Een toegewijde fanquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je doet er niks aan natuurlijk.
Ze reed in het midden van de rijbaan, en het was twee richtingen .. Ik vond het in elk geval een beetje vreemd. Mij is geleerd om bij zo`n soort weg (met fietssuggestiestrook) Te proberen op de fietssuggestiestrook te rijden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:46 schreef LompeHork het volgende:
"Ik zou 'm wel op deze rijbaan houden mevrouw"
Wat was dat dan? Ze houdt 'm ook gewoon op de rijbaan, wat is je probleem? Het is niet alsof ze persé op die suggestieve fietsstrook moet rijden ofzo
Oh en een pinapparaat met een telefoonlijn is vrij normaal.
Ja, had ik ook al gekeken (Anders had ik niet naar een sloperij gereden) Vond ik allemaal te duur of niet het goede type.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:43 schreef groggy het volgende:
je kent het concept marktplaats? http://www.marktplaats.nl(...)code=3513&distance=0
hmm, hoedenplank knutselen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:51 schreef Mr.Ping het volgende:
Waarom knutsel je geen hoedenplank van MDF, dan klinken je speakers ook beter?
Zolang ze niemand hindert, mag ze prima gewoon de hele weg benutten hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze reed in het midden van de rijbaan, en het was twee richtingen .. Ik vond het in elk geval een beetje vreemd. Mij is geleerd om bij zo`n soort weg (met fietssuggestiestrook) Te proberen op de fietssuggestiestrook te rijden.
Ik heb geleerd om juist niet onnodig op die fietssuggestiestrook te gaan rijden, en juist de weg te benutten zolang het kan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze reed in het midden van de rijbaan, en het was twee richtingen .. Ik vond het in elk geval een beetje vreemd. Mij is geleerd om bij zo`n soort weg (met fietssuggestiestrook) Te proberen op de fietssuggestiestrook te rijden.
Misschien kan jij vloggen over hoe jij stopt met onzinnige opmerkingenquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:00 schreef Rectum het volgende:
Misschien kun je in een volgende vlog het bezoek aan de kapper filmen.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om juist niet onnodig op die fietssuggestiestrook te gaan rijden, en juist de weg te benutten zolang het kan.
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang ze niemand hindert, mag ze prima gewoon de hele weg benutten hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Oh
www.kutrijschool.nl/wolf
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Oh
www.kutrijschool.nl/wolf
Zoals ALTIJD. +1.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:12 schreef DoubleDip het volgende:
Braad ik snap niet zo waarom dat afzeiken van het andere bedrijf eigenlijk online moest. Dat filmpje waarin je zegt dat het lag aan de te grote afstand en zegt dat dat belachelijk is. Kan best, maar een werkgever gaat je ook googelen dus ik zou er wel mee oppassen wat je zegt.
Ben je nou serieus in Utrecht uitgekomen terwijl je in Austerlitz moest zijn?quote:
Ehhhh wat? Jawel! Nooit van rechtshouden gehoord?quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:46 schreef LompeHork het volgende:
Het is niet alsof ze persé op die suggestieve fietsstrook moet rijden ofzo
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:58 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ehhhh wat? Jawel! Nooit van rechtshouden gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |