SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Dat mensen dit nog serieus spelen
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3![]()
Nog 90m driften en er komen drie eieren uit van 5km. M'n sterrenstof staat op 16282 nu, ben benieuwd hoeveel er bij komt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Dat mensen dit nog steeds roepenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:31 schreef SecretPret het volgende:
Dat mensen dit nog serieus spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik weet het niet hoor, iemand dit soort acties ONZ / Make Google great again! start moet zeker verstand van zaken hebben, dit lijkt me een zeer degelijke user en een aanwinst voor het internet.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog steeds roepenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 23 november 2016 23:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, iemand dit soort acties ONZ / Make Google great again! start moet zeker verstand van zaken hebben, dit lijkt me een zeer degelijke user en een aanwinst voor het internet.![]()
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3![]()
Heeft iemand al nagedacht over het feit dat we massaal op jacht zijn naar Rattata's en Pidgeys?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo haten we ze, en zo wil je ze maar al te graag en veel vangenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al nagedacht over het feit dat we massaal op jacht zijn naar Rattata's en Pidgeys?![]()
Ondertussen heb ik mijn eerste Ditto binnen
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
23635 nu, niet verkeerd. Pokemon zelf waren nutteloos wel.
Nidoran (f), Ekans en Psyduck.
Ben nu door m'n incubators en ballen heen. Bah.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Yes! Ditto gevangen
Ik heb vandaag zo'n beetje mn volledige voorraad ballen er doorheen gegooit maar het is toch gelukt. Vermomd als Pidgey.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Bewaar nou gewoon voor gen2!quote:Op woensdag 23 november 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
Nou zat ik net te brullen dat ik alles ging maxen...maar nu ik zo naar m'n pokemon kijk, na die CP changes.. ik heb geen zin meer om nog een extra Arcanine te uppen, m'n graspokemon laat ik ook maar voor wat het is, 1 Jolteon vind ik wel genoeg, Vaporeon en Gyarados zijn bijna max...wat nu..
Ik heb geen fatsoenlijke Golem of Rhydon om iets mee te gaan doen.quote:dus het kan! Ik ga snel weer verder sprokkelen
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Stand na dag 1:
+89.000 stardust
+273.936 xp
Ik dacht dat een miljoen XP een jaar ging duren voor het volgende level maar zo wil het wel
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Maar dadelijk duurt dat nog 3 maanden, das stom.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bewaar nou gewoon voor gen2!
[..]dus het kan! Ik ga snel weer verder sprokkelen
Maar ja ik heb toch niks om te uppen nu, behalve Charizard die nog zeer degelijke damage kan doen en Ditto, want Ditto.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik geloof wel dat het december gaat worden, tenzij ze dan eerst nog iets met de teamvogels willen doen.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar dadelijk duurt dat nog 3 maanden, das stom.
Maar ja ik heb toch niks om te uppen nu, behalve Charizard die nog zeer degelijke damage kan doen en Ditto, want Ditto.
Ik ga straks gyms blokken met allemaal gemaxte blisseys
Blissey wordt hilarisch, first catch of the day bonus net, ook fijnquote:Op donderdag 24 november 2016 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het december gaat worden, tenzij ze dan eerst nog iets met de teamvogels willen doen.
Ik ga straks gyms blokken met allemaal gemaxte blisseys.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
89.000 stardustquote:Op donderdag 24 november 2016 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stand na dag 1:
+89.000 stardust
+273.936 xp
Ik dacht dat een miljoen XP een jaar ging duren voor het volgende level maar zo wil het wel![]()
Zitten heel wat eitjes bij zeker?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Weer een uur verder, Ditto zit al 4 uur in de gym, als een koning.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jup, stuk of 15 zie ikquote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
89.000 stardust![]()
Zitten heel wat eitjes bij zeker?gaat hard als je een dagje doordouwt
Ik had er 10 en heb maar 40.000 stardust bij elkaarquote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup, stuk of 15 zie ikgaat hard als je een dagje doordouwt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb vandaag ook iets langer dan de gemiddelde zes uur per dag gespeeld EN ik zat in Rotterdam waar er gewoon veel meer spawnt rondom mijn werkquote:Op donderdag 24 november 2016 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er 10 en heb maar 40.000 stardust bij elkaar
Waar ik zat spawnen ook tig pokemons per uurquote:Op donderdag 24 november 2016 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook iets langer dan de gemiddelde zes uur per dag gespeeld EN ik zat in Rotterdam waar er gewoon veel meer spawnt rondom mijn werk
Ik ben er alleen iets minder lang dan 6 uur mee bezig geweest, want Ditto was om 15:45 al binnen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sterf maar ik hoef dat kut ding niet meer. Gvd weer 40 van die ratten troep gevangen en weer niks. Wel weer 150 balletjes erbij gesprokkeld in een klein uurtje tussen het vangen door![]()
Ik tik vandaag de negen uur actief wel aan geloof ik. Ik werk ook hoor, kan gewoon goed multitaskenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik zat spawnen ook tig pokemons per uur
Ik ben er alleen iets minder lang dan 6 uur mee bezig geweest, want Ditto was om 15:45 al binnen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2016 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik tik vandaag de negen uur actief wel aan geloof ik. Ik werk ook hoor, kan gewoon goed multitasken
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: