Pechtold was boos op Rutte omdat ie diplomatiek op Trump reageerde.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:54 schreef richolio het volgende:
Ik stem denk ik D66 en vind het wel prima zo.
Maar wie doet dat tegenwoordig nog wel? Het gaat bij iedereen in hokjes. Minste nog bij de VVD dan denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je misschien kunnen denken aan de politici die naar het individu kijken.
En niet aan groepsdenken doen.
VVD is dan ook een redelijke partij, in tegenstelling tot popu rechts of links.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wie doet dat tegenwoordig nog wel? Het gaat bij iedereen in hokjes. Minste nog bij de VVD dan denk ik
Ja dat is wel een beetje onzin. Rutte moet ook gewoon doen wat hij moet doen voor een goede relatie, ook al is hetquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pechtold was boos op Rutte omdat ie diplomatiek op Trump reageerde.
Toplol
Pechtold is dan ook totaal ongeschikt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje onzin. Rutte moet ook gewoon doen wat hij moet doen voor een goede relatie, ook al is hetTrump
heb je gezien waar pechtold vertelde wat hij tegen Trump zou zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pechtold is dan ook totaal ongeschikt.
Nouquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je gezien waar pechtold vertelde wat hij tegen Trump zou zeggen
Ik vind VVD ook een redelijke partij. Mag hopen dat Rutte MP blijft. Enige fatsoenlijke staatshoofd naar buitenaf ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VVD is dan ook een redelijke partij, in tegenstelling tot popu rechts of links.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pechtold is dan ook totaal ongeschikt.
Dan zou ik op niemand anders stemmenquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind VVD ook een redelijke partij. Mag hopen dat Rutte MP blijft. Enige fatsoenlijke staatshoofd naar buitenaf ook.
Als je zo'n opmerking maakt heb je als MP niets te zoekenquote:
hier is echt niets mis meequote:Op dinsdag 22 november 2016 02:57 schreef richolio het volgende:
En ook al sprak Wilders mij aan. Punt 7 op hun verkiezingsprogramma is gewoon afschrikwekkend.
"Geen geld meer naar ontwikkelingshulp, windmolens, kunst, innovatie, omroep enz."
"enz"
Ik hoop het ook. En ik weet nu niet of die ene minderheid zo hard schreeuwt zodat het lijkt alsof bijna heel Nederland klaar is met Rutte, of dat Nederland er ook echt serieus klaar mee is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind VVD ook een redelijke partij. Mag hopen dat Rutte MP blijft. Enige fatsoenlijke staatshoofd naar buitenaf ook.
Ik vind dit minder eng dan bijv D66/SP/GL.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Maak je een grap? Je kan soms wel even serieus doen
Nederland is er ook klaar mee. Het is alleen jammer dat ze een alternatief naar voren schuiven die het niet veel beter gaat makenquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. En ik weet nu niet of die ene minderheid zo hard schreeuwt zodat het lijkt alsof bijna heel Nederland klaar is met Rutte, of dat Nederland er ook echt serieus klaar mee is.
Maar als ik moet afgaan op wat ik overal lees voorspelt dat niet veel goeds..
het feit dat jij denkt dat dit een grap is laat wel zien hoe ver weg je staat van het algemene beeld wat mensen van deze linkse hobby's hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Maak je een grap? Je kan soms wel even serieus doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |