Kennelijk moeten we die periode door danquote:Op dinsdag 22 november 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
West-Europa en de VS heeft verdomme met de grootste vorm van rechtspopulisme ooit te maken.
En nog is er geen fatsoenlijk tegenplan om kiezers aan te spreken.
Ja, kennelijk is links niet het antwoord.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennelijk moeten we die periode door dan
Bedoel je een coalitie of al die partijen afzonderlijk. Snap niet hoe je een partij als D66 eng kan vinden. Bij SP snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dit minder eng dan bijv D66/SP/GL.
Maar heeft gematigd rechts volgens jou dan wel het antwoord?quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, kennelijk is links niet het antwoord.
Het was niet alleen kunst. En inderdaad, al was het alleen kunst & cultuur, dan is dat naar. Waar leven we dan voor?quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
Geen geld naar kunst.
Richolio vindt dit afschrikwekkend
Ik vind linkse partijen sowieso erg eng in het hokjesdenken in Nederland.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Bedoel je een coalitie of al die partijen afzonderlijk. Snap niet hoe je een partij als D66 eng kan vinden. Bij SP snap ik dat wel.
Nee. Schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heeft gematigd rechts volgens jou dan wel het antwoord?
Hoe links vind jij D66 dan? Op hun Eurofiele ideeën na danquote:Op dinsdag 22 november 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind linkse partijen sowieso erg eng in het hokjesdenken in Nederland.
doe niet zo dramatisch. Alsof de wereld vergaat als we kunst niet subsidiërenquote:Op dinsdag 22 november 2016 03:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was niet alleen kunst. En inderdaad, al was het alleen kunst & cultuur, dan is het dat naar. Waar leven we dan voor?
Op economisch gebied vind ik ook de VVD enorm links.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe links vind jij D66 dan? Op hun Eurofiele ideeën na dan
Als je er van walgt neem ik aan datr je zelf wel een idee hebt wat een goed alternatief zou zijnquote:Op dinsdag 22 november 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Schijnbaar niet.
Ik walg van beide kanten net zo erg.
Zeg ik dat dan? Persoonlijk vind het wel gewoon van belang, dus ik vond dat punt een slecht punt in zijn (nog slechtere) partijprogramma.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo dramatisch. Alsof de wereld vergaat als we kunst niet subsidiëren
Een kapitalistisch individuele maatschappij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er van walgt neem ik aan datr je zelf wel een idee hebt wat een goed alternatief zou zijn
Komt wel een beetje anarchistischc over zonder 0 komma 0 overheidsbemoeienisquote:Op dinsdag 22 november 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar ieder individu z'n eigen geluk mag nastreven. Ongeacht religie of politieke voorkeur.
Maar daar niet anderen in mag betrekken.
Libertarisch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel een beetje anarchistischc over zonder 0 komma 0 overheidsbemoeienis
Maar als jij vind dat elk individu zijn geluk mag nastreven ben je al meteen erg beperkend door het korten op kunstquote:
lolwot?quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als jij vind dat elk individu zijn geluk mag nastreven ben je al meteen erg beperkend door het korten op kunst
Is natuurlijk niet alleen dat. Want je bedoelt vast ook artistieke opleidingen en dergelijkequote:Op dinsdag 22 november 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er geen geld door de markt kan worden gevonden voor je kunst betekend gewoon dat niemand je kunst wat interesseert
Dat kun je prima zelf financieren?quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet alleen dat. Want je bedoelt vast ook artistieke opleidingen en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |