DM mag je altijd sturen he!quote:Op woensdag 23 november 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
ok ik wil namelijk wat leuks met je bespreken
Wat Moira riep was geen verkeerd advies trouwens (geen idee of je het opgepikt had)quote:Op woensdag 23 november 2016 22:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DM mag je altijd sturen he!
Ja, dat ik maar niet zoveel meer moet vloggen over werk als ik niet wil dat daar zoveel over geluld word en m.b.t werkgevers.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat Moira riep was geen verkeerd advies trouwens (geen idee of je het opgepikt had)
Nee, dat je die link moet volgen die ze gepost had. Vloggen maakt niet veel uit zolang het niet terug te vinden is via je voornaam + achternaamquote:Op woensdag 23 november 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat ik maar niet zoveel meer moet vloggen over werk als ik niet wil dat daar zoveel over geluld word en m.b.t werkgevers.
(Was dat sowieso niet meer echt van plan, want heb er vandaag al niet over gevlogdIk ga wel weer vloggen over werk als ik werk héb )
Oh die link! Die ga ik zeker ff opsporenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat je die link moet volgen die ze gepost had. Vloggen maakt niet veel uit zolang het niet terug te vinden is via je voornaam + achternaam
Laat maar, ik ben toch sneller: http://forum-fok.digidip.(...)%2Ftopicchain%2F7636quote:Op woensdag 23 november 2016 22:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh die link! Die ga ik zeker ff opsporen
Ik heb meerdere linkjes gedropt daar en foto bijgevoegd van m`n ID en uitleg gegeven. Ontvang binnenkort een mailtjequote:Op woensdag 23 november 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat maar, ik ben toch sneller: http://forum-fok.digidip.(...)%2Ftopicchain%2F7636
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb meerdere linkjes gedropt daar en foto bijgevoegd van m`n ID en uitleg gegeven. Ontvang binnenkort een mailtje
Wat leuk om te zien dat je wat meer initiatief toont. Niet alleen met dat zelf contact opnemen met DHL en direct dezelfde dag ook langsgaan maar ook met dit. Hou dit vol, is leuk om te lezen.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb meerdere linkjes gedropt daar en foto bijgevoegd van m`n ID en uitleg gegeven. Ontvang binnenkort een mailtje
Weeknie :squote:Op woensdag 23 november 2016 23:30 schreef mtchel112 het volgende:
wanneer potverdikkeme weer een streampie?
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice! Ik ben heel erg benieuwd, want er staan inderdaad wel vervelende dingetjes op.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]Is bij mij binnen een week gefixt.
Halen ze waarschijnlijk gewoon uit de zoekresultaten hoorquote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice! Ik ben heel erg benieuwd, want er staan inderdaad wel vervelende dingetjes op.
Of naja, niet zo zeer vervelend, maar topics uit 2007 bijvoorbeeld
Dan heb je de kern van m'n bericht niet helemaal begrepenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat ik maar niet zoveel meer moet vloggen over werk als ik niet wil dat daar zoveel over geluld word en m.b.t werkgevers.
(Was dat sowieso niet meer echt van plan, want heb er vandaag al niet over gevlogdIk ga wel weer vloggen over werk als ik werk héb )
Het beste is nog om er sowieso níét over te vloggenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook.
Ik ga alleen vloggen over de leuke dingen op het werk als ik werk heb en niet meer over de negatieve dingen.
Daarom ga ik pas weer vloggen over werk áls ik werk heb.
Daarom.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het beste is nog om er sowieso níét over te vloggenIk ben ook eens op het matje geroepen omdat ik een Facebookpost maakte waar ik wat klaagde. Maar als het je lukt om alleen enthousiast en positief erover te vloggen en de camera en internet laten liggen als je wat te klagen hebt, moet het vast ook wel goed komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2016 00:28:18 ]
Nee, ik ga nu niet streamen, zit Judge Judy te kijken.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:23 schreef leolinedance het volgende:
Ben effe afwezig geweest. Is er nog heet nieuws? Ga je nog effe streamen braad? Ik heb tijd nu.
Fout 1: Leidinggevenden als vrienden hebben op FB.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:22 schreef Moira. het volgende:
Ik ben ook eens op het matje geroepen omdat ik een Facebookpost maakte waar ik wat klaagde.
Das oldskool man judge judyquote:Op donderdag 24 november 2016 00:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu niet streamen, zit Judge Judy te kijken.
Misschien van't weekend.
quote:Op donderdag 24 november 2016 00:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom.
Ben ook eens op het matje geroepen om een tweetEn weet je ook nog wat ik zei over die persoonlijke anekdotes? Ook deze dingen die je post zijn allemaal te vinden als je op je naam google't, of worden ooit gelezen door mensen die het doorsturen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat 't zo erg is wat je verteld, maar gewoon even iets om constant rekening mee te blijven houden als je iets post
Overigens wel droog, dat
[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 24-11-2016 15:44:03 ]Fuck the EBU.
wtfquote:Op donderdag 24 november 2016 00:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom.
Ben ook eens op het matje geroepen om een tweet
Zoon van m`n oude baas wilde een CD in een minidisc speler stoppen, en toen tweette ik iets als "De zoon van m`n baas weet niet dat iets rond niet in iets vierkants past hahaha #noob" En toen was het:
"Bradge, verwijder die tweet even als je wil, lach hem dan in z`n gezicht uit"
Facebook gebruik ik eigenlijk alleen maar om dingen te posten die ik wel leuk vind, zoals laatst in Slagharen postte ik wat foto's en van Elton John een paar, maar verder gebruik ik FB niet meerquote:Op donderdag 24 november 2016 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fout 1: Leidinggevenden als vrienden hebben op FB.
Fout 2: Werkgerelateerde shit op FB gooien.
Ik zou de fouten omdraaien. Sowieso werkgerelateerde shit op internet gooien op #1. Maar je hoeft de leidinggevende niet op social media te hebben om daarvoor op het matje geroepen te worden, wordt vaak zat doorgegeven door snitchcollega'squote:Op donderdag 24 november 2016 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fout 1: Leidinggevenden als vrienden hebben op FB.
Fout 2: Werkgerelateerde shit op FB gooien.
Ja, echt hele persoonlijke dingen die ga ik niet meer anekdoteren (is dat een woord? Nu welquote:Op donderdag 24 november 2016 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
En weet je ook nog wat ik zei over die persoonlijke anekdotes? Ook deze dingen die je post zijn allemaal te vinden als je door je naam google't, of worden ooit gelezen door mensen die het doorsturen ofzo.
Niet dat 't zo erg is wat je verteld, maar gewoon even iets om constant rekening mee te blijven houden als je iets post
Overigens wel droog, dat
Die afweging kun je zelf het beste maken jaquote:Op donderdag 24 november 2016 00:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, echt hele persoonlijke dingen die ga ik niet meer anekdoteren (is dat een woord? Nu wel) Maar dit zijn in mijn ogen gewoon vrij onschuldige dingetjes.
True!quote:Op donderdag 24 november 2016 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die afweging kun je zelf het beste maken jaMaar leg de lat in de toekomst daarvoor iig wel iets hoger voor jezelf dan voorgaande jaren. Want vaak genoeg hebben dingen die jij als 'onschuldig' achtte toch een probleem gebleken in handen van de verkeerde FOK!user bijvoorbeeld
Keep reminding yourself
Ik ook wel hoor, in ieder geval vandaag.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand trots op mij
hehequote:Op donderdag 24 november 2016 00:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, in ieder geval vandaag.
Dat is absoluut waar, die negatieve reacties maken mij echt best wel "quote:Op donderdag 24 november 2016 00:39 schreef praadje het volgende:
Nou ja, vaak komen er negatieve reacties dus als iets goed gaat mag dat ook wel gezegd worden.
3# Kutcollega's op FB hebbenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou de fouten omdraaien. Sowieso werkgerelateerde shit op internet gooien op #1. Maar je hoeft de leidinggevende niet op social media te hebben om daarvoor op het matje geroepen te worden, wordt vaak zat doorgegeven door snitchcollega'sdus nog beter om ook geen collega's op FB te hebben
Vind dit soort posts echt irritantquote:Op donderdag 24 november 2016 09:44 schreef PimD het volgende:
Om kwart over 2 's nachts. Ik dacht dat je aan je ritme ging werken?
We hebben het beste met hem voorquote:Op donderdag 24 november 2016 10:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vind dit soort posts echt irritantAlsof je z'n moeder bent. Die keerl is een volwassen vent joh, laat 'm lekker. Daarbij valt 2:10 nog hartstikke mee
Was toch behoorlijk ontstemd! Zit je vanaf 23:37 te F5-en. Komt er om 02:10 een melding dat de vlog al om 01:19 geupload was. En dan is het ook nog maar een keyboard vlog...quote:Op donderdag 24 november 2016 10:52 schreef Moira. het volgende:
Daarbij valt 2:10 nog hartstikke mee
dat is geen keyboardquote:Op donderdag 24 november 2016 11:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Was toch behoorlijk ontstemd! Zit je vanaf 23:37 te F5-en. Komt er om 02:10 een melding dat de vlog al om 01:19 geupload was. En dan is het ook nog maar een keyboard vlog...
BradgeTV moet de programmering wat beter op orde krijgen hoor!
wat een drama ja, kan echt nietquote:Op donderdag 24 november 2016 11:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Was toch behoorlijk ontstemd! Zit je vanaf 23:37 te F5-en. Komt er om 02:10 een melding dat de vlog al om 01:19 geupload was. En dan is het ook nog maar een keyboard vlog...
dat is geen keyboard LOLquote:Op donderdag 24 november 2016 11:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
als je de bank goed wegklapt heeft een twingo als dat 1.5 kuub vlakke laadruimte, daar passen zeker 50 pakketjes in. Niet hele grote maar het is niet onmogelijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:18 schreef Awsom het volgende:
Net zoals jij ziet dat er 50 pakketjes in een twingo passen?
Nee.quote:
Of mensen die de anekdote die je in een spoiler hebt gepost gaan quoten zonder spoiler en je dan gaan waarschuwen voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
En weet je ook nog wat ik zei over die persoonlijke anekdotes? Ook deze dingen die je post zijn allemaal te vinden als je op je naam google't, of worden ooit gelezen door mensen die het doorsturen ofzo.
Overigens wel droog, dat
Alsof ik een spoiler zou un-spoilerenquote:Op donderdag 24 november 2016 14:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Of mensen die de anekdote die je in een spoiler hebt gepost gaan quoten zonder spoiler en je dan gaan waarschuwen voor dit soort dingen.
Vanavond weer een repetitie video en misschien dat ik vannacht ga streamen.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:05 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal zoetsappig gedoe, ik kijk naar BradgeTV voor de reviews van de emotionele achtbanen, dagelijkse onverwachte wendingen en actievideo's.
Word er vanavond nog gestreamd?quote:Op donderdag 24 november 2016 17:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vanavond weer een repetitie video en misschien dat ik vannacht ga streamen.
Ja, nog 370 kilometer, dan staat 'ie op 182440 en heb ik er 21,000 kilometer mee gereden, in een jaarquote:
er staat 18 niet 16quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, nog 370 kilometer, dan staat 'ie op 162440 en heb ik er 21,000 kilometer mee gereden, in een jaarNiet slecht voor een goedkope Twingo
quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik ga met een half uurtje mijn bed opzoeken.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:12 schreef Ypmaha het volgende:
zit ik voor niets al ruim een uur te f5en.....
Jij bent wel de grootste fan héquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:24 schreef ambertje90 het volgende:
Bij gebrek aan live zit ik oude vlogs te kijken. Wat een geweldig avontuur was dat Werchter toch ook!
Jij vindt al snel iets vervelend natuurlijk. Hij doet toch niks verkeerd? Gewoon een fanatieke supporterquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het een beetje vervelend worden van Ambertje (Sarcast dus) Hij heeft overal oude vlogs opgeslagen
Fanatieke supporter?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij vindt al snel iets vervelend natuurlijk. Hij doet toch niks verkeerd? Gewoon een fanatieke supporter
die is verliefdquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het een beetje vervelend worden van Ambertje (Sarcast dus) Hij heeft overal oude vlogs opgeslagen
200 sub special?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, vanavond ga ik waarschijnlijk wel live, rond een uurtje of 8.
Yes, al is dat natuurlijk nog niet de volledige "special"quote:
Was dat maar zo`n feestquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:56 schreef ambertje90 het volgende:
Dan ging je een weekendje ponypark met de 200e subscriber toch?
22:00 ga ik live vanavondquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:01 schreef Paul het volgende:
Vanavond weer een ouderwetse live? En dan gewooon rond 21 of 22 uur
Beetje sneu wel ja.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |