Huh, psv speelt toch niet?quote:
Schone > Messi > Ronaldoquote:
Zei ik ook tegen je moeder.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon in een keer binnenrammen
Dat zei je ma gisteren ookquote:Op donderdag 24 november 2016 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon in een keer binnenrammen
Je gaf haar de opdracht iets naar binnen te rammen?quote:
quote:
Was druk zeker bij zijn ma.quote:
Diiieeeeeeee keeper van Den Haag.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaf haar de opdracht iets naar binnen te rammen?
Er zijn bepaalde users, ik noem geen namen, die na de eerste wedstrijd tegen Liefering al 100% zeker wisten dat Ajax tijdens de winterstop op een onoverbrugbare achterstand zou staan en Bosz maar een eind op moest tyfenquote:
Ik noem JeSuisDroppiequote:Op donderdag 24 november 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde users, ik noem geen namen, die na de eerste wedstrijd tegen Liefering al 100% zeker wisten dat Ajax tijdens de winterstop op een onoverbrugbare achterstand zou staan en Bosz maar een eind op moest tyfen
En dat terwijl het vorigjaar met de basis niet eens in de buurt kwamquote:Op donderdag 24 november 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel genot dat Ajax kan domineren in Europa met wisselspelers
Volgens mij heb ik ooit gepost dat ik er in de winterstop wel weer eens op terug zou komen oidquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde users, ik noem geen namen, die na de eerste wedstrijd tegen Liefering al 100% zeker wisten dat Ajax tijdens de winterstop op een onoverbrugbare achterstand zou staan en Bosz maar een eind op moest tyfen
Toen was jij nog niet eens geboren.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik dan terugdenk aan Panathinaikos - Ajax, man dat was tragisch.
Van Cerny geniet ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik geniet wel van Younes hoor, speeltuinvoetballer of niet
Kutzooi, besta jij nog steedsquote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Joezi het volgende:
Stelling: de Ligt is te licht (qua nastrevend niveau)
Nou vind ik dit ook niet fantastisch om naar te kijken, maar zelfs in het tweede zit al behoorlijk meer structuurquote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik dan terugdenk aan Panathinaikos - Ajax, man dat was tragisch.
Was ik twee maanden geleden nog een foetus?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was jij nog niet eens geboren.
homosensueelquote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik geniet wel van Younes hoor, speeltuinvoetballer of niet
zelf bedacht?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef Joezi het volgende:
Stelling: de Ligt is te licht (qua nastrevend niveau)
Op een eenzame druilerige kerstvakantiedag zal ik eens een mooi postje makenquote:
Klopt, en Bosz laat mijn ongelijk zien. Gelukkig heb ik geen weddenschap afgesloten, dan zou ik een tompsvtje moeten doen.quote:
Dan verwacht ik jou in het DARTS topicquote:Op donderdag 24 november 2016 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op een eenzame druilerige kerstvakantiedag zal ik eens een mooi postje maken
Ach, jij dekt ook de verkeerde kantquote:Op donderdag 24 november 2016 19:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik het schrijnend vond hoe Westermann rond de 20e minuut aan de verkeerde kant stond te dekken
Oh sorry.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ik twee maanden geleden nog een foetus?
Morgen gaan we weer geniet0n.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan verwacht ik jou in het DARTS topic
Ik wilde eigenlijk ochtend typenquote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan verwacht ik jou in het DARTS topic
Dit quote ik evenquote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, jij dekt ook de verkeerde kant
dat hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ochtend typen
Tevens DARTSSUBFORUM*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |