Dansen aan de kust tijdens een Holiday in Spain terwijl je kaarten uit Madrid stuurt met vingers die wijzen op jezelf en die naar koffie en bier ruiken. Prachtig ja.quote:
op zich waar, maar door 35 nummers van dezelfde artiest is het wmb nog kwalijker. en dat doen fanclubs!quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:20 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Door middel van extra keren een lijstje te maken wil je toch ook je artiesten kunstmatig hoger krijgen? Ik zie het verschil niet.
schrijf er een column overquote:Op zaterdag 26 november 2016 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel lijsten ingestuurd dat als NSYNC de Top 2000 niet haalt het gewoon doorgestoken kaart is.
Op zich ook wel een beetje mee eens. Ik kan me voorstellen dat dat mensen zijn die het misschien niet eens luisteren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zich waar, maar door 35 nummers van dezelfde artiest is het wmb nog kwalijker. en dat doen fanclubs!
en dan heb je nog 1 van de meest begrijpelijke teksten eruit gepakt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:24 schreef Mani89 het volgende:
De zoute zee, slaakt een diepe zilte zucht, boven het vlakke land trilt, stil de warme lucht, hey!
Shakespeare who?
precies!quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Op zich ook wel een beetje mee eens. Ik kan me voorstellen dat dat mensen zijn die het misschien neit eens luisteren.
het kwartje klapwiekt nog naquote:Op zaterdag 26 november 2016 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan heb je nog 1 van de meest begrijpelijke teksten eruit gepakt.
Ook op Gil Scott Heron gestemdquote:Op zaterdag 26 november 2016 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tweede lijstje ingestuurd met 'deze keuzelijstbewoners wil ik ook wel steunen'-gevallen
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
En Highways of my Life in mijn 1e.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk ben ik weer geen fan van die dozen die pure jit gemaakt in 2016 meteen in de lijst willen krijgen. Het zou knap zijn als dat een van je favoriete nummers aller tijden is.
Dit vind ik wel kwalijk ja maar dat gaan ze natuurlijk nooit doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:19 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso zouden nummers uit de afgelopen jaargang nog niet gekozen mogen worden, houd je kuthypes mooi buiten de lijst.
Ik heb heugelijk nieuws voor je: Ik ga op je #3 stemmen. Hopelijk is dat de redding.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:41 schreef cafca het volgende:
Hm. Misschien vanavond toch maar even stemmen. Anders wordt het zeker nooit niet niks met die lijst
Hoeveel geld erop dat een aidsnummer van Bieber nieuwe binnenkomer in de top 1000 is? Heb het voorspeld bij die Enquete nadat je je stemlijstje in moest leveren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel kwalijk ja maar dat gaan ze natuurlijk nooit doen.
Mensen die 10x hetzelfde lijstje insturen zijn ook abject. Meerdere lijstjes insturen met alleen maar verschillende liedjes, prima.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb heugelijk nieuws voor je: Ik ga op je #3 stemmen. Hopelijk is dat de redding.
Je kunt alle exact dezelfde lijstjes er makkelijk uit filteren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik wel kwalijk ja maar dat gaan ze natuurlijk nooit doen.
Mensen die 10x hetzelfde lijstje insturen zijn ook abject. Meerdere lijstjes insturen met alleen maar verschillende liedjes, prima.
Krijgt ook altijd mijn stemquote:
Helaas is die Radio 5-lijst wel een beetje een saai samengeraapt zooitje melancholiekquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind die oude nummers wel bij de top 2000 horen.
Zo vaak hoor je Great Balls of Fire niet, Eloise, Nathalie of Always on my mind.
Oftewel, ik verhuis over een jaar of 10 ook naar Radio 5.
Inderdaad, dat vond ik ook. Maar My Sharona, Runaway en That'll be the day zou ik graag in de top 2000 horen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is die Radio 5-lijst wel een beetje een saai samengeraapt zooitje melancholiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |