quote:Talpa heeft contact met Netflix over samenwerking
Talpa is in gesprek met Netflix om te bekijken of er mogelijkheden zijn om een samenwerking aan te gaan. Dat vertelde Maarten Meijs, managing director bij Talpa Global dinsdag bij BNR. Talpa ontwikkelt onder andere formats, zoals The Voice, dat wereldwijd enorm populair is.
Non-scripted programma’s op Netflix
Abonnees van Netflix kunnen momenteel alleen films, series en documentaires zien. Shows als The Voice of Holland zijn via de traditionele televisiezenders te bekijken. Volgens Meijs gaat ook dit in de toekomst veranderen. “Netflix heeft zich tot nu toe voornamelijk gefocust op scripted programma’s. Dus series, de House of Cards. Maar zij zullen nu ook de stap gaan maken naar non-scripted. De formats”, voorspelde Meijs in BNR Zakelijk. “Dat is voor ons logischerwijs een kans.”
Volgens Meijs wil dat niet zeggen dat televisieprogramma’s n-op-n overgeheveld worden naar streamingdiensten als Netflix. “Programma’s op Netflix en dergelijke platforms hoeven ook niet de lengte te hebben van een traditioneel televisieprogramma. Dus qua creativiteit is het ook net even wat anders en is het in die zin ook een uitdaging.”
Contact met Netflix
The Voice is het paradepaardje van Talpa. Niet alleen in Nederland is deze talentenjacht populair. Wereldwijd kijken er miljoenen mensen naar The Voice. Talpa is dan ook geen onbekende speler, maar een gevestigde naam. Meijs bevestigde tegenover BNR dat er al gesproken wordt met Netflix over een eventuele samenwerking. “We hebben zeker contacten. Het liefst willen we zo snel mogelijk een programma van Talpa op Netflix. The Voice is wereldwijd een heel groot merk. In Amerika heeft het drie Emmy’s gewonnen, dus een speler als Netflix weet wel dat er een aantal partijen zijn die heel goed zijn in het bedenken van formats. Wij hopen daarmee snel een verbinding te maken.”
quote:• Buurman en Buurman (seizoen 1 + 2) - 1-12-2016
Sons of Anarchyquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn atm goede series @Netflix,
Al gezien:
- Breaking Bad
- Prison Break
- Lost
- Narcos
- Arrow
Ze hebben momenteel natuurlijk al drie keer per week "Chelsea", waar ik overigens heel graag naar kijk (zeker bij gebrek aan een regulier TV abonnement). Al vind ik The Voice nou niet bepaald qualificeren als quality content.quote:
Chelseaquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze hebben momenteel natuurlijk al drie keer per week "Chelsea", waar ik overigens heel graag naar kijk (zeker bij gebrek aan een regulier TV abonnement). Al vind ik The Voice nou niet bepaald qualificeren als quality content..
Suits, The Walking Dead en Peaky Blindersquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef zerokil het volgende:
Al gezien:
- Breaking Bad
- Prison Break
- Lost
- Narcos
- Arrow
Homeland en House of Cards blijven toch wel mijn favo Netflix seriesquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef zerokil het volgende:
Al gezien:
- Breaking Bad
- Prison Break
- Lost
- Narcos
- Arrow
Zoveel tips en niemand die Deadwood noemtquote:Op donderdag 24 november 2016 15:40 schreef golfer het volgende:
Klaar met The Crown en op zoek naar een nieuwe serie.
Wie heeft tips?
Voorwaarden:
Geen fantasie
Geen SciFi
Geen tienergedoe
Geen coming to age
Geen over-the-top USA-serie
Bijna alle Scandinavische en Britse detectives al gezien.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3% (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ o.a. Portugees / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Portugees
Genre: Drama, Sci-Fi
In een toekomst waarin de elite op een paradijselijk eiland woont ver van de overbevolkte krottenwijken krijg je n kans om je bij deze 3% van de bevolking te voegen.
Gilmore Girls: A Year in the Life (seizoen 1) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Dit vervolg speelt bijna tien jaar na de finale van de oorspronkelijke serie en volgt Lorelai, Rory en Emily Gilmore doorheen vier seizoenen van grote veranderingen.
Michael Che Matters – 2016 AL 1:00 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Stand-up
'SNL'-ster Michael Che snijdt gevoelige onderwerpen aan als ongelijkheid, homofobie en gentrificatie in deze stand-upshow die live werd gefilmd in Brooklyn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Better call Saul.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef zerokil het volgende:
Al gezien:
- Breaking Bad
- Prison Break
- Lost
- Narcos
- Arrow
Grootste nadeel aan het briljante Deadwood is dat het niet af is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:02 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Zoveel tips en niemand die Deadwood noemt
Dit topic beter bijhoudenquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is me ontgaan dat Full Metal Jacket verwijderd zou worden. Eergisteren nog begin gekeken, wilde vanavond verder kijken, maar helaas niet meer te vinden. Erg jammer, toch wel echt een klassieker.
Volgens de vele sites die vandaag nog zijn gepdatet zou hij nog gewoon aangeboden moeten worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja! Mooi seizoen. Eigenlijk boeide Elizabeth als koningin mij helemaal niet zoveel maar de kwaliteit van de serie compenseert daar ruimschoots voor.
Fixed that for ya.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Grootste nadeel aan het briljante Deadwood is dat het nog niet af is.
Nou, ik vind het niet zo makkelijk wegkijken. Wel boeiend hoor. Ik merk dat ik mij er echt op moet focussen.quote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
Mijn zin om aan The Crown te beginnen fluctueert.Net voordat ik er eerder al aan wilde beginnen zag ik wat fragmenten in DWDD voorbij komen en die boeiden me echt helemaal niet.
Maar waarschijnlijk dat ik er van de week, hoe dan ook, toch maar eens een start mee ga maken...
Filmen? Niet bepaald, er is nog niet eens een script. En dus nog niet eens bekend of het echt een vervolg is of een soort van 'tien jaar later' of een korte remake/ander verhaal spelend in Deadwood. Als het berhaupt echt doorgaat.quote:Op zondag 27 november 2016 19:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fixed that for ya.
Er komt tenslotte nog een eind aan, plan was om binnenkort te gaan filmen geloof ik?
Die staat al op netflixquote:Op donderdag 24 november 2016 20:57 schreef Aether het volgende:
In december o.a.
• Ajin (seizoen 2) - 27-12-2016
• Barry - 16-12-2016
• Bitten (seizoen 1 + 2 + 3) - 30-12-2016
• Buurman en Buurman (seizoen 1 + 2) - 1-12-2016
• Call the Midwife (kerstspecial) - 25-12-2016
• Captive (seizoen 1) - 9-12-2016
• Chasing Cameron (seizoen 1) - 27-12-2016
• Cirque du Soleil – Luna Petunia (seizoen 1) - 9-12-2016
• Club de Cuervos (seizoen 2) - 9-12-2016
• Cuba Libre Story, The (seizoen 1) - 8-12-2016
• De Surprise - 8-12-2016
• Dirk Gently’s Hollistic Detective Agency - 11-12-2016
• Divergent - 3-12-2016
• Doctor Who (kerstspecial) - 24-12-2016
• Fauda (seizoen 1) - 2-12-2016
• Fuller House (seizoen 2) - 9-12-2016
• Gabriel Iglesias: I’m Sorry For What I Said When I Was Hungry - 20-12-2016
• Hip Hop Evolution (seizoen 1) - 2-12-2016
• Horns - 23-12-2016
• Jungle Book, The - 24-12-2016
• King Georges - 1-12-2016
• Lost & Found Music Studios (seizoen 2) - 3-12-2016
• Man in the Iron Mask, The - 1-12-2016
• Mees Kees op de Planken - 1-12-2016
• Miracle on 34th Street - 1-12-2016
• Musketeers, The (seizoen 3) - 1-12-2016
• Reggie Watts: Spatial - 6-12-2016
• Spectral - 9-12-2016
• Travelers (seizoen 1) - 23-12-2016
• Trollhunters (seizoen 1) - 23-12-2016
[*]Under the Dome (seizoen 3) - 25-12-2016
• White Girl - 1-12-2016
• White Rabbit Project (seizoen 1) - 9-12-2016
• Zoo (seizoen 1 + 2) - 30-12-2016
Echt waar? Vond hem beter dan de tweede aflevering.quote:Op maandag 28 november 2016 01:18 schreef Onnoman het volgende:
black mirror seizoen 1 aflevering 1 is zeer slecht
Mijn lijstjequote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef zerokil het volgende:
Al gezien:
- Breaking Bad
- Prison Break
- Lost
- Narcos
- Arrow
Vanaf 3-12.quote:
ik bedoel die aflevering dat de president het doet met een varken..quote:Op maandag 28 november 2016 09:46 schreef avotar het volgende:
[..]
Echt waar? Vond hem beter dan de tweede aflevering.
haha.. ik widle daar net over beginnen..quote:Op maandag 28 november 2016 14:23 schreef Elan het volgende:
Stranger Things vind ik nogal overrated.
Dat hele gemaakte retro / jaren 80 stijltje komt behoorlijk gemaakt over.
Mwoah je hebt de posters aan de muur en de setting, verder voelt het allemaal enorm 2016 aan.quote:Op maandag 28 november 2016 14:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha.. ik widle daar net over beginnen..
ik vind deze serie supergaaf
lekker retro verhaal.. kinderen die zich nog weten te vermaken zonder mobiel en laptop..
heerlijk om te zien
noem dan eens een voorbeeldquote:Op maandag 28 november 2016 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah je hebt de posters aan de muur en de setting, verder voelt het allemaal enorm 2016 aan.
Ben waarschijnlijk een te groot liefhebber van retro, films en games om daar doorheen te prikken.
De manier van acteren heeft niets met de klassieke jaren 80 horror te maken. Was veel meer over de top. Posters aan de muren, overdreven accenten .Is gewoon goedkoop sausje waarin men het heeft geprobeerd te gieten.quote:
Ik vond het ook tenenkrommend.quote:Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik bedoel die aflevering dat de president het doet met een varken..
dat verhaal is gewoon teringslecht bedacht
denk dat het meer te maken heeft met het budget van netflixquote:Op maandag 28 november 2016 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
De manier van acteren heeft niets met de klassieke jaren 80 horror te maken. Was veel meer over de top. Posters aan de muren, overdreven accenten .Is gewoon goedkoop sausje waarin men het heeft geprobeerd te gieten.
Veel van m'n vrienden zeggen ook DIT MOET JE ZIEN FCK EPIC, NET EEN NOVEL VAN STEPHEN KING.
Just not buying. Hyped shit.
Serie die imo veel beter jaren 80 neer zet is The Americans ( ook op Netflix)
In ieder geval de 2e aflevering nog een kans geven, die is hl anders en veel toonaangevender voor de rest van de serie.quote:Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Al vind ik dat '80's-stijltje' wel heel leuk en bepaalde het voor een groot deel ook wel de charme van de serie, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo relevant of dat stijltje al dan niet (helemaal) goed werd weergegeven. Prima als/dat er ook elementen van nu in zaten. Ik vond het al met al gewoon een hele leuke/goede serie.quote:Op maandag 28 november 2016 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah je hebt de posters aan de muur en de setting, verder voelt het allemaal enorm 2016 aan.
Ben waarschijnlijk een te groot liefhebber van retro, films en games om daar doorheen te prikken.
Ben je al/nog verder gegaan met kijken?quote:
Ik vond dat een heel nare dystopiequote:Op maandag 28 november 2016 14:46 schreef Forbry het volgende:
In ieder geval de 2e aflevering nog een kans geven, die is hl anders en veel toonaangevender voor de rest van de serie.
Maar wel ook 'goed', toch? Was idd heel erg naar, vond ik ook...quote:Op maandag 28 november 2016 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dat een heel nare dystopie
Nee, nog niet. Ik werd weer afgeleid door van alles en nog wat.quote:Op maandag 28 november 2016 14:46 schreef Forbry het volgende:
Ben je al/nog verder gegaan met kijken?
echt h..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de beste vond ik denk ik toch de eerste van seizoen (Nosedive) en Men Against Fire, en die aflevering met die bijen
[ Bericht 2% gewijzigd door Onnoman op 28-11-2016 15:00:49 ]Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Dat herken ik welquote:Op maandag 28 november 2016 14:49 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik werd weer afgeleid door van alles en nog wat.
Die serie kun je beter niet kijken als je 'spannend' wil inderdaad. Ik vond hem wel erg tof.quote:Op maandag 28 november 2016 14:24 schreef Onnoman het volgende:
ik ben trouwens gestopt met kijken naar de serie "the expanse"
gewoon totaal niet spannend
Ik probeer dit niet te lezen maar is het wel de bedoeling dat je dit hier plaatst? Ik en waarschijnlijk anderen met mij hebben dit (nog) niet gezien.quote:
Ik vond het vooral een serie met heel veel potentie die net niet helemaal goed uit de verf kwam soms. Eerste en laatste paar afleveringen vond ik dan ook het leukst. Alles ertussen in schommelde heel erg.quote:Op maandag 28 november 2016 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die serie kun je beter niet kijken als je 'spannend' wil inderdaad. Ik vond hem wel erg tof.
niet aan gedachtquote:
Voor mij is de (atmo)sfeer in een serie altijd wel erg belangrijk en ik vond wel dat er in The Expanse een erg mooi universum werd neergezet. Het verhaal verliep wat traag, maar tegen het eind kwam er wel een stuk meer tempo in. Als ze dat in seizoen twee kunnen voortzetten dan wordt het gewoon een erg goede serie. Het haalt niet het niveau van HBO's Westworld, maar dat is qua budget ook niet helemaal een eerlijke vergelijking.quote:Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond het vooral een serie met heel veel potentie die net niet helemaal goed uit de verf kwam soms. Eerste en laatste paar afleveringen vond ik dan ook het leukst. Alles ertussen in schommelde heel erg.
Maar los daarvan heb ik me er allround best mee vermaakt en ik kijk dan ook vooruit naar het 2e seizoen. De serie is allesbehalve perfect maar het is alsnog qua scifi een van de interessantere verhalen en ik hoop dat ze er wat mee doen.
quote:Op maandag 28 november 2016 14:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
echt h..White Bear en White Christmas vond ik het besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de beste vond ik denk ik toch de eerste van seizoen (Nosedive) en Men Against Fire, en die aflevering met die bijenDie lieten me wel echt even goed erover nadenken. Playtest was ook genot. Waldo was inderdaad een kutepisode, de enige van de serie die ik een onvoldoende geef.
Oh.
The Affair heb ik ook het hele seizoen gekeken, maar ga er niet verder mee. Vond het toch wel heel erg matig, en bleef alleen kijken in de hoop op een plottwist en omdat McNulty uit The Wire erin speelt. Maar verder had het een veel te hoog soap-gehalte, en is het natuurlijk weer een typische Showtime serie die er gewoon telkens een seizoen extra bij uitmelken als het goed loopt, ipv n duidelijk groot en doordacht verhaal van tevoren te hebben.quote:Op maandag 28 november 2016 15:15 schreef Forbry het volgende:
Eerst The Crown maar eens proberen, daarna The Affair waarschijnlijk nog nmaal een kans geven en 'next in line' dan 'The Expanse' of 'The Last Kingdom' denk ik (tenzij NF in de tussentijd met nog interessantere dingen op de proppen komt natuurlijk).
heb jij ook vaak dat je dan achteraf had gehoopt op een beter einde?quote:Op maandag 28 november 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
White Bear en White Christmas vond ik het besteDie lieten me wel echt even goed erover nadenken. Playtest was ook genot. Waldo was inderdaad een kutepisode, de enige van de serie die ik een onvoldoende geef.
Hoe bedoel je? Dat het niet zo duister eindigt?quote:Op maandag 28 november 2016 15:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb jij ook vaak dat je dan achteraf had gehoopt op een beter einde?
Ik vond Fifteen Million Merits (S01E02), White Christmas (S2E04), Nosedive (S03E01) en Hated in the Nation (S03E06) het beste. The National Anthem (S01E01) en The Waldo Moment (S02E03) het minst.quote:Op maandag 28 november 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
White Bear en White Christmas vond ik het besteDie lieten me wel echt even goed erover nadenken. Playtest was ook genot. Waldo was inderdaad een kutepisode, de enige van de serie die ik een onvoldoende geef.
denk dat ik zelf ook een paar bizarre series zou kunnen bedenkenquote:Op maandag 28 november 2016 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat het niet zo duister eindigt?
Dat vind ik juist het briljante aan de serie, waardoor het je echt laat nadenken over de aflevering en hoe het in de realiteit zou gaan. Ben niet zo'n fan van happy ends.
nee juist niet, heerlijk die anti climax.quote:Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Oh, ff opgezocht en ik wist niet dat die gast ook in The Wire speelde. Vind hem in ieder geval in The Affair niet zo veel aan (ik vind Cole dan boeiender/leuker/aantrekkelijker).quote:Op maandag 28 november 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Affair heb ik ook het hele seizoen gekeken, maar ga er niet verder mee. Vond het toch wel heel erg matig, en bleef alleen kijken in de hoop op een plottwist en omdat McNulty uit The Wire erin speelt. Maar verder had het een veel te hoog soap-gehalte, en is het natuurlijk weer een typische Showtime serie die er gewoon telkens een seizoen extra bij uitmelken als het goed loopt, ipv n duidelijk groot en doordacht verhaal van tevoren te hebben.
Woah! Ik vind Black Mirror sowieso een erg toffe serie en ik vind juist het plot van de eerste aflevering van het eerste seizoen echt fenomenaal goedquote:Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Dat je dan niet eerst de gewone seizoenen kijkt die ook op Netflix staanquote:Op maandag 28 november 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen aan de nieuwe Gilmore Girls serie, ik kende het niet en heb geen enkele aflevering gezien van vorige seizoenen toen het op mainstream TV was. Maar het is makkelijk genoeg om er in te komen, alleen de karakters zijn nieuw voor mij dus dat is even wennen. Maar dat is best te doen. Eerste indruk, erg droog en hilarisch zeer snelle dialogen en geen lachband er onder. Dat is toch ook wel een must. Erg geslaagd wat mij betreft.
Ja die jij opnoemt zijn ook wel goed, al vond ik die Fifteen Million Merits maar vaag. Begreep niet helemaal hoe ze in die wereld kwamen en waar het allemaal op sloeg.quote:Op maandag 28 november 2016 15:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond Fifteen Million Merits (S01E02), White Christmas (S2E04), Nosedive (S03E01) en Hated in the Nation (S03E06) het beste. The National Anthem (S01E01) en The Waldo Moment (S02E03) het minst.
Maar dat heb ik nog maar duizend keer in dit topic vermeld geloof ik
Hoewel die aflevering wat mij betreft tot de minsten behoort, maakte die alsnog wel indruk. Sowieso een erg hoog "WTF?-gehalte" en ik kreeg een steen in mijn maag bij het hele gebeuren, dus qua uitvoering zat het ook best goed vond ik. Eigenlijk vond ik geen enkele aflevering echt slecht, ook 'Waldo' vond ik nog best aardigquote:Op maandag 28 november 2016 16:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! Ik vind Black Mirror sowieso een erg toffe serie en ik vind juist het plot van de eerste aflevering van het eerste seizoen echt fenomenaal goed![]()
Nee het is verder allemaal wat clich dus daarom stond het me erg tegen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ff opgezocht en ik wist niet dat die gast ook in The Wire speelde. Vind hem in ieder geval in The Affair niet zo veel aan (ik vind Cole dan boeiender/leuker/aantrekkelijker).
Ik vind vooral het 'detective-gedeelte' nog wel leuk (en het 'affaire-gedeelte' vooralsnog niet zo), maar krijg beetje bij beetje de indruk dat dat op een sof zal uitlopen...
White Bear hoort ook wel in dat rijtjequote:Op maandag 28 november 2016 16:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hoewel die aflevering wat mij betreft tot de minsten behoort, maakte die alsnog wel indruk. Sowieso een erg hoog "WTF?-gehalte" en ik kreeg een steen in mijn maag bij het hele gebeuren, dus qua uitvoering zat het ook best goed vond ik. Eigenlijk vond ik geen enkele aflevering echt slecht, ook 'Waldo' vond ik nog best aardig![]()
Maar al met al vond ik de 4 in post #74 genoemden wel (met kop en schouders) boven de rest uitsteken.
Dat laat ik even lekker aan mij voorbij gaan. Nog zoveel te zien op Netflix.quote:Op maandag 28 november 2016 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je dan niet eerst de gewone seizoenen kijkt die ook op Netflix staan
Deze nieuwe zijn maar 4 afleveringen 'hoe is het nu met' zeg maar. Zonde als je de rest niet gezien hebt, dan mis je echt alles.
Nou ja, uitleg gaven ze er niet echt aan, maar desondanks vond ik de wereld in FMM best wel geloofwaardig aandoen.quote:Op maandag 28 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die jij opnoemt zijn ook wel goed, al vond ik die Fifteen Million Merits maar vaag. Begreep niet helemaal hoe ze in die wereld kwamen en waar het allemaal op sloeg.
Nosedive was wel een goede met de social media in het heden.
Wel de volgende op mijn lijstje met 'best of' denk ik, maar vond die persoonlijk toch nog iets minder dan die andere 4. Mijn vader was helemaal wild van die aflevering, belde echt speciaal op om dat te meldenquote:Op maandag 28 november 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
White Bear hoort ook wel in dat rijtjeDie aflevering was echt ziek.
quote:Op maandag 28 november 2016 17:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, uitleg gaven ze er niet echt aan, maar desondanks vond ik de wereld in FMM best wel geloofwaardig aandoen.![]()
Vooral de boodschap die ze wilden uitdragen vond ik wel heel duidelijk en die boodschap speelde ook heel erg op mijn gevoel in. Vond dat echt een hele nare aflevering en juist om die reden vond ik 'm ook zo goed. En ik vond zowel dat meisje (in Downton Abbey ook al zo'n schatje) als die jongen hartstikke sympathiek, wat het natuurlijk alleen nog maar veel naarder maakte allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wel de volgende op mijn lijstje met 'best of' denk ik, maar vond die persoonlijk toch nog iets minder dan die andere 4. Mijn vader was helemaal wild van die aflevering, belde echt speciaal op om dat te melden![]()
![]()
Qua plt vond ik 'Shut Up and Dance' ook erg briljant, maar die vond ik buiten het plot om ietwat saaiig (in vergelijking) en qua dee vond 'The Entire History of You' ook erg briljant, maar die vond ik qua uitvoering dan weer iets minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik vind The 4400 momenteel erg fijn! Niet verwacht van te voren. En The Affair.quote:Op maandag 28 november 2016 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Gillmore Girls vind ik echt vreselijk saai. Greysje, Frequentie vond ik maar mwah, hejje nog tips?
Ja maar ik bedoel dat je dan zo weinig aan die vier speciale nieuwe afleveringen hebtquote:Op maandag 28 november 2016 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat laat ik even lekker aan mij voorbij gaan. Nog zoveel te zien op Netflix.
Maakt me niet zoveel uit, kom je zo ook wel achter.quote:Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat je dan zo weinig aan die vier speciale nieuwe afleveringen hebtDan weet je helemaal niet wie wie is en wie wat waarom deed. Maar als je het alsnog leuk vindt is dat alleen maar tof natuurlijk
Ik was fijn The Crown aan het kijken en ineens had ik de laatste aflevering gezien! Hmpfquote:Op maandag 28 november 2016 15:15 schreef Forbry het volgende:
Eerst The Crown maar eens proberen, daarna The Affair waarschijnlijk nog nmaal een kans geven en 'next in line' dan 'The Expanse' of 'The Last Kingdom' denk ik (tenzij NF in de tussentijd met nog interessantere dingen op de proppen komt natuurlijk).
Ik kijk ook gewoon in het Portugeesquote:Op maandag 28 november 2016 18:05 schreef Monolith het volgende:
3% is wel leuk. Heb wel even de audio op Portugees gezet, want die Engelse dub is echt enorm slecht.
dat was een prachtverhaal,quote:Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zou dan the last kingdom direct achter the crown zetten.quote:Op maandag 28 november 2016 15:15 schreef Forbry het volgende:
maar dat is gewoon lulkoekquote:Op maandag 28 november 2016 19:26 schreef Soohr het volgende:
[..]
dat was een prachtverhaal,
doet alles om het land te redden en wordt dan verguisd door het hele land.
Verschillende genres, dus keuze zal wel vallen op dat waar ik op dat moment het meest zin in heb, scifi of 'history'.quote:Op maandag 28 november 2016 19:29 schreef Soohr het volgende:
[..]
ik zou dan the last kingdom direct achter the crown zetten.
fijne serie is dat.
Black Sails is leuker en wellicht ook beter.quote:Op maandag 28 november 2016 20:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Verschillende genres, dus keuze zal wel vallen op dat waar ik op dat moment het meest zin in heb, scifi of 'history'.
In plaats van 'The Last Kingdom' zou 'Black Sails' ook nog kunnen. Welke serie is leuker/beter? Anyone?
Beide fijne (maar niet briljante) series. Black sails gaat al een stuk meer seizoenen mee en is eigenlijk elk seizoen erop vooruit gegaan. Ik zou dan ook eerst voor black sails gaan zodat als het je bevalt je lekker door kan kijkenquote:Op maandag 28 november 2016 20:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
In plaats van 'The Last Kingdom' zou 'Black Sails' ook nog kunnen. Welke serie is leuker/beter? Anyone?
The Crown is mooi gemaakt, maar wel een hagiografie imho.quote:Op maandag 28 november 2016 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was fijn The Crown aan het kijken en ineens had ik de laatste aflevering gezien! HmpfDus nu kijk ik uit naar seizoen 2. Zal wel volgend jaar najaar worden.
Ben ook bijna klaar met 3%, interessant concept.
Vikingen is dat, toch? Welke eeuw ongeveer?quote:Op maandag 28 november 2016 19:29 schreef Soohr het volgende:
[..]
ik zou dan the last kingdom direct achter the crown zetten.
fijne serie is dat.
denen die engeland invallen in de 9e eeuwquote:Op maandag 28 november 2016 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vikingen is dat, toch? Welke eeuw ongeveer?
Vraag me af of het de moeite waard is, alhoewel die epoque der Normandirs/Vikingen me wel interesseert altijd.
Okee, ga het dan proberen, is wel interessant.quote:Op maandag 28 november 2016 22:24 schreef Soohr het volgende:
[..]
denen die engeland invallen in de 9e eeuw
quote:Op maandag 28 november 2016 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Black Sails is leuker en wellicht ook beter.
Tnx beide, zal het meenemen en mocht ik Black Sails gaan kijken, dan zal ik in mijn achterhoofd houden dat ik het met de tijd misschien beter zal vinden..quote:Op maandag 28 november 2016 20:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Beide fijne (maar niet briljante) series. Black sails gaat al een stuk meer seizoenen mee en is eigenlijk elk seizoen erop vooruit gegaan. Ik zou dan ook eerst voor black sails gaan zodat als het je bevalt je lekker door kan kijken
Maar hou er dus wel rekening mee dat Black sails vrij zwak begint. Halverwege seizoen 1 doet het opeens een sprong vooruit en vanaf daar wordt het alleen maar beter.
Ja tyfushekel dusquote:Op maandag 28 november 2016 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind The 4400 momenteel erg fijn! Niet verwacht van te voren. En The Affair.
En heb jij nashville al gezien? Wel even door de eerste 2 afl heen bijten. Daarna erg de moeite. Behalve als je een tyfushekel hebt aan kuntriemuziek, dan moet je het jezelf niet aandoen uiteraard aangezien het over die muziekbusiness gaat.
Eens. Dat opent namelijk de sinkhole naar nog veel meer van dit soort gekken.quote:Op maandag 28 november 2016 19:53 schreef Onnoman het volgende:
maar dat is gewoon lulkoek
geen enkele president zou dat doen
In de toekomst zijn er te weinig middelen om alle mensen van een goed leven te voorzien en dus wordt een systeem bedacht waarbij de beste mensen (de 3%) op een eiland van voorspoed mogen leven en de rest woont in sloppenwijken van ellende. Op je 20ste mag je nmalig een testproces doorlopen om te zien of je bij de 3% hoort. Nu zou je verwachten dat ze dan de meest talentvolle, stabiele, slimme, sympathieke, sterke mensen willen, maar dat Proces is eigenlijk alles behalve aardig en eerlijk. Eerste seizoen gaat dus over het Proces van een grote groep 20-jarigen dat diverse dagen in beslag neemt. Je krijgt flashbacks naar hoe het leven van de hoofdpersonen was en waarom ze zo graag willen ontsnappen aan hun misere.quote:
dat klinkt ook niet verkeerd..quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de toekomst zijn er te weinig middelen om alle mensen van een goed leven te voorzien en dus wordt een systeem bedacht waarbij de beste mensen (de 3%) op een eiland van voorspoed mogen leven en de rest woont in sloppenwijken van ellende. Op je 20ste mag je nmalig een testproces doorlopen om te zien of je bij de 3% hoort. Nu zou je verwachten dat ze dan de meest talentvolle, stabiele, slimme, sympathieke, sterke mensen willen, maar dat Proces is eigenlijk alles behalve aardig en eerlijk. Eerste seizoen gaat dus over het Proces van een grote groep 20-jarigen dat diverse dagen in beslag neemt. Je krijgt flashbacks naar hoe het leven van de hoofdpersonen was en waarom ze zo graag willen ontsnappen aan hun misere.
Het is een Braziliaanse serie en dus niet in het Engels (of slecht Engels ingesproken als je dat liever hebt).
Dat klinkt best aardig moet ik zeggen. Bedankt voor de tip, ik voeg 'm toe aan mijn watchlist.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de toekomst zijn er te weinig middelen om alle mensen van een goed leven te voorzien en dus wordt een systeem bedacht waarbij de beste mensen (de 3%) op een eiland van voorspoed mogen leven en de rest woont in sloppenwijken van ellende. Op je 20ste mag je nmalig een testproces doorlopen om te zien of je bij de 3% hoort. Nu zou je verwachten dat ze dan de meest talentvolle, stabiele, slimme, sympathieke, sterke mensen willen, maar dat Proces is eigenlijk alles behalve aardig en eerlijk. Eerste seizoen gaat dus over het Proces van een grote groep 20-jarigen dat diverse dagen in beslag neemt. Je krijgt flashbacks naar hoe het leven van de hoofdpersonen was en waarom ze zo graag willen ontsnappen aan hun misere.
Het is een Braziliaanse serie en dus niet in het Engels (of slecht Engels ingesproken als je dat liever hebt).
Seizoen 3 of 1 begonnen? (Netflix begint automatisch in seizoen 3 als je het aanzet)quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:20 schreef PimD het volgende:
Gisteren pas aan Black Mirror begonnen. Eerste twee afleveringen gekeken. Erg goed
Ja erg wazig.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Seizoen 3 of 1 begonnen? (Netflix begint automatisch in seizoen 3 als je het aanzet)
ben bijna bij het einde van seizoen 2 van The 100, vind het nog steeds vermakelijk maar begin me wel steeds meer te irriteren aan de domme beslissingen en het wispelturige gedrag van de hoofdrolspelers. Maar kijkt wel nog steeds lekker wegquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:12 schreef Rmie het volgende:
3 % net gezien. Best een aardige sf serie. Nu 100. De eerste delen vond ik matig maar na deel twee komt het aardig opgang.
het is alleen voor Mobile devicesquote:Op woensdag 30 november 2016 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Hoe gaat dat dan? Ik bedoel ik kijk Netflix via de applicatie op mijn setopbox van KPN. Daar is geen download button te vinden hoor.
Kan ook niet voor alles, bepaalde series en filmsquote:Op woensdag 30 november 2016 15:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zou geweldig zijn maar op mijn Android tablet met de nieuwe app van Netflix zie ik de optie niet.
The Crown, Orange bv doen het nog niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan ook niet voor alles, bepaalde series en films
Heerlijk! Ben ik erg blij meequote:Op woensdag 30 november 2016 15:26 schreef KingRadler het volgende:
Yes eindelijk vanaf vandaag kan je Netflix series offline kijken op Tablet of Smartphone
http://www.nu.nl/internet(...)deos-downloaden.html
[ [url=https://s.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/resize/1230x558/quality/80/https://tctechcrunch2011.(...)e-0-5.png]afbeelding[/url] ]
Ok, bij mij (IOS) doet die het al wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
The Crown, Orange bv doen het nog niet.
Hopelijk vanavond.
Het origineel is Portugees, alle andere talen zijn nagesynchroniseerd.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:12 schreef dimmak het volgende:
Die serie 3%, is die hier ook nagesynct?
Ja maar ik zou hem graag in het Portugees zien.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Het origineel is Portugees, alle andere talen zijn nagesynchroniseerd.
Dat is natuurlijk allemaal flink gecomprimeerd. Je moet geen hele seizoenen opslaan, maar een aflevering zal een 300mb in beslag nemen.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Alleen bij mobile devices dus, maar waar laat je het bestand dan? Lijkt me iets te groot om te bewaren op je telefoon. En hoe kijk je dan op TV?
Je kunt toch een taal kiezen -- of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja maar ik zou hem graag in het Portugees zien.
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Alleen bij mobile devices dus, maar waar laat je het bestand dan? Lijkt me iets te groot om te bewaren op je telefoon. En hoe kijk je dan op TV?
quote:De twee uur durende film The Big Lebowski heeft in standaardkwaliteit een formaat van zo'n 450 MB en is in de hogere kwaliteit bijna 1 GB groot.
http://www.nu.nl/internet(...)ries-downloaden.html
Bij mij ook, alleen nog niet op Android.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, bij mij (IOS) doet die het al wel.
Ik heb nog geen Netflix, ik wil graag weten of ik hem hier ook gewoon in het Portugees kan zien als ik Netflix neem.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt toch een taal kiezen -- of bedoel je dat niet?
Dat kan.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Netflix, ik wil graag weten of ik hem hier ook gewoon in het Portugees kan zien als ik Netflix neem.
Ja, je kunt een taal en ondertiteling kiezen (dus Portugees/Engels, Portugees/Nederlands, Portugees/Portugees, Engels/Spaans etc. is allemaal mogelijk).quote:Op woensdag 30 november 2016 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Netflix, ik wil graag weten of ik hem hier ook gewoon in het Portugees kan zien als ik Netflix neem.
Ja hoor, dat kan. Met of zonder ondertitels.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Yey, in het vliegtuig lekker verder kijken.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:26 schreef KingRadler het volgende:
Yes eindelijk vanaf vandaag kan je Netflix series offline kijken op Tablet of Smartphone
http://www.nu.nl/internet(...)deos-downloaden.html
[ [url=https://s.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/resize/1230x558/quality/80/https://tctechcrunch2011.(...)e-0-5.png]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan.
Er is nog meer Portugees gesproken spul op Netflix.
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, je kunt een taal en ondertiteling kiezen (dus Portugees/Engels, Portugees/Nederlands, Portugees/Portugees, Engels/Spaans etc. is allemaal mogelijk).
Thnx!quote:Op woensdag 30 november 2016 16:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Met of zonder ondertitels.
Goed nieuws voor jouquote:Op dinsdag 29 november 2016 16:00 schreef Joelie het volgende:
Nog maar 2 dagen Suits op Netflix. Hoop echt dat deze terugkomt, was nog niet bij..
Called itquote:Op woensdag 30 november 2016 21:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou
http://www.netflix-nederl(...)jft-toch-op-netflix/
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 Year Plan, The – 2014 12 1:32 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Uit angst om voor altijd alleen te blijven, beloven twee vrienden voor elkaar te kiezen als ze over tien jaar nog steeds ongehuwd zijn. Tien jaar later komen de twijfels.
1000 Rupee Note – 2014 12 1:29 uur
♫ Marathi / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama
Als ze per abuis een groot bedrag aan smeergeld ontvangt, besluit een arm oud vrouwtje eens lekker te gaan winkelen. Het loopt echter niet helemaal als gepland.
A Dogwalker's Christmas Tale – 2015 AL 1:26 uur
Genre: Romantisch
De verwende Luce Lockhart moet een moeilijke beslissing nemen als een knappe, nieuwe vriend haar hulp vraagt om een hondenpark te beschermen tegen haar rijke werkgever.
A.D. Kingdom and Empire (seizoen 1) – 2015 16
Na de kruisiging van Jezus Christus wijden de apostelen hun leven aan de verspreiding van zijn boodschap. Daarvoor zetten ze hun vrijheid en leven op het spel.
Angels in the Snow – 2015 1:30 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek
Een ruzind echtpaar gaat met hun kinderen tijdens de kerst op vakantie en krijgt een lesje in liefde en respect wanneer ze een gestrande familie onderdak verschaffen.
Beyond Bollywood – 2013 6 0:54 uur
Genre: Documentaire
Maak kennis met de mensen buiten de spotlichten die de uitgestrekte wereld van Bollywood in stand houden, van artiesten tot acteurs in bijrollen en karakterrollen.
Buurman & Buurman (seizoen 1-2) – 2003 AL
♫ Nederlands / CC ×
Genre: Animatie
Twee charmant-onhandige buren werken zich door veel zelfveroorzaakte problemen, en komen altijd tot een oplossing, maar niet altijd op de makkelijkste manier.
Carrie – 1976 16 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Een buitenbeentje met telekinetische gaven gebruikt haar dodelijke kracht wanneer de populaire tieners op school een gemene grap met haar uithalen tijdens het feest.
Copycat – 1995 16 2:03 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
De jacht op een seriemoordenaar in San Francisco brengt twee vrouwen nader tot elkaar: een rechercheur en een misdaadpsychologe die een moordaanslag overleefde.
Court – 2014 6 1:55 uur
♫ Hindi / CC o.a. Engels, Hindi, Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
Een folkzanger zou een rioolarbeider aangezet hebben tot zelfmoord met een lied. Twee advocaten bekampen elkaar in deze absurde maar geloofwaardige rechtszaak.
Freddy (seizoen 1) – 2013 6
♫ Nederlands / CC Nederlands
De legendarische Nederlandse bierbrouwer en zakenman Freddy Heineken stelt zijn erfenis veilig tijdens jaren van ambitieus zakendoen en n beruchte kidnapping.
Good Witch (seizoen 2) –
Een sceptische dokter uit de grote stad weet niet goed wat hij moet denken van een weduwe met magische krachten die met haar dochter in een stadje woont.
Hot Tub Time Machine – 2010 12 1:39 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Onder invloed van energiedranken, wodka en heimwee naar hun wilde jongere jaren reist een groep vrienden op leeftijd terug in de tijd naar 1986.
How Sarah Got Her Wings – 2015 AL 1:27 uur
Als een goede Samaritaan vlak voor kerst overlijdt in een ongeluk, stuurt een hemelse vergissing haar per ongeluk als een engel terug om iets recht te zetten.
Inspector Gadget (seizoen 1) – 2015 6
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Thriller
Inspector Gadget is terug en wordt geconfronteerd met zijn aloude vijand, de slechte Dr. Claw, die zijn misdaadorganisatie M.A.D opnieuw heeft geactiveerd.
King of Comedy, The – 1983 6 1:48 uur
Genre: Bizar, Drama
Deze duistere comedy van regisseur Martin Scorsese laat zien hoe absurd ver de zielige Rupert Pupkin wil gaan om op televisie in een talkshow te komen.
Man in the Iron Mask, The – 1998 6 2:12 uur
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Gebaseerd op boek
In deze avonturenfilm bedenken de legendarische musketiers een plan om de harteloze koning Lodewijk XIV te vervangen door zijn tweelingbroer, die ten onrechte vastzit.
Merry Kissmas – 2015 AL 1:29 uur
Genre: Romantisch
Kayla heeft twijfels over haar verloving met een beroemde choreograaf. Haar ontevredenheid loopt over in verwarring wanneer ze een magische kus krijgt van een vreemde.
Miracle on 34th Street – 1947 AL 1:36 uur
Genre: Comedy, Drama, Feelgood
Wanneer Doris Walker, supervisor bij Macy's, een nieuwe kerstman nodig heeft, geeft ze de baan aan de bebaarde Kris Kringle, die zegt dat hij de echte kerstman is.
Miracle on 34th Street – 1994 AL 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze remake van de kerstklassieker raken Dorey Walker en haar dochtertje Susan bevriend met een kerstman van een warenhuis die beweert de echte kerstman te zijn.
Miss India America – 2015 6 1:37 uur
Als haar vriend belangstelling toont voor een schoonheidskoningin, probeert een scholiere hem terug te winnen door mee te doen aan de Miss India Golden State-verkiezing.
Musketeers, The (seizoen 3) – 2016 12
Genre: Actie, Britse TV, Drama
Deze serie, die gebaseerd is op personages van Alexandre Dumas, speelt zich af in Parijs in 1630 en gaat over vier avonturiers die vechten om hun land te verdedigen.
Natural Selection – 2015 12 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre:
Als nieuwkomer wordt een verlegen student gepest door al zijn medestudenten. Een doet er niet aan mee, maar deze nieuwe vriend heeft duistere, aanstekelijke denkbeelden.
Newtown – 2015 12 1:41 uur
Deze film geeft een persoonlijk beeld van de traumatische ervaringen en het doorzettingsvermogen van de slachtoffers van de schietpartij in Newton, Connecticut in 2012.
Nullpunkt – 2014 1:54 uur
♫ Estisch / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek
Als een zwijgzame tiener op school wordt buitengesloten en thuis met steeds meer stress te maken krijgt, probeert hij de boel om te gooien en opnieuw te beginnen.
Numbers Station, The – 2013 16 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Britse TV, Thriller
In een afgelegen nummerstation van de CIA zijn een geheim agent en een codeerder verwikkeld in een strijd op leven en dood om een catastrofe te voorkomen.
Rainbow Time – 2016 12 1:32 uur
Een geestelijk gehandicapte man met een obsessie voor de Fonz, wapens en allerlei kinky zaken vormt een uitdaging voor zijn arrogante broer als hij bij hem intrekt.
Richard Pryor: Live in Concert – 1979 12 1:18 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Stand-up
In zijn klassieke concertfilm uit 1979 bespreekt Richard Pryor verschillende onderwerpen, zoals etnische afkomst, de politie en zijn favoriete onderwerp: zichzelf.
Rodeo & Juliet – 2015 1:27 uur
Genre: Drama, Romantisch
Een meisje uit de grote stad moet wennen aan het plattelandsleven op de boerderij van haar familie, totdat een knappe cowboy haar helpt met een paardrijwedstrijd.
Spirit of Christmas, The – 2015 9 1:31 uur
Met kerst in aantocht gaat advocate Kate Jordan naar Vermont om de verkoop te regelen van een hotelletje. Ze wordt er verliefd op een knap, maar vervloekt spook.
Stretch and Bobbito: Radio That Changed Lives – 2015 6 1:38 uur
In deze documentaire leren we Stretch en Bobbito beter kennen. Zij waren de populaire New Yorkse radiopresentatoren die in de jaren 60 hiphop introduceerden.
Tellur Aliens – 2016 1:06 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur
Drie tieners op de planeet Telluria zijn beste vrienden en gaan samen op een ongelooflijk avontuur om te vechten tegen het kwaadaardigste wezen in het heelal.
Too Late – 2015 16 1:47 uur
Genre: Drama, Duister, Misdaad
Een stevig drinkende privdetective zoekt naar een vrouw uit zijn verleden en begint een lange reis door het sjofele Zuid-Californi dat hij maar al te goed kent.
Tucker and Dale vs. Evil – 2010 16 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Satire
Twee jongens verwachten een ontspannen vakantie, maar hun reis wordt een nachtmerrie wanneer ze ervan worden beschuldigd psychotische moordenaars te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
iPhone, Android?quote:Op donderdag 1 december 2016 10:13 schreef Vanyel het volgende:
De bom, die downloadfunctie, maar hij werkt hier niet helemaal lekker. Veel foutmeldingen. Gooi ik die eruit, app dicht en opnieuw opstarten, nieuw ding downloaden, begint ie niet omdat ie op een andere download wacht. Die er dus niet is.
Iemand hier al ervaring mee en enig idee hoe het op te lossen?
Stranger Things (jaren tachtig stijl)quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef zerokil het volgende:
Al gezien:
- Breaking Bad
- Prison Break
- Lost
- Narcos
- Arrow
Er is al een nieuwe update met foutoplossing in de App Store.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:13 schreef Vanyel het volgende:
De bom, die downloadfunctie, maar hij werkt hier niet helemaal lekker. Veel foutmeldingen. Gooi ik die eruit, app dicht en opnieuw opstarten, nieuw ding downloaden, begint ie niet omdat ie op een andere download wacht. Die er dus niet is.
Iemand hier al ervaring mee en enig idee hoe het op te lossen?
Had ik ook, gisteren de eerste aflevering gekeken. Mooi gemaakt en boeiend maar ik wilde erna wel even iets luchtigers kijken.quote:Op donderdag 1 december 2016 12:11 schreef Forbry het volgende:
Gisteravond begonnen met The Crown. Twee afleveringen gekeken. Eigenlijk heb ik heel weinig met (de meeste) (hedendaagse) koningshuizen, wat ook n van de redenen was waarom ik niet met onverdeeld enthousiasme aan deze serie begon.
Kan echter niet anders concluderen dan dat ze er toch echt iets goeds van hebben gemaakt.Erg goed qua beelden, qua muziek & qua acteerwerk. Ook weten ze de verschillende rollen (en dan met name die van Elizabeth, Philip, King George & Winston) boeiend neer te zetten en ik liep zowaar ergens tijdens de eerste aflevering al te grienen geloof ik (wat in mijn geval op zich niet zo bijzonder is
, maar ik had dat bij dit onderwerp niet echt zo verwacht en zeker niet zo snel). Philip vind ik, door een soort van "cheekiness" over zich, verrassend leuk.
Ik vind de serie op de n of andere manier wel wat "zwaar". Hoe goed ik het ook vond, ik was er die na 2 afleveringen wel echt eventjes helemaal klaar mee.
The Get Down, ik moest even herhalen dat die echt hartstikke goed is. Alleen moet je het wel effetjes op je laten inwerken. Ik vind de manier waarop ze jaren 70 beelden en nieuwe beelden in elkaar laten overgaan echt ongekend.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Stranger Things (jaren tachtig stijl)
The Get Down (Harlem 70's disco/funk. Ik moest er aan wennen, maar goeie serie)
Weet iemand hier of The Office UK & US op Netflix zijn?
Ik lees wel hier en daar wat, en mijn kameraad zegt dat hij al UK op Netflix heeft gezien, maar zelf kan ik niets vinden.
als ik onderweg ben gebruik ik mijn laptop, vreemd dat ze dat dan weer juist niet ondersteunen. Op je telefoon of tablet ben je normaal gesproken wel snel door je opslagruimte heen dus...quote:Op donderdag 1 december 2016 12:38 schreef Forbry het volgende:
Ik ben geen "onderweg-kijker" en mede om die reden Netlfix ik nauwelijks met/vanaf mijn tablet of mijn telefoon. Die downloadfunctie is dus niet iets waar IK (veel) gebruik van zal maken. Waarom bieden ze dat niet ook voor 'non-mobile devices'/PC's en laptops aan? Op zich is het voor veel mensen wel een toffe nieuwe feauture denk ik.![]()
Hoe werkt het eigenlijk precies? Als je nou n aflevering of meer van een serie gedownload hebt en op een gegeven biedt NF die serie niet meer aan, kun je die download dan ook niet meer bekijken of nog wel?
Wat dat eerste betreft: zie net mijn editquote:Op donderdag 1 december 2016 12:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
als ik onderweg ben gebruik ik mijn laptop, vreemd dat ze dat dan weer juist niet ondersteunen. Op je telefoon of tablet ben je normaal gesproken wel snel door je opslagruimte heen dus...
die 2de vraag is een goeie, ik vermoed dat de bestanden een maand ofzo te bekijken zijn
1000x ditquote:Op donderdag 1 december 2016 10:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Tucker & Dale op Netflix. Aanrader!
Niet op de Nederlandse. De UK versie stond er wel op ooit, maar tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Stranger Things (jaren tachtig stijl)
The Get Down (Harlem 70's disco/funk. Ik moest er aan wennen, maar goeie serie)
Weet iemand hier of The Office UK & US op Netflix zijn?
Ik lees wel hier en daar wat, en mijn kameraad zegt dat hij al UK op Netflix heeft gezien, maar zelf kan ik niets vinden.
Ja, ik vind het echt heel tofquote:Op donderdag 1 december 2016 13:14 schreef Peejtur het volgende:
Net begonnen met Frequency. Lijkt mij tot nu toe wel een goede serie. Iemand al gezien? Niet spoileren hoor haha.
Idd goed nieuws! Thx voor het melden! :-)quote:Op woensdag 30 november 2016 21:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou
http://www.netflix-nederl(...)jft-toch-op-netflix/
Eindelijkquote:Op donderdag 1 december 2016 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1000x dit![]()
En van de beste ondergewaardeerde films ooit!
Hoeveel episodes dit keer?quote:Op donderdag 1 december 2016 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Fuller House seizoen 2 start op 9 december.
nee iPadquote:Op donderdag 1 december 2016 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Contact gehad met Netflix, de functie van downloaden komt ook niet naar mijn tablet.
Beetje gaar van ze, dat ding is nog geen twee jaar oud en voldoet aan de minimale eisen wbt versie van Android
Misschien toch maar overstappen naar Amazon Prime.
Meh... zelfs op een gare telefoon uit China van een paar tientjes werkt het downloaden dus dit ligt echt aan Netflix.quote:
Amazon Prime is 10x niks wat mij betreft. Zo weinig aanbod!quote:Op donderdag 1 december 2016 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Contact gehad met Netflix, de functie van downloaden komt ook niet naar mijn tablet.
Beetje gaar van ze, dat ding is nog geen twee jaar oud en voldoet aan de minimale eisen wbt versie van Android
Acer, Netflix gaat niet alle apparaten ondersteunen.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Amazon Prime is 10x niks wat mij betreft. Zo weinig aanbod!
Wat voor tablet heb je en wat is de reden dat het niet werkt?
quote:Op donderdag 1 december 2016 14:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meh... zelfs op een gare telefoon uit China van een paar tientjes werkt het downloaden dus dit ligt echt aan Netflix.
Ipad vind ik ook te duur.
Wat raar, je zou toch denken dat het of op alle Androids werkt, of op geen van alle.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Acer, Netflix gaat niet alle apparaten ondersteunen.
Met Samsung en Ipad zou je wel goed zitten volgens de helpdesk.
Eens.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat raar, je zou toch denken dat het of op alle Androids werkt, of op geen van alle.
Ik heb een Sony. Ben benieuwd.
Succes man. Hoop dat je niet omvergeblazen gaat worden daar, met al hun content.quote:Op donderdag 1 december 2016 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2016 12:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Er is al een nieuwe update met foutoplossing in de App Store.
Dank, ik ga het eens bekijken dus als het niks is dan blijf ik flixen.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Succes man. Hoop dat je niet omvergeblazen gaat worden daar, met al hun content.
zekers, snel weer kijkenquote:Op donderdag 1 december 2016 10:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Tucker & Dale op Netflix. Aanrader!
Dat je het nog zo lang hebt volgehouden, ik ben na een kwartier afgehaakt met die onzin.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Aflevering 4 van PLL overigens. Ik haak af. Ik zag vier lekkere wijven en was "vergeten" naar de omschrijving te kijken.
Maar je weet dan nog helemaal niet wie A is!quote:Op donderdag 1 december 2016 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Aflevering 4 van PLL overigens. Ik haak af. Ik zag vier lekkere wijven en was "vergeten" naar de omschrijving te kijken.
Ik heb een donkerbruin vermoeden.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je weet dan nog helemaal niet wie A is!
Het is sowieso fout. Wie je ook denkt dat het is. En dat gaat maar liefst zeven seizoenen doorquote:Op donderdag 1 december 2016 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden.
Heb jij het wel volledig afgekeken?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is sowieso fout. Wie je ook denkt dat het is. En dat gaat maar liefst zeven seizoenen door
Ja. Ik vind het heerlijk. Het is zo slecht ookquote:Op donderdag 1 december 2016 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij het wel volledig afgekeken?
Ik zet het even in de ijskast.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het heerlijk. Het is zo slecht ookBij seizoen 7, het laatste, zijn ze nu halverwege en ik heb zo hard gelachen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across Grace Alley – 2013 AL 0:24 uur
Een jongetje is van streek door de scheiding van zijn ouders en wordt verliefd op de buurvrouw van zijn oma, een intrigerende danseres die hij door het raam kan zien.
Fauda (seizoen 1) – 2015 16 - Netflix Original
♫ o.a. Hebreeuws / CC Duits, Engels, Hebreeuws, Nederlands, Spaans
Genre: Actie, Drama, Thriller
Een gepensioneerde Isralische topagent besluit alsnog op zoek te gaan naar de Palestijnse militant die hij dacht gedood te hebben en veroorzaakt een keten van chaos.
For the Love of Spock – 2016 1:51 uur
Genre: Biografie, Documentaire
De zoon van acteur Leonard Nimoy regisseert deze ontroerende kijk in zijn vaders rol van Spock, het iconische personage uit Star Trek dat hij 50 jaar lang speelde.
Hip-Hop Evolution (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
Genre: Documentaire, Provocerend
In deze documentaireserie praat rapper Shad Kabango met invloedrijke collega's, dj's en muziekbonzen over de evolutie van hiphop tussen de jaren 70 en 90.
Interrogation – 2015 16 1:55 uur
♫ Tamil / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Thriller
In dit waargebeurde drama proberen politieagenten in Andhra Pradesh om politieke redenen met geweld vier Tamil-arbeiders voor een misdaad te laten opdraaien.
White Girl – 2016 16 1:30 uur
Een studente struint door New York op zoek naar cocane en andere stimulansen en stuit op iets oprechts dat door haar vingers lijkt te glippen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Aether op 02-12-2016 11:27:36 ]When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bletchley Circle, The (seizoen 1-2) – 2014 16
Genre: Britse TV, Drama, Intellectueel, Thriller
Vier gewone vrouwen met een buitengewoon talent om codes te breken en een geniale scherpzinnigheid vormen het middelpunt in dit moordmysterie.
My Super Ex-Girlfriend – 2006 6 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Romantisch
Matt dumpt zijn manipulatieve vriendin, waarna de verdrietige Jenny -- alias G-girl -- alles doet wat binnen haar superkrachten ligt om wraak te nemen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat werkt dus niet op alle toestellen volgens Netflix.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:13 schreef Angelof9 het volgende:
Voor degene die de download functie niet aan het werk kregen: ik heb de laatste versie van Netflix geinstalleerd en heb versie 5+ van Android dus het zou moeten werken, maar ik heb de hele functie niet. Volgens de Help pagina zou er een categorie "my downloads" oid moeten zijn en een tab in de settings wat betreft downloads, maar die zie ik geen van beiden.
Is dit bij jullie ook het probleem?
Een Sony Xperia.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet op alle toestellen volgens Netflix.
Welke heb jij?
Ja, dat is het dus allemaal niet. Ik heb gewoonweg de hele optie niet. Alsof het nog een week geleden is, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:58 schreef Aether het volgende:
• Series en films op Netflix downloaden
• Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
• In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
• In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven
Het meisje van Netflix kon Niks toezeggen wbt de toekomst maar ik heb weinig hoop.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Een Sony Xperia.
Ik vroeg me af of ik hetzelfde probleem heb als anderen hier, of een ander probleem waar ik Netflix mee lastig moet vallen.
Ik dacht dat Suits weer voor minimaal een jaar beschikbaar was. Vermoed dat dit een foutje is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:43 schreef Zelva het volgende:
Te zien tot en met 8 december
The Reader (2008, 3,58)
Child's Play 2 (1990, 2,78)
Child's Play 3 (1991, 2,46)
Bring It On: All or Nothing (2006, 2,94)
Bring It On: Fight to the Finish (2009, 2,80)
Bring It On: In It to Win It (2007, 2,54)
Baby Mama (2008, 2,60)
Jesus Christ Superstar (1973, 2,99)
Let's Go to Prison (2006, 2,78)
The Perfect Man (2005, 2,78)
Blue Collar (1978, 3,56)
The Car (1977, 2,98)
Masha i Medved (Masha en de beer) - Deel I (2009, serie, diverse afleveringen)
Masha I Medved (Masha en de beer) - Deel II (2009, serie, diverse afleveringen)
Te zien tot en met 31 december
Suits (2011, serie, seizoen 1 tot en met 4)
Downton Abbey (2010, serie, seizoen 1 tot en met 5)
Nashville (2012, serie, seizoen 1 tot en met 4)
The Tudors (2007, serie)
Weeds (2005, serie)
Boss (2011, serie)
Clerks (2000, serie)
Angry Birds Toons (2013, serie, seizoen 1)
Peppa Pig (2004, serie, seizoen 2)
Caillou (1997, serie, seizoen 4 en 5)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divergent – 2014 12 2:20 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Gebaseerd op boek
Beatrice, een tiener die in de verre toekomst leeft, komt erachter dat de autoriteiten zijn genteresseerd in haar unieke cognitieve vaardigheden.
Lost & Found Music Studios (seizoen 2) – 2016 AL - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Jonge singer-songwriters in een elitaire muziekopleiding sluiten vriendschap, werken aan hun creativiteit en beleven romantiek terwijl ze van hun passie hun beroep maken.
RuPaul's Drag Race (seizoen 1) – 2015 9
♫ Engels / CC Arabisch, Engels, Nederlands, Spaans, Turks
Genre: Reality
De beroemde dragqueen RuPaul presenteert dit talentenjachtprogramma dat n derde 'America's Next Top Model' en voor de rest gewoon legendarisch is.When the student is ready, the teacher will appear.
Termijn hebben ze nooit gezegd, maar 4 weken is wel erg kort...quote:Op zaterdag 3 december 2016 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Suits weer voor minimaal een jaar beschikbaar was. Vermoed dat dit een foutje is.
https://www.netflix.com/title/60035292quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Texas chainsaw massacre is alweer foetsie.
Ik kan hem niet afspelen of aan de favorieten toevoegen, en via de zoekfunctie krijg ik hem ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:31 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/60035292
Same here. Wel het overzicht, geen afspeelmogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hem niet afspelen of aan de favorieten toevoegen, en via de zoekfunctie krijg ik hem ook niet.
Oh, dit is de 3D-versie, dus 3D-TV nodig...quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hem niet afspelen of aan de favorieten toevoegen, en via de zoekfunctie krijg ik hem ook niet.
Ik wilde net het zelfde posten.quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef Aether het volgende:
Voor fans van The Get Down kan ik de documentaire Hip-Hop Evolution aanbevelen.
Hip-Hop Evolution (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
Genre: Documentaire, Provocerend
In deze documentaireserie praat rapper Shad Kabango met invloedrijke collega's, dj's en muziekbonzen over de evolutie van hiphop tussen de jaren 70 en 90.
https://help.netflix.com/nl/node/54816quote:Op maandag 5 december 2016 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je voortaan ook series downloaden en zonder internet kijken?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heksen en bezemstelen – 1971 AL 1:57 uur
Genre: Animatie, Avontuur, Bizar
Zet je schrap voor een magische en muzikale reis. Als Charlie, Carrie en Paul tijdens WOII naar een dorp verhuizen, ontdekken ze dat hun gastvrouw een aspirant-heks is!
Jungle Book, The – 1967 6 1:18 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Feelgood
Deze geliefde Disney-film vertelt het verhaal van Mowgli, een Indiaas jongetje dat door wolven wordt grootgebracht en dan wordt teruggeworpen in de wereld van de mens.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond seizoen 5 (dat is Berlijn toch?) best vermakelijkquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef franklop het volgende:
Hebben meer mensen dat na seizoen 3 Homeland niet echt meer kan boeien? Of komt dat nog wel terug?
Ik ben nog niet halverwege seizoen 4 dus weet dat nietquote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 5 (dat is Berlijn toch?) best vermakelijk
Ik heb het halverwege seizoen 1 al opgegevenquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef franklop het volgende:
Hebben meer mensen dat na seizoen 3 Homeland niet echt meer kan boeien? Of komt dat nog wel terug?
Maar seizoen 4 is dus niet Berlijn in ieder geval. Die wordt richting het einde ook wel weer heftig, overigens vond ik 4 beter dan 3.quote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben nog niet halverwege seizoen 4 dus weet dat niet
Seizoen 5 is idd in Berlijn, dat ben ik toevallig nu aan het kijken. De eerste helft van seizoen 4 is erg matig, maar het wordt later in het seizoen weer beter vond ik.quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar seizoen 4 is dus niet Berlijn in ieder geval. Die wordt richting het einde ook wel weer heftig, overigens vond ik 4 beter dan 3.
Wist helemaal niet dat er 3D films op (de Nederlandse) Netflix stonden. Zal thuis eens testen op mijn tv of ik deze kan openen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Oh, dit is de 3D-versie, dus 3D-TV nodig...
Nee: Hoe bepaalt Netflix welke series en films beschikbaar zijn voor downloaden?quote:Op maandag 5 december 2016 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er egels een lijstje van de series en films die te downen zijn?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue Jay – 2016 AL 1:20 uur
In hun oude woonplaats komt een man bij toeval zijn jeugdliefde tegen. De ontmoeting doet hun speciale band herleven, maar ook hun gedeelde verdriet.
Bob's Broken Sleigh – 2015 6 0:46 uur
Genre: Animatie
Een veel te enthousiaste elf verbetert de slee van de kerstman, maar als hij ver van huis neerstort, helpen drie rare wezens hem terug te keren naar de Noordpool.
Reggie Watts: Spatial – 2016 AL 1:00 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Gevat, Stand-up
Deze getalenteerde muzikant en stand-upcomedian improviseert er op los in deze surrele show waarin hij experimentele muziek mengt met grappen over wapens en drugs.
Dit is toch wel de leukste Disney film allertijden (vind ik) zeker wat betreft muziek. leuk dat hij nu op netflix staatquote:Op maandag 5 december 2016 14:14 schreef Aether het volgende:
Jungle Book, The – 1967 6 1:18 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Feelgood
Deze geliefde Disney-film vertelt het verhaal van Mowgli, een Indiaas jongetje dat door wolven wordt grootgebracht en dan wordt teruggeworpen in de wereld van de mens.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurassic World – 2015 12 2:04 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Fantasie, Sci-Fi
Een dinosauruspretpark probeert toeristen te trekken met een sterke nieuwe aanwinst. Maar dan ontsnapt een dodelijke reus en terroriseert het eiland.
Mees Kees op de planken – 2014 AL
Genre: Avontuur, Comedy
Voor het toneelstuk dat ze in een bejaardentehuis geoefend hebben, besluiten een leraar en zijn leerlingen het saaie draaiboek van de directrice wat op te peppen.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 7 december 2016 10:43 schreef Aether het volgende:
Die hoort niet in een spoiler!SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurassic World – 2015 12 2:04 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Fantasie, Sci-Fi
Een dinosauruspretpark probeert toeristen te trekken met een sterke nieuwe aanwinst. Maar dan ontsnapt een dodelijke reus en terroriseert het eiland.
Mees Kees op de planken – 2014 AL
Genre: Avontuur, Comedy
Voor het toneelstuk dat ze in een bejaardentehuis geoefend hebben, besluiten een leraar en zijn leerlingen het saaie draaiboek van de directrice wat op te peppen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
jurassic worldquote:Op woensdag 7 december 2016 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hoort niet in een spoiler!
[ afbeelding ]
Ik heb genoten. Met popcornquote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jurassic World was echt clichmatige rommel
Ja heel veel mensen schijnen te kunnen genieten van die standaard Hollywood rommel, ik ben er allergisch voor. Raak er vreselijk ongemakkelijk van en wordt onrustig als het voorspelbare romantische moment in het midden van alle chaos komt.quote:
Inderdaad verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is meer iets voor dit topic: TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservicesquote:Op woensdag 7 december 2016 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Oke ik heb de gratis maand nu. Alleen probeerde net met een proxy amerikaanse content te kijken, maar lukte niet(lange tijd geleden lukte het zelfs nog gewoon met een google extensie
)
Wie weet nog een truc?
Jop komt er, seizoen 2 komt in februari in de vs op tv (syfy, niet van hunzelf maar een productiemaatschappij). Aangezien ze het als "netflix original" hebben aangekocht, grote kans dat de aflevering een week na de VS uitzending op Netflix NL online floept (hopenquote:Op maandag 28 november 2016 00:21 schreef mschol het volgende:
the expanse was geinig.. nu hopen dat er een vervolg komt
Ik vond hem fantastisch, maar wl voor in de bioscoop.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuba Libre Story, The (seizoen 1) – 2015 16 - Netflix Original
♫ o.a. Engels/Spaans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Intellectueel
Deze documentaireserie vertelt de tumultueuze geschiedenis van Cuba, meermaals bezet en het resultaat van Koude Oorlog-politiek, maar ook een land van vrijheidsstrijders.
Other People – 2016 12 1:37 uur
Als zijn relatie jammerlijk strandt, probeert een comedyschrijver uit New York zich sterk te houden en voor zijn stervende moeder in Sacramento te zorgen.When the student is ready, the teacher will appear.
Er zijn geen data bekend.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:38 schreef jajablahblah het volgende:
Star Trek (Voyager) zou toch ook in december komen h?
Ik kan nergens een datum vinden eigenlijk.
Iemand die het weet?
Oh, da's jammer. Ik hoop echt heel erg dat het met de kerst beschikbaar isquote:Op donderdag 8 december 2016 11:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Er zijn geen data bekend.
Verwachting was dat dit jaar alles beschikbaar zou zijn.
2 keer in de bios gezienquote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vond hem fantastisch, maar wl voor in de bioscoop.
quote:Op donderdag 8 december 2016 11:55 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Ik hoop echt heel erg dat het met de kerst beschikbaar is
quote:Om een beetje in te komen, zet Netflix alle 727 eerdere afleveringen online. Dat zijn dus Star Trek: The Original Series, Star Trek: The Next Generation, Star Trek: Deep Space Nine, Star Trek: Voyager en Star Trek: Enterprise. Wanneer welke series precies waar uitkomen, heeft Netflix niet bekendgemaakt, behalve dat ze allemaal 'voor het eind van 2016' over de hele wereld waar Netflix beschikbaar is, te streamen zullen zijn.
https://tweakers.net/geek(...)de-afleveringen.html
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apenstreken – 2015 AL 1:30 uur
Genre: Avontuur
Een wees wordt gedwongen in een fabriek te werken maar hoopt naar school te kunnen zoals andere kinderen. Door weg te lopen beleeft hij de avonturen van zijn leven.
Mariah Carey's Merriest Christmas – 2015 AL 0:38 uur
Genre: Feelgood
Popster Mariah Carey presenteert deze kerstspecial met speciale gasten en een celebrity die 'The Night Before Christmas' voorleest.
Surprise, De – 2015 9 1:41 uur
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Een rijke man is levensmoe en huurt een bedrijf in om hem te vermoorden. Als hij echter verliefd wordt, ontdekt hij dat dit contract niet zomaar verbroken kan worden.When the student is ready, the teacher will appear.
Leuk, hier ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:44 schreef Aether het volgende:
Surprise, De – 2015 9 1:41 uur
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Een rijke man is levensmoe en huurt een bedrijf in om hem te vermoorden. Als hij echter verliefd wordt, ontdekt hij dat dit contract niet zomaar verbroken kan worden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Captive (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
Deze documentairereeks geeft een beeld van de meest complexe, risicovolle onderhandelingen met gijzelnemers ooit. De slachtoffers doen hun schrikbarende relaas.
Club de Cuervos (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Comedy, Drama, Gevat
Een broer en zus gaan een strijd aan met hoge verwachtingen en met elkaar nadat ze een voetbalteam hebben gerfd. Een serie van de makers van 'Nosotros los Nobles'.
Fuller House (seizoen 2) – 2016 AL - Netflix Original
Er staan weer heel wat Tanner-avonturen op stapel als DJ een huis deelt met haar zus Stephanie en vriendin Kimmy die helpt met de opvoeding van haar zonen.
Spectral – 2016 12 1:48 uur - Netflix Original
Genre: Actie, Oorlog, Sci-Fi, Thriller
Als buitenaardse wezens dood en verderf zaaien in een door oorlog verscheurde Europese stad, werkt een technicus samen met een speciale eenheid om hen te stoppen.
White Rabbit Project (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
Genre: Documentaire, Reality
Kari Byron, Tory Belleci en Grant Imahara grasduinen in de meest opzienbarende uitvindingen, overvallen en nog veel meer in deze serie van de producers van 'MythBusters'.
Voor zover ik me kan herinneren had die show wel een bevredigend einde.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog maar 3 afleveringen over van The 4400.
Mis ze nu al
Pas geleden seizoen 1 afgekeken en 2 vond ik direct een stuk minder.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog maar 3 afleveringen over van The 4400.
Mis ze nu al
Ja ik heb ook even heel voorzichtig gezocht (bij aanvang) of het een volledig open einde heeft of wel enigszins bevredigend. Ik vond een topic van iemand elders die vroeg 'verklap het einde niet, maar heeft het zin om aan deze serie te beginnen' en de reagerenden waren unaniem dat het einde op zich wel bevredigend is. Ben echt mega benieuwdquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren had die show wel een bevredigend einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vond het alleen maar beter en beter worden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:52 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Pas geleden seizoen 1 afgekeken en 2 vond ik direct een stuk minder.
Ik vond dat juist bij seizoen twee het pas echt begon. Seizoen 1 was een beetje lame.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:52 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Pas geleden seizoen 1 afgekeken en 2 vond ik direct een stuk minder.
Zeker een aanraderquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Mocht je niet weten wat je wilt kijken op Netflix zie TV / Aanrader : Isralische serie Fauda op Netflix zojuist geopend en is echt een aanrader!!
Ik vind het in het begin nog wel saai. Gaat dit nog veranderen?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:13 schreef Angelof9 het volgende:
Klaar met the 100.
Echt van genoten. Niet altijd even realistisch, maar het kon de pret niet drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |