Koen gaat één keer per week met mijn man mee douchen, één keer met mij mee douchen of in bad en één keer na het babyzwemmen douchen in het zwembad. Effectief is dat ongeveer om de dag en dat vind ik prima. Een keer minder komt ook wel voor. Wel gaat er elke ochtend een lap over zijn gezicht, handen en billen.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:10 schreef FlyingFish het volgende:
Doucht wolk elke dag LuDann? Dat redden wij qua tijd echt niet... twee keer per week is vaak al puzzelen.
zelfs dat gebeurt hier niet, die lap elke morgen. Viespeuken die we zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Koen gaat één keer per week met mijn man mee douchen, één keer met mij mee douchen of in bad en één keer na het babyzwemmen douchen in het zwembad. Effectief is dat ongeveer om de dag en dat vind ik prima. Een keer minder komt ook wel voor. Wel gaat er elke ochtend een lap over zijn gezicht, handen en billen.
Ah dat vind ik wel een goede op zich.. iig ik kan me daar wel in vindenquote:Op woensdag 30 november 2016 07:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wat slaapt, lijdt niet.... zegt onze huisarts. Mocht hij wakker worden, dan kun je altijd nog een zetpil geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, en nu echt verder met m'n gedicht
[ Bericht 30% gewijzigd door twist02 op 01-12-2016 20:33:00 ]
Dank.quote:
Ja, De Muts is heilig hier, die draagt ze het liefst de hele dagquote:Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef Malteser het volgende:
Twist!Laat ze haar muts op? Twix trekt alles wat geen strikmuts is af.
Check!quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:34 schreef McLaura het volgende:
Ik heb zin in een dreumesmeet begin januari. Lokatie: iets met ballen, centraal in NL. Wie wil?
Checkquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:34 schreef McLaura het volgende:
Ik heb zin in een dreumesmeet begin januari. Lokatie: iets met ballen, centraal in NL. Wie wil?
Dat heeft A ook steeds met tanden. Dan is 't ook werkelijk een soort abces(je), het is een bobbel met vocht, en als ie stuk gaat zit er een tandquote:Op donderdag 1 december 2016 19:18 schreef Mariposas het volgende:
Wow wat een meid is ze al, kris!![]()
![]()
Als ik L al niet 2 x had laten knippen had hij ook al zo'n bos haar.![]()
Ik kom even met een vraag, L heeft een grote bobbel in z'n tandvlees ter hoogte van hoeksnijtand. Is dat normaal bij een doorkomende tand? Het is echt een flinke bult, het voelt verder zacht aan. Het lijkt zowat wel een abces. Voor zover ik kan beoordelen natuurlijk, want goed voelen of bekijken is uit den boze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder allesch gut hier! Alex groeit en ontwikkelt zich normaal, slaapt lekker en eet goed. Hij is wel nog steeds zijn eigen temperamentvolle zelf, dus dat maakt sommige dingen iets minder makkelijk, maar elke dag verschillende uitdagingen houdt de geest jong, ofzo![]()
![]()
[ Bericht 80% gewijzigd door pinquit op 02-12-2016 12:22:53 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |