SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Nou ja, zoveel verrassingen zullen er niet zijn. Tenzij Clement mag starten maar die heeft al gespeeld afgelopen maandag met Jong Ajax![]()
Hoe viel hij in zondag eigenlijk? Las dat hij een paar goede loopacties had.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, zoveel verrassingen zullen er niet zijn. Tenzij Clement mag starten maar die heeft al gespeeld afgelopen maandag met Jong AjaxOh.![]()
Niet zo heel denderend, was ook wel gespeeld natuurlijk. Ziyech kreeg wel opdracht om gelijk Clement diep te zoeken want hij duikt vaak achter defensie op. Totaal anders dan Younes.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe viel hij in zondag eigenlijk? Las dat hij een paar goede loopacties had.
Nouri en VDB kennen hem wel goed van Jong Ajax, dat kan een voordeeltje zijn![]()
Dat er een buitenspeler is met diepgang lijkt me alleen maar mooi, dat is wel één van mijn ergernissen aan Younes. Geeft Ziyech een goede steekbal in de diepte maar staat Younes stil aan de zijlijnquote:Op donderdag 24 november 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet zo heel denderend, was ook wel gespeeld natuurlijk. Ziyech kreeg wel opdracht om gelijk Clement diep te zoeken want hij duikt vaak achter defensie op. Totaal anders dan Younes.
Nouri en VDB kennen hem wel goed van Jong Ajax, dat kan een voordeeltje zijn
Oh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 00:28:05Morgen inderdaad weer kikkers in #Telesport @Wesley_AFCA ... en de verrassende transfersom van een van die 🐸🐸 reageer retweet
![]()
quote:![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Maarja, gelijkspel is dus genoeg vanavond waarschijnlijk.
Saai zeg, ben wel benieuwd naar Cassierra vooral.![]()
Saai zou ik het niet noemen met al die andere spelers die gaan spelenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:50 schreef Brammess het volgende:
Maarja, gelijkspel is dus genoeg vanavond waarschijnlijk.
Saai zeg, ben wel benieuwd naar Cassierra vooral.Daardoor benieuwd hoe ze stand gaan houden.
Oh.![]()
Die hele verdediging gaat wel interessant worden want Heiko gaat 300% spelen lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saai zou ik het niet noemen met al die andere spelers die gaan spelenDaardoor benieuwd hoe ze stand gaan houden.
![]()
Geen keeper? Verrassend inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2016 00:55 schreef wieisboos het volgende:
Tete, De Ligt, Westermann, Dijks, Van de Beek, Schone, Nouri, Cerny, Cassierra, Younes![]()
Dan is het helemaal genot om te bekijken.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die hele verdediging gaat wel interessant worden want Heiko gaat 300% spelen lijkt me.Oh.![]()
Bazoer kijkt over randje kruiwagen
Tribuneplaats vergroot kans op vertrek bij Ajax
Zo ver als de springende kikkers Anwar El Ghazi (door het lint op de training) en Nemanja Gudelj (niet gemotiveerd) ging Riechedly Bazoer niet. De middenvelder van Ajax keek maandag over het randje van de kruiwagen en moet dat bekopen met een boete en met een tribuneplaats tegen Panathinaikos vanavond.
„Bazoer zit niet bij de selectie”, aldus trainer Peter Bosz. „Riech stapte zaterdag geblesseerd van de training, meldde zich zondag ziek, was maandag weer op de club en wilde gewoon met de groep meetrainen. Ja, dat werkt bij mij niet zo. Dan laat je je eerst door de medische staf bekijken, train je apart en dat wilde hij niet. Ik heb vandaag (gisteren, red.) een gesprek met hem gehad. Hij heeft zijn excuses aangeboden en zit vanaf vrijdag weer bij de groep.”
Bazoer koos er maandag voor om naar huis te gaan in plaats van in de gym te trainen. Dat hield volgens aanwezigen verband met het feit dat hij – vijf minuten voor de training, met zijn voetbalschoenen al aan – van de medische staf hoorde dat hij niet welkom was bij de groep.
Dat terwijl hij anderhalf uur daarvoor met Bosz had gesproken en duidelijk had gemaakt graag buiten te willen trainen om in aanmerking te komen voor het Europa League-duel met Panathinaikos. Een check door de medici zou zijn fitheid daarvoor al hebben aangetoond. Het sierde Bazoer dat hij dezelfde middag wel gewoon kwam opdagen bij de kindervoetbalclinic, waarvoor hij was ingeroosterd.
Bosz was echter meedogenloos. „Wij geven gewoon heel duidelijk de kaders aan: je moet je professioneel gedragen. En spelers die dat niet doen – of het er nou één, twee, drie of tien zijn – zitten er niet bij. Al is dit natuurlijk heel wat anders dan de vorige twee gevallen. Maar ik pak hem er ook niet bij”, aldus de coach, die zal incalculeren dat de kans op een vertrek van Bazoer in de winter verder toeneemt. De speler zou al zwart-op-wit hebben dat hij voor een bedrag rond de dertien miljoen euro mag vertrekken.![]()
Dertien miljoen maar, de tering.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:58 schreef Brammess het volgende:
Bazoer kijkt over randje kruiwagen
Tribuneplaats vergroot kans op vertrek bij Ajax
Zo ver als de springende kikkers Anwar El Ghazi (door het lint op de training) en Nemanja Gudelj (niet gemotiveerd) ging Riechedly Bazoer niet. De middenvelder van Ajax keek maandag over het randje van de kruiwagen en moet dat bekopen met een boete en met een tribuneplaats tegen Panathinaikos vanavond.
„Bazoer zit niet bij de selectie”, aldus trainer Peter Bosz. „Riech stapte zaterdag geblesseerd van de training, meldde zich zondag ziek, was maandag weer op de club en wilde gewoon met de groep meetrainen. Ja, dat werkt bij mij niet zo. Dan laat je je eerst door de medische staf bekijken, train je apart en dat wilde hij niet. Ik heb vandaag (gisteren, red.) een gesprek met hem gehad. Hij heeft zijn excuses aangeboden en zit vanaf vrijdag weer bij de groep.”
Bazoer koos er maandag voor om naar huis te gaan in plaats van in de gym te trainen. Dat hield volgens aanwezigen verband met het feit dat hij – vijf minuten voor de training, met zijn voetbalschoenen al aan – van de medische staf hoorde dat hij niet welkom was bij de groep.
Dat terwijl hij anderhalf uur daarvoor met Bosz had gesproken en duidelijk had gemaakt graag buiten te willen trainen om in aanmerking te komen voor het Europa League-duel met Panathinaikos. Een check door de medici zou zijn fitheid daarvoor al hebben aangetoond. Het sierde Bazoer dat hij dezelfde middag wel gewoon kwam opdagen bij de kindervoetbalclinic, waarvoor hij was ingeroosterd.
Bosz was echter meedogenloos. „Wij geven gewoon heel duidelijk de kaders aan: je moet je professioneel gedragen. En spelers die dat niet doen – of het er nou één, twee, drie of tien zijn – zitten er niet bij. Al is dit natuurlijk heel wat anders dan de vorige twee gevallen. Maar ik pak hem er ook niet bij”, aldus de coach, die zal incalculeren dat de kans op een vertrek van Bazoer in de winter verder toeneemt. De speler zou al zwart-op-wit hebben dat hij voor een bedrag rond de dertien miljoen euro mag vertrekken.
Afgelopen januari nog voor 25 miljoen + bonussen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: