Haatzaaien en discriminatie. Oproepen tot geweld staat hij niet terecht voor. Daarbij heeft Wilders een publieke functie en Harry op Twitter is een nobodyquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is oproepen tot geweld, iets waar Wilders voor verdacht wordt
Dus domlinks mag zulke domme meningen spuwen?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haatzaaien en discriminatie. Oproepen tot geweld staat hij niet terecht voor. Daarbij heeft Wilders een publieke functie en Harry op Twitter is een nobody
Ongetwijfeld. Maar je bent het toch hopelijk wel met mij eens dat de leider van de grootste partij in Nederland eerder op het matje wordt geroepen, en terecht, dan de gemiddelde twitteraar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus domlinks mag zulke domme meningen spuwen?
De wet geldt voor iedereen.
Ik vind dit wel echt haatzaaien hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haatzaaien en discriminatie. Oproepen tot geweld staat hij niet terecht voor. Daarbij heeft Wilders een publieke functie en Harry op Twitter is een nobody
Nee, want vrouwe Justitia is blind.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar je bent het toch hopelijk wel met mij eens dat de leider van de grootste partij in Nederland eerder op het matje wordt geroepen, en terecht, dan de gemiddelde twitteraar.
En dat de wet voor iedereen geldt zie je toch aan het feit dat er bij bepaalde tweets al politie voor je deur staat?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus domlinks mag zulke domme meningen spuwen?
De wet geldt voor iedereen.
Zelden voor domlinks.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat de wet voor iedereen geldt zie je toch aan het feit dat er bij bepaalde tweets al politie voor je deur staat?
Dit is slachtofferrol ten top.quote:
Kijk anders de facebookpagina van Sylvana SImons eens rond? Of Nederland mijn Vaderlandquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Die opmerking gaat gewoon verder dan wat Wilders heeft gedaan
Daar worden zovaak mensen voor beboet?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Want als jij dan zo objectief bent Fylax dan eis je voor dat soort mafklappers ook een proces
Dit is net zo erg ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Domrechts over vluchtelingen: boetes en taakstraffen.
Dit is niks?
Nou, nou zovaak..quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar worden zovaak mensen voor beboet?
Niet zo heel lang geleden nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |