SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 22-11-2016 is dit ¤ 77.895
18-12-2016 -- ¤
19-12-2016 -- ¤
20-12-2016 -- ¤
21-12-2016 -- ¤
22-12-2016 -- ¤
23-12-2016 -- ¤
24-12-2016 -- ¤
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3. En natuurlijk online.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
> 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
> TV Beelden live
> Webcam + FOK!
Radiostreams
> MP3
> AAC
Extra informatie
> Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
> Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
> Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2016 12:12:19 ]
Ligt er aan of het 12 uur aan één stuk door is. Dat is heel anders dan bijv. 3x 4 uur...quote:
Wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Geen Paul geen Giel geen Gérard geen Coen Geen Klusjesmannen geen eric corton
Wat een armoe
Behalve Giel werken die allemaal niet meer voor 3.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Geen Paul geen Giel geen Gérard geen Coen Geen Klusjesmannen geen eric corton
Wat een armoe
Eva gaat toch de tv uitzendingen doen? Wat vroeger door Sophie Hilbrand gedaan werd. En ze is de achtervang als D of F het moeilijk hebben. En ze gaat de sapjes brengen.quote:Op woensdag 23 november 2016 06:45 schreef KingRadler het volgende:
Rol van Eva nog altijd onduidelijk na uitzending van Tan
stelletje schooiersquote:Op woensdag 23 november 2016 08:24 schreef Bronson het volgende:
Zat voor de gein eens die lui van DNCE te googelen.
[ afbeelding ]
"Eva Koreman, die dit jaar als stand-by DJ klaarstaat voor de jocks, zat eveneens aan tafel en zag haar kans schoon om Humberto de vraag te stellen:"quote:Op woensdag 23 november 2016 06:45 schreef KingRadler het volgende:
Rol van Eva nog altijd onduidelijk na uitzending van Tan
12 jaar alweerquote:Op woensdag 23 november 2016 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag 12 jaar geleden overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 14:16 schreef Bronson het volgende:
Tjibbe peert hem?![]()
http://ntr.nl/site/tekst/Vacatures/42Zal wederom wellicht met een aflopend tijdelijk dienstverband te maken hebben die de NTR niet wil verlengen naar een vast dienstverband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Goeie.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal wederom wellicht met een aflopend tijdelijk dienstverband te maken hebben die de NTR niet wil verlengen naar een vast dienstverband?
Dat zou ook kunnen. In 2013 moest hij toch ook tijdelijk weg bij de NTR om precies dezelfde reden?quote:Op woensdag 23 november 2016 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal wederom wellicht met een aflopend tijdelijk dienstverband te maken hebben die de NTR niet wil verlengen naar een vast dienstverband?
twitter:TjitseLeemhuis twitterde op woensdag 23-11-2016 om 14:43:00@jenniferboertie Nothing on the hand; ik blijf hier werken. Alleen een andere functie. En @michielveenstra blijf ik elke dag zien. reageer retweet
eensch! deze troep is nog erger dan kensington.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, wat een waardeloze muziek allemaal achter elkaar.
of spread your wings.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Under pressure
Maar als Freddie op zijn best wil horen, dan toch Somebody To Love
Katten genoeg in het asiel. Gewoon andere halen.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:37 schreef KingRadler het volgende:
Poes komt niet in glazen huis is al ergens anders ondergebracht
Tie your mother down!quote:Op donderdag 24 november 2016 10:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Under pressure
Maar als Freddie op zijn best wil horen, dan toch Somebody To Love
Ik probeer er gewoon niet naar te luisteren....quote:Op donderdag 24 november 2016 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Productietechnisch gezien is Wrecking Ball toch wel een goede plaat....
is het niet van Max Martin?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Productietechnisch gezien is Wrecking Ball toch wel een goede plaat....
Hoop wel met minder haar...quote:Op donderdag 24 november 2016 11:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Eva haar poes dan deze.
In geval van Eva zal dat mij een zorg zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoop wel met minder haar...
echt?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
In geval van Eva zal dat mij een zorg zijn.
Ik zou haar er niet voor uit bed schoppen.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
echt?
hoe leuk/lekker je ook kan zijn... teveel haar is toch wel een enorme afknapper...
beetje mag natuurlijk altijd.
inclusief holletje?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden ze een muis willen in het huis?
hoogstens een leuk nieuw element voorstellen met een scheermes/tondeusequote:Op donderdag 24 november 2016 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zou haar er niet voor uit bed schoppen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hoogstens een leuk nieuw element voorstellen met een scheermes/tondeuse?
"zo, nu is alles weggetoverd"
mag ook, maar liever een streepjequote:
gemist omdat ik verdwaald was in de lidlquote:
Ik denk dat zelfs Frank het hier mee eens is.quote:
Samen met Plage op repeat jonguhquote:Op donderdag 24 november 2016 13:13 schreef Bronson het volgende:
Wanneer kappen ze eens met dit liedje?
Wordt ook tot in den treure gedraaid.
alle 2 echt baggerplaten.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Samen met Plage op repeat jonguh
Bazennummer.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
nivo van 3FM gaat steeds omlaag
Laat Douwe Bob even uit dat rijtjequote:Op donderdag 24 november 2016 13:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bazennummer.
Beter dan telkens die aids van Douwe Bob, Kensington en al die andere Nederlandse eenheidsworst.
Whut?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat Douwe Bob even uit dat rijtje
Vind ik erg meevallen. Goeie artiestquote:Op donderdag 24 november 2016 14:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut?
Vanwaar?
Allemaal dezelfde meuk van hem.
prachtig nummer die laatste van hemquote:Op donderdag 24 november 2016 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind ik erg meevallen. Goeie artiest
qftquote:Op donderdag 24 november 2016 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensquote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2016 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig nummer die laatste van hem
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Terecht dat jij een vinkje hebt, trouwens.
alle vinkjes zijn terechtquote:Op donderdag 24 november 2016 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Terecht dat jij een vinkje hebt, trouwens.
Vooral dat. Doe gewoon rap en rock, pop mag ook als het kwaliteit is maar laat die 13 in dozijn zooi aan de commerciëlen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:41 schreef freaky40 het volgende:
En wat doet zo'n Shawn Mendes gozertje in de playlist? Bewaar die onzin voor 538 en Q. Net als Garrix, Sia en Rihanna.
Helemaal, niets rap, daar is FunX voor.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:03 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Vooral dat. Doe gewoon rap en rock, pop mag ook als het kwaliteit is maar laat die 13 in dozijn zooi aan de commerciëlen.
Wijnand draait niks toch. Staaat toch allemaal vast. De dj hoeft het alleen maar aan te kondigenquote:Op donderdag 24 november 2016 14:22 schreef CPS2000 het volgende:
Die Wijnand draait nou Broederliefde, Sigala en Martin Garrix binnen een kwartier
Ik mag alleen kijken sorryquote:Op maandag 28 november 2016 11:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jazeker, en een spijlenbed. Kom je?
Dat is van toepassing voor al hun nummers...quote:Op maandag 28 november 2016 12:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Stomme kut Chef Special. Wat een AIDS-nummer is dat toch
QFTquote:Op dinsdag 29 november 2016 09:10 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat is van toepassing voor al hun nummers...
Blink182? Hot Chelle Rae? Simple Plan? Of American nogwat?quote:Op maandag 28 november 2016 11:55 schreef Bronson het volgende:
Toch zonde dat Veenstra allemaal van die kleuterrock als Stevige Track kiest.
quote:
Inderdaad die bandjes ja.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Blink182? Hot Chelle Rae? Simple Plan? Of American nogwat?
De nieuwe single van hen samen is ookal zo niets.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ligt het aan mij, of is Starboy gewoon een niksig nummer?
Van een samenwerking van Daft Punk en The Weeknd had ik wel wat meer vuurwerk verwacht, niet deze natte scheet.
Bovendien 'motherfucking' starboy en dan ook nog meerdere keren 'nigga'.... wat dachten ze nu te bewijzen? Infantiele stoerdoenerij.
Prima nummer hoorquote:
3FM is zo beroerd nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn de laatste tijd toch wel een aantal leuke liedjes
Mensen doen altijd maar klagen, ik vind de muziek de laatste tijd er op vooruit gaan.quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 11:55 schreef Bronson het volgende:
Toch zonde dat Veenstra allemaal van die kleuterrock als Stevige Track kiest.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Scheermesjes op je polsen muziek.
De knetterhard aarskickende White Stripes.quote:
Vroeger melde ik dat gewoon hier.quote:
Valt inderdaad zwáár tegen. Jammer.quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nietszeggende plaat van Weekend met Daft punk.
Ik dacht eerst dat Micheal Jackson opgestaan was uit de dood met een waardeloze plaat.
White Stripes.quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De knetterhard aarskickende White Stripes.
Ze zeggen het zelf al: Sorryquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:19 schreef MaJo het volgende:
Ik was net op de radio om Sander erop te wijzen dat hij benield in plaats van benieuwd zegt en niels in plaats van nieuws
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:19 schreef MaJo het volgende:
Ik was net op de radio om Sander erop te wijzen dat hij benield in plaats van benieuwd zegt en niels in plaats van nieuws
Hij nam het best goed opquote:
Ze doen het wel vaker, maar het is pas duidelijk als je toevallig de webcam kijkt of zelf onderdeel van het gesprek bent, want ze laten zowat alles live lijken. Een paar jaar terug een telefoongesprek gehad met Frank Dane dat pas een dag later werd uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij nam het best goed op![]()
Wat wel apart was: hij belde buiten de uitzending waardoor het een privegesprek leek. Later in de uitzending deed hij alsof hij live belde maar dat was dus al opgenomen. Niet erg verder maar had dit nog niet eerder meegemaakt op 3fm
Ik vond het vooral opvallend omdat de andere keren dat ik op 3fm was altijd wel live was. Dan word je gebeld, soms door een redacteur maar ook soms door de presentator zelf, en dan wacht je totdat je in de uitzending komt. Zo had ik het nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze doen het wel vaker, maar het is pas duidelijk als je toevallig de webcam kijkt of zelf onderdeel van het gesprek bent, want ze laten zowat alles live lijken. Een paar jaar terug een telefoongesprek gehad met Frank Dane dat pas een dag later werd uitgezonden.
Ik denk dat ik bijna 100% 3fm-af ben trouwens, de laatste twee weken heb ik misschien een half uurtje in totaal geluisterd.
Het is bij mij ook deels gemakzucht en routine, op het autistische afquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt dat door de nieuwe programmering? Ik heb er zelf niet zo last van omdat ik alleen in de auto naar het werk (Michiel) en terug naar huis (Sander) luister. Mis Domien een beetje maar vind dat Sander het ook goed doet
Ja, tussen studentesquote:Op woensdag 30 november 2016 08:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hallo Rolf, jahoor.
Lekker aan het werk. Jij ook?
Je bent tussen de studentes aan het werk? hebben ze de beentjes wijd? je weet namelijk: wie haarquote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 08:23 schreef Bronson het volgende:
OPHEF!!1!!
Nieuwe opwinding over GIEL-salaris
Al die HOOFDLETTERSquote:Op woensdag 30 november 2016 08:23 schreef Bronson het volgende:
OPHEF!!1!!
"óók nu hij al weken niet in een van zijn zeven T-shirts zijn ochtendshow maakt."quote:Op woensdag 30 november 2016 08:23 schreef Bronson het volgende:
OPHEF!!1!!
quote:Op woensdag 30 november 2016 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"óók nu hij al weken niet in een van zijn zeven T-shirts zijn ochtendshow maakt."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de helft van dit komt zelden tot nooit op Q voorbij hoorquote:Op woensdag 30 november 2016 10:53 schreef Bronson het volgende:
Wat een hoop nietszeggende kutmuziek wordt er weer dit uur gedraaid.
Als je hem nu op Q of 538 zet hoor je geen verschil.
10:50| Neiked - Sexual
10:46| Hozier - From Eden
10:40| G-Eazy X Bebe Rexha - Me, Myself & I
10:37| Dnce Ft. Kent Jones - Blown (Dit Is Nieuw)
10:33| Milky Chance - Stolen Dance
10:30| Orange Skyline - Sound & Fury
10:25| Calum Scott - Dancing On My Own
10:21| Jett Rebel - Louise
10:17| One Republic - Wherever I Go
10:14| Vant - Peace & Love
10:09| Imagine Dragons - Demons
10:05| Chainsmokers Feat. Halsey - Closer
Is dat zo? Dit is toch gewoon allemaal top40 meuk?quote:Op woensdag 30 november 2016 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de helft van dit komt zelden tot nooit op Q voorbij hoor
Orange Skyline, Jett Rebel zijn vooral 3FM acts. Imagine Dragons hoor je ook zelden op Q, Hozier ookquote:Op woensdag 30 november 2016 11:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is dat zo? Dit is toch gewoon allemaal top40 meuk?
Ok, jammer dat 3fm dat geheel dan weer recht moet trekken door het tot in de treure te draaien.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Orange Skyline, Jett Rebel zijn vooral 3FM acts. Imagine Dragons hoor je ook zelden op Q, Hozier ook
Ter vergelijking, Q vanochtend tussen 10 en 11 uur:quote:Op woensdag 30 november 2016 10:53 schreef Bronson het volgende:
Wat een hoop nietszeggende kutmuziek wordt er weer dit uur gedraaid.
Als je hem nu op Q of 538 zet hoor je geen verschil.
10:50| Neiked - Sexual
10:46| Hozier - From Eden
10:40| G-Eazy X Bebe Rexha - Me, Myself & I
10:37| Dnce Ft. Kent Jones - Blown (Dit Is Nieuw)
10:33| Milky Chance - Stolen Dance
10:30| Orange Skyline - Sound & Fury
10:25| Calum Scott - Dancing On My Own
10:21| Jett Rebel - Louise
10:17| One Republic - Wherever I Go
10:14| Vant - Peace & Love
10:09| Imagine Dragons - Demons
10:05| Chainsmokers Feat. Halsey - Closer
http://www.nu.nl/media/43(...)ris-giel-beelen.htmlquote:De Tweede Kamer wil van het kabinet opheldering over het vermeende salaris van 3FM-dj Giel Beelen van 5,6 ton per jaar.
Dat blijkt uit een rondgang van NU.nl.
De Telegraaf meldt woensdag dat Beelen 565.000 euro verdient voor zijn onlangs gestopte ochtendshow bij 3FM. De radio-dj gaat vanaf januari 2017 op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond radio maken voor de zender. BNN-VARA wilde aan De Telegraaf het bedrag niet bevestigen.
Omdat het een publieke omroep betreft waarbij het salaris (deels) door de belastingbetaler wordt opgehoest wil de Kamer dan ook opheldering van staatssecretaris Sander Dekker (Media) en Ronald Plasterk (Binnenlandse Zaken).
"Als het klopt is het vorstelijk. Dit klinkt me niet als muziek in de oren", aldus D66-Kamerlid Kees Verhoeven. En SP-Kamerlid Jasper van Dijk: "Dat geld is bedoeld voor programma's, niet voor presentatoren."
Hij wil onder andere weten of het bedrag klopt en welk deel door 3FM wordt betaald. Verder dringt hij er op aan dat de NPO de salarissen boven de wettelijke norm voor topinkomens openbaar maakt.
Wettelijke norm
Ook VVD en PvdA zijn verbaasd over het vermeende salaris van Beelen. VVD-Kamerlid Ton Elias wil weten of het bedrag klopt en wat ondernomen gaat worden om hier wat aan te doen. "Ik vind dat je niet te krampachtig moet doen over salarissen, maar meer dan 5 ton voor een radio-dj wordt wel erg gortig."
PvdA'ers John Kerstens en Mohammed Mohandis willen van het kabinet weten of een salaris van 560.000 euro nog wel redelijk is. Kerstens: "Ik vind het krankzinnig".
Zij stellen voor dat alle medewerkers in de publieke- en semi-publieke sector onder de wettelijke norm die nu geldt voor topfunctionarissen gaan vallen.
De PvdA ziet graag een wetsvoorstel tegemoet om dit te regelen.
quote:Op woensdag 30 november 2016 11:57 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
[..]
http://www.nu.nl/media/43(...)ris-giel-beelen.html
Ok, voor mijn gevoel wordt er gewoon weinig afwisselend gedraaid.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ter vergelijking, Q vanochtend tussen 10 en 11 uur:
10:51 vandaag Like I Can Sam Smith
10:48 vandaag No Money Galantis
10:44 vandaag Lose Control Matt Simons
10:41 vandaag No One Alicia Keys
10:38 vandaag Heathens Twenty One Pilots
10:34 vandaag Take Your Time Sam Hunt
10:30 vandaag Let Me Love You Dj Snake & Justin Bieber
10:22 vandaag Walk On U2
10:17 vandaag Nervous (the Ooh Song) [mark Mccabe Remix] Gavin James
10:13 vandaag Dangerous David Guetta & Sam Martin
10:10 vandaag Say You Won't Let Go James Arthur
10:06 vandaag Hung Up Madonna
10:02 vandaag Good Grief Bastille
En 538 op diezelfde tijd:
10:53 vandaag Starving Hailee Steinfeld
10:46 vandaag Don't Wanna Know Maroon 5 Feat. Kendrick Lamar
10:39 vandaag Wherever I Go Onerepublic
10:12 vandaag Let Me Love You Dj Snake Feat. Justin Bieber
10:09 vandaag Sunshine Ginger Ninja
Volgens mij zitten daar best wat verschillen in.
Blijf het wel bijzonder vinden hoeveel leden een omroep dan wel niet moet hebben om dit allen te kunnen betalen. Ik ken echt niemand in mijn omgeving die lid is.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan de politiek zich eens proberen wat minder met de PO te bemoeien. Bovendien betaalt de politiek het gros van zijn salaris niet.
Het blijft symboolpolitiek. Lekker makkelijk stemmen proberen te scoren. Blijkbaar laat het systeem dit soort salarissen toe. Dan moeten ze dáár iets aan doen. En niet alleen erover blijven ouwehoeren.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan de politiek zich eens proberen wat minder met de PO te bemoeien. Bovendien betaalt de politiek het gros van zijn salaris niet.
WAzmetjouquote:
Was niet het geval....quote:Op woensdag 30 november 2016 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAzmetjou
Als het een track is van t album songs about jane faalt deze post
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAzmetjou
Als het een track is van t album songs about jane faalt deze post
Songs About Jane is een prachtig mooie plaatquote:Op woensdag 30 november 2016 13:37 schreef Bronson het volgende:
[..]![]()
Zelfs dat is allemaal aids.
Mooiboy met een stem als een zaagmachine.
Chris Martin heeft ook de stem van een verstopte tandartsboorquote:Op woensdag 30 november 2016 13:37 schreef Bronson het volgende:
[..]![]()
Zelfs dat is allemaal aids.
Mooiboy met een stem als een zaagmachine.
Neen.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Songs About Jane is een prachtig mooie plaat
ik ben lid van BNN en dus nu van VaraBNN. Die hebben bijna 750.000 ledenquote:Op woensdag 30 november 2016 12:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Blijf het wel bijzonder vinden hoeveel leden een omroep dan wel niet moet hebben om dit allen te kunnen betalen. Ik ken echt niemand in mijn omgeving die lid is.
Ja is ook niet alledaags, maar die heeft nog geen hulp van een computer nodig om het allemaal recht te trekken.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chris Martin heeft ook de stem van een verstopte tandartsboor
there, I said it...
Je bent de eerste waarvan ik het nu weet.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben lid van BNN en dus nu van VaraBNN. Die hebben bijna 750.000 leden
ik schaam me nergens voor. Ik hoorde denk ik tot de eerste 10.000 leden van BNN. Bartjequote:Op woensdag 30 november 2016 13:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je bent de eerste waarvan ik het nu weet.
Oh je hoeft je ook nergens voor te schamen. Ik vind het alleen bijzonder dat er zoveel leden schijnen te zijn maar dat ik niemand in mijn omgeving ken die lid is. Dat is naar mijn idee echt iets van vroeger.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik schaam me nergens voor. Ik hoorde denk ik tot de eerste 10.000 leden van BNN. Bartje
ik ben dan ook al een beetje van vroegerquote:Op woensdag 30 november 2016 13:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh je hoeft je ook nergens voor te schamen. Ik vind het alleen bijzonder dat er zoveel leden schijnen te zijn maar dat ik niemand in mijn omgeving ken die lid is. Dat is naar mijn idee echt iets van vroeger.
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben dan ook al een beetje van vroeger
Q Music-muziekquote:Op woensdag 30 november 2016 13:51 schreef Bronson het volgende:
Cry me a river.![]()
![]()
Timbaland.![]()
![]()
Justin Timberlake.
oeh dat zou lekker zijnquote:
Ik ben daar geknipt voor!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was ook 1 van de 10.000 eerste leden
Ach nee man, gewoon normaal. Top zijn...quote:
geregeldquote:Op woensdag 30 november 2016 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee man, gewoon normaal. Top zijn...
Wil iemand anders ff openen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |