twitter:TerrorEvents twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:41:56#France - Monks and priests have been taken hostage. Number unknown. #GIGN en route. https://t.co/1EjKHF8cwP reageer retweet
twitter:garethoconnor twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:48:28French media reporting a security alert in Montpellier reageer retweet
twitter:jwalshireland twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:49:47AFP reporting: Lone gunman takes hostage as many as 70 monks in a retirement home in Monferrier-sur-Lez nr Montpellier in south west France. reageer retweet
Nou, ik weet het gewoon nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:51 schreef Harvest89 het volgende:
Inb4 reacties:
Islam is vrede.
Je verwacht het niet.
Lichtgetint tuig.
Daar gaan we weer.
DIKZAKquote:Op donderdag 24 november 2016 23:53 schreef LelijKnap het volgende:
Twijfelde om of te gaan slapen of om een pizza te bestellen. Wordt dus pizza bestellen.
twitter:TerrorEvents twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:50:22#France #MontferrierSurLez - 1 dead according to news channel BFM. To be confirmed. https://t.co/1EjKHF8cwP reageer retweet
Snoep verstandig, eet een appel.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:53 schreef LelijKnap het volgende:
Twijfelde om of te gaan slapen of om een pizza te bestellen. Wordt dus pizza bestellen.
Geen döner bestellenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:53 schreef LelijKnap het volgende:
http://www.itv.com/news/u(...)ment-home-for-monks/quote:One dead after armed man storms monks retirement home
One person has been found dead at a retirement home for monks after a gunman stormed the building.
Around 70 monks reportedly live at the home near Montpellier, in south west France.
Initial reports suggested the man was armed with a knife and a sawn-off shotgun when he entered the home.
Police are now hunting the suspect
Wat nou als je athiest bent..quote:Op donderdag 24 november 2016 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen we zeggen dat we sinds 2001 in een religieoorlog zitten?
.....of mandarijntjes.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Snoep verstandig, eet een appel.
Nee serieus, als ik om dit tijdstip pizza ga eten, dan krijg ik de hele nacht last van kramp of zweetaanvallen. Dat vette gedoe ligt me veel te zwaar op de maag.
Beter eet je popcorn bij dit soort sensatienieuws.
Caught in the crossfirequote:Op donderdag 24 november 2016 23:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat nou als je athiest bent..
twitter:TerrorEvents twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:56:53#France #MontferrierSurLez - The victim is believed to be a woman. Probably a guard at the retirement home. https://t.co/aTBaaRIpRV reageer retweet
quote:Op donderdag 24 november 2016 23:57 schreef superniger het volgende:
Mainstream media zwijgt er over.
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:54:42One person dead after armed man enters retirement home for monks near Montpellier, French media reports. https://t.co/dxQyzNzQ2h reageer retweet
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:58:41Frankrijk: vrouw gedood bij aanval gewapende man op rusthuis monniken https://t.co/gclmvkPdEM https://t.co/jj7lOIukiT reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:57:44UPDATE: French special anti-terrorist GIGN unit surrounding the home for retired monks near Montpellier after an armed man takes 70 hostages reageer retweet
Atheïsten zijn sowieso laag volk in de ogen van veel christenen en moslims.quote:
Je hebt gelijk maar ik heb nog geen maaltijd gegeten vandaag. Ben door vrije dag een beetje van mn ritme afgeraaktquote:Op donderdag 24 november 2016 23:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Snoep verstandig, eet een appel.
Nee serieus, als ik om dit tijdstip pizza ga eten, dan krijg ik de hele nacht last van kramp of zweetaanvallen. Dat vette gedoe ligt me veel te zwaar op de maag.
Beter eet je popcorn bij dit soort sensatienieuws.
Atheïsten hebben ook geen mooie liederen, geen mooie gebouwen, geen pracht en praal.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Atheïsten zijn sowieso laag volk in de ogen van veel christenen en moslims.
islamquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef Nintex het volgende:
Why the fuck zou je dit doen. Wat voor een zieke geest moet je hebben om bejaarde monikken aan te vallen.
Er was wel hele goede muziek in de Soviet Unie. Ik zal het hier niet neergooien, maar zoek maar eens op youtube.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Atheïsten hebben ook geen mooie liederen, geen mooie gebouwen, geen pracht en praal.
twitter:peterallenparis twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 00:03:48Death toll at monks' retirement home near Montpellier, France, now thought to be two - a man & a woman. Masked gunman still on the loose. reageer retweet
Universiteiten en bibliotheken?quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Atheïsten hebben ook geen mooie liederen, geen mooie gebouwen, geen pracht en praal.
quote:Speciale eenheden zijn bezig met een operatie in het rusthuis. De vermeende dader zou daar nog aanwezig zijn. Hij is volgens Franse media gewapend met een kapmes en een afgezaagd jachtgeweer.
Er zijn er toch pas nog twee verijdeld?quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht vorige week nog: het is wel erg rustig met die aanslagen in Frankrijk
Het gaat om de symboliek net zoals de aanslag op een priester afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef Nintex het volgende:
Why the fuck zou je dit doen. Wat voor een zieke geest moet je hebben om bejaarde monikken aan te vallen.
Ze vallen gewoon de religie aan. De christelijke.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het gaat om de symboliek net zoals de aanslag op een priester afgelopen zomer.
Jouw schuld dus.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht vorige week nog: het is wel erg rustig met die aanslagen in Frankrijk
Ze wensen ons een fijne nacht.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft onze staatsomroep al iets gemeld?
Blijkbaar geen terrorismequote:Op vrijdag 25 november 2016 00:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja net even 10 seconden, na het weerbericht.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helemaal niks op nos.nlquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die hoor je alleen maar over zogenaamde etnische zuiveringen op moslims in Myanmar.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zuiveringen van ipv door moslims?quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die hoor je alleen maar over zogenaamde etnische zuiveringen op moslims in Myanmar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |