The 5th Dimensionquote:
Stond te laag, maakt vrije val door, mag de lijst niet uit etc etcquote:Op zondag 27 november 2016 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
The 5th Dimension
Ja man ik krijg zo toch nooit m'n lijst voor elkaar met al die slinkse suggesties ieder uur.
Ja ik weet het niet.. leuke quilty pleasure band, lekker meezingen met Sing a Song en Top of The World, maar als ik ga stemmen op de top2000 is het niet echt een band die ik meeneem in mijn overweging. Net als Abba of TheBeatles, leuke muziek en kan er prima naar luisteren, maar niet favoriet..quote:Op zondag 27 november 2016 15:13 schreef Cee het volgende:
Gisteren in de auto werd Airport gedraaid, volume ging even op 11. Ik vind het niet eens echt een góed nummer, maar het brengt echt allerlei kriebels en melancholie en zo naar boven.
Oh en ik ga denk ik The Carpenters toevoegen.
Zit nu op 25 volgens mij.
Staat er niet in, vorig jaar ook niet.quote:Op zondag 27 november 2016 15:42 schreef Cee het volgende:
Ben ik heel scheel of staat Gold van Prince niet in de keuzelijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsgeklaagd.quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat er niet in, vorig jaar ook niet.
Ja, Only when you leave van Spandau Ballet staat er volgens mij ook niet in.quote:
Gold wel?quote:Op zondag 27 november 2016 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, Only when you leave van Spandau Ballet staat er volgens mij ook niet in.
Ja die wel.quote:
Tijd voor een 2e lijst dusquote:Op zondag 27 november 2016 16:17 schreef Cee het volgende:
Ik ben klaar.
En nu zie ik dat ik The Carpenters ben vergeten.![]()
En Airport heeft het ook niet gehaald.
Nu alweer niet eens met m'n lijst maar ik zal het eens overtypen.
quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Cee het volgende:
Dag lieve mede-T2000'ers, hier is m'n lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de keuzes en vooral de motiveringen
pfoe, dan kun je je beter gewoon niet meer in dit topic begeven ben ik bang.quote:Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik word altijd boos als ik zie dat er mensen zijn die niet leuk vinden wat ik leuk vind.
Wij gaan geen vrienden worden.quote:Op zondag 27 november 2016 17:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat ga ik dus doen bij elk Coldplay nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Waarom? Jij vindt Coldplay toch ook helemaal fantastisch?quote:
Een stemlijstje.quote:
Ok dan las ik de post blijkbaar verkeerd.quote:Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Jij vindt Coldplay toch ook helemaal fantastisch?
Nee ik ga Coldplay juist verdedigen inderdaadquote:Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan las ik de post blijkbaar verkeerd.
Het is gewoon een oke bandje, maar ik zie ook weer niet waarom ze een van de beste bands ooit zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 17:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ik ga Coldplay juist verdedigen inderdaadHeel die haat-hype
Je kan nu eindelijk op Politik stemmen. Heb ik dus ook gedaan.quote:Op zondag 27 november 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga me wel gematigder opstellen tegen skyradio bandjes met 2 noteringen ofzo dit jaar. Ik moet er gewoon vrede mee hebben dat dat de nieuwe werkelijkheid is.
Ik ga wel weer moeite hebben met de matigere liedjes van een Coldplay
Inderdaad, grootste band op aarde op dit moment.quote:Op zondag 27 november 2016 17:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ik ga Coldplay juist verdedigen inderdaadHeel die haat-hype
Maar die zuigt.quote:Op zondag 27 november 2016 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan nu eindelijk op Politik stemmen. Heb ik dus ook gedaan.
Ik vind ze live wel sterk ook.quote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, grootste band op aarde op dit moment.
In welke zin de grootste band?quote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, grootste band op aarde op dit moment.
En Don't Panic.quote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef richolio het volgende:
Ja, persoonlijk heb ik zelf ook niets met die laatste twee albums. Terwijl ik die eerste twee albums gewoon echt heel goed vind, dus dat is wel jammer.
Al die nummers van Coldplay in de Top 2000, en God Put A Smile Upon Your Face en Politik staan er niet in
In verhouding met wat er nog meer op staat.quote:
Okee, top. Dat vind ik wel echt een mooie vooruitgang!quote:
Zou mooi zijn als die de lijst haalt, toch echt wel een mooi liedje vind ikquote:Op zondag 27 november 2016 18:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, top. Dat vind ik wel echt een mooie vooruitgang!
65% van mijn cd-verzameling bestaat uit boybands en toch staat er geen enkel boybandnummer in mijn lijst, omdat ik jou gewoon het vuile werk voor me laat opknappen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik word altijd boos als ik zie dat er mensen zijn die niet leuk vinden wat ik leuk vind.
Komt helemaal in orde hoor. Volgende stap is Westlife.quote:Op zondag 27 november 2016 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
65% van mijn cd-verzameling bestaat uit boybands en toch staat er geen enkel boybandnummer in mijn lijst, omdat ik jou gewoon het vuile werk voor me laat opknappen.
Mexicano, Eres Tu.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef peaceman het volgende:
aangezien waarschijnlijk niemand deze kent:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |