middelste en onderste lasagnebladen waren niet helemaal gaar en iets te el dente.
Gelukkig was het nagerecht wel geslaagd met citroengemberyoghurtcake en bolo de bolocha. Can't have it all and eat your cake too hmm?Was verder een leuke vervolgdate, geluncht van 12:30 tot 14:30 uur. En ik eet anders nooit warm tussen de middag. Maar voor een date die dat wel graag doet maak ik graag een uitzondering
Al gaf ze terecht aan: laat het koken in het vervolg maar aan mij over
Oh well
Ohh, leuk dat je wel lasagne hebt gemaakt en die moeite erin hebt gestoken.quote:Op zondag 27 november 2016 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Ik had een tweede/vervolgdate tussen de middag na vorige week de eerste gehad te hebben. Eerste date bij haar thuis, vandaag rond lunchtijd bij mij thuis. Dan denk ik van tevoren; houd het simpel en maak lasagne. Wat kan daar nu fout aan gaan?Soepje als voorafje zodat je kunt wachten tot de lasagne in de oven klaar is. Bovenste lasagnebladen waren te hard gegaan en krokant gebakken. Middelste en onderste lasagnebladen waren niet helemaal gaar en iets te el dente.
Gelukkig was het nagerecht wel geslaagd met citroengemberyoghurtcake en bolo de bolocha. Can't have it all and eat your cake too hmm?Was verder een leuke vervolgdate, geluncht van 12:30 tot 14:30 uur. En ik eet anders nooit warm tussen de middag. Maar voor een date die dat wel graag doet maak ik graag een uitzondering
Al gaf ze terecht aan: laat het koken in het vervolg maar aan mij over
Oh well
Je bent wel van de allochtonen hequote:Op zondag 27 november 2016 17:23 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
Ohh, leuk dat je wel lasagne hebt gemaakt en die moeite erin hebt gestoken.
Doet me denken aan de man die op een date lasagne had gemaakt met gepaneerde kipschnitzels als tussenlaag en vier soorten kaas on top. En kersentaart als toetje. Krijg hier honger van.
Heb binnenkort misschien een date met een Spanjaard die vrienden voor me hadden gematcht op Tinder. Eén van de weinige leuke matches op tinder atm.
Qua hoofdgerecht welquote:
Het is alleen wel fijn als je wat eetbaars op tafel neer zet, klein detail maarquote:Op zondag 27 november 2016 17:23 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
Ohh, leuk dat je wel lasagne hebt gemaakt en die moeite erin hebt gestoken.
Doet me denken aan de man die op een date lasagne had gemaakt met gepaneerde kipschnitzels als tussenlaag en vier soorten kaas on top. En kersentaart als toetje. Krijg hier honger van.
Heb binnenkort misschien een date met een Spanjaard die vrienden voor me hadden gematcht op Tinder. Eén van de weinige leuke matches op tinder atm.
Eerlijk gezegd moet ik me bij skull splitter aansluiten. Ik heb twee keer met een vrouw met een open relatie gedate en beiden waren achteraf gezien gewoon een drama. Veel onzekerheid, continu bevestiging zoeken, nog net niet letterlijk aan me hangen etc. Sorry, maar ik ga geen minuut tot minuut verantwoording afleggen waar ik ben als we alleen daten. Dat de ik overigens in een relatie ook niet.quote:Op zondag 27 november 2016 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, ik moet je toegeven dat ik 1 drama open relatie geval ken en heb meegemaakt. Ik bespaar je de details maar hieronder een korte samenvatting.
Relatie totaal uit balans, zij had al heel lang meer geen liefde voor hem maar het was wel praktisch dat hij alles betaalde. Dus bleef ze bij hem (zonder communicatie, zonder seks te hebben) en loog over wat ze allemaal deed met anderen. Weekenden weg met andere mannen en dan vertellen dat ze bij vriendinnen was. Dat past niet in mijn beleving van een open relatie. Vond het geen gezonde manier van met mensen omgaan.
Op een gegeven moment ging ze aan de drugs.
Toen ik geen zin meer had in haar drama en het contact heb afgekapt heeft ze mij nog maanden lang gestalkt.
Maar dit is ook de enige uitzondering op de regelhorrorcase
Dit had je ook gewoon kunnen overkomen bij een monogame dame. Dit heeft niets te maken met een open of gesloten relatie, maar met het karakter van de vrouwen in kwestie.quote:Op zondag 27 november 2016 18:37 schreef yats het volgende:
Ik heb twee keer met een vrouw met een open relatie gedate en beiden waren achteraf gezien gewoon een drama. Veel onzekerheid, continu bevestiging zoeken, nog net niet letterlijk aan me hangen etc. Sorry, maar ik ga geen minuut tot minuut verantwoording afleggen waar ik ben als we alleen daten.
Ditquote:Op zondag 27 november 2016 18:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit had je ook gewoon kunnen overkomen bij een monogame dame. Dit heeft niets te maken met een open of gesloten relatie, maar met het karakter van de vrouwen in kwestie.
Ik heb geen relatie. Ik ben alleen niet monogaam. Daten doe ik rustig met verschillende personen tegelijkertijd, die weten dat ik zo in elkaar steek en ook weten dat ze nooit de enige zullen zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 19:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ja leuk, pls nokken naar het open relatie topic. Voor sommige werkt het, anderen niet.
Je mag best vertellen over je datesquote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie. Ik ben alleen niet monogaam. Daten doe ik rustig met verschillende personen tegelijkertijd, die weten dat ik zo in elkaar steek en ook weten dat ze nooit de enige zullen zijn.
Maar goed ik ben al weer weg, want de tere zieltjes hier komen niet graag buiten hun hokjes of comfort zone.
waarom zouden mensen met een open relatie weg moeten als je zelf al aangeeft dat het voor sommige werkt?quote:Op zondag 27 november 2016 19:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ja leuk, pls nokken naar het open relatie topic. Voor sommige werkt het, anderen niet.
Oi dat er een paar users aangeven dat het na een lastige ervaring bleek hun ding niet te zijn maakt ze nog geen tere zieltjes hequote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie. Ik ben alleen niet monogaam. Daten doe ik rustig met verschillende personen tegelijkertijd, die weten dat ik zo in elkaar steek en ook weten dat ze nooit de enige zullen zijn.
Maar goed ik ben al weer weg, want de tere zieltjes hier komen niet graag buiten hun hokjes of comfort zone.
wel als je je eigen slechte ervaringen gebruikt als generalisatiequote:Op zondag 27 november 2016 19:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oi dat er een paar users aangeven dat het na een lastige ervaring bleek hun ding niet te zijn maakt ze nog geen tere zieltjes he
Dat klopt, alleen heb ik dat (gelukkig) nog nooit meegemaakt bij een monogame dame. Maar zoals weiss zijn ervaring postte, zo post ik andersom mijn ervaringen. En die komen niet overeen, dat kan. Mensen zijn nu eenmaal allemaal anders.quote:Op zondag 27 november 2016 18:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit had je ook gewoon kunnen overkomen bij een monogame dame. Dit heeft niets te maken met een open of gesloten relatie, maar met het karakter van de vrouwen in kwestie.
Die laatste moet idd niet zeuren. Verder worden er geen mensen op hun persoonlijke keuzes afgerekend maar slechts uitgelegd door wat voor soort ervaringen men heeft geleerd dat poly niet hun ding is. Ik snap de felle houding van sommigen in deze discussie niet.quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Allures het volgende:
[..]
wel als je je eigen slechte ervaringen gebruikt als generalisatie
Vervang open relatie door een ander woord en je hebt een heel andere discussie
En al helemaal als users gaan lopen piepen dat ze weg moet al is het beleid niet zo
het is toch raar dat het oké is om zo generaliserend te doen? 'Zijn allemaal maar drama mensen'quote:Op zondag 27 november 2016 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die laatste moet idd niet zeuren. Verder worden er geen mensen op hun persoonlijke keuzes afgerekend maar slechts uitgelegd door wat voor soort ervaringen men heeft geleerd dat poly niet hun ding is. Ik snap de felle houding van sommigen in deze discussie niet.
Dat klinkt goed. Misschien ook goedmaakseksquote:Op zondag 27 november 2016 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die laatste moet idd niet zeuren. Verder worden er geen mensen op hun persoonlijke keuzes afgerekend maar slechts uitgelegd door wat voor soort ervaringen men heeft geleerd dat poly niet hun ding is. Ik snap de felle houding van sommigen in deze discussie niet.
Edit: O ja. Mijn date wil nog een keer afspreken om het niet op komen dagen goed te maken.
Dat generaliserende maak jij er van. Als ik het me goed meen te herinneren had Skull-splitter het over veel drama, niet alleen maar dramavolk, iets waar je welbeschouwd wel meer kans op hebt als er meerdere mensen bij je liefdesleven betrokken raken.quote:Op zondag 27 november 2016 19:50 schreef Allures het volgende:
[..]
het is toch raar dat het oké is om zo generaliserend te doen? 'Zijn allemaal maar drama mensen'
Ik zou iets moeten zeggen als 'alle surinamers gaan vreemd dus die ga ik niet daten'. Is van het zelfde laken en pak maar bizar en niet oke
Ik dacht dat alle Antillianen vreemd gingenquote:Op zondag 27 november 2016 19:50 schreef Allures het volgende:
[..]
het is toch raar dat het oké is om zo generaliserend te doen? 'Zijn allemaal maar drama mensen'
Ik zou iets moeten zeggen als 'alle surinamers gaan vreemd dus die ga ik niet daten'. Is van het zelfde laken en pak maar bizar en niet oke
Ik heb t gemist denk ik, maar waarom was ze niet op komen dagen?quote:Op zondag 27 november 2016 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Edit: O ja. Mijn date wil nog een keer afspreken om het niet op komen dagen goed te maken.
hoezo? Dat is ook een rare generalisatiequote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat generaliserende maak jij er van. Als ik het me goed meen te herinneren had Skull-splitter het over veel drama, niet alleen maar dramavolk, iets waar je welbeschouwd wel meer kans op hebt als er meerdere mensen bij je liefdesleven betrokken raken.
Je weet tegen wie je het hebt he? ...quote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat generaliserende maak jij er van. Als ik het me goed meen te herinneren had Skull-splitter het over veel drama, niet alleen maar dramavolk, iets waar je welbeschouwd wel meer kans op hebt als er meerdere mensen bij je liefdesleven betrokken raken.
Ze is ziekig en daardoor 's nachts amper geslapen en toen ze in slaap was gevallen heeft ze een aardig gat in de dag geslapen..quote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t gemist denk ik, maar waarom was ze niet op komen dagen?
Dat deed de "mijne" niet hoor, maar wel steeds tobben over de shit van andere relaties. Was ook een soort praatpaal voor haar vrienden. Das even leuk, maar dan blijft er buiten seks, drama en wat leuks doen weinig tijd over voor iets opbouwen. Ik durfde erdoor iig niet vol voor een mono-optie te gaan met haar.quote:Op zondag 27 november 2016 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet ik me bij skull splitter aansluiten. Ik heb twee keer met een vrouw met een open relatie gedate en beiden waren achteraf gezien gewoon een drama. Veel onzekerheid, continu bevestiging zoeken, nog net niet letterlijk aan me hangen etc. Sorry, maar ik ga geen minuut tot minuut verantwoording afleggen waar ik ben als we alleen daten. Dat de ik overigens in een relatie ook niet.
Ga je dr nog een kans geven?quote:Op zondag 27 november 2016 19:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ze is ziekig en daardoor 's nachts amper geslapen en toen ze in slaap was gevallen heeft ze een aardig gat in de dag geslapen..
Ah...quote:Op zondag 27 november 2016 19:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ze is ziekig en daardoor 's nachts amper geslapen en toen ze in slaap was gevallen heeft ze een aardig gat in de dag geslapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |