My Sharona zal daar nooit in komen. Veel te heftig.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond ik ook. Maar My Sharona, Runaway en That'll be the day zou ik graag in de top 2000 horen.
Ik heb geen enkele jaren '90 boyband in mijn lijstquote:Op zaterdag 26 november 2016 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel lijsten ingestuurd dat als NSYNC de Top 2000 niet haalt het gewoon doorgestoken kaart is.
Doe dan "mooie dag".``quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen bewust met 180 de vangrail inrijden als dat nummer door de autoradio klinkt. Ik heb die neiging meestal welquote:
Daarom..het beschrijft precies de emotie bij het hele oeuvre...het is een mooie dag voor de dood.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen bewust met 180 de vangrail inrijden als dat nummer door de autoradio klinkt. Ik heb die neiging meestal wel
Goed zo. Ik stem al jaren op Asia - heat of the moment, dus hopelijk maakt die ooit zijn entreequote:Op zaterdag 26 november 2016 19:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou morgen waarschijnlijk iets heel anders zijn. Lastig lastig.
The Knack stond in de beginjaren gewoon in de lijst.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
My Sharona zal daar nooit in komen. Veel te heftig.
Dat ging over de Radio 5-lijstquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
The Knack stond in de beginjaren gewoon in de lijst.
In de evergreen top 1000 ja?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
The Knack stond in de beginjaren gewoon in de lijst.
En zo verneuken we de lijst.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef D. het volgende:
Meer mensen die een 2e lijst gaan insturen?
Ligt eraan hoe die lijsten eruit zien. Als ik maar één lijst zou insturen zou ik die nummers van de FOK lijst er niet inzetten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
En zo verneuken we de lijst.
Als je meer dan een lijst maakt heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe die lijsten eruit zien. Als ik maar één lijst zou insturen zou ik die nummers van de FOK lijst er niet inzetten.
Het is niet hoe het hoort, maar ik schaam me er totaal niet voorquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Als je meer dan een lijst maakt heb je het niet helemaal begrepen.
Het beste Volbeat nummer & het beste Muse nummer in de vrije keuze =), nice! Ik heb ook Sad Man's Tongue bij de vrije keuzes. Muse heb ik gewoon Knights of Cydonia gestemd.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou morgen waarschijnlijk iets heel anders zijn. Lastig lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |