Maximaal ER scheelt wel een hoop hoor dus als dat even kan zou ik dat wel doen, in het slechtste geval ben je maar 250,- duurder uit dus als je niets verwacht lijkt me dat de ''gok'' wel waard.quote:Op zondag 27 november 2016 13:24 schreef Yreal het volgende:
Moet zeggen dat ik geen zin meer heb in dat ER gedoe. Volgend jaar gewoon per maand die 35¤ lapen. Gemoedsrust is ook wat waard
Klopt maar juist voor dit soort zaken werken die maar half.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:30 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
in de topicstart staan een aantal vergelijkers.
En als je dat niet tof vindt, maak je borst maar nat want dat gaat ook voor de verpleeghuizen gelden.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
enhuizen een x bedrag en als ze eroverheen gaan da
Hoe bevalt besured verder?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Beetje aan het rondkijken of een andere verzekering gunstiger gaat zijn. Er komt wat tandheelkundig werk aan
Maar veelal geldt acceptatieplicht, wachttijd of is de premie zoveel hoger dat ik het geld er toch niet uithaal.
Dus ik blijf denk ik maar bij Besured met mijn Smiletandartspakket.
100% tandartskosten vergoed tot 350 euro per jaar. Gaat me dit en volgend jaar vast lukken.
Prima. Nu heb ik dan ook nauwelijks zorgkosten. Ze doen veel digitaal, en ik vind de site duidelijk. Je kunt nota's desgewenst digitaal indienen en met ze chatten. Ook telefonisch goed bereikbaar. En mijn vaste chronische uitgaven die ze vergoeden kan ik prima terugzien. Zaken die in de verzekering zitten worden rechtstreeks vergoed dus heb ik geen omkijken naar.quote:
Ziezo heeft budget en volledig geloof ik? Die 293 is de complete en dus duurder denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:59 schreef Roces18 het volgende:
Independer zegt nu over Ziezo:
Ziekenhuizen 293 van de 293
klopt dit?
Want dan zijn ze wat mij betreft de beste keuze... Goedkoper dan anderzorg
fysio, apotheek enz boeit me geen kut
geen idee?!quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ziezo heeft budget en volledig geloof ik? Die 293 is de complete en dus duurder denk ik
https://www.zilverenkruis(...)z5YFdfw27xoCxKzw_wcBquote:
zelfs bij ziezo basis staat er : 100% bij gecontracteerde ziekenhuizen, als dat alle ziekenhuizen zouden zijn stond er wel iets anders denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:05 schreef KaBuf het volgende:
[..]
https://www.zilverenkruis(...)z5YFdfw27xoCxKzw_wcB
Selectief heeft volgens de site minder ziekenhuizen. Maar is wel goedkoper.
Anders hier ff kijken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zelfs bij ziezo basis staat er : 100% bij gecontracteerde ziekenhuizen, als dat alle ziekenhuizen zouden zijn stond er wel iets anders denk ik
ja dat zijn er geen 300quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Anders hier ff kijken?
https://www.zilverenkruis(...)ef-ziekenhuizen.aspx
Ja ziezo heeft er 2. Een budget polis met beperkte ziekenhuizen en 1 met elk ziekenhuis, die duurder is, maar goedkoper dan anderzorg.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ziezo heeft budget en volledig geloof ik? Die 293 is de complete en dus duurder denk ik
Volgens mij alleen via een anderzorg shop idd die 40euro.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Roces18 het volgende:
Ik neem gewoon anderzorg, alleen nog ff wachten op mijn tandartsbezoek binnenkort hoe het er voor staat.
Is de enige optie cashback via fok? die 40 euro? Want je kan volgens mij niet cashback xl via independer en dan ook nog via fok....
Is die ook goedkoper met die 40euro terug en zijn alle ziekenhuizen gecontracteerd net als anderzorg?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja ziezo heeft er 2. Een budget polis met beperkte ziekenhuizen en 1 met elk ziekenhuis, die duurder is, maar goedkoper dan anderzorg.
nee en neequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is die ook goedkoper met die 40euro terug en zijn alle ziekenhuizen gecontracteerd net als anderzorg?
Dat dacht ik al idd, sowieso blijf ik bij anderzorg voor mijn 3de jaar op rijquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:55 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:ronkragten twitterde op vrijdag 18-11-2016 om 10:50:53Minister #Schippers: 'minima merken niks van hogere #zorgpremie. Zorgtoeslag stijgt mee. Hogere inkomens gaan het wel merken' reageer retweet
En inmiddels zijn de nieuwe toeslagen voor 2017 bekend. De zorgtoeslag gaat met maar liefst 5 euro per maand omhoog. Daardoor gaan de minima er inderdaad niet op achteruit mevrouw Schippers, kuch.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zijn dat ze echt de toeslag compleet gaan verhogen met de gemiddelde premiestijging, en die kans acht ik nihil, dan nóg gaat niet op dat geen enkele minima er iets van merkt.
De premie voor de gemeenteverzekering van Menzis, waar heel veel bijstandsgerechtigden verzekerd zijn, gaat voor alleen al de basisverzekering omhoog met 11,28 euro per maand. No way dat de maximale zorgtoeslag ook met dat bedrag per maand omhoog gaat. Dus gaan minima er wél wat van merken en lult Schippers uit haar nek.
Eigen risico wordt trouwens nooit gecompenseerd, maar dat terzijde.
Zie je, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
En inmiddels zijn de nieuwe toeslagen voor 2017 bekend. De zorgtoeslag gaat met maar liefst 5 euro per maand omhoog. Daardoor gaan de minima er inderdaad niet op achteruit mevrouw Schippers, kuch.
Schofterig, een ander woord heb ik er niet voor.
5¤. Kap nou maar met jankenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
En inmiddels zijn de nieuwe toeslagen voor 2017 bekend. De zorgtoeslag gaat met maar liefst 5 euro per maand omhoog. Daardoor gaan de minima er inderdaad niet op achteruit mevrouw Schippers, kuch.
Schofterig, een ander woord heb ik er niet voor.
ziezo selectief is de budget polis met beperkte keuze.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zelfs bij ziezo basis staat er : 100% bij gecontracteerde ziekenhuizen, als dat alle ziekenhuizen zouden zijn stond er wel iets anders denk ik
Dat is dan ook gewoon de waarheid, maar jij hebt zo te lezen vast een gespreid bedje en hebt nog nooit een dubbeltje hoeven om te draaien. Dan kun je je inderdaad niet zo goed inleven, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:00 schreef Yreal het volgende:
En als je nu gaat posten dat 5¤ / maand voor sommige mensen veel geld is
Wat aardig zeg.quote:, gooi gewoon jezelf weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |