quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Oh.
Daar is heel weinig mis mee. Eerst even zien hoe Chelsea Tottenham aanpakt vanavond.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week Manchester City - Chelsea
5-0 voor Chelseaquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar is heel weinig mis mee. Eerst even zien hoe Chelsea Tottenham aanpakt vanavond.
Chelsea is in bloedvorm, en Spurs bakt er de laatste tijd helemaal niks van.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah nee. Ik zie het 2-1 of 3-1 worden.
Tottenham kan aanvallend bijzonder slecht een vuist maken en Chelsea heeft sinds 3-4-3 een doelsaldo van 17?-0,.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie het geen enorme walkover worden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea is in bloedvorm, en Spurs bakt er de laatste tijd helemaal niks van.
Janssen zal wel invallen en wat medespelers in de weg gaan lopen.
Ik ken beide vormen ja, maar ik zie het gewoon echt geen 5-0 worden. Misschien zit ik er volledig naast, dat zien we vanavond.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham kan aanvallend bijzonder slecht een vuist maken en Chelsea heeft sinds 3-4-3 een doelsaldo van 17?-0,.
Als Chelsea er zin in heeft wel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie het geen enorme walkover worden.
Neequote:Op zaterdag 26 november 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen afgehaakt bij deze wedstrijd?
Broekje kan weer uitquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Karius; Clyne, Matip, Lovren, Milner; Henderson, Can, Wijnaldum; Coutinho, Firmino, Mane.
Nee daar zap ik zo heen, maar dit staat leuker op de achtergrond dan weer samenvattinkjes van Club Brugge-Mechelenquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deportivo United zendt Liverpool niet uit hoor
Precies, Bossiequote:Op zaterdag 26 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar zap ik zo heen, maar dit staat leuker op de achtergrond dan weer samenvattinkjes van Club Brugge-Mechelen
Die user zien we voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens een bepaald persoon mogen we hem niet op een voetstuk plaatsen evenals Aad300.
Vertel me meerquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die user zien we voorlopig niet meer.
Gewoon een bannetje, meer weet ik ook niet.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gewoon een bannetje, meer weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Negredo scoort de 0-1 in het King Power Stadium.
Daar kan Dafne Schippers wat van lerenquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Kijk eens aan, estafette bij de arbitrage
Zou ook wel gek zijn als ze wat meer vooruit gingen verdedigen tegen de meest scorende ploeg die dodelijk daarin is.quote:
Weinig ruimtes om in te duiken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wijnaldum is echt heel erg matig.
Durft ook vaak geen risico te nemen in de passingquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weinig ruimtes om in te duiken.
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jeetjequote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:43 schreef franske19 het volgende:
Klopp moet eens van de pillen afblijven.
ik vind Kieft altijd wel genot, al heb ik eigenlijk nog steeds niet naar hem bij Ziggo gekeken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft als co-commentator is oppergenot.
Spelers sparen in de CL zodat je volgend seizoen weer CL kan spelenquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kan ik oprecht boos worden omdat Pochettino dinsdag verschillende spelers rust gaf. Die man kent echt geen schaamte.
Hij zit er meestal op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik vind Kieft altijd wel genot, al heb ik eigenlijk nog steeds niet naar hem bij Ziggo gekeken.
Toch ook in een avondprogramma met Sjek?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zit er meestal op zaterdagochtend.
Ja in Rondo ja, maar dat kijk ik niet meer zo vaak. Meestal is er ook Spaans voetbal op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch ook in een avondprogramma met Sjek?
1+1=2quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea die onverdiend gelijk maakt
3 man die hem veel te veel ruimte geeftquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea die onverdiend gelijk maakt
En zelf de mogelijkheden niet benut.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 man die hem veel te veel ruimte geeft
Dodelijk
Dat moet je zeggen als je naast hem zit.quote:
Je denkt toch niet dat ik Jan Pipo de Clown benquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je zeggen als je naast hem zit.
Jammer ja, maar Tottenham heeft wel de zwaktes van Chelsea blootgelegd, Middlesbrough vorige week ook alquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelf de mogelijkheden niet benut.
Manchester City - Chelsea volgende week wordt wat dat betreft wel een interessante ontmoeting.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer ja, maar Tottenham heeft wel de zwaktes van Chelsea blootgelegd, Middlesbrough vorige week ook al
Heb het idee dat Pep nu al spelers heeft gespaard voor volgend week. Stones, De Bruyne, Silvaquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City - Chelsea volgende week wordt wat dat betreft wel een interessante ontmoeting.
City heeft ook gewoon een druk schema. Maar twee dagen rust t.o.v Gladbach.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het idee dat Pep nu al spelers heeft gespaard voor volgend week. Stones, De Bruyne, Silva
Dat wel, maar komende week wel gewoon vrij. City won dus heb ik niks over te zeggen volgens aloude principequote:Op zaterdag 26 november 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City heeft ook gewoon een druk schema. Maar twee dagen rust t.o.v Gladbach.
Nwah, zegt niets. Belasting is ook een ding.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wel, maar komende week wel gewoon vrij. City won dus heb ik niks over te zeggen volgens aloude principe
Geeft eigenlijk wel aan dat je op bank nog wel een creatieveling nodig hebt, want nu zonder Silva en De Bruyne was het wel heel erg karig. Er stonden nu gewoon 3 pure controleurs op het middenveld.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwah, zegt niets. Belasting is ook een ding.
Het was ook wel een typisch Engelse wedstrijd, Burnley speelt dat altijd en ik denk dat Guardiola er wat bang voor was dat hij met veel creatievelingen stevig overlopen zou worden op de counter.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geeft eigenlijk wel aan dat je op bank nog wel een creatieveling nodig hebt, want nu zonder Silva en De Bruyne was het wel heel erg karig. Er stonden nu gewoon 3 pure controleurs op het middenveld.
Aan de bal wel een fantastische speler.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef franske19 het volgende:
Dembele heeft ook z'n dag niet echt.
Wytse vond het spel van Spurs ook al 'opvallend' in de eerste twintig minuten. Waar die vent de afgelopen twee jaar met zijn verstand zat, weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Kieft ontmaskerd lulletje Wytse
Hij heeft van veel dingen verstand maar commentaar zijn bij het voetbal beheerst hij gewoon niet .quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wytse vond het spel van Spurs ook al 'opvallend' in de eerste twintig minuten. Waar die vent de afgelopen twee jaar met zijn verstand zat, weet ik ook niet.
ontmaskertquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Kieft ontmaskerd lulletje Wytse
quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
twitter:AlasdairGold twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 20:09:27Janssen is about to come on for Spurs. reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:10 schreef Bolasie het volgende:
twitter:AlasdairGold twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 20:09:27Janssen is about to come on for Spurs. reageer retweet
Cuadrado is toch ook geen rwb.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
RIP Moses. Nu hebben ze alleen nog Ivanovic als wingback.
Had u toch maar die ene Cuadrado niet verhuurd.
Everton weet het ook niet meer, maar één keer gewonnen in de laatste pak 'm beet 8 PL wedstrijden.quote:Op zondag 27 november 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
United dreigt niet te gaan winnen met nog 5 minuten te gaan. 10 punten achterstaan op Liverpool, City en 11 op Chelsea. Toch volgens velen een droomkandidaat voor de titel.
Ik zie Chelsea het worden als ik nu moet inzetten.quote:Op zondag 27 november 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
United dreigt niet te gaan winnen met nog 5 minuten te gaan. 10 punten achterstaan op Liverpool, City en 11 op Chelsea. Toch volgens velen een droomkandidaat voor de titel.
Het verschil tussen Chelsea en United is even groot als het verschil tussen United en nummer 19 Swansea. Onrustige nachtjes voor The Special One.quote:Op zondag 27 november 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leuke is dat Mourinho nu vooral punten verspeelt tegen Burnley, Stoke, WHU terwijl Manchester United meer dan genoeg kansen creëert voor zichzelf. Aan Mourinho ligt het niet echt. Scheelt al zes punten.quote:Op zondag 27 november 2016 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het verschil tussen Chelsea en United is even groot als het verschil tussen United en nummer 19 Swansea. Onrustige nachtjes voor The Special One.
Je zou bijna in karma gaan geloven.quote:Op zondag 27 november 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke is dat Mourinho nu vooral punten verspeelt tegen Burnley, Stoke, WHU terwijl Manchester United meer dan genoeg kansen creëert voor zichzelf. Aan Mourinho ligt het niet echt. Scheelt al zes punten.
Wie had dat nou verwachtquote:Op maandag 28 november 2016 14:24 schreef Toto69 het volgende:
Moussa Sissoko heeft het verbruid bij Mauricio Pochettino. De middenvelder maakte op de slotdag van de zomerse transfermarkt voor 35 miljoen euro de overstap van Newcastle United naar Tottenham Hotspur, maar heeft zijn grote prijskaartje nog niet gerechtvaardigd. Afgelopen weekend maakte Sissoko niet eens deel uit van de selectie voor het Premier League-duel met Chelsea.
Angry Poch, zoals Pochettino door de Daily Mirror wordt genoemd, was niet blij met recente uitspraken van Sissoko. Die oordeelde na de uitschakeling in de Champions League dat Tottenham het experiment op Wembley moet staken en Europese wedstrijden 'gewoon' op het deels verbouwde White Hart Lane moet spelen. Pochettino reageerde daarop door te stellen dat Sissoko 'op het veld moet spreken', maar gaf hem dit weekend dus geen kans daartoe.
Sisokko is, afgaande op de woorden van de Argentijnse trainer, in de rangorde gedaald onder iemand als Vincent Janssen. "Voetbal draait niet om geld. Het gaat erom dat je beter wordt en op het trainingsveld aantoont dat je beter bent dan een ploeggenoot en dat je het daarom verdient om te spelen. Ik neem de beslissingen en ik ben van mening dat de spelers die in actie kwamen en op de bank zaten het verdienden om betrokken te zijn bij de wedstrijd. Veel meer valt er niet over te zeggen."
Pochettino erkent dat Sissoko niet heeft gebracht wat van de Fransman werd verwacht. "Het is niet frustrerend, soms gaat het zo in het voetbal. Je koopt een speler, maar je krijgt niet wat je verwacht. Als iemand als Josh Onomah of Vincent Janssen het verdient om bij de selectie te zitten, waarom verdient iemand anders het dan? Omdat we veel geld hebben betaald? Sissoko moet ervan leren. Hij moet hard werken en bewijzen dat hij het verdient om bij de ploeg te zitten."
Lees meer op www.voetbalzone.nl
quote:Op maandag 28 november 2016 17:28 schreef Bolasie het volgende:
Philippe #Coutinho will miss 5-6 weeks with an ankle injury after having scans today
Ai ai ai.
Had ik gepost ja in een tweetquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Of ik ben scheel, of dit is hier niet gepost?
Hahahaquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Of ik ben scheel, of dit is hier niet gepost?
Direct al mogen dineren met Pep. Aguero maakt geen schijn van kans. Binnen nu en zeven maanden in de basis.twitter:futmai5 twitterde op donderdag 01-12-2016 om 17:13:48Gabriel Jesus está a caminho de Manchester, onde jantará com Guardiola e assistirá o jogo do seu novo clube contra… https://t.co/HJ3rqji7pd reageer retweet
https://twitter.com/Sammy_Goal/status/804376201800388608quote:Op donderdag 1 december 2016 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Direct al mogen dineren met Pep. Aguero maakt geen schijn van kans. Binnen nu en zeven maanden in de basis.twitter:futmai5 twitterde op donderdag 01-12-2016 om 17:13:48Gabriel Jesus está a caminho de Manchester, onde jantará com Guardiola e assistirá o jogo do seu novo clube contra… https://t.co/HJ3rqji7pd reageer retweet
Niet serieus, ik weet het, maar hey.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:56 schreef Mykonos het volgende:
Dat moet wel fake zijn, Pep laat zijn spelers vast geen cola drinken.
twitter:City_Watch twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 15:13:22Pep: "The players can drink Coca Cola, not many but sometimes. Palmeiras won the championship. (Gabriel Jesus) needs time to rest." reageer retweet
twitter:SkyFootball twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 16:40:05"If it wasn't for West Ham nobody would have ever heard of Payet" - Paul Merson blasts Dimitri Payet's attitude https://t.co/5I7fexTGwR reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SkyFootball twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 16:40:05"If it wasn't for West Ham nobody would have ever heard of Payet" - Paul Merson blasts Dimitri Payet's attitude https://t.co/5I7fexTGwR reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |