abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166840245

Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 23-11-2016 09:01:29 ]
  woensdag 23 november 2016 @ 00:29:02 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166840273
heb klein stukje verkiezingsprogramma van partij Denk gelezen..
tering jantje.. mijn ogen bloeden
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 23 november 2016 @ 00:31:25 #4
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840327
Als je elke dag naar de NPO (en naar Pauw in het bijzonder) kijkt doe je dan aan een vorm van SM als rechtse rakker?
pi_166840329
Discriminatie en racisme zijn hele essentiėle onderdelen van onze natuurlijke overlevingsstrategie.
pi_166840356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Als je elke dag naar de NPO (en naar Pauw in het bijzonder) kijkt doe je dan aan een vorm van SM als rechtse rakker?
Nee vind het wel lachen.
pi_166840389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:29 schreef Onnoman het volgende:
heb klein stukje verkiezingsprogramma van partij Denk gelezen..
tering jantje.. mijn ogen bloeden
Geeft wel aan dat er bij dat deel van de bevolking een zeer grote wrok is tegen alles wat wit en Hollands is.
pi_166840475
Diep in Danny de Munk zit een oprechte dictator.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:40:05 #9
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840487
Weet je wat een goede graadmeter is of je weerzin hebt tegen bepaalde etnische groepen?

Stel dat je ruzie krijgt en de situatie loopt hoog op en je gaat je arsenaal aan scheldwoorden ff langs en als daar verwijzingen bij hebt naar iemands afkomst dan is dat een veelzeggende aanwijzing (bv.: kutblanke, klote neger, stinkturk enz enz).

Niet ik trots ben op mijn scheldwoorden, maar er komen wel heel veel ziektes langs, maar schelden op iemands afkomst niet.

Zie zo, ik ben superieur! :P
pi_166840493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:32 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Nee vind het wel lachen.
Pauw is toch niet links. Is zo rechts als de pest. Rechts wanbeleid goedpraten met spindokters alles :(

Rechtse mensen zouden zich juist moeten aftrekken vingeren (ook in den kontgat) op de show van Pauw.
pi_166840535
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Weet je wat een goede graadmeter is of je weerzin hebt tegen bepaalde etnische groepen?

Stel dat je ruzie krijgt en de situatie loopt hoog op en je gaat je arsenaal aan scheldwoorden ff langs en als daar verwijzingen bij hebt naar iemands afkomst dan is dat een veelzeggende aanwijzing (bv.: kutblanke, klote neger, stinkturk enz enz).

Niet ik trots ben op mijn scheldwoorden, maar er komen wel heel veel ziektes langs, maar schelden op iemands afkomst niet.

Zie zo, ik ben superieur! :P
Maar kijk, als je ruzie hebt met een rooie, dan scheld je hem ook uit voor rooie, en een dikke scheld je uit voor dikke, maar dan heb je nog geen hekel aan alle roodharigen of alle diklijvigen.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:42:30 #12
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840540
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Geeft wel aan dat er bij dat deel van de bevolking een zeer grote wrok is tegen alles wat wit en Hollands is.
Racismepolitie vond ik wel grappig gevonden, maar liefst 1000 agenten hiervoor. Alsof er nu al een overschot aan agenten is.
pi_166840556
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Pauw is toch niet links. Is zo rechts als de pest. Rechts wanbeleid goedpraten met spindokters alles :(

Rechtse mensen zouden zich juist moeten aftrekken vingeren (ook in den kontgat) op de show van Pauw.
Pauw is full-blown VARA (Vereniging Arbeiders Radio Amateurs). VARA is full-blown PvdA (Partij van den Arbeider).

Wat zegt jouw constatering over de PvdA?
  woensdag 23 november 2016 @ 00:43:54 #14
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840569
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Vingeren in den kontgat? Houd je fantasie lekker voor jezelf!
pi_166840610
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Vingeren in den kontgat? Houd je fantasie lekker voor jezelf!
Ik zou Sylvana best wel even willen vingeren hoor. Ook in der kontgatje!
pi_166840623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Pauw is full-blown VARA (Vereniging Arbeiders Radio Amateurs). VARA is full-blown PvdA (Partij van den Arbeider).

Wat zegt jouw constatering over de PvdA?
En toch is het bij Pauw lang niet zo extreem als bij DWDD toch?
  woensdag 23 november 2016 @ 00:47:47 #17
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar kijk, als je ruzie hebt met een rooie, dan scheld je hem ook uit voor rooie, en een dikke scheld je uit voor dikke, maar dan heb je nog geen hekel aan alle roodharigen of alle diklijvigen.
Snap je punt, het eerste waar je op terug grijpt is iemands uiterlijk, maar dan nog...

Als ik met een rooie ruzie zou krijgen, zou ik nog steeds iets in de trant van k-lijer of tyfus of aids-lijer zeggen.

Een dikzak kan er wel iets aan doen dat die dik is dus dat is gewoon 'fair game'.

Ik vind jou trouwens een tyfusdokter :P
pi_166840653
Ze zat er dus gewoon weer :D Even kijken.
pi_166840682
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En toch is het bij Pauw lang niet zo extreem als bij DWDD toch?
Daarin moet ik je gelijk geven.

DWDD is écht totale deugdebielentelevisie. Pauw probeert wel regelmatig kritisch te zijn, al komt dat niet altijd even goed uit de verf. Maar vanavond was hij helaas echt kritiekloos.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:50:40 #20
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik zou Sylvana best wel even willen vingeren hoor. Ook in der kontgatje!
Mwoah. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren. Naar mijn mening als je Sylvana een mooie vrouw vindt dan heb je weinig oog voor de echte mooie exemplaren.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:52:42 #21
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166840749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

DWDD is écht totale deugdebielentelevisie. Pauw probeert wel regelmatig kritisch te zijn, al komt dat niet altijd even goed uit de verf. Maar vanavond was hij helaas echt kritiekloos.
Pauw en Matthijs zitten wel samen in de grote circlejerk groep. Wat moet dat lekker zijn!
pi_166840898
quote:

[..]

Bij DWDD werd gisteren geopperd om Sylvana Simons TIME-person of the Year te maken. Dat lijkt me wat teveel aandacht.
  woensdag 23 november 2016 @ 02:06:14 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166841572
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dit dus. Ze blijft maar huilen. Ik geniet.
Genieten van huilen. Tis te sneu voor woorden.
Feyenoord!
pi_166841973
quote:

[..]

waarom zou het onderwerp van doods- en martelbedreigingen moeten worden bekritiseerd? dat is waar het gisteren over ging
pi_166841997
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 07:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waarom zou het onderwerp van doods- en martelbedreigingen moeten worden bekritiseerd? dat is waar het gisteren over ging
Nou, daar kun je dus over twisten. Wat neem je als bedreiging wel serieus, wat niet.

Dat fotootje met de kop van Sylvana op die 2 opgehangen negers heeft me in elk geval niet overtuigd. Een wansmakelijke foto, dat wel, maar meer ook niet.
pi_166844927
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 07:21 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nou, daar kun je dus over twisten. Wat neem je als bedreiging wel serieus, wat niet.

Dat fotootje met de kop van Sylvana op die 2 opgehangen negers heeft me in elk geval niet overtuigd. Een wansmakelijke foto, dat wel, maar meer ook niet.
jij weet ook wel dat het niet alleen om die foto gaat
kijk anders eens op fb en instagram
pi_166845104
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 07:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Waren zat momentjes om wat kritische vragen te stellen.
De gasten deden alsof de autochtone witte bevolking in de kern allemaal racistisch ingesteld waren, met als toppunt dat er werkelijk werd gezegd dat de blanke man het lastig vond om met Kerst naar familie af te reizen om daar te raciale discussies te voeren. Wie is er dan vervreemd van wie?

Sterker nog, het kwam niet eens naar voren dat 99% van de bevolking zulke extreem trieste racistische beledigingen op Facebook streng afkeurt; het leek eerder alsof 99% van de bevolking er verantwoordelijk voor was.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_166845384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De gasten deden alsof de autochtone witte bevolking in de kern allemaal racistisch ingesteld waren, met als toppunt dat er werkelijk werd gezegd dat de blanke man het lastig vond om met Kerst naar familie af te reizen om daar te raciale discussies te voeren. Wie is er dan vervreemd van wie?

Sterker nog, het kwam niet eens naar voren dat 99% van de bevolking zulke extreem trieste racistische beledigingen op Facebook streng afkeurt; het leek eerder alsof 99% van de bevolking er verantwoordelijk voor was.
misschien moet je de uitzending nog eens terugkijken?

er werd juist (opnieuw) gesteld dat nooit gezegd daar haar gezegd is dat alle blanken racisten zijn, maar dat beeld is er wel
dat zelfde geldt voor dat kerstdiner verhaal

als je dit topic terug leest zie je genoeg mensen die de bedreigingen niet ernstig vinden en achter de beledigingen staan
wat zeg ik? die gewoon vrolijk meedoen, mods incluis
pi_166845514
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

er werd juist (opnieuw) gesteld dat nooit gezegd daar haar gezegd is dat alle blanken racisten zijn, maar dat beeld is er wel
Dat was naar aanleiding van een zeer specifieke uitspraak die ze nooit heeft gedaan. Dįt beeld is rechtgezet. Het beeld dat ze het denkt word in mijn ogen alleen maar versterkt door wat er gisteren vertoont werd met het constante slachtoffergedoe. Als je dan de rest van de uitzending kijkt vind ik persoonlijk dat er ook vanuit partij DENK een wig wordt gecreeėrd van 'zij tegen ons', terwijl de partij IMO juist zo moeten focussen op overbrugging. Enige kritiek naar waarom de multiculturele samenleving niet lukt ontbreekt vaak, en įls die er is is dat altijd richting de autochtone bevolking. Maar volgens mevr. Simons is de multiculturele samenleving geslaagd 'want er komt water uit de kraan'. Zo'n uitspraak vraagt gewoon om een kritische terugvraag, helemaal naar een DENK politica die nooit uitgepraat raakt over de multiculturele samenleving.

Bijv in het partijprogramma staat niets over hoe men de sociaal-economische situatie van diverse jonge allochtone groepen kan verbeteren (toch wel één van de belangrijkste oorzaken van de overlast van Marokkaanse hangjongeren right). Nee, men wil kolonisatie in de scholen naar voren brengen en ook de Coen tunnel hernoemen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_166850899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
De gasten deden alsof de autochtone witte bevolking in de kern allemaal racistisch ingesteld waren,
Inderdaad als je zo de gesprekken aanhoorde dan leek het net alsof ze het alsof ze het over Mississippi in de jaren 50 of ZuidAfrika tijdens de apartheid hadden.
Dat er in Suriname ook altijd gezeur is tussen de bevolkingsgroepen onderling (chinezen, hindoestanen, creolen etc) daar hoor je Sylvana dan weer niet over....
pi_166851010
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:34 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Inderdaad als je zo de gesprekken aanhoorde dan leek het net alsof ze het alsof ze het over Mississippi in de jaren 50 of ZuidAfrika tijdens de apartheid hadden.
Dat er in Suriname ook altijd gezeur is tussen de bevolkingsgroepen onderling (chinezen, hindoestanen, creolen etc) daar hoor je Sylvana dan weer niet over....
In die zin is Sylvana wel echt een typische stads-creool.
pi_166851116
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:42 schreef WammesWaggel het volgende:
In die zin is Sylvana wel echt een typische stads-creool.
Yep,
http://www.vice.com/nl/re(...)-niet-allemaal-blank
https://www.oneworld.nl/b(...)riname-helemaal-niet
http://www.volkskrant.nl/(...)net-mensen~a3259853/

Zelfs haatzaai site Joop bericht er over: http://www.joop.nl/opinies/je-mag-niet-met-een-neger-trouwen
quote:
Het lijkt me daarom een goed moment om eens nader te kijken naar de uit Suriname afkomstige hindoe-gemeenschap waar Bakas deel van uit maakt.

Helaas is er ook binnen de hindoe-gemeenschap veel sprake van racisme. Hindoe-meisjes mogen bijvoorbeeld vaak niet met een ‘neger’ thuiskomen. Zo’n taboe wordt door een groot deel van de gemeenschap niet beschouwd als racisme maar als normaal, want ja, ‘negers’ zijn nu eenmaal ‘gewoon’ te min. En als je, zoals ik, een kind krijgt met een ‘neger’ dan ben je een schande en worden en jij en je kind niet meer geaccepteerd.
  woensdag 23 november 2016 @ 16:54:08 #33
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_166851197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat was naar aanleiding van een zeer specifieke uitspraak die ze nooit heeft gedaan. Dįt beeld is rechtgezet. Het beeld dat ze het denkt word in mijn ogen alleen maar versterkt door wat er gisteren vertoont werd met het constante slachtoffergedoe. Als je dan de rest van de uitzending kijkt vind ik persoonlijk dat er ook vanuit partij DENK een wig wordt gecreeėrd van 'zij tegen ons', terwijl de partij IMO juist zo moeten focussen op overbrugging. Enige kritiek naar waarom de multiculturele samenleving niet lukt ontbreekt vaak, en įls die er is is dat altijd richting de autochtone bevolking. Maar volgens mevr. Simons is de multiculturele samenleving geslaagd 'want er komt water uit de kraan'. Zo'n uitspraak vraagt gewoon om een kritische terugvraag, helemaal naar een DENK politica die nooit uitgepraat raakt over de multiculturele samenleving.

Bijv in het partijprogramma staat niets over hoe men de sociaal-economische situatie van diverse jonge allochtone groepen kan verbeteren (toch wel één van de belangrijkste oorzaken van de overlast van Marokkaanse hangjongeren right). Nee, men wil kolonisatie in de scholen naar voren brengen en ook de Coen tunnel hernoemen.
Er bestaan altijd twee kanten van het spectrum. Bij dit hele racisme topic is dat DENK aan de ene kant en die "wat zwart is moet zwart blijven" halve zolen aan de andere kant.

Van DENK kan ik me hun beweegredenen nog enigzins voorstellen. Van die andere kant is het alleen maar angst. Ik had bv zelf niet echt een mening over de zwarte pieten discussie maar als ik zie hoe er door sommige mensen word gereageerd ben ik nu een enorme voorstander van de gekleurde pieten.
Feyenoord!
pi_166851272
Elke dag dat gezeik over de islam. Ik dacht dat we de religieoorlogen achter ons gelaten hadden. We hebben we binnengehaald met z'n allen?
pi_166852710
14 PAUW NPO1 849.000

16 RTL LATE NIGHT RTL4 723.000

KOEKOEK
graag op anoniem
pi_166852758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Weet niet, maar ik mag Pauw meer dan Humberto Tan ( :r )
graag op anoniem
pi_166853423
Weeer Saskia en Gerard
Moeten zij weten
pi_166855138
Waarom zit echt iedere keer Gerard Sprong aan tafel als het om Wilders gaat? Zijn mening kennen we na een uitzending of 5 over dit onderwerp inmiddels wel..
  woensdag 23 november 2016 @ 19:59:48 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166855283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zit echt iedere keer Gerard Sprong aan tafel als het om Wilders gaat? Zijn mening kennen we na een uitzending of 5 over dit onderwerp inmiddels wel..
Bang dat Wilders zijn Marokkaanse schandknaapjes het land uit zet.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_166856373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
vriend vd sjow
Moeten zij weten
pi_166856384
Net als die ene dronken schrijfster en Saskia
Moeten zij weten
pi_166856394
Spong :')
(she/her)
pi_166856399
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Bang dat Wilders zijn Marokkaanse schandknaapjes het land uit zet.
SOONY
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 20:48:38 #44
368283 ato
pi_166856771
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

misschien moet je de uitzending nog eens terugkijken?

dat zelfde geldt voor dat kerstdiner verhaal

als je dit topic terug leest zie je genoeg mensen die de bedreigingen niet ernstig vinden en achter de beledigingen staan
wat zeg ik? die gewoon vrolijk meedoen, mods incluis
Ik vond Sylvana nu eens normaal en oprecht overkomen, dit moet ze ook vaker doen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_166856796
THEO HIDDEMA EN FARID AZARKAN (DENK figuur)

Bij Sjamerto Tan.

HiddemaGod
pi_166856961
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
THEO HIDDEMA EN FARID AZARKAN (DENK figuur)

Bij Sjamerto Tan.

HiddemaGod
Waarom niet bij Pauw? Gvd.
pi_166860055
Nu bij tan die denkidioot :')
(she/her)
pi_166860184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:33 schreef Fylax het volgende:
Nu bij tan die denkidioot :')
Hiddema wast hem nu de oren.
pi_166860237
Aanrader inderdaad _O-
pi_166860243
Ik las dat GW geen gehoor heeft aan uitnodigingen van Pauw?
Hij wil niet. Nooit.
Make my day!
pi_166860380
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:40 schreef agter het volgende:
Hij wil niet. Nooit.
Groot gelijk. Bij een VARA programma aanschuiven is wel het stomste wat je kunt doen. We zagen afgelopen week al hoe Van Klaveren werd belaagd door een stel hyena's.
  woensdag 23 november 2016 @ 22:46:52 #52
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_166860410
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:40 schreef agter het volgende:
Hij wil niet. Nooit.
De GBL wil niet naar de "Linkse Kerk" ofzo...blijkbaar denkt hij met deze tactiek meer stemmen te krijgen. Dat is zijn goed recht.
pi_166860455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Groot gelijk. Bij een VARA programma aanschuiven is wel het stomste wat je kunt doen. We zagen afgelopen week al hoe Van Klaveren werd belaagd door een stel hyena's.
De zaak ligt bij de rechter.

Dit zou wel een heel risicovol moment zijn om bij Pauw aan te schuiven.
  woensdag 23 november 2016 @ 22:52:11 #54
28167 matthijst
pi_166860522
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:48 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond Sylvana nu eens normaal en oprecht overkomen, dit moet ze ook vaker doen.
Vooral tegen het einde vd show.
Toen kwam er zomaar een ander geluid uit.
Als dįt al die tijd haar boodschap had moeten zijn dan mag ze weleens mediatraining gaan volgen, want tot nu toe kwam het niet over.
pi_166860571
Jullie hebben net een topshow gemist bij Humberto Tan. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166860597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit dus.
#superniger2020
pi_166860612
GEKKIGHEID
#superniger2020
pi_166860615
Joram. _O_
#superniger2020
pi_166860616
Ik ben niet voor een boerkaverbod, er zijn wel wat vrouwen die een boerka goed kunnen gebruiken.
  woensdag 23 november 2016 @ 22:56:50 #60
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166860627
Pauw is vroeg
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166860638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet voor een boerkaverbod, er zijn wel wat vrouwen die een boerka goed kunnen gebruiken.
Die moet je gewoon een papieren zak met 2 kijkgaten geven.
  woensdag 23 november 2016 @ 22:57:22 #62
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166860642
Mag ik met een bivakmuts in de tweede kamer gaan zitten of de grens oversteken? Hoort bij mijn geloof.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166860650
Mooi slotwoord van Geert _O_
#superniger2020
pi_166860658

Is Sylvana voor of tegen het boerkaverbod?
  woensdag 23 november 2016 @ 22:59:17 #65
446803 Tagliano
pi_166860676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Nou hier op de foto heeft ze in ieder geval een heel vreemd hoofddeksel
  woensdag 23 november 2016 @ 23:00:28 #66
344884 monkyyy
pi_166860705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb het debat deels gezien. DENK kreeg 30 minuten spreektijd. 8)7 Ze zijn tegen het verbod in Nederland, maar burka's in een moslimland is prima.
pi_166860709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Nou hier op de foto heeft ze in ieder geval een heel vreemd hoofddeksel
Nee joh, da's een marmot.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_166860710
Spong :r Kindontvoerderbeschermer
(she/her)
pi_166860730
Demagogisch Genot
SOONY
pi_166860731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:00 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik heb het debat deels gezien. DENK kreeg 30 minuten spreektijd. 8)7 Ze zijn tegen het verbod in Nederland, maar als het in een moslimland gebeurt is het prima.
Dit snap ik niet
pi_166860736
Spong is zelf een demagoog.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:01:26 #72
446803 Tagliano
pi_166860737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:00 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Nee joh, da's een marmot.
Verdomd, trap ik alweer in de val van de social media
pi_166860757
Nu al fittie _O_
#superniger2020
  woensdag 23 november 2016 @ 23:02:14 #74
28167 matthijst
pi_166860758
Oh, dacht dat je klaar was, homo.
pi_166860762
MAG IK EVEN UITPRATEN!

JA?
pi_166860763
"In de grondwet, in de grondwet..."
SOONY
pi_166860773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
MAG IK EVEN UITPRATEN!

JA?
WOON JIJ DAAR?
pi_166860783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

WOON JIJ DAAR?
WOON JIJ DAAR!!!?
  woensdag 23 november 2016 @ 23:02:58 #79
28167 matthijst
pi_166860784
Geen bewegend beeld gezien, Spong?
pi_166860786
Spong heeft echt een strippenkaart of zo.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:03:18 #81
344884 monkyyy
pi_166860790
Hopelijk gaat Spong weer nat.
pi_166860791
Spong faalt alweer. Matig advocaatje.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:03:19 #83
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_166860792
Zou Spong wekelijks of maandelijks factureren aan de VARA?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_166860798
"Dan neem ik dat ff terug..."
SOONY
pi_166860803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

WOON JIJ DAAR?
HEB JIJ AL AFSTAND GENOMEN
#superniger2020
pi_166860817
Spong houdt echt van Geert he O+
  woensdag 23 november 2016 @ 23:04:21 #87
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166860825
Wie is deze kerel?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:04:45 #88
378682 JohnBercow
pi_166860838
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:04 schreef MPC60 het volgende:
Wie is deze kerel?
Haye van der Heyden
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_166860839
Spong :')
  woensdag 23 november 2016 @ 23:05:16 #90
311468 Van_Poppel
pi_166860847
Spong _O_
pi_166860852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaat Spong weer nat.
Net als Carlsen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:05:25 #92
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166860853
Spong is weer irritant
:')
  woensdag 23 november 2016 @ 23:05:34 #93
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_166860855
spong is baas
pi_166860856
Spong :r
(she/her)
pi_166860870
Mooie cirkelredenatie :')
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:06:15 #96
pi_166860872
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
spong is baas
Normaal wel maar de laatste tijd is hij echt zuur
  woensdag 23 november 2016 @ 23:06:19 #97
378682 JohnBercow
pi_166860875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:05 schreef Fylax het volgende:
Spong :r
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_166860878
Spong voor de verandering aan tafel
pi_166860882
Pauw doet alsof dit niet bestaat :')
(she/her)
pi_166860888
Wat een raar mannetje :D
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 23 november 2016 @ 23:06:53 #101
378682 JohnBercow
pi_166860893
Was Spong er maandag en gisteren ook al niet?

(Tante Sas trouwens ook)
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 23 november 2016 @ 23:07:00 #102
28167 matthijst
pi_166860896
Zeker, Wilders, de Trump van Nederland.
Beter niet zeggen als je erop wilt stemmen want je krijgt een hoop stront over je heen.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:07:00 #103
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166860897
Ah aan deze man hebben we kinderen geen bezwaar te danken.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166860902
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:

(Tante Sas trouwens ook)
Ja
pi_166860903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Normaal wel maar de laatste tijd is hij echt zuur
Zijn vriendje doet aan het citroenendiet, vandaar het zure hoofd.
pi_166860906
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:

(Tante Sas trouwens ook)
Ze zijn het dreamteam van Pauw
#superniger2020
pi_166860909
Spong :N
SOONY
pi_166860910
Haha, deze man. Dit moet een PVV'er zijn, tokkie.
★★★
pi_166860916
Spong heeft zich weer laten afzuigen in het fietsenhok.
pi_166860922
Daar werd Spong even voor lul gezet.
pi_166860930
Wat een figuur die Haye _O-
pi_166860932
Dat betaalt de staat dan weer wel, zo'n safehouse.
pi_166860933
Safehouse genot.
pi_166860934
Saskia is niks mis mee ^O^
SOONY
pi_166860936
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef matthijst het volgende:
Beter niet zeggen als je erop wilt stemmen want je krijgt een hoop stront over je heen.
Trump is vele malen beter dan Wilders
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:08:10 #116
pi_166860939
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef MPC60 het volgende:
Ah aan deze man hebben we kinderen geen bezwaar te danken.
Oh joh is dat dat oude suffe mannetje :P

pi_166860942
Bedankt voor al je offers Geert. _O_
#superniger2020
  woensdag 23 november 2016 @ 23:08:17 #118
378682 JohnBercow
pi_166860943
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef DKUp het volgende:
Saskia is niks mis mee ^O^
Goede twitterfeed wel ja
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 23 november 2016 @ 23:08:24 #119
311468 Van_Poppel
pi_166860946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Safehouse genot.
Allemaal op kosten van de belastingbetaler
pi_166860950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oh joh is dat dat oude suffe mannetje :P

[ afbeelding ]
Kinderen geen bezwaar :')
#superniger2020
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:08:35 #121
pi_166860952
lol komt hij in een colonne
pi_166860955
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wilders is een betere debater.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:08:59 #123
378682 JohnBercow
pi_166860959
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lol komt hij in een colonne
Greet heeft 3 auto's ofzo
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 23 november 2016 @ 23:09:03 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166860964
Die Haye zit ook weleens bij Harry Mens, wat een flapdrol is dat :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:09:06 #125
28167 matthijst
pi_166860966
quote:

[..]

Zeker, maar er hangt wel eenzelfde sfeertje omheen.
pi_166860976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wilders is een betere debater.
Als je president bent maakt dat niet uit
pi_166860978
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Allemaal op kosten van de belastingbetaler
Dankzij de radicale islam.
pi_166860980
Dat vind ik wel een slap punt van Geert. Een safehouse, 'van de staat'.

Hij zei ook dat hij retoriek gebruikt, op de verkiezingsavond. Retoriek of dus toch populisme?
pi_166860981
Er is geen politieke correctheid??!
pi_166860982
Elite :r
#superniger2020
  woensdag 23 november 2016 @ 23:09:33 #131
28167 matthijst
pi_166860983
Huh?
Er is geen vorm van politieke correctheid?
Sylvana, zwarte piet...
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:09:40 #132
pi_166860986
Pauw snapt het niet :')

Hij bedoelt dat er een oppositiepartij is
pi_166860987
"er is toch geen politieke correctheid meer." :')
  woensdag 23 november 2016 @ 23:09:51 #134
344884 monkyyy
pi_166860989
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Spong heeft zich weer laten afzuigen in het fietsenhok.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Net als Carlsen.
Gelijkspel zou mooi zijn.
pi_166860991
Ik heb niets met Wilders maar wel stoer dat een BN-er zich zo pro Wilders uitlaat.
pi_166861001
quote:

[..]

Trump heeft betere timing, Trump is president, Wilders probeert het al 10 jaar.

Daarbij heeft Trump ook e.e.a. bereikt buiten de politiek om.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:10:33 #137
pi_166861010
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb niets met Wilders maar wel stoer dat een BN-er zich zo pro Wilders uitlaat.
Frisse wind, gek genoeg
pi_166861022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Trump heeft betere timing, Trump is president, Wilders probeert het al 10 jaar.

Daarbij heeft Trump ook e.e.a. bereikt buiten de politiek om.
In Amerika heb je wel meer Henken en Ingrids dan in Nederland
pi_166861023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Frisse wind, gek genoeg
Maar ook gewoon fel enzo. Bijzonder om te zien.
pi_166861024
Wilder insinueert met zijn 'ons' dat hij heel Nederland vertegenwoordigt, gewoon onzin.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_166861032
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
"er is toch geen politieke correctheid meer." :')
Heel politiek correct om dat te zeggen.
pi_166861039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:07 schreef matthijst het volgende:
Mocht geert willen. Komt niet in de buurt van Trump.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_166861040
_O- _O- _O-
graag op anoniem
  woensdag 23 november 2016 @ 23:12:35 #144
311468 Van_Poppel
pi_166861060
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:11 schreef danos het volgende:
Wilder insinueert met zijn 'ons' dat hij heel Nederland vertegenwoordigt, gewoon onzin.
Dit dus...circa 15 miljoen Nederlanders zullen niet op de GBL stemmen.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:12:36 #145
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166861061
Toch nog een fatsoenlijke PVV stemmer kunnen vinden.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 23 november 2016 @ 23:12:37 #146
344884 monkyyy
pi_166861063
Hey Spong, is dat kindje al terug?
pi_166861065
Haye van der Heijden heeft nog geen zin afgemaakt..
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:12:41 #148
pi_166861066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:11 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Maar ook gewoon fel enzo. Bijzonder om te zien.
Gerard Joling deed ook zoiets, maar die is te dom om redelijk te kunnen te argumenteren
pi_166861083
Spekman :r
#superniger2020
pi_166861101
Goede vergelijking _O_
#superniger2020
pi_166861109
Dat is anders :')
pi_166861114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:11 schreef danos het volgende:
Volgens mij heeft hij het puur over de mensen die het met zijn ideeėn eens zijn. En dat zijn er niet weinig.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 23 november 2016 @ 23:14:36 #153
311468 Van_Poppel
pi_166861116
Prima vergelijking idd!
  woensdag 23 november 2016 @ 23:14:38 #154
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166861117
Gerard heeft hem beet
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
  woensdag 23 november 2016 @ 23:14:39 #155
446803 Tagliano
pi_166861118
Spong heeft hem _O_
pi_166861120
Spong _O_
★★★
pi_166861121
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:12 schreef Ingolstadt het volgende:
Toch nog een fatsoenlijke PVV stemmer kunnen vinden.
Haakt nu af bij de Jodenvraag,
pi_166861122
MAD
#superniger2020
pi_166861123
De jodenkaart
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:14:46 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861126
Dat is niet hetzelfde.
What can change the nature of a man?
  woensdag 23 november 2016 @ 23:14:47 #161
28167 matthijst
pi_166861129
Ai, hakkel hakkel, zeg gewoon ja.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:14:52 #162
311468 Van_Poppel
pi_166861130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Spong heeft hem _O_
pi_166861132
4d chess _O_
#superniger2020
pi_166861133
Hij vergelijkt (rotte) appelen en peren.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_166861134
Minder Ajax.
pi_166861136
Godwin.
pi_166861138
"Oke. Oke. Is goed." :')
(she/her)
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:15:04 #168
pi_166861139
Jodenkaart ;(
  woensdag 23 november 2016 @ 23:15:08 #169
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_166861141
pvv is jodenvriend
pi_166861145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Minder Ajax.
Calimero
pi_166861146
Spong 1 - 0 Heyden _O-
  woensdag 23 november 2016 @ 23:15:22 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166861147
Spong heeft Haye klem
pi_166861150
Jeroen Pauw vond ik al een lul, maar het is weer iets erger geworden. 'Er is toch geen politieke correctheid?' Is die vent nou dom? Verblind door zijn arrogantie? Houdt hij zich van de domme?

Wat is die Spong overigens een gladjakker, met zijn sluwe kop. Maar goed, dat wisten we ook al.

Heerlijk om je te ergeren :{
pi_166861151
Wat een mongool die kale :').
pi_166861155
Minder joden.

Wel een andere vergelijking. Joden zijn hier weldegelijk vervolgd.

Overigens mag het van mij gezegd worden.
pi_166861159
Altijd die Marokkanen die zich in de slachtofferrol van joden plaatsen.. als er 1 volk is dat een dreiging is voor joden in Nederland vandaag de dag zijn het wel de Marokkanen.
pi_166861161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Calimero
Minder Brabant.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:15:42 #178
344884 monkyyy
pi_166861162
Wilders is een loopjongen voor de Joden dus dat zou hij nooit zeggen. Volgende vraag.
pi_166861167
Pijnlijk. De vader van Haye was een NSB-er.
pi_166861168
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Wut het volgende:
Spong 1 - 0 Heyden _O-
Yep.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:15:54 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godwin.
Magnus is nerveus.
pi_166861172
Haye denkt dat die bij shownieuws zit, maar hier krijgt hij twee wedervragen en is gelijk de nar aan tafel.
pi_166861175
Held Haye!

Eindelijk een BN'er die zich durft uit te spreken!
pi_166861176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
pvv is jodenvriend
Met haar kabinetsleden die actief op Stormfront waren.
pi_166861178
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spong heeft Haye klem
Notabene met de Jodenkaart. Toch een tegenvaller die Heyden ;(
pi_166861187
Jodendom is toch een geloof?
graag op anoniem
pi_166861188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Minder Brabant.
Eens _O_
pi_166861189
Lekker mocrotje aan tafel en nog zonder hoofddoekje ook.
pi_166861190
Nu een Marokkaans grietje.

Voor het extra sentiment.
pi_166861193
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Held Haye!

Wat een lef zeg!
pi_166861200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lekker mocrotje aan tafel en nog zonder hoofddoekje ook.
U mag het topic verlaten.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:16:40 #192
pi_166861201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Minder joden.

Wel een andere vergelijking. Joden zijn hier weldegelijk vervolgd.

Overigens mag het van mij gezegd worden.
Mee eens, zolang geen concrete aanzet tot geweld of bedreiging ga lekker je gang
pi_166861202
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Held Haye!

De jodenkaart gemist?
Verder eens :P
  woensdag 23 november 2016 @ 23:16:41 #194
28167 matthijst
pi_166861203
Haha, zusje van Sylvana?
pi_166861207
quote:
11s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Pijnlijk. De vader van Haye was een NSB-er.
Bron?
pi_166861208
Deze Marokkaanse zou ik doen, alleen zij mij niet (want: geen moslim).
pi_166861214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:17:00 #198
pi_166861215
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Jodendom is toch een geloof?
Een 'volk', vinden ze zelf, en daarom vinden andere mensen het ook
pi_166861220
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

zou je haar raken als ze Joods was?
  woensdag 23 november 2016 @ 23:17:11 #200
28167 matthijst
pi_166861221
Bambi-ogen
pi_166861226
Ze moeten Zembla van vanavond ff kijken. Spong ook graag.
pi_166861228
haha wat een nerd die gast.
pi_166861231
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

zou je haar raken als ze Joods was?
pi_166861238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Suggestief.
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:17:45 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze moeten Zembla van vanavond ff kijken. Spong ook graag.
Korte samenvatting.
pi_166861244
Trap die scheidsrechter dood.
#superniger2020
  woensdag 23 november 2016 @ 23:17:52 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166861249
Ahh, Haye vindt dat wel pijnlijk
pi_166861250
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maar dat bepaal jij niet.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:17:53 #209
pi_166861252
Dit meisje is geen stereotype Marokkaan
pi_166861253
Wat een schreeuwkop.
Meteen agressief.
pi_166861254
Zo'n hoofddoek maakt wel bijzonder onsexy. Dus het werkt wel.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:17:55 #212
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166861255
Saskia laat het aan de rechter over. Boft die even..
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  woensdag 23 november 2016 @ 23:18:00 #213
28167 matthijst
pi_166861258
Ziet er heel anders uit, chickie aan tafel of nu met hoofddoek.
pi_166861261
Slechte film.
(she/her)
pi_166861263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Maar dat bepaal jij niet.
Is goed. Dan ga ik zelf. Toch een flopshow verder.
pi_166861264
Fantastische film die het racisme van de witte man aantoont.
pi_166861266
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bron?
Is algemeen bekend.

http://www.volkskrant.nl/(...)dere-soort~a4285349/
pi_166861268
Je ziet dat ze dit toontje vaker aan heeft geslagen tegen leraren/blanke mannen met autoriteit.
pi_166861269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Korte samenvatting.
NWS / Undercover in de Deense moskee
pi_166861274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
Slechte film.
Slechte film
Matig
#superniger2020
pi_166861275
Beetje bozig = Pauw-speak voor een bitch
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_166861277
Geweldig hoe Marokkanen worden gelijkgesteld aan Joden en in de slachtofferhoek worden geduwd.
pi_166861281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
  woensdag 23 november 2016 @ 23:18:54 #224
344884 monkyyy
pi_166861282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Dan werkt die hoofdoek mooi averechts.
pi_166861288
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig hoe Marokkanen worden gelijkgesteld aan Joden en in de slachtofferhoek worden geduwd.
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:19:11 #226
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861290
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:19:12 #227
pi_166861291
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
Slechte film.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef superniger het volgende:

[..]

Slechte film
Matig
Jullie hebben hem al gezien?
pi_166861296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit meisje is geen stereotype Marokkaan
Hoezo niet?
Make my day!
pi_166861297
quote:
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
pi_166861298
Moslimfeminisme, contradictio in terminis.
pi_166861300
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

De jodenkaart gemist?
Verder eens :P
Joden had ook gemogen wmb, klein minpuntje.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:19:31 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166861301
Ik wil haar neuken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166861302
quote:
Dat weet ik toch niet :') ^O^
pi_166861308
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Behoorlijk misplaatst ook gezien joden structureel worden geterroriseerd.
pi_166861309
Enigszins zichzelf kwijt = Pauw-speak voor geradicaliseerd.
pi_166861312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil haar neuken.
Hoe hard?
pi_166861315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil haar neuken.
Ik zou raken
pi_166861331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hoe hard?
Anal, als een stoomlocomotief
pi_166861335
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
De slachtofferrol is ook hem niet vreemd.
pi_166861341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hoe hard?
Goede orale kwaliteiten als ik het zo zie.
pi_166861342
Je moet die Marokkaanse meisjes eerst neuken en dan het land uitgooien.
pi_166861344
Al die fokkers over neuken.

Dan moet je dingen ondernemen, niet alleen op fok.
pi_166861351
Dit boeit echt niemand.
#superniger2020
  woensdag 23 november 2016 @ 23:21:15 #244
344884 monkyyy
pi_166861352
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

woensdag 23 november 2016 @ 23:21:16 #245
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166861353
Ze is wel okay. Een doek om het op te ruimen zou ook wel handig zijn.
pi_166861360
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

hier gaat iets mis
#superniger2020
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:21:33 #247
pi_166861365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef agter het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Een kak-r, geen hoofddoek
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:21:45 #248
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861368
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:21:52 #249
pi_166861372
quote:
Moslimfeminisme, contradictio in terminis.
De autorijders in Saoudi-Arabiė?
pi_166861373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Notabene met de Jodenkaart. Toch een tegenvaller die Heyden ;(
Dat was een smerige streek van Spong om de Jodenkaart te trekken, hij weet zelf dondersgoed dat dit heel gevoelig ligt.
En dat hebben we het er nog niet eens over dat politie en justitie in WO2 van harte meehielp om de joden op te pakken en op de trein naar het oosten te zetten.

Haye had moeten zeggen dat als de Joden net zulke fijne statistieken hebben als Marokkanen dat je dan ook mag zeggen dat je minder joden wilt. Maar vanzelfsprekend is dit niet het geval voor de Joden.
Dat geldt overigens voor mensen afkomstig uit elk land.
pi_166861374
Ik kijk ook altijd filmpjes op Liveleak en ik ben nog gewoon gebleven.
pi_166861380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef superniger het volgende:

[..]

hier gaat iets mis
Hij gaat te hard
pi_166861383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De autorijders in Saoudi-Arabiė?
50 zweepslagen.
pi_166861385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Je moet die Marokkaanse meisjes eerst neuken en dan het land uitgooien.
Dat zou een uitspraak van Pim zijn geweest, maar dan over jongentjes.

Volgens Peter R. de Vries met zijn gevonden floppy.
pi_166861387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Behoorlijk misplaatst ook gezien joden structureel worden geterroriseerd.
Joden zijn in de geschiedenis 109 keer verbannen uit landen. Zal wel wat achter zitten ;)
pi_166861393
Zo gaat dat niet bij hen thuis.
pi_166861397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat is het Joodse complot
pi_166861399
Dit meisje is een vat vol emosies.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_166861406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat was een smerige streek van Spong om de Jodenkaart te trekken, hij weet zelf dondersgoed dat dit heel gevoelig ligt.
En dat hebben we het er nog niet eens over dat politie en justitie in WO2 van harte meehielp om de joden op te pakken en op de trein naar het oosten te zetten.

Haye had moeten zeggen dat als de Joden net zulke fijne statistieken hebben als Marokkanen dat je dan ook mag zeggen dat je minder joden wilt. Maar vanzelfsprekend is dit niet het geval voor de Joden.
Zo makkelijk om dus een antwoord op te geven. 1-0 Spong. Geert heeft ook geen probleem met smerige trucks.
pi_166861410
Op deze uitzending kan ik fappen. _O_
  woensdag 23 november 2016 @ 23:23:10 #261
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166861411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef marcodej het volgende:
Dit meisje is een vat vol emosies.
Ze gaat radicaliseren na de woonboot vanavond
pi_166861427
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat is het Joodse complot
Ben jij Bobby Fischer?
pi_166861430
Hoeveel overheidssubsidie zit er in deze film? Waarom moet er via overheidswege sympathie gekweekt worden voor radicaliserende moslims?
pi_166861432
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Liveleak is dan ook de Disney onder de shocksites!
  woensdag 23 november 2016 @ 23:23:45 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166861433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:21 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat is dus discrimineren op basis van ras
pi_166861435
Ah, een radicaal. :')
(she/her)
pi_166861440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
Op deze uitzending kan ik fappen. _O_
Spong vindt dit leuk.
pi_166861441
Ik wil ook radicaliseren.
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:24:19 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861454
Radicaliseren moet weer leuk worden.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:24:26 #270
168304 Mani89
pi_166861458
IS dit een jihadist in schaapskleren?
pi_166861459
Postploflim
pi_166861461
Wie is dit?
#superniger2020
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 23:25:14 #273
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_166861480
MSN :{w
ICQ _O_
pi_166861483
Dat gezwam over islam iedere avond. Ik dacht dat we het geloof in de jaren '60 in Nederland wel hadden afgeschud, krijg je in de 21e eeuw dit over je heen.
pi_166861484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Zo gaat dat niet bij hen thuis.
Hoe dan wel?
Make my day!
pi_166861488
Hoedje staat 'm wel leuk.
pi_166861490
Is dit de grote-goedpraatshow?
(she/her)
pi_166861492
Ik mis AbdelKarim
#superniger2020
pi_166861493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:25 schreef agter het volgende:

[..]

Hoe dan wel?
Alles in het Marokkaans
pi_166861495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:25 schreef Fylax het volgende:
Is dit de grote-goedpraatshow?
Duhh... dit is Pauw... da's een en 't zelfde.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:26:02 #281
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166861499
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:26:03 #282
pi_166861500
tips fedora
pi_166861505
Lekker genuanceerd dit zeg. :')
(she/her)
  woensdag 23 november 2016 @ 23:26:37 #284
168304 Mani89
pi_166861510
Ik wil geen moslims meer in mijn land. Ik wil dat ze allemaal weggaan.
pi_166861511
Boerkaverbod verwerkt in het script.

Het blijft een Nederlandse film.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2016 @ 23:26:57 #286
pi_166861517
quote:
Onze helden

pi_166861518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Boerkaverbod verwerkt in het script.

Het blijft een Nederlandse film.
Wilders verwerkt in het script.
(she/her)
pi_166861520
Yes mijn Doner is binnen.

#viesdik.
pi_166861526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat gezwam over islam iedere avond. Ik dacht dat we het geloof in de jaren '60 in Nederland wel hadden afgeschud, krijg je in de 21e eeuw dit over je heen.
Inderdaad
pi_166861528
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Yes mijn Doner is binnen.

#viesdik.
Eet smakelijk
#superniger2020
pi_166861531
Ik wil ook een Marokkaanse Chick _O_
  woensdag 23 november 2016 @ 23:27:31 #292
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166861533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Onze helden

[ afbeelding ]
The greatest hits
  woensdag 23 november 2016 @ 23:27:33 #293
344884 monkyyy
pi_166861535
Het burka verbod geldt alleen in ziekenhuizen, scholen, OV en als je contact hebt met een ambtenaar.
pi_166861541
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Alles in het Marokkaans
dat is het enige verschil? :D
Make my day!
pi_166861543
De onderliggende toon van de film is duidelijk: zulke radicale moslima's zijn slachtoffer. Nederland is de dader.
pi_166861544
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Onze helden

[ afbeelding ]
Ik zat ooit bij Maiwand in de klas. Die dacht dat hij een mede-salafist had getroffen.

#truestory
pi_166861547
MAD.
#superniger2020
pi_166861549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is dus discrimineren op basis van ras
En wat dan nog ?
Is het zo raar om een minder van een "groep" te willen als ze overlast veroorzaken, hoog in de criminaliteitscijfers voorkomen, hoog scoren wat betreft uitkeringen, etc etc ?

Als Wilders het over "minder" heeft, dan is dat gewoon minder Marokkanen in Nederland.
Dingen als "deporteren", kampen, en weet ik wat nog meer voor Godwins er gemaakt worden hebben er niks mee te maken.
pi_166861550
Haye is weggezoned...
pi_166861551
Pauw vond haar zaadvragend kijken
  woensdag 23 november 2016 @ 23:28:20 #301
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166861554
Chanant
pi_166861560
wtf is dit
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')