Nee vind het wel lachen.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Als je elke dag naar de NPO (en naar Pauw in het bijzonder) kijkt doe je dan aan een vorm van SM als rechtse rakker?
Geeft wel aan dat er bij dat deel van de bevolking een zeer grote wrok is tegen alles wat wit en Hollands is.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:29 schreef Onnoman het volgende:
heb klein stukje verkiezingsprogramma van partij Denk gelezen..
tering jantje.. mijn ogen bloeden
Pauw is toch niet links. Is zo rechts als de pest. Rechts wanbeleid goedpraten met spindokters allesquote:
Maar kijk, als je ruzie hebt met een rooie, dan scheld je hem ook uit voor rooie, en een dikke scheld je uit voor dikke, maar dan heb je nog geen hekel aan alle roodharigen of alle diklijvigen.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Weet je wat een goede graadmeter is of je weerzin hebt tegen bepaalde etnische groepen?
Stel dat je ruzie krijgt en de situatie loopt hoog op en je gaat je arsenaal aan scheldwoorden ff langs en als daar verwijzingen bij hebt naar iemands afkomst dan is dat een veelzeggende aanwijzing (bv.: kutblanke, klote neger, stinkturk enz enz).
Niet ik trots ben op mijn scheldwoorden, maar er komen wel heel veel ziektes langs, maar schelden op iemands afkomst niet.
Zie zo, ik ben superieur!
Racismepolitie vond ik wel grappig gevonden, maar liefst 1000 agenten hiervoor. Alsof er nu al een overschot aan agenten is.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat er bij dat deel van de bevolking een zeer grote wrok is tegen alles wat wit en Hollands is.
Pauw is full-blown VARA (Vereniging Arbeiders Radio Amateurs). VARA is full-blown PvdA (Partij van den Arbeider).quote:Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Pauw is toch niet links. Is zo rechts als de pest. Rechts wanbeleid goedpraten met spindokters alles
Rechtse mensen zouden zich juist moeten aftrekken vingeren (ook in den kontgat) op de show van Pauw.
Vingeren in den kontgat? Houd je fantasie lekker voor jezelf!quote:Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Pauw is toch niet links. Is zo rechts als de pest. Rechts wanbeleid goedpraten met spindokters alles
Rechtse mensen zouden zich juist moeten aftrekken vingeren (ook in den kontgat) op de show van Pauw.
Ik zou Sylvana best wel even willen vingeren hoor. Ook in der kontgatje!quote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vingeren in den kontgat? Houd je fantasie lekker voor jezelf!
En toch is het bij Pauw lang niet zo extreem als bij DWDD toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Pauw is full-blown VARA (Vereniging Arbeiders Radio Amateurs). VARA is full-blown PvdA (Partij van den Arbeider).
Wat zegt jouw constatering over de PvdA?
Snap je punt, het eerste waar je op terug grijpt is iemands uiterlijk, maar dan nog...quote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar kijk, als je ruzie hebt met een rooie, dan scheld je hem ook uit voor rooie, en een dikke scheld je uit voor dikke, maar dan heb je nog geen hekel aan alle roodharigen of alle diklijvigen.
Daarin moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En toch is het bij Pauw lang niet zo extreem als bij DWDD toch?
Mwoah. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren. Naar mijn mening als je Sylvana een mooie vrouw vindt dan heb je weinig oog voor de echte mooie exemplaren.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik zou Sylvana best wel even willen vingeren hoor. Ook in der kontgatje!
Pauw en Matthijs zitten wel samen in de grote circlejerk groep. Wat moet dat lekker zijn!quote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daarin moet ik je gelijk geven.
DWDD is écht totale deugdebielentelevisie. Pauw probeert wel regelmatig kritisch te zijn, al komt dat niet altijd even goed uit de verf. Maar vanavond was hij helaas echt kritiekloos.
Bij DWDD werd gisteren geopperd om Sylvana Simons TIME-person of the Year te maken. Dat lijkt me wat teveel aandacht.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
DWDD is écht totale deugdebielentelevisie. Pauw probeert wel regelmatig kritisch te zijn, al komt dat niet altijd even goed uit de verf. Maar vanavond was hij helaas echt kritiekloos.
Genieten van huilen. Tis te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus. Ze blijft maar huilen. Ik geniet.
waarom zou het onderwerp van doods- en martelbedreigingen moeten worden bekritiseerd? dat is waar het gisteren over gingquote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, daar kun je dus over twisten. Wat neem je als bedreiging wel serieus, wat niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom zou het onderwerp van doods- en martelbedreigingen moeten worden bekritiseerd? dat is waar het gisteren over ging
jij weet ook wel dat het niet alleen om die foto gaatquote:Op woensdag 23 november 2016 07:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, daar kun je dus over twisten. Wat neem je als bedreiging wel serieus, wat niet.
Dat fotootje met de kop van Sylvana op die 2 opgehangen negers heeft me in elk geval niet overtuigd. Een wansmakelijke foto, dat wel, maar meer ook niet.
Waren zat momentjes om wat kritische vragen te stellen.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom zou het onderwerp van doods- en martelbedreigingen moeten worden bekritiseerd? dat is waar het gisteren over ging
misschien moet je de uitzending nog eens terugkijken?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waren zat momentjes om wat kritische vragen te stellen.
De gasten deden alsof de autochtone witte bevolking in de kern allemaal racistisch ingesteld waren, met als toppunt dat er werkelijk werd gezegd dat de blanke man het lastig vond om met Kerst naar familie af te reizen om daar te raciale discussies te voeren. Wie is er dan vervreemd van wie?
Sterker nog, het kwam niet eens naar voren dat 99% van de bevolking zulke extreem trieste racistische beledigingen op Facebook streng afkeurt; het leek eerder alsof 99% van de bevolking er verantwoordelijk voor was.
Dat was naar aanleiding van een zeer specifieke uitspraak die ze nooit heeft gedaan. Dįt beeld is rechtgezet. Het beeld dat ze het denkt word in mijn ogen alleen maar versterkt door wat er gisteren vertoont werd met het constante slachtoffergedoe. Als je dan de rest van de uitzending kijkt vind ik persoonlijk dat er ook vanuit partij DENK een wig wordt gecreeėrd van 'zij tegen ons', terwijl de partij IMO juist zo moeten focussen op overbrugging. Enige kritiek naar waarom de multiculturele samenleving niet lukt ontbreekt vaak, en įls die er is is dat altijd richting de autochtone bevolking. Maar volgens mevr. Simons is de multiculturele samenleving geslaagd 'want er komt water uit de kraan'. Zo'n uitspraak vraagt gewoon om een kritische terugvraag, helemaal naar een DENK politica die nooit uitgepraat raakt over de multiculturele samenleving.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er werd juist (opnieuw) gesteld dat nooit gezegd daar haar gezegd is dat alle blanken racisten zijn, maar dat beeld is er wel
Inderdaad als je zo de gesprekken aanhoorde dan leek het net alsof ze het alsof ze het over Mississippi in de jaren 50 of ZuidAfrika tijdens de apartheid hadden.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waren zat momentjes om wat kritische vragen te stellen.
De gasten deden alsof de autochtone witte bevolking in de kern allemaal racistisch ingesteld waren,
In die zin is Sylvana wel echt een typische stads-creool.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:34 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Inderdaad als je zo de gesprekken aanhoorde dan leek het net alsof ze het alsof ze het over Mississippi in de jaren 50 of ZuidAfrika tijdens de apartheid hadden.
Dat er in Suriname ook altijd gezeur is tussen de bevolkingsgroepen onderling (chinezen, hindoestanen, creolen etc) daar hoor je Sylvana dan weer niet over....
Yep,quote:Op woensdag 23 november 2016 16:42 schreef WammesWaggel het volgende:
In die zin is Sylvana wel echt een typische stads-creool.
quote:Het lijkt me daarom een goed moment om eens nader te kijken naar de uit Suriname afkomstige hindoe-gemeenschap waar Bakas deel van uit maakt.
Helaas is er ook binnen de hindoe-gemeenschap veel sprake van racisme. Hindoe-meisjes mogen bijvoorbeeld vaak niet met een ‘neger’ thuiskomen. Zo’n taboe wordt door een groot deel van de gemeenschap niet beschouwd als racisme maar als normaal, want ja, ‘negers’ zijn nu eenmaal ‘gewoon’ te min. En als je, zoals ik, een kind krijgt met een ‘neger’ dan ben je een schande en worden en jij en je kind niet meer geaccepteerd.
Er bestaan altijd twee kanten van het spectrum. Bij dit hele racisme topic is dat DENK aan de ene kant en die "wat zwart is moet zwart blijven" halve zolen aan de andere kant.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een zeer specifieke uitspraak die ze nooit heeft gedaan. Dįt beeld is rechtgezet. Het beeld dat ze het denkt word in mijn ogen alleen maar versterkt door wat er gisteren vertoont werd met het constante slachtoffergedoe. Als je dan de rest van de uitzending kijkt vind ik persoonlijk dat er ook vanuit partij DENK een wig wordt gecreeėrd van 'zij tegen ons', terwijl de partij IMO juist zo moeten focussen op overbrugging. Enige kritiek naar waarom de multiculturele samenleving niet lukt ontbreekt vaak, en įls die er is is dat altijd richting de autochtone bevolking. Maar volgens mevr. Simons is de multiculturele samenleving geslaagd 'want er komt water uit de kraan'. Zo'n uitspraak vraagt gewoon om een kritische terugvraag, helemaal naar een DENK politica die nooit uitgepraat raakt over de multiculturele samenleving.
Bijv in het partijprogramma staat niets over hoe men de sociaal-economische situatie van diverse jonge allochtone groepen kan verbeteren (toch wel één van de belangrijkste oorzaken van de overlast van Marokkaanse hangjongeren right). Nee, men wil kolonisatie in de scholen naar voren brengen en ook de Coen tunnel hernoemen.
Weet niet, maar ik mag Pauw meer dan Humberto Tan (quote:Op woensdag 23 november 2016 00:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Als je elke dag naar de NPO (en naar Pauw in het bijzonder) kijkt doe je dan aan een vorm van SM als rechtse rakker?
Bang dat Wilders zijn Marokkaanse schandknaapjes het land uit zet.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zit echt iedere keer Gerard Sprong aan tafel als het om Wilders gaat? Zijn mening kennen we na een uitzending of 5 over dit onderwerp inmiddels wel..
vriend vd sjowquote:Op woensdag 23 november 2016 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zit echt iedere keer Gerard Sprong aan tafel als het om Wilders gaat? Zijn mening kennen we na een uitzending of 5 over dit onderwerp inmiddels wel..
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bang dat Wilders zijn Marokkaanse schandknaapjes het land uit zet.
Ik vond Sylvana nu eens normaal en oprecht overkomen, dit moet ze ook vaker doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien moet je de uitzending nog eens terugkijken?
er werd juist (opnieuw) gesteld dat nooit gezegd daar haar gezegd is dat alle blanken racisten zijn, maar dat beeld is er wel
dat zelfde geldt voor dat kerstdiner verhaal
als je dit topic terug leest zie je genoeg mensen die de bedreigingen niet ernstig vinden en achter de beledigingen staan
wat zeg ik? die gewoon vrolijk meedoen, mods incluis
Waarom niet bij Pauw? Gvd.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
THEO HIDDEMA EN FARID AZARKAN (DENK figuur)
Bij Sjamerto Tan.
HiddemaGod
Groot gelijk. Bij een VARA programma aanschuiven is wel het stomste wat je kunt doen. We zagen afgelopen week al hoe Van Klaveren werd belaagd door een stel hyena's.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:40 schreef agter het volgende:
Ik las dat GW geen gehoor heeft aan uitnodigingen van Pauw?
Hij wil niet. Nooit.
De GBL wil niet naar de "Linkse Kerk" ofzo...blijkbaar denkt hij met deze tactiek meer stemmen te krijgen. Dat is zijn goed recht.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:40 schreef agter het volgende:
Ik las dat GW geen gehoor heeft aan uitnodigingen van Pauw?
Hij wil niet. Nooit.
De zaak ligt bij de rechter.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Groot gelijk. Bij een VARA programma aanschuiven is wel het stomste wat je kunt doen. We zagen afgelopen week al hoe Van Klaveren werd belaagd door een stel hyena's.
Vooral tegen het einde vd show.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond Sylvana nu eens normaal en oprecht overkomen, dit moet ze ook vaker doen.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Groot gelijk. Bij een VARA programma aanschuiven is wel het stomste wat je kunt doen. We zagen afgelopen week al hoe Van Klaveren werd belaagd door een stel hyena's.
Die moet je gewoon een papieren zak met 2 kijkgaten geven.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet voor een boerkaverbod, er zijn wel wat vrouwen die een boerka goed kunnen gebruiken.
Nou hier op de foto heeft ze in ieder geval een heel vreemd hoofddekselquote:Op woensdag 23 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Is Sylvana voor of tegen het boerkaverbod?
Ik heb het debat deels gezien. DENK kreeg 30 minuten spreektijd.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Is Sylvana voor of tegen het boerkaverbod?
Nee joh, da's een marmot.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou hier op de foto heeft ze in ieder geval een heel vreemd hoofddeksel
Dit snap ik nietquote:Op woensdag 23 november 2016 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb het debat deels gezien. DENK kreeg 30 minuten spreektijd.Ze zijn tegen het verbod in Nederland, maar als het in een moslimland gebeurt is het prima.
Verdomd, trap ik alweer in de val van de social mediaquote:Op woensdag 23 november 2016 23:00 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Nee joh, da's een marmot.
Net als Carlsen.quote:
Normaal wel maar de laatste tijd is hij echt zuurquote:
Jaquote:Op woensdag 23 november 2016 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Was Spong er maandag en gisteren ook al niet?
(Tante Sas trouwens ook)
Zijn vriendje doet aan het citroenendiet, vandaar het zure hoofd.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normaal wel maar de laatste tijd is hij echt zuur
Ze zijn het dreamteam van Pauwquote:Op woensdag 23 november 2016 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Was Spong er maandag en gisteren ook al niet?
(Tante Sas trouwens ook)
Trump is vele malen beter dan Wildersquote:Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef matthijst het volgende:
Zeker, Wilders, de Trump van Nederland.
Beter niet zeggen als je erop wilt stemmen want je krijgt een hoop stront over je heen.
Oh joh is dat dat oude suffe mannetjequote:Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef MPC60 het volgende:
Ah aan deze man hebben we kinderen geen bezwaar te danken.
Kinderen geen bezwaarquote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh joh is dat dat oude suffe mannetje
[ afbeelding ]
Wilders is een betere debater.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Trump is vele malen beter dan Wilders
Greet heeft 3 auto's ofzoquote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lol komt hij in een colonne
Zeker, maar er hangt wel eenzelfde sfeertje omheen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als je president bent maakt dat niet uitquote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wilders is een betere debater.
Dankzij de radicale islam.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Allemaal op kosten van de belastingbetaler
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Spong heeft zich weer laten afzuigen in het fietsenhok.
Gelijkspel zou mooi zijn.quote:
Trump heeft betere timing, Trump is president, Wilders probeert het al 10 jaar.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Frisse wind, gek genoegquote:Op woensdag 23 november 2016 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb niets met Wilders maar wel stoer dat een BN-er zich zo pro Wilders uitlaat.
In Amerika heb je wel meer Henken en Ingrids dan in Nederlandquote:Op woensdag 23 november 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump heeft betere timing, Trump is president, Wilders probeert het al 10 jaar.
Daarbij heeft Trump ook e.e.a. bereikt buiten de politiek om.
Maar ook gewoon fel enzo. Bijzonder om te zien.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frisse wind, gek genoeg
Heel politiek correct om dat te zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
"er is toch geen politieke correctheid meer."
Mocht geert willen. Komt niet in de buurt van Trump.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef matthijst het volgende:
Zeker, Wilders, de Trump van Nederland.
Beter niet zeggen als je erop wilt stemmen want je krijgt een hoop stront over je heen.
Dit dus...circa 15 miljoen Nederlanders zullen niet op de GBL stemmen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:11 schreef danos het volgende:
Wilder insinueert met zijn 'ons' dat hij heel Nederland vertegenwoordigt, gewoon onzin.
Gerard Joling deed ook zoiets, maar die is te dom om redelijk te kunnen te argumenterenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar ook gewoon fel enzo. Bijzonder om te zien.
Volgens mij heeft hij het puur over de mensen die het met zijn ideeėn eens zijn. En dat zijn er niet weinig.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:11 schreef danos het volgende:
Wilder insinueert met zijn 'ons' dat hij heel Nederland vertegenwoordigt, gewoon onzin.
Haakt nu af bij de Jodenvraag,quote:Op woensdag 23 november 2016 23:12 schreef Ingolstadt het volgende:
Toch nog een fatsoenlijke PVV stemmer kunnen vinden.
Wat een lef zeg!quote:Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Held Haye!
Eindelijk een BN'er die zich durft uit te spreken!
U mag het topic verlaten.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lekker mocrotje aan tafel en nog zonder hoofddoekje ook.
Mee eens, zolang geen concrete aanzet tot geweld of bedreiging ga lekker je gangquote:Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Minder joden.
Wel een andere vergelijking. Joden zijn hier weldegelijk vervolgd.
Overigens mag het van mij gezegd worden.
De jodenkaart gemist?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Held Haye!
Eindelijk een BN'er die zich durft uit te spreken!
Bron?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Pijnlijk. De vader van Haye was een NSB-er.
U mag het topic verlaten.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Deze Marokkaanse zou ik doen, alleen zij mij niet (want: geen moslim).
Een 'volk', vinden ze zelf, en daarom vinden andere mensen het ookquote:
U mag het topic verlaten.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zou je haar raken als ze Joods was?
Suggestief.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Deze Marokkaanse zou ik doen, alleen zij mij niet (want: geen moslim).
Korte samenvatting.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze moeten Zembla van vanavond ff kijken. Spong ook graag.
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n hoofddoek maakt wel bijzonder onsexy. Dus het werkt wel.
Dan werkt die hoofdoek mooi averechts.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n hoofddoek maakt wel bijzonder onsexy. Dus het werkt wel.
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig hoe Marokkanen worden gelijkgesteld aan Joden en in de slachtofferhoek worden geduwd.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit meisje is geen stereotype Marokkaan
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is algemeen bekend.
http://www.volkskrant.nl/(...)dere-soort~a4285349/
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is algemeen bekend.
http://www.volkskrant.nl/(...)dere-soort~a4285349/
Behoorlijk misplaatst ook gezien joden structureel worden geterroriseerd.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig hoe Marokkanen worden gelijkgesteld aan Joden en in de slachtofferhoek worden geduwd.
Hoe hard?quote:
De slachtofferrol is ook hem niet vreemd.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Anal, als een stoomlocomotief
hier gaat iets misquote:Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
De autorijders in Saoudi-Arabiė?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Moslimfeminisme, contradictio in terminis.
Dat was een smerige streek van Spong om de Jodenkaart te trekken, hij weet zelf dondersgoed dat dit heel gevoelig ligt.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Notabene met de Jodenkaart. Toch een tegenvaller die Heyden
50 zweepslagen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De autorijders in Saoudi-Arabiė?
Dat zou een uitspraak van Pim zijn geweest, maar dan over jongentjes.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Je moet die Marokkaanse meisjes eerst neuken en dan het land uitgooien.
Joden zijn in de geschiedenis 109 keer verbannen uit landen. Zal wel wat achter zittenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Behoorlijk misplaatst ook gezien joden structureel worden geterroriseerd.
Dat is het Joodse complotquote:Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik kijk ook altijd filmpjes op Liveleak en ik ben nog gewoon gebleven.
Zo makkelijk om dus een antwoord op te geven. 1-0 Spong. Geert heeft ook geen probleem met smerige trucks.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat was een smerige streek van Spong om de Jodenkaart te trekken, hij weet zelf dondersgoed dat dit heel gevoelig ligt.
En dat hebben we het er nog niet eens over dat politie en justitie in WO2 van harte meehielp om de joden op te pakken en op de trein naar het oosten te zetten.
Haye had moeten zeggen dat als de Joden net zulke fijne statistieken hebben als Marokkanen dat je dan ook mag zeggen dat je minder joden wilt. Maar vanzelfsprekend is dit niet het geval voor de Joden.
Dat geldt overigens voor mensen afkomstig uit elk land.
Ze gaat radicaliseren na de woonboot vanavondquote:
Ben jij Bobby Fischer?quote:
Liveleak is dan ook de Disney onder de shocksites!quote:Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik kijk ook altijd filmpjes op Liveleak en ik ben nog gewoon gebleven.
Dat is dus discrimineren op basis van rasquote:Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Haye had moeten zeggen dat als de Joden net zulke fijne statistieken hebben als Marokkanen dat je dan ook mag zeggen dat je minder joden wilt. Maar vanzelfsprekend is dit niet het geval voor de Joden.
Dat geldt overigens voor mensen afkomstig uit elk land.
Spong vindt dit leuk.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
Op deze uitzending kan ik fappen.
Duhh... dit is Pauw... da's een en 't zelfde.quote:
Wilders verwerkt in het script.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Boerkaverbod verwerkt in het script.
Het blijft een Nederlandse film.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat gezwam over islam iedere avond. Ik dacht dat we het geloof in de jaren '60 in Nederland wel hadden afgeschud, krijg je in de 21e eeuw dit over je heen.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 november 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Yes mijn Doner is binnen.
#viesdik.
The greatest hitsquote:Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onze helden
[ afbeelding ]
Ik zat ooit bij Maiwand in de klas. Die dacht dat hij een mede-salafist had getroffen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onze helden
[ afbeelding ]
En wat dan nog ?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is dus discrimineren op basis van ras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |