In onze kinderlijke onschuld hebben we gewoon dat even onschuldige witte detail toegevoegd. Als compensatie.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
Ik had ook een witte villa in m'n hoofd
Zat nog een andere verwijzing naar het heden in, waarom ik moest lachen, ben het even kwijt. Even nadenken.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet.
Ze hebben voor de serie wel de authentieke villa (iig) van buitenaf gefilmd, toch?
Die grote raampartij meende ik me nog te herinneren. Maar ik had ook een witte villa en een grindpad in mijn hoofd.
Het huis is nu witquote:Op donderdag 24 november 2016 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In onze kinderlijke onschuld hebben we gewoon dat even onschuldige witte detail toegevoegd. Als compensatie.
Zo te zien veel in te zien.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef Leandra het volgende:
Interessant linkje: http://www.archieven.nl/n(...)=1381152&miview=inv2
"Binnenkort"quote:Op donderdag 24 november 2016 02:15 schreef golfer het volgende:
Als binnenkort ooit eens de archieven rondom deze zaak en alles wat die rat Van Agt heeft gedaan in die tijd openbaar wordt krijg je een heel ander beeld over een aantal zaken.
Als je net als ik in het buitenland woont dan is Hola een goed hulpmiddel. Daarmee kun je ook geblokkeerde programma's vanuit het buitenland bekijken. Ook die van de RTL zenders trouwens.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:05 schreef SeLang het volgende:
Ik kan het ook zien op Uitzending Gemist (soms is dat hier geblokkeerd). Beschikbaar tot 18 december, dus ik wacht wel even tot alle 3 de uitzendingen er staan en kijk het dan in één keer.
Meestal interesseert het me niet aangezien alleen al de BBC meer interessante programma's heeft dan ik tijd heb om te kijken (90% van wat ik kijk is de BBC). Maar zo'n programma als dit is een uitzondering.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je net als ik in het buitenland woont dan is Hola een goed hulpmiddel. Daarmee kun je ook geblokkeerde programma's vanuit het buitenland bekijken. Ook die van de RTL zenders trouwens.
Bij mijn ook..Fantastische serie, goede cast, Tim Oliehoek fantastische regisseur. Ik blijf kijken.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:46 schreef golfer het volgende:
Auto's en kleding en inrichting van huizen kloppen allemaal met mijn herinneringen.
Ik was toen 19 jaar..ahum.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:25 schreef Copycat het volgende:
40 jaar geleden. Ik ben nog niet zo oud. En Moonah al helemaal niet.
Joh.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:20 schreef Zipportal het volgende:
Hier is nog een aflevering van Andere Tijden uit 2001:
http://anderetijden.nl/aflevering/569/De-zaak-Menten
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:59 schreef SeLang het volgende:
Aflevering van Andere Tijden uit 2001 over deze affaire kun je online bekijken:
http://anderetijden.nl/aflevering/569/De-zaak-Menten
Jaaaah! Ik hoorde ze ook!quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 13:20 schreef Zipportal het volgende:
En leuk om Jules Royaards nog eens te zien.Nol BrouwerGod.
Minpuntjes vallen mij als autist meteen op: De auto's zijn prima uit die tijd. Enkel jammer dat ze niet even de moeite hebben genomen om de importkentekens uit de DE, AM, YA reeksen te vervangen door de juiste series. En die Russische auto van Wladimir had ook wel een USSR-plaat mogen hebben in plaats van een Nederlandse. Oh, en een 2CV in de USSR? Vrij onwaarschijnlijk...quote:Op woensdag 23 november 2016 21:46 schreef golfer het volgende:
Auto's en kleding en inrichting van huizen kloppen allemaal met mijn herinneringen.
Dat viel mij ook op. Nogal suf om niet even voor een paar tientjes Russische platen uit die periode te laten maken als je de rest juist zo goed voor elkaar hebt.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die Russische auto van Wladimir had ook wel een USSR-plaat mogen hebben in plaats van een Nederlandse.
2CV en Ami waren opnames uit Parijs.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Prachtig gemaakt, ook veel moeite gedaan om ook echt mensen te casten die geloofwaardig zijn als de betreffende personen. En dat integreren van echte oude filmbeelden in de nieuwe opnamen is echt prachtig gedaan. Ook het filmen van "Knoop" en daarmee de kijker daadwerkelijk via hem naar 1976 te transporteren; echt geweldig.
Oh, en een 2CV in de USSR? Vrij onwaarschijnlijk...
Ik zat er met bijna tranen in de ogen naar te kijken met de herinneringen aan mijn Pools Joodse vader die dat land net op tijd ontvlucht is en mijn opa die nogal veel bezit had in dat kutland.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:01 schreef Moonah het volgende:
Potverdorie, die scène waarin Menten die schilderijen 'kocht'... Heftig weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |