SPOILER: OOP R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FORMAT
First Round - Best of 11 legs - vrijdag
Second Round - Best of 11 legs - zaterdagmiddag
Third Round - Best of 19 legs - zaterdagavond
Quarter-Finals - Best of 19 legs - zondagmiddag
Semi-Finals - Best of 21 legs - zondagavond
Final - Best of 21 legs - zondagavond
There will be no tie-break in any match.
Game On.
Ach, als je tegenstander niet op een finish staat kun je het proberenquote:
Sinds ik weet dat Pascalus mij zou doen hoeft dat ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier doe ik geen uitspraken over.
Nou, dat is nog eens een fijne opsteker voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat Pascalus mij zou doen hoeft dat ook niet
Nou absoluutquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens een fijne opsteker voor je.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Betere derdepijldarters dan Dimitri krijg je niet
dwaasquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hoop ik echt dat die komt. Wil dit zien
Hey, doe eens aardigquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hoop ik echt dat die komt. Wil dit zien
Nou nee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:26 schreef Germano het volgende:
Hopen dat alle Nederlands doorstomen.
quote:
Een beetje goede wil en dit komt wel goedquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben een hele normale jongen (toch Tagliano)
Constant blijven aanhaken ondanks dat je wat minder aan het scoren bent (op de bagagedrager zitten) en op de juiste momenten geniepig even toeslaanquote:
Wat leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Constant blijven aanhaken ondanks dat je wat minder aan het scoren bent (op de bagagedrager zitten) en op de juiste momenten geniepig even toeslaan
Ook wel defensief darten genoemdquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Constant blijven aanhaken ondanks dat je wat minder aan het scoren bent (op de bagagedrager zitten) en op de juiste momenten geniepig even toeslaan
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan bij RTL7 zo eerst de samenvattingen van alles uitzenden zeker?
Zou kunnen, RTL is een beetje wispelturig wat dat aangaat. Zou kunnen dat ze Raybar even integraal laten zien en dan live gaan, ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarschijnlijk alleen de partijen van de Nederlanders van de avondsessie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen, RTL is een beetje wispelturig wat dat aangaat. Zou kunnen dat ze Raybar even integraal laten zien en dan live gaan, ofzo
Jup, na de samenvattingen van de middag natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Morgen en overmorgen wel live lijkt me.
Kan ik dat tussendoor kijken bij het voetbal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, na de samenvattingen van de middag natuurlijk
Qua voetbal gaan we geen extreem bijzonder weekend tegemoet helaasquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik dat tussendoor kijken bij het voetbal.
Heerenveen-Ajax en Utrecht-Feyenoord zijn wel leuk. En Sociedad-Barcelona op zondagavond.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua voetbal gaan we geen extreem bijzonder weekend tegemoet helaas
Nou nou nou, Chelsea - Tottenham, Heerenveen - Ajax, FC Utrecht - Feyenoord, Sociedad - Barcelona waar Barcelona zelden wint.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua voetbal gaan we geen extreem bijzonder weekend tegemoet helaas
Leuke potjes, maar het is niet dat ik zeg SOOOW TOPSHOW WOWOWOWquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou nou, Chelsea - Tottenham, Heerenveen - Ajax, FC Utrecht - Feyenoord, Sociedad - Barcelona waar Barcelona zelden wint.
Chelsea-Tottenham gaat erg eenzijdig worden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou nou, Chelsea - Tottenham, Heerenveen - Ajax, FC Utrecht - Feyenoord, Sociedad - Barcelona waar Barcelona zelden wint.
Ajax tegenwoordig geen topshow vindenquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke potjes, maar het is niet dat ik zeg SOOOW TOPSHOW WOWOWOW
Heeft zich ook al bij voorbaat bedankt gelukkig. Anders kon hij halverwege 2017 stoppen met darten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensur is mentaal nog niet klaar voor Premier League of Darts
Hmm, goed puntquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tegenwoordig geen topshow vinden
Ben dan bang dat we Thorntonaids gaan krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft zich ook al bij voorbaat bedankt gelukkig. Anders kon hij halverwege 2017 stoppen met darten.
Winnen met gemak natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met City om 13.30, mooie openingswedstrijd
Gelukkig heeft hij dan wel een tegenstander die nog een beetje leuk kan dartenquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu moeten we eerst nog de walgelijke worp van Benito van de Pas uitzitten.
Kap eens met die hetze tegen hemquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voor Dolan juichen. Alles beter dan Benito van de Pas.
De Bruyne godquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten, maar altijd prima aanvallend voetbal
Dit gaat wel heel ver hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voor Dolan juichen. Alles beter dan Benito van de Pas.
Want?quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben dan bang dat we Thorntonaids gaan krijgen
Pep is een idiootquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Bruyne rechtsback zetten, Pepgod
Hmm, ik zie de gelijkenisquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey johannes_vermeer doet weer mee.
Ik vind het niet leuk dat je johannes met Dolan vergelijkt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey johannes_vermeer doet weer mee.
Stijn is gewoon een lul die jaloers isquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom überhaupt? Mij lijkt een een toffe peer.
Ik kan zijn worp niet uitstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn is gewoon een lul die jaloers is
Tis watquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan zijn worp niet uitstaan.
Wat is er mis met zijn worp?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan zijn worp niet uitstaan.
Bitterballentoernooi.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een toernooi is dit?
Een dartstoernooiquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een dartstoernooiquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste spelers van de vloer van afgelopen seizoen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee hoor, hij eet alleen kapsalonsquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan voelt Benito zich vast thuis.
Wel kapsalon shoarma dan mag ik hopen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, hij eet alleen kapsalons
Wat bedoelen ze eigenlijk met "de vloer"?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Beste spelers van de vloer van afgelopen seizoen tegen elkaar.
Loting niet op basis van wereldranglijst dus veel bijzondere potjes hopelijk.
Ik heb geen idee, ik eet nooit kapsalonsquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel kapsalon shoarma dan mag ik hopen.
alleen maar omdat het groene monster hierna speeltquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
RTL live terwijl er Nederlanders zijn geweest?
Dat ik dit mee mag maken
Toernooitjes in een gymzaal met tientallen borden. Geen TV-camera's.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze eigenlijk met "de vloer"?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk dat jij er ook bent, Joezi
Ik heb het twee keer gegeten in mijn leven ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik eet nooit kapsalons
Toernooien die niet uitgezonden worden op tv, simpel gezegdquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze eigenlijk met "de vloer"?
Of vanwege BIG BEN, zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
alleen maar omdat het groene monster hierna speelt
Maar ze staan nu toch op een podium of watquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Beste spelers van de vloer van afgelopen seizoen tegen elkaar.
Loting niet op basis van wereldranglijst dus veel bijzondere potjes hopelijk.
Er moet wel uitgemolken wordenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze staan nu toch op een podium of wat
Oh dat zie ik nooit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Toernooitjes in een gymzaal met tientallen borden. Geen TV-camera's.
Ja als afsluiting van die serie vloertoernooienquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze staan nu toch op een podium of wat
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of vanwege BIG BEN, zou ook nog kunnen
En dan het grote vloertoernooi wel op tvquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toernooien die niet uitgezonden worden op tv, simpel gezegd
wat een charmequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Vloertoernooien
Niks mis mee, al pakt tegenwoordig MvG allesquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heerlijk voor al die nobuddies die met pijltjes gooien een tonnetje per jaar verdienen.
En die heet wimderon?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij de naam Dolan denk ik altijd aan een meme die echt niet grappig is.
Heeft hij ook Ricky- Genot?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft Skik - Op Fietse in zijn Top 2000 lijst staan.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, die ook.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij ook Ricky- Genot?
lol deze blijft wel leukquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eh ja neequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deze blijft wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deze blijft wel leuk
[ afbeelding ]
Toen Taylor de afgelopen 25 jaar alles won vonden we het ook prachtig, als ons Mike dat de komende 25 jaar doet is daar ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee, al pakt tegenwoordig MvG alles
Ik vond dat eigenlijk niet zo heel erg prachtigquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Taylor de afgelopen 25 jaar alles won vonden we het ook prachtig, als ons Mike dat de komende 20 jaar doet is daar ook niks mis mee.
Dat vond ik helemaal niet prachtig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Taylor de afgelopen 25 jaar alles won vonden we het ook prachtig, als ons Mike dat de komende 20 jaar doet is daar ook niks mis mee.
haha broekiequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk niet zo heel erg prachtig
Afgezien van het feit dat ik nog geen 25 ben
Ik heb er wel respect voor dat iemand de helft van z'n leven een sport domineert. Dan ben je toch wel een mannetje.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet prachtig.
Ja oke, maar is dat hetzelfde als het prachtig/leuk vinden dat 1 iemand alles wint?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb er wel respect voor dat iemand de helft van z'n leven een sport domineert. Dan ben je toch wel een mannetje.
Toen Barney opkwam, zat jij dus nog in de boxquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk niet zo heel erg prachtig
Afgezien van het feit dat ik nog geen 25 ben
Dat heb je uitstekend waargenomenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Barney opkwam, zat jij dus nog in de box
Toen gooide hij de eerste negendarter ooit op de Grand Prix (dus met dubbel in)quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar slaat de datum op Dolan zijn kraag op?
wimderon mag hier antwoord op gevenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar slaat de datum op Dolan zijn kraag op?
En dat was zijn enige succes ooit?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen gooide hij de eerste negendarter ooit op de Grand Prix (dus met dubbel in)
Voor de sport is het idd misschien niet goed als 1 persoon domineert.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar is dat hetzelfde als het prachtig/leuk vinden dat 1 iemand alles wint?
Hier laat ik me niet over uit met wimderon in het topicquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat was zijn enige succes ooit?
En sindsdien heet hij ook The History Makerquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat was zijn enige succes ooit?
Erg frustrerendquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand heeft het gezien, Tag. Jij kon het niet zien, wij niet, iedereen niet.
Zie het van de positieve kant: Als je het wel had gezien had ie de laatste dart waarschijnlijk gemist.quote:
Dit laat ik in het middenquote:
Hmm, ik moet zeggen dat je daar een goed punt hebtquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: Als je het wel had gezien had ie de laatste dart waarschijnlijk gemist.
Ga je nog op trainingskamp?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet me goed voorbereiden op het WK.
Daarom is een subforum mooi, waar we die potjes mooi in de TT kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso is alles beter dan mensen die vragen wat de volgende wedstrijd is of wanneer Pietje of Klaasje gooit terwijl daar altijd een mooie OP voor is
Van Gerwen - Hamlton.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:27 schreef Zorro het volgende:
Wat is eigenlijk de volgende wedstrijd? En wanneer gooit Jelle Klaasje?
Ik zou toch wel gaan voor een algemeen livetopic met een leuk programma in de OP of desnoods in een apart topic ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is een subforum mooi, waar we die potjes mooi in de TT kunnen zetten.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me een maand opsluiten op mijn zolderkamer.
De Nederlanders kunnen wel een eigen topic krijgen lijkt me, en de rest in een algemeen topic.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou toch wel gaan voor een algemeen livetopic met een leuk programma in de OP of desnoods in een apart topic ofzo
Zeg ik een keer wat voor de zomaar, word ik ineens wel serieus genomen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen - Hamlton.
Klaasen gooide vanmiddag al.
Mwah, dan moet je op een avond van het ene topic naar het andere en weer terug bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Nederlanders kunnen wel een eigen topic krijgen lijkt me, en de rest in een algemeen topic.
Waar op zich weinig mis mee isquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hamilton hebben we ook het hele jaar niet gezien.
Ja oké dat is wel irritant.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je op een avond van het ene topic naar het andere en weer terug bij wijze van spreken
Al kunnen Nederlanders natuurlijk altijd in een leuk topic besproken worden
Vanmiddag nog.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd of hij nog steeds veel met zijn hond wandelt waardoor hij niet meer in #balans is.quote:
Dat doet iedereen beter.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere wedstrijd een eigen topic. Daarnaast topics voor de analytici en de commentatoren. Ik zie dat subforum wel zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Nederlanders kunnen wel een eigen topic krijgen lijkt me, en de rest in een algemeen topic.
Oei, dit feitje kende ik nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of hij nog steeds veel met zijn hond wandelt waardoor hij niet meer in #balans is.
Weet je ook dat hij van z'n hysterische wijf gescheiden is en voor jong vleesch (nee ik heb geen pics) is gegaan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oei, dit feitje kende ik nog niet
Dat wist ik dan weer welquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je ook dat hij van z'n hysterische wijf gescheiden is en voor jong vleesch (nee ik heb geen pics) is gegaan?
Fantopic voor de individuele darters.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd een eigen topic. Daarnaast topics voor de analytici en de commentatoren. Ik zie dat subforum wel zitten.
En natuurlijk dequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantopic voor de individuele darters.
Opkomstvrouwtjes bespreken.
En dat hij vanaf toen nooit meer een dubbel heeft geraakt?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je ook dat hij van z'n hysterische wijf gescheiden is en voor jong vleesch (nee ik heb geen pics) is gegaan?
Topic over wedden/bookies/oddsquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantopic voor de individuele darters.
Opkomstvrouwtjes bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |