abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167337671
Ik herken dat ook niet.

Heel veel succes vandaag! Er wordt hier hard voor je geduimd!
pi_167338351
Nee herken ik niet, maar vies spul is het wel.

Succes met je volle blaas bij de tp!
pi_167338605
Succes Dobbey!!

Wij mogen morgen voor poging 8, vandaag is dag 20 en we hadden een smiley. Goed getimed wederom, komend weekend naar kerstmarkt, geen glühwein voor mijn vrouw....en ook met Kerst geen wijntjes.
pi_167338656
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:31 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bobby.. wow 9 pogingen iui.. zou je dat willen? zeker met de wisselende kwaliteit op dit moment ?
ik zou zelf vrij snel op ivf/icsi overgaan geloof ik..
Nee, als de kwaliteit laag blijft dan wil ik het niet omdat het weinig zin heeft dan. Maar wij zijn nog helemaal niet toe aan ICSI. Ik zie daar als een blok tegenop. Ook omdat het zo snel 'afgelopen' kan zijn dan; drie pogingen geen succes en je bent al helemaal klaar. We zijn nog geen 2 jaar geleden gestopt met de anticonceptie, en ik ben er totaal niet aan toe om zo snel door de molen te gaan.
Bovendien, elke IUI-poging is er een kansje dat je zwanger raakt. Als ik direct doorga met ICSI, dan 'mis' ik die kansjes dus.

Sterkte met wachten! :* Dobbey ook, en heel veel succes vanmiddag! :*
pi_167338739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:04 schreef dobbey het volgende:
Help!!!

Iemand hier bekend met jeuk aan je doos ( :') ) door de utrogestan?

Sinds ik ben begonnen maandag word het hoe langer hoe erger incl branderig gevoel :(
Jeuk staat wel in de lijst met bijwerkingen, maar jeuk met branderig gevoel en erger worden daarvan klinkt als een schimmelinfectie in mijn oren. Melden aan de gyn :Y

Vandaag de terugplaatsing toch? *O*
pi_167338884
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 82% gewijzigd door SQ op 15-12-2016 19:15:24 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 10:06:39 #282
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167339100
Deadly Kiss :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dobbey dat klinkt als een schimmelinfectie (had ik ook elke keer - niet gek als je daar suiker naar binnen schuift). Even melden vanmiddag (kunnen ze meteen actie ondernemen). Succes!
pi_167339120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:49 schreef deadly_kiss het volgende:
SPOILER
Lieverd, ik wil je een hele dikke kus geven!!
  donderdag 15 december 2016 @ 10:41:05 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167339533
ohw Deadly! :*

SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:29 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Nee, als de kwaliteit laag blijft dan wil ik het niet omdat het weinig zin heeft dan. Maar wij zijn nog helemaal niet toe aan ICSI. Ik zie daar als een blok tegenop. Ook omdat het zo snel 'afgelopen' kan zijn dan; drie pogingen geen succes en je bent al helemaal klaar. We zijn nog geen 2 jaar geleden gestopt met de anticonceptie, en ik ben er totaal niet aan toe om zo snel door de molen te gaan.
Bovendien, elke IUI-poging is er een kansje dat je zwanger raakt. Als ik direct doorga met ICSI, dan 'mis' ik die kansjes dus.

Sterkte met wachten! :* Dobbey ook, en heel veel succes vanmiddag! :*
Dit vroeg ik me trouwens nog af. die 3 pogingen.. hoe werkt dat precies? het zijn toch 3 pogingen met het opwekken van eitjes? Dus stel, heel grote stel, je hebt in de eerste roonde een "opbrengst" van 10 embryo's, dan mag je toch eerst die 10 embryo's terug laten plaatsen? dat telt dan toch maar als 1 poging :?

en ik snap je idee idd wel.. jullie zijn ook nog wat jonger toch?

en verder draaien de duimen hier voor dobs!
zo tof.. hopelijk snel pupo van een tweeling! ( het was er weer tijd voor begreep ik ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167340072
Deadly :* :* :* :* :* :*
pi_167340086
Klopt wat je zegt barreltje. Een punctie telt als 1 poging.
Wij hadden 9 embryo's uit 1 poging, waarvan er nog 2 in de vriezer liggen.

Deadly een pauze klinkt verstandig. Hebben wij ook regelmatig gedaan om niet gek te worden
  donderdag 15 december 2016 @ 11:20:36 #287
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167340177
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ohw Deadly! :*

[..]

Dit vroeg ik me trouwens nog af. die 3 pogingen.. hoe werkt dat precies? het zijn toch 3 pogingen met het opwekken van eitjes? Dus stel, heel grote stel, je hebt in de eerste roonde een "opbrengst" van 10 embryo's, dan mag je toch eerst die 10 embryo's terug laten plaatsen? dat telt dan toch maar als 1 poging :?
Ja het zijn eigenlijk 3 puncties. Maar als elke punctie maar weinig en soms zelfs geen embryo's opbrengt, ben je snel door je pogingen heen. Maar je hebt soms ook idd wel een paar keer een terugplaatsing in 1 poging. Het hangt alleen van zo verschrikkelijk veel dingen af -O- hoeveel eicellen ze vinden, hoeveel bevruchtingen, of de kwaliteit goed genoeg is om in te vriezen en of ze dan ook weer goed ontdooien.

Dobbey bijna pupo *O* ik ga zo vreselijk hard voor je duimen :*

En voor iedereen anders ook een dikke :*
  donderdag 15 december 2016 @ 11:25:22 #288
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167340264
tnx dames! heb ik het dus wel goed begrepen..
Een vriendin van mij had 7 embryo's om terug te plaatsen.. dat leek me een beetje veel, maar ik heb niet verder gevraagd :@

Hier mag ik vlak voor kerst testen.. dus OF een kerstkadootje OF ik kan drinken tijdens kerst.. op zich wel goed getimed :P
  donderdag 15 december 2016 @ 11:29:58 #289
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167340350
Deadly pauze kan echt ff fijn zijn. Veel succes met alles :*
  donderdag 15 december 2016 @ 11:32:06 #290
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167340400
Ok, kans op schimmelinfectie dus...... de enige schimmels die ik ken zijn champignons _O- dus we kunnen weer iets van het lijstje afstrepen }:| Straks maar ff melden.

@Skittles yup om 14 uur worden jut en jul geplaatst *O* *O*
  donderdag 15 december 2016 @ 11:34:14 #291
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167340451
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:25 schreef Barreltje het volgende:
Een vriendin van mij had 7 embryo's om terug te plaatsen.. dat leek me een beetje veel, maar ik heb niet verder gevraagd :@

Hier mag ik vlak voor kerst testen.. dus OF een kerstkadootje OF ik kan drinken tijdens kerst.. op zich wel goed getimed :P
*O* fingers crossed ^O^ Hier ook zo'n timing maar dan met oud en nieuw :7 Word het Jip en Janneke champagne of niet :')
pi_167341113
Oh Barreltje en Dobs ik hoop zo dat jullie 2016 zwanger mogen afsluiten!
Ik duim voor jullie
pi_167341285
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:25 schreef Barreltje het volgende:

Mijn broer en schoonzus hebben er nu 8 in de vriezer, dus dat kan :Y. Je kunt van één poging een groot gezin krijgen dus.

Maar.. je hebt geen garanties. Bij mijn broer en schoonzus was er bij de éérste poging maar één embryo van matige kwaliteit, dus konden ze niets invriezen. Gelukkig is die matige embryo wel een heel leuk nichtje geworden, en dat is wat telt. Maar er is ook het scenario dat elke poging mislukt. In dit topic hebben we dat nu al een aantal keren gezien, dat iemand het topic verlaat zonder kinderen ;( Ik ben me wel heel bewust van die mogelijkheid, en daarom wil ik zo lang mogelijk nu in de molen zitten. Waarschijnlijk verandert mijn houding hier vanzelf in. Het is ook wel erg zwaar, misschien kom je op een punt dat je er vrede mee hebt/aan het idee went dat het nooit gaat gebeuren.
pi_167341302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:49 schreef deadly_kiss het volgende:
SPOILER
Ach deadly, wat een verdrietig bericht :* Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Ik hoop dat de pauze jullie rust brengt :*

[ Bericht 47% gewijzigd door SQ op 15-12-2016 19:16:08 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 14:47:52 #295
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167344277
Pupoooooooo *O* *O* *O* *O*

Ze hebben tegenwoordig een mobiel lab waardoor ze in de kamer de embryo's opzuigen en je dus alles kunt zien incl de embryo's op een mega scherm _O_

Oh enneuhh jeuk is allergische reactie op de utrogestan..... ik krijg nu een of andere nieuwe gel die helaas een Gods vermogen kost omdat het nog niet vergoed word maar helaas hebben we geen andere optie }:|
  donderdag 15 december 2016 @ 16:39:23 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167346512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef dobbey het volgende:
Pupoooooooo *O* *O* *O* *O*

Ze hebben tegenwoordig een mobiel lab waardoor ze in de kamer de embryo's opzuigen en je dus alles kunt zien incl de embryo's op een mega scherm _O_

Oh enneuhh jeuk is allergische reactie op de utrogestan..... ik krijg nu een of andere nieuwe gel die helaas een Gods vermogen kost omdat het nog niet vergoed word maar helaas hebben we geen andere optie }:|
O+
pupo!!
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 17:09:07 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167347373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:29 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Mijn broer en schoonzus hebben er nu 8 in de vriezer, dus dat kan :Y. Je kunt van één poging een groot gezin krijgen dus.

Maar.. je hebt geen garanties. Bij mijn broer en schoonzus was er bij de éérste poging maar één embryo van matige kwaliteit, dus konden ze niets invriezen. Gelukkig is die matige embryo wel een heel leuk nichtje geworden, en dat is wat telt. Maar er is ook het scenario dat elke poging mislukt. In dit topic hebben we dat nu al een aantal keren gezien, dat iemand het topic verlaat zonder kinderen ;( Ik ben me wel heel bewust van die mogelijkheid, en daarom wil ik zo lang mogelijk nu in de molen zitten. Waarschijnlijk verandert mijn houding hier vanzelf in. Het is ook wel erg zwaar, misschien kom je op een punt dat je er vrede mee hebt/aan het idee went dat het nooit gaat gebeuren.
Maar een poging geldt pas bij een punctie he? Als er weinig eitjes zijn kun je ook beslissen om de punctie niet te doen en dan telt het dus niet als poging. Je hebt wat dat betreft zelf best wat invloed. Als de eitjes niet bevrucht worden is dat uiteraard wel een ander verhaal maar meestal bij zoveel eitjes komen er wel wat embryo's uit volgens mij.

Yay dobs pupo *O* O+ *O* Wel kut ( :') ) van de allergische reactie :X

Verder een kus voor deadly, wat een lastige beslissing ;( :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_167347535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ach deadly, wat een verdrietig bericht :* Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Ik hoop dat de pauze jullie rust brengt :*
Als jij je quote even aanpast dan kan deadly haar bericht verwijderen wanneer ze dat wil.

:*
  donderdag 15 december 2016 @ 17:21:15 #299
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167347587
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar een poging geldt pas bij een punctie he? Als er weinig eitjes zijn kun je ook beslissen om de punctie niet te doen en dan telt het dus niet als poging. Je hebt wat dat betreft zelf best wat invloed. Als de eitjes niet bevrucht worden is dat uiteraard wel een ander verhaal maar meestal bij zoveel eitjes komen er wel wat embryo's uit volgens mij.

Yay dobs pupo *O* O+ *O* Wel kut ( :') ) van de allergische reactie :X

Verder een kus voor deadly, wat een lastige beslissing ;( :*
Je weet nooit hoeveel eitjes er zijn.... ze prikken follikels aan en die kunnen altijd leeg zijn ;) De eventuele eicellen zie ze pas in het lab net als de rijpheid. Wij hadden met onze donor 11 follikels waarvan in 6 eicellen zaten en er 5 rijp waren
pi_167347654
*O* Dobbey pupo!!! Wat spannend!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')