Ja ga ik morgenochtend even doen. Mobiel lukt me dat nooit zo goed.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom maar op met die nieuwe foto
Nooit geweest, maar het ziet er bijzonder mooi uit! Komt op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Één van mijn favoriete steden.
Het leek me een beetje Baltisch...quote:
Sofia?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je moet het wel in het Slavische taalgebied zoeken.
Skopje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas.
Deze stad is niet zo groot en ligt in een ‘jong’ land.
Nope Bef.quote:
Banská Bystrica.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope Bef.
Nog een hint dan: het betonnen gebouw is een museum. Het is opgericht ter nagedachtenis aan een nationale opstand in 1944.
Moest ik even opzoeken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:17 schreef Blik het volgende:
[..]
https://www.tracesofwar.n(...)ationale-Opstand.htm
Yep
Ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:18 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken hoor.
Ik ga even op zoek.
De bruggen lijken op die in Kampot, maar die hebben niet zo veel hoogbouw.quote:
Ik moest Google erbij pakken om te weten te komen waar dat ligt. Maar het is iets dichter bij huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De bruggen lijken op die in Kampot, maar die hebben niet zo veel hoogbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |