En Toegepaste Psychologie is ook een studie waar je met 50 in een klasje zit net als Journalistiekquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhalen bedenken voor boeken, films. Beetje tekenen en animaties maken. Maar ik vind bijvoorbeeld psychologie ook heel interessant, maar zal dat nooit gaan studeren omdat dat alleen maar gaat om het goed maken van tentamens etc, en dat is kut. Wil gewoon erover leren zonder al die stress en druk erbij.
Ja dat heb ik bijvoorbeeld totaal niet. Als ik niks heb met mensen ben ik gewoon stil en kan ik er niks mee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben sociaal sterk.
Althans, ik kan goed mezelf aanpassen aan een situatie.
Ja en ik wil daar ook helemaal niet in werken, maar gewoon interessant om daarover te leren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Toegepaste Psychologie is ook een studie waar je met 50 in een klasje zit net als Journalistiek
Ik ben het liefst met mn vrouw.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bijvoorbeeld totaal niet. Als ik niks heb met mensen ben ik gewoon stil en kan ik er niks mee.
Ben ook het liefst op mezelf en alleen.
Kost mij teveel energie.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het liefst met mn vrouw.
Maar ik kan bij elke situatie een "toneelstukje" opvoeren.
quote:
Voer je hier ook een act op dan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het liefst ben ik met mn vrouw.
Omdat ik daar mezelf kan zijn.
En dat is niet best.
ik sta daar een 9 voorquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb net even gegoogled en toen kwamen al die nare dingen van M&O weer naar boven
Voor een deel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voer je hier ook een act op dan?
vind je het ook leuk of gaat het je gewoon makkelijk afquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik ben echt supergoed in dat vak
geef ook mensen bijles
Dat kan ik nergensquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Je kan hier toch ook gewoon jezelf zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |