Nou zeg maar danquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:42 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt m wel erg makkelijk ja. Ik ben er geweest maar anders had die van Fles niet herkend.
Het land. En ik veeg er nog wat kennis uit andere topics bijquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het linkje van Fles verraadt zo veel niet anders hoor
Precies, daarom leek ie me niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het land. En ik veeg er nog wat kennis uit andere topics bij
Dat is goedquote:
Cartagena kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cartagena, Colombia?
Dit hotel toch?
Nope. Maar ik heb zo'n gevoel dat Fles zo gaat zeggen waar het wel isquote:Op zondag 20 januari 2019 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen westerse toeristen. Misschien Italië?
Ik snap de ingevingen maar het is veel dichter bij huisquote:Op zondag 20 januari 2019 01:27 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht ook meteen aan Italië! Tweede ingeving is Portugal maar ik heb eigenlijk geen idee
Oh cool, ziet er leuk uitquote:Op zondag 20 januari 2019 18:05 schreef 4-elements het volgende:
Bron van de Donau bij Donaueschingen. Ben zelf ooit bij een 'andere' bron van de Donau geweest, dat was een steen waar water achter vandaan kwam.
quote:Op zondag 20 januari 2019 18:05 schreef 4-elements het volgende:
Bron van de Donau bij Donaueschingen. Ben zelf ooit bij een 'andere' bron van de Donau geweest, dat was een steen waar water achter vandaan kwam.
Ja ga ik morgenochtend even doen. Mobiel lukt me dat nooit zo goed.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom maar op met die nieuwe foto
Nooit geweest, maar het ziet er bijzonder mooi uit! Komt op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Één van mijn favoriete steden.
Het leek me een beetje Baltisch...quote:
Sofia?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je moet het wel in het Slavische taalgebied zoeken.
Skopje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas.
Deze stad is niet zo groot en ligt in een ‘jong’ land.
Nope Bef.quote:
Banská Bystrica.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope Bef.
Nog een hint dan: het betonnen gebouw is een museum. Het is opgericht ter nagedachtenis aan een nationale opstand in 1944.
Moest ik even opzoeken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:17 schreef Blik het volgende:
[..]
https://www.tracesofwar.n(...)ationale-Opstand.htm
Yep
Ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:18 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken hoor.
Ik ga even op zoek.
De bruggen lijken op die in Kampot, maar die hebben niet zo veel hoogbouw.quote:
Ik moest Google erbij pakken om te weten te komen waar dat ligt. Maar het is iets dichter bij huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De bruggen lijken op die in Kampot, maar die hebben niet zo veel hoogbouw.
Ah ja! Luik-Guillemins daarachter!quote:
Sjuust!quote:
Ergens in Palestijns gebied?quote:
Klopt! De stad heet Valenca do Minho en dit is het Fortaleza, dus het fort uit de 17e/18e eeuw.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:21 schreef miro86 het volgende:
Mijn vriendin zegt dat dit aan de grens tussen Portugal en Spanje ligt. Google zegt dan Fortaleza de Valenca. Klopt dat?
Persoonlijk dacht ik aan Luxemburg, maar dat is m niet...
Jeej. Met dank aan Erasmus.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Klopt! De stad heet Valenca do Minho en dit is het Fortaleza, dus het fort uit de 17e/18e eeuw.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is kasteel Fasil Ghebbi in Gondar, Ethiopië.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:29 schreef SaskiaR het volgende:
Scarboroughal herkende ik het niet, hoewel ik er zelf geweest ben...
Mwah, je moet toch 3-4 keer kijken hoor.quote:
Meer naar het zuiden en een stuk richting het westen zoeken (van Kroatië)quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:01 schreef Hallojo het volgende:
Is dat Rovinj?
Edit: Nee, ik denk het niet![]()
Dan zit je aan de oostkust van Italië.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:50 schreef Cinemaniak het volgende:
Meer naar het zuiden en een stuk richting het westen zoeken (van Kroatië)
Sorry, ik bedoel nog wel verder dan Italië (ergens tussen de 2.500-5.000 km hemelsbreed daar vandaanquote:Op donderdag 31 januari 2019 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan zit je aan de oostkust van Italië.
Ben ik alleen nog nooit geweest.
Nope en nope..quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, of in Zuid-Amerika....
gokje: Ajaccio?
Yes!quote:
Ben je daar geweest?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:45 schreef Hallojo het volgende:
Pure gok op het eerste gezicht: Tbilisi
Nee, niet geweest en ook nog nooit een foto van gezienquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
Maar, helaas
Georgië staat nog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nee, niet geweest en ook nog nooit een foto van gezien
Ik wil er ook naartoe, al is het maar om de mooie airportcodesquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Georgië staat nog op mijn lijstje.
Deze stad is minder ver van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |