Evergreen Top 1000 op R5quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan alle babyboomers eigenlijk luisteren nu hun kinderen de top 2000 hebben overgenomen=
Twijfelde tussen I Bet You Look Good On The Dancefloor of Heroes.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Welk nummer hebben jullie ingevuld waarvan jullie denken dat het de hoogste nieuwe binnenkomer gaat zijn?
Ik had Justin Timberlake - Can't Stop the Feeling
De Radio 10 top 4000.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan alle babyboomers eigenlijk luisteren nu hun kinderen de top 2000 hebben overgenomen=
I bet stond er al in vorig jaarquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Twijfelde tussen I Bet You Look Good On The Dancefloor of Heroes.
O, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik wist dat die er vorig jaar al in stond, maar ik dacht meer dat er bedoelt werd "hoogste stijger".quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I bet stond er al in vorig jaar
Lazarus van David Bowie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Welk nummer hebben jullie ingevuld waarvan jullie denken dat het de hoogste nieuwe binnenkomer gaat zijn?
Ik denk dat Be The One van Dua Lipa ook wel een kanshebber is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
grapjas!quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:23 schreef cafca het volgende:
Ik ga niet stemmen. Ook niet luisteren denk ik. Er komt toch alleen maar meer Kutmuziek in.
Mag ik dan jouw stempas gebruiken?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:23 schreef cafca het volgende:
Ik ga niet stemmen. Ook niet luisteren denk ik. Er komt toch alleen maar meer Kutmuziek in.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw stempas gebruiken?
Die heb ik ook ingevuld. Was ook de enige die ik kon bedenken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Daar ben ik wel mee doodgegooid ja, dus wel gekquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit nummer van Justin Timberlake niet.
Heb ik dan echt op een andere planeet gewoond?
Ik vind het vrij pijnlijk dat dit nog tot de fijnste hedendaagse mainstream behoort. Ondanks dat het vergeleken wordt met oude Michael Jackson-nummers, waarvan er een aantal hier behoorlijk vaak op staan, doet Justin's hedendaagse alternatief me bijzonder weinig. Het irriteert me niet en het maakt me ook niet blij, het is voor mezelf gelijk weer vervlogen zodra het voorbij is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jackson met zijn broertjes was nog te pruimen. Vanaf het moment dat ie kreunend ging zingen is de standaard voor de hedendaagse zangers gezet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij pijnlijk dat dit nog tot de fijnste hedendaagse mainstream behoort. Ondanks dat het vergeleken wordt met oude Michael Jackson-nummers, waarvan er een aantal hier behoorlijk vaak op staan, doet Justin's hedendaagse alternatief me bijzonder weinig. Het irriteert me niet en het maakt me ook niet blij, het is voor mezelf gelijk weer vervlogen zodra het voorbij is.
Mainstream radio in 2030, als de nummers uit de jaren 80 en 90 onderhand veel te oud zijn om nog op de radio te mogen, en nummers uit de 10's nog wél mogen, eigenlijk wil ik niet eens weten hoe dat klinkt.
Nick Cave gaat heel hoog binnenkomen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Ok dit is m'n echte
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Nick Cave in keuzelijst.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat snap ik van heel die top 3 niet.
Dat had ik nou bij Arcade Firequote:Op vrijdag 25 november 2016 17:51 schreef MaJo het volgende:
Dat Making Plans for Nigel ken ik echt compleet nietSnap ook niet wat er zo goed aan is eigenlijk
![]()
Ik stem gewoon op de top 3 en dan heb ik nog 32 plaatsen zelf in te vullen.quote:
Nou inderdaad, wat een overschatte kutband is dat zeg, goeie grutjes.quote:
Precies, dat deed ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op de top 3 en dan heb ik nog 32 plaatsen zelf in te vullen.
Ik denk dat ik daar wel mee uit de voeten kan.
Ik ga ook gewoon dit jaar voor 10 jaren 80 saxafoonplaten, gewoon omdat het kan en omdat ik dat heel fijn vind. Dan houd ik nog 20 plekken over voor platen die ik fijn vind.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Precies, dat deed ik ook
En het ging er bij deze niet om dat die nummers tot mijn top 35 aller tijden behoren, want dat geldt voor de meeste nummers uit mijn lijst niet
Just the two of usquote:
Zoiets ja, Bakerstreet zit er ook bij en Never tear us apart.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Just the two of us
Old and wise
Your latest trick
You're a friend of mine
True
A girl called Johnny
Food for thought
Songbird
Maxine
Careless whisper
Going Home
?
Oh crap dat is waar, ik zoek nog even verderquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jamaar Bakerstreet is uit 1978
Ik heb ook Suburbiaquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh crap dat is waar, ik zoek nog even verder
Even iets anders, ik twijfel tussen Suburbia en It's a sin...wat vinden jullie?
Dan doe ik ook Suburbia...safety in numbersquote:
Suburbia.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh crap dat is waar, ik zoek nog even verder
Even iets anders, ik twijfel tussen Suburbia en It's a sin...wat vinden jullie?
Done!quote:
De meeste uit mijn lijstje van net gok ikquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Done!
Your latest trick is gewoon geen keuzelijst nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |