Wat te denken van Whitequote:Op vrijdag 25 november 2016 19:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vloertoernooien waarbij hij omhoog kan klimmen. Zie Benito vd Pas en Alan Norris.
Ik ben erquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Past precies tot het volgende potje begint, mooi man
Goeie vraagquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het unieke aan dit toernooi Tagliano?
Mijn gebrek aan dartskennis wordt nu wel pijnlijk duidelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie vraag
Je ziet in ieder geval ook de spelers die het goed op de vloer doen, waarbij er ook een andere ranking wordt gebruikt. Daardoor zit je ook niet aan de gebruikelijke affiches vast, direct
Dat je de kennis hebt mag de pret niet drukken, iedereen begon ooit zonder dartskennisquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn gebrek aan dartskennis wordt nu wel pijnlijk duidelijk.
Maar dat is wel leuk.
Behalve Stijnquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je de kennis hebt mag de pret niet drukken, iedereen begon ooit zonder dartskennis
Krijg je als je al jaren alleen het WK volgtquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je de kennis hebt mag de pret niet drukken, iedereen begon ooit zonder dartskennis
Denk niet dat je dan beneden het gemiddelde zit straks met het WKquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je als je al jaren alleen het WK volgten daarvoor Lakeside.
Hij is verwekt met de dartpijl.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs die moest opgroeien met de dartspijl
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs die moest opgroeien met de dartspijl
Waar haal je de tijd toch vandaan om alles te volgen Tagliano, als je ook nog al het voetbal volgt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan beneden het gemiddelde zit straks met het WK
Geen vrienden hebben scheelt een hoopquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd toch vandaan om alles te volgen Tagliano, als je ook nog al het voetbal volgt.
Wowquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen vrienden hebben scheelt een hoop
Je hebt wel FOK!-vrienden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overdreef ietwat, beste FAquote:
Daar gaat het toch omquote:
Dan zou ik het ook wel moeten kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomd, goed puntquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel moeten kunnen
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Begin maar even met dit in de tussentijd kijken, ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goddelijke reclamequote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vier leuke wedstrijden vanavond.Wade-KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Price-Van den Bergh
Webster-Jenkins
Suljovic-Raybar
Norris-Smith
Lewis-Thornton
Verwacht verder inderdaad een zakelijke zege voor Dolan.
ITV is minder van het babbelen dan Sky.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Ze beginnen wel lekker vroeg moet ik zeggen
Daar is dan ook helemaal niks mis mee, laat maar lekker darten zienquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ITV is minder van het babbelen dan Sky.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Begin maar even met dit in de tussentijd kijken, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |