Als hotlinking niet mag, gooi je hem toch gewoon op een image hostquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:45 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Foto mocht kennelijk niet, maar de omschrijving zegt hopelijk genoeg.
nice!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als hotlinking niet mag, gooi je hem toch gewoon op een image host![]()
[ afbeelding ]
Dat is de image die MrGalaxy probeerde te plaatsen, niet mijnequote:
Ik had geen flauw idee wat je met "french cleat" bedoelde...quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:23 schreef Atmoz het volgende:
Misschien is een "french cleat" systeem iets voor je?
Dat ben ik nu zelf ook aan het maken, en het bevalt tot nu toe erg goed.
Fijn om alles "dynamisch" te hebben. Uiteindelijk krijgt alles zo precies het plaatsje wat voor jou het fijnste is, en het ziet er toch strak uit
klopt, het ophangbeugeltje is lam. Moet ik ff een nieuwe op zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:52 schreef Glider76 het volgende:
die koperleiding zou ik eerst een beetje recht maken en netjes afbeugelen.
Is dat gereedschap van de Action?quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef Palomar het volgende:
Thanks mensen voor de ideeen! Ben net direct maar even aan de slag gegaan en een mdf-bord op de muur gezet. Resultaat:
[ afbeelding ]
Ben maar gewoon begonnen met spullen ophangen en zie wel of de indeling een beetje logisch is. Heb alles met spijkers gedaan en die zijn er ook zo weer uit
Dat kun je er op schrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef Palomar het volgende:
En wat doen jullie met schroeven? Zo'n ding met allemaal kleine laatjes lijkt me wel handig, alleen kun je dan minder snel terugvinden welke schroeven waar in zitten, zonder ze allemaal open te doen...
Klasse man, goed bezig!quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef Palomar het volgende:
Thanks mensen voor de ideeen! Ben net direct maar even aan de slag gegaan en een mdf-bord op de muur gezet. Resultaat:
[ afbeelding ]
Ben maar gewoon begonnen met spullen ophangen en zie wel of de indeling een beetje logisch is. Heb alles met spijkers gedaan en die zijn er ook zo weer uit
Wat hangen al die leidingen los. Is dat de volgende klus?quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef Palomar het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |