email uit Belin was leukerquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Telex was wel leuk, Spanje nu.
Auto of trein?quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Pff, zo naar Almere, daarna een omweg naar Zwolle. lang dagje
In de auto geen muziek voor mij. Wil altijd het geluid van de motor horen op de een of andere manierquote:
De motor van mijn Japanse bak hoor je amper.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de auto geen muziek voor mij. Wil altijd het geluid van de motor horen op de een of andere manier
Japaners maken wel degelijk spul. Zie vrijwel nooit Japanse auto's langs de kant van de weg staan met pech.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De motor van mijn Japanse bak hoor je amper.
1 klein probleem, ze roesten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Japaners maken wel degelijk spul. Zie vrijwel nooit Japanse auto's langs de kant van de weg staan met pech.
Op dit forum speelt ie mooi weer maar denk dat het lastig figuur is voor de hulpverlening.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
klote...
ik hoop dat ze een beetje opschieten met die opname
Nou jah ik denk dat alle mensen die verslaafd zijn aan alchohol het wel moeilijk hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op dit forum speelt ie mooi weer maar denk dat het lastig figuur is voor de hulpverlening.
Ik ben overgestapt, mijn premie zou 168 euro per maand wordenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
En mijn zorgpremie gaat weer omhoog terwijl ik er nooit kom.
man wees blij!quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alleen basis ding en gebruik het nooit, ken de naam van mijn dokter niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |