Hoezo verknipt? Het vergt wel een bepaalde mindset maar hoezo verknipt?quote:Mja om commando te worden moet je toch een soort van verknipte psyche hebben krijg ik altijd het idee.
Vind het altijd maar enge figuren als ze in burger zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo verknipt? Het vergt wel een bepaalde mindset maar hoezo verknipt?
Waarom? Leg uit. Zitten ze je te pesten?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het altijd maar enge figuren als ze in burger zijn.
Nee dat niet, maar is meer een gevoel, alsof ze de 'normale' wereld niet kunnen handelen omdat ze altijd in combatmode zitten en het gezag van bovenaf missen. Merkte dat vroeger op housefeestjes altijd dat de ruziezoekers bijna altijd militairen waren. Dan vraag je je af hoe weet je dat, nou dat maken ze altijd wel duidelijkquote:Op donderdag 24 november 2016 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom? Leg uit. Zitten ze je te pesten?
Mjah, mjah.. komt wel eens voor. Maar waren dat commando's?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar is meer een gevoel, alsof ze de 'normale' wereld niet kunnen handelen omdat ze altijd in combatmode zitten en het gezag van bovenaf missen. Merkte dat vroeger op housefeestjes altijd dat de ruziezoekers bijna altijd militairen waren. Dan vraag je je af hoe weet je dat, nou dat maken ze altijd wel duidelijk
Nee ik heb niet naar hun rang gevraagd, maar commando's zijn vaak nog extra speciaal. Maar ik heb sowieso niet zoveel met het leger.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, mjah.. komt wel eens voor. Maar waren dat commando's?
Wat ben je me nou aan het dissen joh.quote:
Ja, die zijn juist een stuk rustiger dan de standaard militair.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb niet naar hun rang gevraagd, maar commando's zijn vaak nog extra speciaal. Maar ik heb sowieso niet zoveel met het leger.
Goeien baardjequote:Op donderdag 24 november 2016 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je me nou aan het dissen joh.
Ik vind het allemaal maar vreemde figuren.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die zijn juist een stuk rustiger dan de standaard militair.
Salaam aleikum.quote:
Dat vinden ze van jou ookquote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vreemde figuren.
Ja goed punt.quote:
Gewoon bij de Luchtmacht gaan dan, daar is het altijd gezellig.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt.
Al zou ik wel gewoon een dienstweigeraar zijn mochten ze de opschorting terugdraaien.
Nee ik ga gewoon geen oorlog voeren, beetje het gezeik van anderen oplossenquote:Op donderdag 24 november 2016 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon bij de Luchtmacht gaan dan, daar is het altijd gezellig.
Waarom zou je mensen dood gaan schieten? Omdat een of andere flapdrol met een streepje meer op zijn schouder zegt dat het de 'vijand' isquote:Op donderdag 24 november 2016 20:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou wel lekker mensen dood gaan schieten hoor.
RL battlefield, topshow
Het zijn meestal sterretjes ipv streepjes en die sterretjes luisteren weer naar de politiek. Maar als er boze boefjes dorpen aan het uitmoorden zijn en vrouwen en kinderen verkrachten en zo, dan mag daar best wel wat aan gedaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen dood gaan schieten? Omdat een of andere flapdrol met een streepje meer op zijn schouder zegt dat het de 'vijand' is
Daar ben ik het dan ook helemaal mee eens hoor. Maar een dienstplichtig leger tegen een ander dienstplichtig leger die elkaar afschieten alleen maar omdat een paar politici een wedstrijdje verpissen willen doen daar pas ik voor.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar als er boze boefjes dorpen aan het uitmoorden zijn en vrouwen en kinderen verkrachten en zo, dan mag daar best wel wat aan gedaan worden.
Omdat ik niet van mensen hou.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen dood gaan schieten? Omdat een of andere flapdrol met een streepje meer op zijn schouder zegt dat het de 'vijand' is
Zover zal het ook niet komen denk ik. En de dienstplicht herinvoeren waarbij jij ook opgeroepen zal worden zal denk ik alleen gebeuren wanneer hier de pleuris uitbreekt, ook dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ook helemaal mee eens hoor. Maar een dienstplichtig leger tegen een ander dienstplichtig leger die elkaar afschieten alleen maar omdat een paar politici een wedstrijdje verpissen willen doen daar pas ik voor.
Nee joh, moeten ze lekker zelf weten. Zou ik me niet druk om maken in ieder gevalquote:Op donderdag 24 november 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn meestal sterretjes ipv streepjes en die sterretjes luisteren weer naar de politiek. Maar als er boze boefjes dorpen aan het uitmoorden zijn en vrouwen en kinderen verkrachten en zo, dan mag daar best wel wat aan gedaan worden.
Komt denk ik vooral omdat ze erachter zijn gekomen dat er meer geld te verdienen valt met kleinschalige langdurige conflicten dan met grote oorlogen.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zover zal het ook niet komen denk ik. En de dienstplicht herinvoeren waarbij jij ook opgeroepen zal worden zal denk ik alleen gebeuren wanneer hier de pleuris uitbreekt, ook dat zie ik niet gebeuren.
En dan het verstand em het inzicht missen om te weten dat die kinderen allemaal nog hadden geleefd als jullie daar niet hadden gezetenquote:Op donderdag 24 november 2016 20:47 schreef YokiKater het volgende:
"Tim de Verschrikkelijke"
Een operator wist het ooit eens mooi te verwoorden, rij je de ene dag langs een school die gebouwd wordt omdat het een opbouw en vredesmissie is en een paar dagen later kom je langs en is die school afgebrand en ligt het vol met kinderlijkjes.. Dan moeten die gasten gewoon kapot.
Heeft oorlog ooit iemand geholpen dan? Op wapenhandelaren en highrisk beurshandelaren na dan.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:50 schreef YokiKater het volgende:
Overigens ben ik wel van mening dat er met de oorlogen in de laatste 20 jaar echt werkelijk helemaal niemand mee geholpen is.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan het verstand em het inzicht missen om te weten dat die kinderen allemaal nog hadden geleefd als jullie daar niet hadden gezeten
Maar heel weinig snoodaards moorden voor de lol een school uit. Daar hebben ze namelijk niks aanquote:
De Taliban en IS zijn nou niet echt een voorbeeld van vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar heel weinig snoodaards moorden voor de lol een school uit. Daar hebben ze namelijk niks aan
Klopt, maar dan nog gaan ze niet voor de lol een school uitmoorden.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De Taliban en IS zijn nou niet echt een voorbeeld van vriendelijke mensen.
Daar geef ik je grotendeels gelijk in, maar hadden al die normale mensen daar dan maar onderdrukt moeten worden door die gekkies? Ik denk dat je gaat antwoorden dat dat lekker hun probleem is en ook daar moet ik je een punt geven. Enerzijds zeg ik ook zoek het maar uit, anderzijds is het ook walgelijk om dat soort dingen maar te laten gebeuren en weg te kijken.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog gaan ze niet voor de lol een school uitmoorden.
School wordt opgebouwd door het westen --> iedereen kapot maken.
Oorzaak gevolg. Dan is het natuurlijk niet ineens de schuld van het westen, maar je kan er redelijk zeker van zijn dat die school niet kapot gemaakt was zonder inmenging.
Het is gewoon hypocriet om een uitgemoorde school als reden te gebruiken om die lui kapot te schieten als dat zonder jou niet had gebeurd.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar geef ik je grotendeels gelijk in, maar hadden al die normale mensen daar dan maar onderdrukt moeten worden door die gekkies? Ik denk dat je gaat antwoorden dat dat lekker hun probleem is en ook daar moet ik je een punt geven. Enerzijds zeg ik ook zoek het maar uit, anderzijds is het ook walgelijk om dat soort dingen maar te laten gebeuren en weg te kijken.
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gewoon hypocriet om een uitgemoorde school als reden te gebruiken om die lui kapot te schieten als dat zonder jou niet had gebeurd.
Dan mis je alle zelfkritiek. Snap ik ook wel, anders word je gek
quote:Op donderdag 24 november 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik had er 2 fout.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef betyar het volgende:
Hee Yoki, ouwe trekbeer, alles goed?
Prima hier.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik had er 2 fout.
Gaat wel lekker hoor, en met jou?
Dat is wel fucked up, maar je ontkomt er helaas niet aan.. Die van mij gaan het ook geen jaren meer volhouden.. Drama.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef betyar het volgende:
Alleen onze Dommel moeten laten inslapen.......... Zoonlief is er kapot van.
2017 gaat ook mijn jaartje worden. Denk dat het ook wel gaat lukken om dan eindelijk eens langs te komen voor een biertje, dat moet ook nog steeds. Gaan we langs de kroeg van die droplul.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Jep, eindelijk wat rust
2017 wordt top
Het is een soort playmobilblokje.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet even langs een barbier met dat schaap op zijn bakkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |