Nee, als de kwaliteit laag blijft dan wil ik het niet omdat het weinig zin heeft dan. Maar wij zijn nog helemaal niet toe aan ICSI. Ik zie daar als een blok tegenop. Ook omdat het zo snel 'afgelopen' kan zijn dan; drie pogingen geen succes en je bent al helemaal klaar. We zijn nog geen 2 jaar geleden gestopt met de anticonceptie, en ik ben er totaal niet aan toe om zo snel door de molen te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bobby.. wow 9 pogingen iui.. zou je dat willen? zeker met de wisselende kwaliteit op dit moment ?
ik zou zelf vrij snel op ivf/icsi overgaan geloof ik..
Jeuk staat wel in de lijst met bijwerkingen, maar jeuk met branderig gevoel en erger worden daarvan klinkt als een schimmelinfectie in mijn oren. Melden aan de gynquote:Op woensdag 14 december 2016 23:04 schreef dobbey het volgende:
Help!!!
Iemand hier bekend met jeuk aan je doos () door de utrogestan?
Sinds ik ben begonnen maandag word het hoe langer hoe erger incl branderig gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door SQ op 15-12-2016 19:15:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dobbey dat klinkt als een schimmelinfectie (had ik ook elke keer - niet gek als je daar suiker naar binnen schuift). Even melden vanmiddag (kunnen ze meteen actie ondernemen). Succes!
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:49 schreef deadly_kiss het volgende:
Lieverd, ik wil je een hele dikke kus geven!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vroeg ik me trouwens nog af. die 3 pogingen.. hoe werkt dat precies? het zijn toch 3 pogingen met het opwekken van eitjes? Dus stel, heel grote stel, je hebt in de eerste roonde een "opbrengst" van 10 embryo's, dan mag je toch eerst die 10 embryo's terug laten plaatsen? dat telt dan toch maar als 1 pogingquote:Op donderdag 15 december 2016 09:29 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Nee, als de kwaliteit laag blijft dan wil ik het niet omdat het weinig zin heeft dan. Maar wij zijn nog helemaal niet toe aan ICSI. Ik zie daar als een blok tegenop. Ook omdat het zo snel 'afgelopen' kan zijn dan; drie pogingen geen succes en je bent al helemaal klaar. We zijn nog geen 2 jaar geleden gestopt met de anticonceptie, en ik ben er totaal niet aan toe om zo snel door de molen te gaan.
Bovendien, elke IUI-poging is er een kansje dat je zwanger raakt. Als ik direct doorga met ICSI, dan 'mis' ik die kansjes dus.
Sterkte met wachten!Dobbey ook, en heel veel succes vanmiddag!
![]()
en ik snap je idee idd wel.. jullie zijn ook nog wat jonger toch?
en verder draaien de duimen hier voor dobs!
zo tof.. hopelijk snel pupo van een tweeling! ( het was er weer tijd voor begreep ik)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja het zijn eigenlijk 3 puncties. Maar als elke punctie maar weinig en soms zelfs geen embryo's opbrengt, ben je snel door je pogingen heen. Maar je hebt soms ook idd wel een paar keer een terugplaatsing in 1 poging. Het hangt alleen van zo verschrikkelijk veel dingen afquote:Op donderdag 15 december 2016 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ohw Deadly!
[..]
Dit vroeg ik me trouwens nog af. die 3 pogingen.. hoe werkt dat precies? het zijn toch 3 pogingen met het opwekken van eitjes? Dus stel, heel grote stel, je hebt in de eerste roonde een "opbrengst" van 10 embryo's, dan mag je toch eerst die 10 embryo's terug laten plaatsen? dat telt dan toch maar als 1 poging![]()
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:25 schreef Barreltje het volgende:
tnx dames! heb ik het dus wel goed begrepen..
Een vriendin van mij had 7 embryo's om terug te plaatsen.. dat leek me een beetje veel, maar ik heb niet verder gevraagd
Hier mag ik vlak voor kerst testen.. dus OF een kerstkadootje OF ik kan drinken tijdens kerst.. op zich wel goed getimed
Mijn broer en schoonzus hebben er nu 8 in de vriezer, dus dat kanquote:Op donderdag 15 december 2016 11:25 schreef Barreltje het volgende:
tnx dames! heb ik het dus wel goed begrepen..
Een vriendin van mij had 7 embryo's om terug te plaatsen.. dat leek me een beetje veel, maar ik heb niet verder gevraagd
Hier mag ik vlak voor kerst testen.. dus OF een kerstkadootje OF ik kan drinken tijdens kerst.. op zich wel goed getimed
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:49 schreef deadly_kiss het volgende:
Ach deadly, wat een verdrietig berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Ik hoop dat de pauze jullie rust brengt
[ Bericht 47% gewijzigd door SQ op 15-12-2016 19:16:08 ]
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef dobbey het volgende:
Pupoooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben tegenwoordig een mobiel lab waardoor ze in de kamer de embryo's opzuigen en je dus alles kunt zien incl de embryo's op een mega scherm![]()
Oh enneuhh jeuk is allergische reactie op de utrogestan..... ik krijg nu een of andere nieuwe gel die helaas een Gods vermogen kost omdat het nog niet vergoed word maar helaas hebben we geen andere optie
Maar een poging geldt pas bij een punctie he? Als er weinig eitjes zijn kun je ook beslissen om de punctie niet te doen en dan telt het dus niet als poging. Je hebt wat dat betreft zelf best wat invloed. Als de eitjes niet bevrucht worden is dat uiteraard wel een ander verhaal maar meestal bij zoveel eitjes komen er wel wat embryo's uit volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:29 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Mijn broer en schoonzus hebben er nu 8 in de vriezer, dus dat kan. Je kunt van één poging een groot gezin krijgen dus.
Maar.. je hebt geen garanties. Bij mijn broer en schoonzus was er bij de éérste poging maar één embryo van matige kwaliteit, dus konden ze niets invriezen. Gelukkig is die matige embryo wel een heel leuk nichtje geworden, en dat is wat telt. Maar er is ook het scenario dat elke poging mislukt. In dit topic hebben we dat nu al een aantal keren gezien, dat iemand het topic verlaat zonder kinderenIk ben me wel heel bewust van die mogelijkheid, en daarom wil ik zo lang mogelijk nu in de molen zitten. Waarschijnlijk verandert mijn houding hier vanzelf in. Het is ook wel erg zwaar, misschien kom je op een punt dat je er vrede mee hebt/aan het idee went dat het nooit gaat gebeuren.
Als jij je quote even aanpast dan kan deadly haar bericht verwijderen wanneer ze dat wil.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Ach deadly, wat een verdrietig berichtIk vroeg me al af hoe het met je ging. Ik hoop dat de pauze jullie rust brengt
Je weet nooit hoeveel eitjes er zijn.... ze prikken follikels aan en die kunnen altijd leeg zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar een poging geldt pas bij een punctie he? Als er weinig eitjes zijn kun je ook beslissen om de punctie niet te doen en dan telt het dus niet als poging. Je hebt wat dat betreft zelf best wat invloed. Als de eitjes niet bevrucht worden is dat uiteraard wel een ander verhaal maar meestal bij zoveel eitjes komen er wel wat embryo's uit volgens mij.
Yay dobs pupo![]()
![]()
Wel kut (
) van de allergische reactie
Verder een kus voor deadly, wat een lastige beslissing![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |