Daar zit Jan toch ook achter? Ik dacht dat het van Jan kwam, sorry Janquote:Op maandag 12 december 2016 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat laatste heeft Jan Smeets nooit geroepen he. Dat was het Twitter account van Mojo Concerts.

twitter:roosmarijn twitterde op maandag 12-12-2016 om 10:39:25Martin Garrix naar pinkpop! #zinin reageer retweet

Jan houdt wel van een rond kontjequote:Op maandag 12 december 2016 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou Jan ook achter Roosmarijn zitten?twitter:roosmarijn twitterde op maandag 12-12-2016 om 10:39:25Martin Garrix naar pinkpop! #zinin reageer retweet

Garrix geen headliner, dat gaat Bieber worden met een extra (gast-)optreden van Garrix tijdens zijn show.quote:Op maandag 12 december 2016 07:34 schreef richolio het volgende:
"Kings of Leon is na Green Day de tweede hoofdact die bekend wordt gemaakt. De groep sluit maandag 5 juni de 48e editie van Pinkpop af."
Garrix dus geen headliner?

Kan je ons ook direct de rest van de programmering vertellen?quote:Op maandag 12 december 2016 17:13 schreef AgeEll het volgende:
Soad dus maar een uurtje?! Dat is toch zonde. Van 19uur tot 20uur 3fm afsluiten. En op werchter waarschijnlijk 1.5 tot 2 uur speeltijd

Sowieso de reünie van Livequote:Op maandag 12 december 2016 20:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Kan je ons ook direct de rest van de programmering vertellen?

Ik denk dat je er niet ver naast zitquote:Op maandag 12 december 2016 21:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Justin Bieber, Prophets Of Rage, Biffy Clyro, Blaudzun, Imagine Dragons, Bastille, Alter Bridge, Anouk, Sum 41, Simple Plan, Mando Diao, Jimmy Eat World, Rag 'N Bone Man, Kensginton, The Kills, Sevn Alias, Sleeping WIth Sirens, <random Giel Beelen "talent">, Rondé, Jett Rebel, Dotan, Dua Lipa.
Vergeet ik dan nog wat?

Teveel grote namen vrees ik, met Garrix / SOAD heb je al twee subs / 3FM afsluitersquote:Op maandag 12 december 2016 21:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Justin Bieber, Prophets Of Rage, Biffy Clyro, Blaudzun, Imagine Dragons, Bastille, Alter Bridge, Anouk, Sum 41, Simple Plan, Mando Diao, Jimmy Eat World, Rag 'N Bone Man, Kensginton, The Kills, Sevn Alias, Sleeping WIth Sirens, <random Giel Beelen "talent">, Rondé, Jett Rebel, Dotan, Dua Lipa.
Vergeet ik dan nog wat?

Als je nog hoopte dat GNR daar kwam kan ik je sowieso uit de droom helpen, dat gaat niet gebeuren. Nijmegen is inmiddels uitverkocht, dus dan is TW Classic de dichtstbijzijnde optie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:26 schreef planethugo het volgende:
toch maar kaarten voor Guns 'n Roses op TW Classic in Werchter gekocht, Pinkpop biedt weinig hoop tot nu toe

nee dat had ik idd al niet meer verwacht, zou de line up wel in 1x goed maken wat mij betreft. Maar geloof dat ze de dag voor en de dag na pinkpop al iets hebben staan in Spanje en Denemarken, tussendoor ff pinkpop is dan teveel gevraagd voor Axl vermoed ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nog hoopte dat GNR daar kwam kan ik je sowieso uit de droom helpen, dat gaat niet gebeuren. Nijmegen is inmiddels uitverkocht, dus dan is TW Classic de dichtstbijzijnde optie waarschijnlijk.

Bospop kugh kughquote:Op woensdag 14 december 2016 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Live is weer bij elkaar, komt nieuw album en tour aan.
Ik gok nu al Pinkpop.

Eigenlijk doen ze het dan nog niet eens zo heel beroerd als ze dat nog uit de hoge hoed toverenquote:Op maandag 12 december 2016 21:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Vergeet ik dan nog wat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |