Dat lijkt me sterk want ik heb de cam net uitgezetquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze naar hete kerels op de cam aan het kijken is.
Als je hem weer even aanzet, kom ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want ik heb de cam net uitgezet
eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik trek me even terug want ik ga eten
Moest vaatwasser uitruimen johquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel vervelend dat Opso is weggegaan terwijl ik net wilde vragen of ze inmiddels is wezen fierljeppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden jullie haar knap?Lichaam ja, maar kan taille niet goed zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezicht: neeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat vind je van haar buik?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Lichaam ja, maar kan taille niet goed zien
gezicht: nee
Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hoor. Beetje jammer dat ze vaak in van die hoerige pakjes gestoken wordt.
Voor zover ik kan zien, wel mooiquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar buik?
[..]
Is dat zo?
Zie haar eigenlijk zelden ergens in.
Ze houdt heel erg veel van kleding met dit soort 'decollete'.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar buik?
[..]
Is dat zo?
Zie haar eigenlijk zelden ergens in.
Ziet er zacht uit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien, wel mooi
Is me nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze houdt heel erg veel van kleding met dit soort 'decollete'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knapOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Google haar naam maar en kijk naar alle rode loper outfits.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er zacht uit.
[..]
Is me nooit opgevallen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooiOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
Mooi blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oooh niet, ze zit in de serie die ik nu kijk, maar helaas gaat ze straks doodquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi blond haar.
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.
ik denk dat KS dat niet zo zietquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Als zij niet knap is, ben ik spuuglelijk.
ik hoop dat hij met iets beters komt dan datquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
Voor mij ben je een absolute 10 toch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
dan doe je wat verkeerd tochquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet spuuglelijk noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |