Ja, afgezien van Angelique zat niemand op deze ex-bewoners te wachten en ze hadden ook niks te melden, zo leek het.quote:
Hoe heet ze?quote:Op maandag 5 december 2016 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
Die midget als piet
Die denkt nog even een paar minuten zendtijd te pakken. Moet je is op haar facebook kijken voor de grap, die probeert het ook te maken in de showbizz wereld
Miranda is toch die heel erg oranje mevrouw die een e-smoker jatte, heel erg aan het begin?quote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Miranda, achternaam kan ik denk ik beter niet hier posten
Het leven na GTFOOMHquote:Op maandag 5 december 2016 22:58 schreef Basxt het volgende:
Angelique:
"2 weken geleden heb ik een pilot op mogen nemen. Het zou een programma worden het leven na Gtfoomh.
Ik ging bij oud bewoners onverwachts langs, en liet hun in de waan dat ik voor onbepaalde tijd zou blijven...
Ondertussen vroeg ik hun het hemd van de lijf... een leuk format.
Maar helaas is besloten dit niet door te laten gaan.
Jammer maar zo werkt tv world....
Op naar een volgende project....
I will be back..
Voor de mensen die me toch nog graag terug willen zien op tv...
Kijk vooral maandag 5 december naar Gtfoomh 😇 misschien dat sinterklaas nog wat in petto heeft voor mij😉"
Waarom
Ja, maar volgens mij heet die kleine mevrouw ook Miranda.quote:Op maandag 5 december 2016 23:50 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Miranda is toch die heel erg oranje mevrouw die een e-smoker jatte, heel erg aan het begin?
Klopt. Midget Miranda is Miranda R.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:45 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heet die kleine mevrouw ook Miranda.
Stond op dat kaartje wat ze in het huis droeg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is Miranda R. verdachte in een lopend drugsonderzoek?
Jezus, alsof ze deze twee Miranda's door elkaar zouden kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stond op dat kaartje wat ze in het huis droeg.
Walgelijk ventje, maar hij speelt het spel door te slijmen bij Ohmed, Irina, Lieke etc..quote:
Jaa, ik heb best wel een zwak voor hemquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef ato het volgende:
Ohmed is wel eerlijk, meegelift met andermans succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |