Busta is ook OKquote:
gewoon een blackout krijgen en daarna kijken of ze nog aan het luisteren zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
Race tegen de klok, maar ik krijg de show wel vol.
Even opnieuw opstarten nu. PaRo, alvast bedankt
quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gewoon een blackout krijgen en daarna kijken of ze nog aan het luisteren zijn.
Waarom heb je het eerst ingeslikt dan?quote:
kijken of elf daar op voort kan borduren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:58 schreef Melting het volgende:
Jackie Wilson.... dat is totaal iets anders als net.
Had hij vast niet verwacht.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kijken of elf daar op voort kan borduren.
Ohoh!quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste track wordt mij niet in dank afgenomen, maar is een statement
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste track wordt mij niet in dank afgenomen, maar is een statement
In deze show veel hiphop, rap-achtige dingen. En ook een blokje RADIO
Ik ben ook helemaal weg van de track I'm Going Slightly Mad. Die videoclip, met een sterk vermagerde Mercury, die nog steeds de entertainer uithangt, heeft diepe indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:02 schreef MaryMouse het volgende:
En met Innuendo een ijzersterk album achterlatend
Hierna een track die ik heb gegrabt van de allergoedkoopste cd-single die ik ooit heb gekocht
Dat is je hiphop bijdrage?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track die ik heb gegrabt van de allergoedkoopste cd-single die ik ooit heb gekocht
(En die cd-single, 25 eurocent, heb ik gekocht vanwege die ene track die hierna komt)
LOL, nee...quote:
OP of GP?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL, nee...Er komt nog veel meer deze show. Zelfs een Nederlandstalige hiphoptrack. Ja, echt.
quote:
Ik heb niet zo gek veel hiphop in de collectie, maar ik heb toch nog het één en ander bij elkaar kunnen sprokkelenquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb je toch geluk dat ik put the lead on ya niet heb gebruikt.
Gebaseerd op klassieke muziek, deze track. De volgende ook: Rachmaninov is daarin gebruikt. En het heeft ook wel wat weg van Gangsta's Paradise: Happiness Is An Option; een track die eerste single van een album uit 1999 had moeten worden, maar op het laatste moment ging dat niet door.
Weet je ook waarom niet?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
maar op het laatste moment ging dat niet door.
Het gaat om deze track: Happiness Is An Option. Kennelijk op het laatste moment op het album Nightlife gegooid (de enige track waar geen externe producer voor is gebruikt), kennelijk speciaal voor de Amerikaanse markt gemaakt. Maar uiteindelijk is voor een ander nummer gekozen; tevens één van de zwakste PSB-singles ooit.quote:
Geen idee. Er is zelfs een t-shirt van het artwork (van een single die nooit verscheen)quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat nummer had in 1999 geen enkele kans gemaakt om te verkopen.
de vorige? toen was ik ff poepen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een artiest wiens naam ik vanmiddag al liet vallen. Benieuwd wat PaRo ervan vindt
Nou ja zegquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de vorige? toen was ik ff poepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |