lol, dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 5 december 2016 19:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Miljoenen mensen voor de buis. Dat gaat een beetje tegenvallen
Ik hoop maar dat er überhaupt mensen uitgaan deze keerquote:Op woensdag 7 december 2016 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Wat een laffe nominering weer, Bas, Lieke en Larissa. Doe Larissa dan maar. Bas, en Lieke die ik trouwens een meeloper vind mogen nog wel even blijven. Voor de rest een en al teringlijers op de groene wand, en Baldr....
Ik vraag me af of omed nu oprecht is voor de camera. Als hij dat is vind ik hem iig een heel stuk sympathieker geworden in het spel. Eerst mee liften op omed en nu hij huisbaas is dat clubje langzaam proberen te ontmaskeren. Dan speel je een goed spel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa, ik heb best wel een zwak voor hemHij is zo schattig haha
Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er überhaupt mensen uitgaan deze keerProgramma kan anders eindeloos doorgaan
![]()
Ik ben er al lang klaar mee, maar blijf kijken omdat ik wil weten hoe het gaat eindigen
jaquote:Op woensdag 7 december 2016 19:28 schreef rubbereend het volgende:
staan daar nou mannen met maskertjes op?
Ik hap nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:09 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Vestigingsmanager én huisbaas... en dat op z'n 23ste al. Knap hoor.
Omed was vandaag toch weer ouderwets achterbaks en in Octays aars? Plannen om mensen tot geweld uit te lokken en ze dan wegsturen als huisbaas?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:24 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik vraag me af of omed nu oprecht is voor de camera. Als hij dat is vind ik hem iig een heel stuk sympathieker geworden in het spel. Eerst mee liften op omed en nu hij huisbaas is dat clubje langzaam proberen te ontmaskeren. Dan speel je een goed spel in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |