Die mocht er ook uit van mij.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 1 december 2016 21:45 schreef Funzel het volgende:
Zenaida is tof, mooi dat ze er nog in zit. Hoop zo dat Octay, Irina, Lieke etc snel weg zijn. Omed vind ik opzich nog wel een toffe dude dus die mag als laatst van dat clubje.
Volgens mij proberen ze het nog te trekken, zij hebben een contract dat 11 of 12 weken loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze lopen volgens mij wel erg achter of het spel al afgelopen, want als je een klein beetje moeite doet dan kom je er zo achter wie er al buiten zijn.
Ja maar moet niet lang duren, want na een tijdje wordt ik dat ook zatquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:54 schreef JOHANK88 het volgende:
ik ben 2 minuten aan het kijken, oktay staat alweer in de keuken te loeren of de nieuwe
brigade het wel eerlijk doet natuurlijk. meteen zin om het af te zetten![]()
toch is dat de kracht van dit soort tv, je raakt verslaafd aan het gruwelen van mensen
Vind ik ook, zo'n stom nietszeggend wijfquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Basxt het volgende:
Wat kijkt die Lieke toch schaapachtig uit d'r kassen.
Dat kon je een maand geleden ook al... Niks nieuwsquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze lopen volgens mij wel erg achter of het spel al afgelopen, want als je een klein beetje moeite doet dan kom je er zo achter wie er al buiten zijn.
Ja, afgezien van Angelique zat niemand op deze ex-bewoners te wachten en ze hadden ook niks te melden, zo leek het.quote:
Hoe heet ze?quote:Op maandag 5 december 2016 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
Die midget als piet
Die denkt nog even een paar minuten zendtijd te pakken. Moet je is op haar facebook kijken voor de grap, die probeert het ook te maken in de showbizz wereld
Miranda is toch die heel erg oranje mevrouw die een e-smoker jatte, heel erg aan het begin?quote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Miranda, achternaam kan ik denk ik beter niet hier posten
Het leven na GTFOOMHquote:Op maandag 5 december 2016 22:58 schreef Basxt het volgende:
Angelique:
"2 weken geleden heb ik een pilot op mogen nemen. Het zou een programma worden het leven na Gtfoomh.
Ik ging bij oud bewoners onverwachts langs, en liet hun in de waan dat ik voor onbepaalde tijd zou blijven...
Ondertussen vroeg ik hun het hemd van de lijf... een leuk format.
Maar helaas is besloten dit niet door te laten gaan.
Jammer maar zo werkt tv world....
Op naar een volgende project....
I will be back..
Voor de mensen die me toch nog graag terug willen zien op tv...
Kijk vooral maandag 5 december naar Gtfoomh 😇 misschien dat sinterklaas nog wat in petto heeft voor mij😉"
Waarom
Ja, maar volgens mij heet die kleine mevrouw ook Miranda.quote:Op maandag 5 december 2016 23:50 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Miranda is toch die heel erg oranje mevrouw die een e-smoker jatte, heel erg aan het begin?
Klopt. Midget Miranda is Miranda R.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:45 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heet die kleine mevrouw ook Miranda.
Stond op dat kaartje wat ze in het huis droeg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is Miranda R. verdachte in een lopend drugsonderzoek?
Jezus, alsof ze deze twee Miranda's door elkaar zouden kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stond op dat kaartje wat ze in het huis droeg.
Walgelijk ventje, maar hij speelt het spel door te slijmen bij Ohmed, Irina, Lieke etc..quote:
Jaa, ik heb best wel een zwak voor hemquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef ato het volgende:
Ohmed is wel eerlijk, meegelift met andermans succes..
lol, dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 5 december 2016 19:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Miljoenen mensen voor de buis. Dat gaat een beetje tegenvallen
Ik hoop maar dat er überhaupt mensen uitgaan deze keerquote:Op woensdag 7 december 2016 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Wat een laffe nominering weer, Bas, Lieke en Larissa. Doe Larissa dan maar. Bas, en Lieke die ik trouwens een meeloper vind mogen nog wel even blijven. Voor de rest een en al teringlijers op de groene wand, en Baldr....
Ik vraag me af of omed nu oprecht is voor de camera. Als hij dat is vind ik hem iig een heel stuk sympathieker geworden in het spel. Eerst mee liften op omed en nu hij huisbaas is dat clubje langzaam proberen te ontmaskeren. Dan speel je een goed spel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa, ik heb best wel een zwak voor hemHij is zo schattig haha
Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er überhaupt mensen uitgaan deze keerProgramma kan anders eindeloos doorgaan
![]()
Ik ben er al lang klaar mee, maar blijf kijken omdat ik wil weten hoe het gaat eindigen
jaquote:Op woensdag 7 december 2016 19:28 schreef rubbereend het volgende:
staan daar nou mannen met maskertjes op?
Ik hap nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:09 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Vestigingsmanager én huisbaas... en dat op z'n 23ste al. Knap hoor.
Omed was vandaag toch weer ouderwets achterbaks en in Octays aars? Plannen om mensen tot geweld uit te lokken en ze dan wegsturen als huisbaas?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:24 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik vraag me af of omed nu oprecht is voor de camera. Als hij dat is vind ik hem iig een heel stuk sympathieker geworden in het spel. Eerst mee liften op omed en nu hij huisbaas is dat clubje langzaam proberen te ontmaskeren. Dan speel je een goed spel in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |