SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goddelijke reclamequote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vier leuke wedstrijden vanavond.Wade-KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Price-Van den Bergh
Webster-Jenkins
Suljovic-Raybar
Norris-Smith
Lewis-Thornton
Verwacht verder inderdaad een zakelijke zege voor Dolan.
ITV is minder van het babbelen dan Sky.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Ze beginnen wel lekker vroeg moet ik zeggen
Daar is dan ook helemaal niks mis mee, laat maar lekker darten zienquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ITV is minder van het babbelen dan Sky.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Begin maar even met dit in de tussentijd kijken, ofzo
Tungsten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade is wel weer ouderwets Wade aan het worden. Welk spul gebruikt hij tegenwoordig?
Misschien raakt hij wat uitgekeken op Sammi en wil hij weer langer in toernooien blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade is wel weer ouderwets Wade aan het worden. Welk spul gebruikt hij tegenwoordig?
Het zou me sowieso deugd doen als ze iets meer variatie mogelijk maken in een lotingquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade zit komend WK in de kwart bij Wright.
Weer eens andere kwartfinale set-ups dan de gebruikelijke.
Open loting. Net zoals met het UK Open.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou me sowieso deugd doen als ze iets meer variatie mogelijk maken in een loting
Dat zou op zich een topshow zijn, maar als ze bijvoorbeeld de topvier willekeurig aan een kwart toewijzen, enzovoorts zou imo ook een vooruitgang zijnquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Open loting. Net zoals met het UK Open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |