Wens bleef ondanks alle tegenslag sterker...quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:58 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wat een lange weg hebben jullie moeten gaan enderNooit overwogen om te stoppen?
Heel fijn dat er nu een tweede streepje te zien wasik duim dat deze zwangerschap zal leiden tot een volgroeide wolk van een baby
Ik heb echt moeite om lief te zijn vandaag en moet getypte zinnen 3x terug lezen of ik niemand voor het hoofd stootquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:50 schreef Arja het volgende:
Helemaal niet evil dobbey, je bent ervaringsdeskundige en realistisch.
Wat spannend morgen dobs. Ze gaan kijken hoe dik jouw bms is en hoe groot de follikels van donor?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen hebben jullie exode?Spannend Barrel! Ik hoop dat het jullie gewoon gaat lukken via IUISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de zaadkwaliteit bij jullie goed genoeg om IVF te doen?
Die onrustige cellen daar moet ik een uitstrijkje voor laten maken, dat loopt via de huisarts. Ik zal daar zo eens een afspraak voor maken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:02 schreef BobbyMcGee het volgende:
MaJo, wat stoom je nu alweer snel door naar ICSI! Ik zou het in jouw geval ook logischer vinden als er eerst goed wordt gekeken naar endometriose. En wordt er nu voor de ICSI-poging ook nog even gekeken naar die onrustige cellen?
Succes morgen Barreltje! En Exode, veel succes komend weekend.
Ik voel allerlei menstruatiekrampen opkomen dus deze poging zal wel mislukt zijn. Ik ben er behoorlijk rustig onder deze keer, mijn verwachtingen waren laag. Nu zal er eerst nog een IUI-poging plaatsvinden en dan krijgen we een gesprek over het verdere traject. Bij een goede kwaliteit van het zaad zal dat nog flink meer IUI-pogingen betekenen, maar als het zo is als de laatste keer moeten we ook door met ICSI. Al ben ik daar nog niet echt aan toe. Hoe staan jullie er inmiddels in Barreltje en MaJo?
Fin
Bij ons was meteen al duidelijk dat bij een slechte kwaliteit we na 2 rondes door zouden gaan naar icsi. Het komt daarom niet als een verrassing en voelt ook niet als doorstomen. Meer als dat we nu eindelijk echt een kans gaan krijgen.
Wat de kijkoperatie betreft: ik heb nu een afspraak voor in januari. Ik moet nu met de fertiliteitsarts bespreken wat dit betekent voor de icsi poging, of we dan meteen door kunnen of dat er toch een tijdje tussen de operatie en het begin van de icsi moet zitten. Nu is het zo geplanned dat ik op de dag van de kijkoperatie ook moet beginnen met hormonen, dat lijkt me niet echt een goede planning. Iemand enig idee hoe dat zit? Ik heb wel besloten dat ik nu eerst voor de operatie ga, die paar weken extra wachten kunnen er nog wel bijWat is het verschil tussen KI en de andere methoden? Ik hoop echt dat het snel raak is, jullie wachten nu al zo langquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:45 schreef exode het volgende:
Barreltje, 12 pogingen daarna sowieso geen KI meer. Eerst onderzoeken en daarna in overleg over vervolgtraject. Dat kan IUI, ICSI en IVF zijn. Afhankelijk van de uitslagen en wat we zelf willen.
Normaal gesproken switchen ze na 3 mislukte pogingen van donor maar dat kan bij ons niet omdat we 1. dezelfde donor als bij B. willen en 2. mijn vrouw antistoffen in haar bloed heeft en deze donor daarom is 'vastgelegd'.
Wij hebben ook begrepen dat omdat de donor voor ons is vastgelegd er minder voorraad is. Dus ze zullen sneller overstappen op een andere manier van insemineren zeg maar om het slagingspercentage te verhogen.Je stoot me niet voor het hoofd hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:33 schreef dobbey het volgende:
Majo potdikkie![]()
pas alsjeblieft heel goed op dat je niet TE snel gaat... neem de tijd, denk goed na en maak de juiste beslissingen voor de toekomst en slagingskansen. Ik spreek helaas uit ervaring qua doorstomen met als resultaat dat ik nu al 2 jaar ziek bij huis zit.
Wat betreft pil en ICSI dit moet om je eigen hormoonhuishouding stil te leggen. Nu kunnen ze sturen wanneer de eisprong plaats vind en dus ook de punctie.
Barrel succes![]()
Ender een voorzichtige![]()
Bobby krampen zegt niets.... hou moed
Bobby terugkomend op je opmerking naar ender of ze nooit hebben nagedacht over stoppen. Als je er eenmaal in zit ga je, meestal, door om alle kansen te benutten. Wij waren gestopt in januari en zie ons nu, een aanbod uit onverwachte hoek en we zitten er weer midden in. Helaas nu echt wel voor de laatste keer want al 5 jaar bezig nu en laatste vergoede behandeling![]()
Ik speel vandaag even voor evil misses ClausGeen land mee te bezeilen
morgen check up in Zwolle voor donor en mij
![]()
Ik snap wel dat het lijkt alsof we snel gaan maar we zijn inmiddels ook 2,5 jaar bezig en ik ben de laatste tijd al best wel van icsi uitgegaan omdat de zaadkwaliteit zo tegenviel bij de IUI. Er was ook al besloten dat we het 2x zouden proberen en als het tegen zou vallen dat we dan door zouden gaan naar icsi. Het is voor ons dus een hele logische vervolgstap
Succes vandaag! En die dikke buik van de donor, dat is wel iets waar ik tegenop zieWat ontzettend rot silverquote:Op woensdag 7 december 2016 10:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Majo, Fin en Bobby, shit!
En streepjes! Ik hoop zo dat het goed gaat!
Hier is het definitief niet goed, flink bloed aan het verliezen sinds gistermiddag.Wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Sterkte
5 - 28 februari Thailand O+
Wow, dat gaat de goede kant opquote:Op woensdag 7 december 2016 13:53 schreef dobbey het volgende:
Hier net terug uit ziekenhuis en
*tromgeroffel*
Na een week spuiten al 10 follikels van 12/13mm bij donor en mijn bms 8,3mm![]()
![]()
![]()
![]()
Zaterdag weer echo en dan mss begin volgende week al de punctie
Bedankt voor de uitleg! En tuurlijk mag je dat zeggen hoor, ik snap dat je het liefst voor de minst belastende methode gaat. Maar iui in eigen cyclus is ook niet zo belastend toch? Als je naar ivf en icsi gaat dan krijg je natuurlijk met hormonen en dergelijke te maken, dat maakt het allemaal weer een stuk lastiger. Hopelijk is dat voor jullie niet nodigquote:Op woensdag 7 december 2016 14:00 schreef exode het volgende:
Ah nee Silver![]()
Go go Dobbey!!
MaJo, KI is eigenlijk zo natuurlijk mogelijk. Er wordt een cupje (met zaad uiteraard) ingebracht op de plek waar je ook een tampon plaatst en dan is het 5 uur zo rondhobbelen en dan mag ie er uit. De andere methodes zijn direct in de baarmoeder spuiten en met hormoon ondersteuning. Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar we willen natuurlijk het liefste KI. Geen gedoe verder. Mijn vrouw heeft dat op zich ook niet nodig maar met KI is de kans op succes minder groot. Een dag na een positieve ovulatietest mogen we langskomen. 1 poging....en dan maar hopen dat het ei nog rondzweeft zeg maar. Na 12 keer willen ze overstappen om het slagingspercentage te verhogen, dat begrijp ik wel.
Exode, is de volgende optie dan IUI?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:00 schreef exode het volgende:
Ah nee Silver![]()
Go go Dobbey!!
MaJo, KI is eigenlijk zo natuurlijk mogelijk. Er wordt een cupje (met zaad uiteraard) ingebracht op de plek waar je ook een tampon plaatst en dan is het 5 uur zo rondhobbelen en dan mag ie er uit. De andere methodes zijn direct in de baarmoeder spuiten en met hormoon ondersteuning. Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar we willen natuurlijk het liefste KI. Geen gedoe verder. Mijn vrouw heeft dat op zich ook niet nodig maar met KI is de kans op succes minder groot. Een dag na een positieve ovulatietest mogen we langskomen. 1 poging....en dan maar hopen dat het ei nog rondzweeft zeg maar. Na 12 keer willen ze overstappen om het slagingspercentage te verhogen, dat begrijp ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majo de zaad kwaliteit is hier geen problem, mijnwordt er een beetje arrogant van
Anyway, net weer even met de benen omhoog gelegen.. zo nog even Yoga doen om heeeeeelemaal zen te worden : kom maar op met die baby!![]()
![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en Dobbs! woei voor het bms!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee godzijdank nog niet..... je wil alleen niet weten hoe mijn menstruatie er dan uit ziet
![]()
Oh enneuhhh super zaad? Check! Niet te tellen onder de microscoop
De geschiedenis van de donor deed al het eea vermoeden qua opbrengst aangezien de mmm voor hun niet onbekend is. Haar man is zo goed als onvruchtbaar dus ze hebben zelf ook het ICSI traject afgelegd met punctie scores van 18+ aanprikkingen. Qua leeftijd hadden we wel rekening gehouden met een mindere score (uiteraard wil dit nog niet zeggen dat ze ook allemaal gevuld zijn maar toch...) maar 10 was voor ons ook ff een verrassing en al helemaal zo groot al. Onze vorige donor had er 8 na een behoorlijk lange tijd spuiten![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Exode, is de volgende optie dan IUI?
Hier zit er 42 uur tussen de spuit ovitrelle en de IUI..
Finagain, fijn dat ze flexible zijn en om de jaarsluiting heen willen plannen!
en Dobbs! woei voor het bms!MannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majo de zaad kwaliteit is hier geen problem, mijnwordt er een beetje arrogant van
Anyway, net weer even met de benen omhoog gelegen.. zo nog even Yoga doen om heeeeeelemaal zen te worden : kom maar op met die baby!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor je ei duimen! Go go go
Ik ben wel van de gorey details dus kom maar opquote:Op woensdag 7 december 2016 15:13 schreef dobbey het volgende:
[..]nee godzijdank nog niet..... je wil alleen niet weten hoe mijn menstruatie er dan uit ziet
![]()
Oh enneuhhh super zaad? Check! Niet te tellen onder de microscoop
De geschiedenis van de donor deed al het eea vermoeden qua opbrengst aangezien de mmm voor hun niet onbekend is. Haar man is zo goed als onvruchtbaar dus ze hebben zelf ook het ICSI traject afgelegd met punctie scores van 18+ aanprikkingen. Qua leeftijd hadden we wel rekening gehouden met een mindere score (uiteraard wil dit nog niet zeggen dat ze ook allemaal gevuld zijn maar toch...) maar 10 was voor ons ook ff een verrassing en al helemaal zo groot al. Onze vorige donor had er 8 na een behoorlijk lange tijd spuiten
Is deze donor een kennis van jullie? Wel bijzonder hoor dat iemand dit voor jullie wil doenWat fijn galaquote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef Gala6183 het volgende:
Oh Silver wat verdrietig![]()
En Finagain balen dat je ongesteld bent geworden maar fijn dat je "gewoon" weer door kunt!
Fijne resultaten dobbey! En 10 follikels![]()
Ik ben ongesteldVrijdag moet ik voor een echo voor die wel/geen cyste. Ik weet niet of ze nog een IUI poging willen doen dit jaar, maar dat zal ik vrijdag wel horen. Het zou op zich precies nog kunnen, maar het monitoren wat ze normaal na 2 weken doen zou dan een week later moeten. En dat ist kein Protokol.
Hopelijk krijg je nog een poging dit jaar!
Net op kraamvisite geweest. Hoewel ik babygerelateerde dingen vaak moeilijk vind heb ik nooit moeite met zo'n vers prulleke. Het was echt een moppieHeerlijk om een kindje vast te houden, ik kan niet wachten totdat wij ooit ons eigen kindje vast kunnen houden
5 - 28 februari Thailand O+
Dat gaan ze morgen doenquote:Op woensdag 7 december 2016 14:25 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Silverhebben ze nog wel een echo gemaakt/bloedwaarden gecontroleerd?
Wat balen Fin, maar gelukkig kun je snel door. Je klinkt er zelf tevreden over
Dobbeydat gaat lekkerrrrr! En dat hormonster is geheel begrijpelijk. De rest zoekt het maar even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |