Misschien. Maar wat wil je dat ik zeg dan? Want het lijkt erop dat je gewoon vind dat de hele wereld door links wordt geregeerd en beinvloed in alle facetten van de samenleving. Tsja. Vind ik nogal ver gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)kpagina-steun-de-pvv
Dit zul je nooit zien bij anti-pvv'' ers.
Ik vind het apart dat links niets geeft om Oost-Europeanen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar wat wil je dat ik zeg dan? Want het lijkt erop dat je gewoon vind dat de hele wereld door links wordt geregeerd en beinvloed in alle facetten van de samenleving. Tsja. Vind ik nogal ver gaan.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bij de ene groep toch net wat meer gebeurt als bij de ander. Maar ik weet wat jouw antwoord daar op is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat mij betreft worden ze beide gepakt.
Maar als de ene groep vrijstelling krijgt, dan verdient de ander dat ook.
AIVD is het ook mee eens dat extreem links gevaarlijker is?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bij de ene groep toch net wat meer gebeurt als bij de ander. Maar ik weet wat jouw antwoord daar op is.
Invloed van de media
?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
AIVD is het ook mee eens dat extreem links gevaarlijker is?
die AFA gastjes enz zijn wel eng iddquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
AIVD waarschuwt al jaren voor extreem links.
Wie gingen er rellen tijdens Sinterklaas.quote:
Interessant artikelquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/ne(...)-nederland-1353841W/
Dat heb ik dan ook nooit ontkentquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zegt genoeg dat ik hier als totaal niet extremistisch rechts die gekken moet verdedigen dat ze de zelfde rechten hebben als extreem links.
De wet is blind.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook nooit ontkent
Het ging in eerste instantie om het verschil tussen een kamerlid en een twitteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |