shit hits the fan danquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Polenmeldpunt. Niemand geeft een fuck.
Moet je voorstellen dat er een zwartenmeldpunt was.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op manWas genoeg kritiek over geuit
Gelijkspelen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:04 schreef Jimbo het volgende:
inso wat gaat feyenoord donderdag doen ?
toen de PVV het deed wel. Toen de SP het een paar jaar eerder deed boeide het niemandquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op manWas genoeg kritiek over geuit
Middels een motie afstand van genomen door de kamer. Lijkt me genoeg kritiekquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zeg.
Wat is er een kritiek over geuit.
Minder dan 2 weken geleden nog.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen de PVV het deed wel. Toen de SP het een paar jaar eerder deed boeide het niemand
Tsja, ik vind een polenmeldpunt ook net zo kwalijk als een turkenmeldpunt of een marrokanenmeldpunt. No argue about thatquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wist je fokkie, dat er minder dan 2 weken geleden een SP politici vond dat het probleem was dat er 50k polen in Den Haag waren.
Als dit 50k zwarten of marrokanen waren.
Zolang een Sylvana Simons niks geeft over Polen geef ik niks over haar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik vind een polenmeldpunt ook net zo kwalijk als een turkenmeldpunt of een marrokanenmeldpunt. No argue about that
Polen zijn blank. White privilege enzoquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang een Sylvana Simons niks geeft over Polen geef ik niks over haar.
En een filmpje met haar kop op een strop en een verwijzing naar de KKK heeft weinig met een mening te maken. Is alles wat ik zegquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
maar god damn, het is haar vrijheid om die mening te uiten.
Clinton aanhangers die de boel verstieren.quote:
Vrijheid.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een filmpje met haar kop op een strop en een verwijzing naar de KKK heeft weinig met een mening te maken. Is alles wat ik zeg
5 retweets en 1 vind ik leuk op 1 van de grootste mediums van de wereld. Heftig Fylaxquote:
Ook nog betaald door Soros ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clinton aanhangers die de boel verstieren.
Westerse ophef: 0.
is ook idiootquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een filmpje met haar kop op een strop en een verwijzing naar de KKK heeft weinig met een mening te maken. Is alles wat ik zeg
Dit is oproepen tot geweld, iets waar Wilders voor verdacht wordtquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 retweets en 1 vind ik leuk op 1 van de grootste mediums van de wereld. Heftig Fylax
hear hearquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is oproepen tot geweld, iets waar Wilders voor verdacht wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |