Ga je braaf zijn vandaag?quote:Op woensdag 23 november 2016 08:46 schreef tong80 het volgende:
Ik had zo'n leuke TT in gedachten.![]()
Goeiemorgen.
Ha ha ha. Ik leer.quote:
Ken je het verhaal van Chet Baker? Ze dachten dat ie 80 was toen ze hem onder het raam vonden.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je bent nooit te oud om te leren
quote:
Zeikerdquote:
Ik dacht dat het een ouwe pot op nieuwe tegels was.quote:
alleen voor vannachtquote:Op woensdag 23 november 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een ouwe pot op nieuwe tegels was.
Oh, ik vond het al raar, gelukkig maar, een nieuwe pot kakt veel lekkerder.quote:
maar geen zwevende met inbouw achterdinges, zoals beloofdquote:Op woensdag 23 november 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al raar, gelukkig maar, een nieuwe pot kakt veel lekkerder.
Als de afvoeraansluiting in de vloer zit kan dat ook helemaal niet, tenzij je de hele boel gaat openbreken, maar dat gaan ze echt niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:34 schreef sacha het volgende:
[..]
maar geen zwevende met inbouw achterdinges, zoals beloofd
veel makkelijker schoonmaken als zo'n ding zweeftquote:Op woensdag 23 november 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn pot staat ook gewoon op de vloer, vind ik wel zo veilig.
Ja dat wel, maar ik heb weinig te kiezen en moet roeien met de riemen die ik heb.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel makkelijker schoonmaken als zo'n ding zweeft
Ik ga 18 maart naar Lloyd Cole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |