abonnement Unibet Coolblue
pi_166822792
Thanks voor de oppeppende woorden! Ik geniet er inderdaad maar van dat ik me niet meer zo beroerd voel.

Twist: ik ben nu ongeveer 7 weken :)
  dinsdag 22 november 2016 @ 13:05:31 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166822999
Het lijkt me voor de jongens zelf zo leuk, een broer. Samen in de herfstvakantie je playmobile piratenschip in elkaar zetten. Treinbanen door het hele huis maken. Samen vuurwerk afsteken. Samen thuis een drankje doen en daarna gaan stappen. Naar de F1 met papa terwijl mama in een spa ligt (hier kijk ik het meest naar uit 8-)). Geen gedoe met prinsessenjurken of glitters waar je maar kunt kijken. Boodschappen en koffers worden voor je getild, de tent wordt voor je opgezet... Ik zie de lol intussen wel ;).
KuikenGuppy
pi_166823236
Dank voor jullie reacties, doet me erg goed. Het voelt nu ook alsof ik het een beetje kan toelaten.

Sam, wat een nare situatie en een moeilijke keuze. Veel sterkte :*
pi_166823270
Minarosa, ik snap het gevoel wel en zo te lezen een heleboel anderen ook :) Niks geks dus!

Sam jeetje wat lastig. Sterkte en gelukkig zijn er ook hier een heleboel positieve verhalen!
  dinsdag 22 november 2016 @ 14:23:50 #105
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_166824766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 13:05 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me voor de jongens zelf zo leuk, een broer. Samen in de herfstvakantie je playmobile piratenschip in elkaar zetten. Treinbanen door het hele huis maken. Samen vuurwerk afsteken. Samen thuis een drankje doen en daarna gaan stappen. Naar de F1 met papa terwijl mama in een spa ligt (hier kijk ik het meest naar uit 8-)). Geen gedoe met prinsessenjurken of glitters waar je maar kunt kijken. Boodschappen en koffers worden voor je getild, de tent wordt voor je opgezet... Ik zie de lol intussen wel ;).
Die had ik hier ook niet verwacht, ondanks meisje. Maar ach, je groeit er in mee :P

En mss houdt je jongste juist wel van glitters en prinsessenjurken! Je weet het niet he :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_166824901
Minarosa, dat krijgt zn plekje echt wel. :* En voor je gevoelens hoef je je niet te schamen. Je voelt wat je voelt. Goed dat je er open over bent.
pi_166826280
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 13:05 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me voor de jongens zelf zo leuk, een broer. Samen in de herfstvakantie je playmobile piratenschip in elkaar zetten. Treinbanen door het hele huis maken. Samen vuurwerk afsteken. Samen thuis een drankje doen en daarna gaan stappen. Naar de F1 met papa terwijl mama in een spa ligt (hier kijk ik het meest naar uit 8-)). Geen gedoe met prinsessenjurken of glitters waar je maar kunt kijken. Boodschappen en koffers worden voor je getild, de tent wordt voor je opgezet... Ik zie de lol intussen wel ;).
Dit ja, maar dan het idee van een boekje lezen op het strand en de mannen aan het voetballen/zandkastelen bouwen/rennen/iets wat niet lijkt op rustig liggen :+

spoilerverhaal ook hier herkenbaar trouwens! Goed dat je het deelt Mina :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sam, heel veel sterkte, wat een rotsituatie :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 22-11-2016 16:49:07 ]
pi_166826441
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Burdie het volgende:
Ja, jongens trekken vaak naar hun moeder. Ik krijg ook heel vaak bloemen van kuiken (geplukt of gekocht) "omdat mama lief vind" O+.
Als je geluk hebt, doet 'ie dat op z'n 18e nog ;)
Die van mij wel in ieder geval O+
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:25:11 #109
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166826846
Ooh echt jongens O+ inderdaad de bloemen en het zorgzame O+
Mijn drinken schenken ze in, mijn jas en schoenen worden gepakt.
Alles om mama het leven makkelijker te maken *O* want mama is een heldin.

Ik ben heeeel blij met 3 jongens en maar 1 meid :D
pi_166826967
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166826974
Nou, ik weet het allemaal niet zo hoor. Ik kom uit een gezin met vier meisjes en 1 jongen en de vrouwen zijn bij ons echt van het zorgzame, en de bloemen meenemen en alles (oh, ik heb dat wat minder trouwens, mijn oudere zussen zijn dat met name _O- ). Mijn broer was (inmiddels gelukkig wel wat bijgetrokken) een totaal niet zorgzame egotripper. Verder hou ik wel van hem hoor. 8)7 .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:45:54 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166827215
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 15:53 schreef Mineola het volgende:

spoilerverhaal ook hier herkenbaar trouwens! Goed dat je het deelt Mina :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_166827402
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166827538
Even een totaal random tussendoor vraagje; Moet je nog steeds je ziel verkopen en je firstborn opofferen voor de blije doos (en soortgelijken)? Of valt dat tegenwoordig wel mee?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_166827640
Hier bij beide keren geen idee van het geslacht van tevoren. Na de geboorte van dreumes duurde het ook echt een paar minuten voor we ons bedachten dat we nog helemaal niet wisten wat voor geslacht ze had. :D Mijn gevoel zegt dit keer meisje (vorige keer jongetje), maar we zullen het wel zien. Ik hoop overigens op een meisje, maar dat is puur omdat onze meisjesnaam O+ is en onze jongensnaam gewoon wel leuk. :P
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:08:56 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_166827739
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:59 schreef Messina het volgende:
Even een totaal random tussendoor vraagje; Moet je nog steeds je ziel verkopen en je firstborn opofferen voor de blije doos (en soortgelijken)? Of valt dat tegenwoordig wel mee?
nee je wordt alleen een keer gebeld en dan proberen ze je een abonnement aan te smeren. Gewoon nee zeggen ;)
disclaimer
pi_166827777
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee je wordt alleen een keer gebeld en dan proberen ze je een abonnement aan te smeren. Gewoon nee zeggen ;)
Ahhh dat kan ik wel aan *O*
Vroegah kwam er dan zo'n dame in mantelpak je doos afgeven en je allelei shit aansmeren :{
Je raekt an de dinge geweun.
pi_166827801
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 13:05 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me voor de jongens zelf zo leuk, een broer. Samen in de herfstvakantie je playmobile piratenschip in elkaar zetten. Treinbanen door het hele huis maken. Samen vuurwerk afsteken. Samen thuis een drankje doen en daarna gaan stappen. Naar de F1 met papa terwijl mama in een spa ligt (hier kijk ik het meest naar uit 8-)). Geen gedoe met prinsessenjurken of glitters waar je maar kunt kijken. Boodschappen en koffers worden voor je getild, de tent wordt voor je opgezet... Ik zie de lol intussen wel ;).
O+
Wat een heerlijk plaatje.
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:12:57 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_166827813
Ja dat weet ik nog wel van toen mijn moeder zwanger was van mijn broertje idd :')
Gelukkig loont dat niet meer :P
disclaimer
pi_166827865
Misschien moet ik dan ook maar eens van die dozen gaan bestellen. :D
pi_166827963
Ik word echt al een hele tijd dagelijks gebeld door een anoniem nummer, sinds het aanvragen van die dozen. :P maar ik denk dat het wel ophoudt als je een keer opneemt :+
pi_166827981
Bedankt voor de reacties op de knipper, ik ben zooo blij! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166831052
Sam, wat enorm heftig Joh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:04:37 #124
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_166831835
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de geboorte van S, keizersnede, had hij het even moeilijk en werd daardoor niet gelijk bij haar neergelegd. We konden zo snel niet zien of het een jongen of meisje was. We hoorden wel 'ze'. Vriendin snapte het niet want die dacht echt dat we een jongen zouden krijgen.

Toen gelijk maar het geslacht gevraagd en zeiden ze dat het een jongen was. Best grappig om achteraf van vriendin te horen dat ze daar even twijfelde terwijl we het geslacht niet eens wisten haha.
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:10:21 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166831996
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:04 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Bij de geboorte van S, keizersnede, had hij het even moeilijk en werd daardoor niet gelijk bij haar neergelegd. We konden zo snel niet zien of het een jongen of meisje was. We hoorden wel 'ze'. Vriendin snapte het niet want die dacht echt dat we een jongen zouden krijgen.

Toen gelijk maar het geslacht gevraagd en zeiden ze dat het een jongen was. Best grappig om achteraf van vriendin te horen dat ze daar even twijfelde terwijl we het geslacht niet eens wisten haha.
Hoe is het met je vriendin intussen?
KuikenGuppy
pi_166832255
Wat ook nergens op slaat, in mijn hoofd willen alle vrouwen een meisje en alle mannen een jongen. Dus als een vrouw zegt dat ze liever een jongen wil zegt mijn hoofd 'ja dáág'!

Ja, ik weet dat het gelul is :')
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:09:21 #127
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_166833898
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe is het met je vriendin intussen?
Ja goed :). Morgen komt de verloskundige ook langs om de nietjes eruit te halen. Af en toe wat pijn met niezen ofzo maar verder goed. Ze wil morgen even een klein blokje om lopen, een beetje frisse lucht na het binnen zitten/liggen in zowel het ziekenhuis als thuis.

En verder erg wennen met die kleine natuurlijk. Maar ze doet het goed!
pi_166834811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:19 schreef Hilzillah het volgende:
Wat ook nergens op slaat, in mijn hoofd willen alle vrouwen een meisje en alle mannen een jongen. Dus als een vrouw zegt dat ze liever een jongen wil zegt mijn hoofd 'ja dáág'!

Ja, ik weet dat het gelul is :')
Haha, ik voel me ook altijd zo'n rare inderdaad! :D
En man zei van de week dat nog een meisje 'm wel wat leek ("want dat is nu tenminste 'bekend' "), dus samen zijn we nu echt heel raar ;) O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166835443
Ben vanmiddag om 4 uur naar de ok gereden. Bleken wel darmpoorten te zitten ( waardoor er hernia's kunnen onstaan) maar op dat moment geen hernia aanwezig. Wel kan zo'n darmhernia in en uit de knoop gaan in zo'n poort. Ze hebben de poorten dus gesloten en nu erg veel pijn. Hartje van de baby is meteen gecontroleerd op de uitslaapkamer en was helemaal goed.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_166837309
Dat klinkt als voorzichtig goed nieuws Sam? Maar nog wel onzekerheid?
pi_166837723
Hopelijk voel je je snel beter, Sam
Heel veel sterkte!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_166837822
Ai beterschap Sam!

Ik vraag me of of ik niet een paar moedergenen mis of zo. :') Man en ik waren laatst naar de prenatal gegaan maar we vonden het helemaal niet zo boeiend. Verder eigenlijk helemaal niet in babywinkels geweest. Het enige waar ik dan wel weer heel enthousiast over ben is dat ik dinobehang heb. _O-
pi_166841757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:07 schreef Cygne het volgende:
Ai beterschap Sam!

Ik vraag me of of ik niet een paar moedergenen mis of zo. :') Man en ik waren laatst naar de prenatal gegaan maar we vonden het helemaal niet zo boeiend. Verder eigenlijk helemaal niet in babywinkels geweest. Het enige waar ik dan wel weer heel enthousiast over ben is dat ik dinobehang heb. _O-
Prenatal is ook gewoon een hele saaie winkel. Van asten en baby dump vind ik fijner.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_166841832
Klinkt goed Sam. wel haar dat je pijn hebt natuurlijk.

Ik vind babywinkels ook niet echt iets aan.
pi_166841857
Babywinkels vind ik ook saai. Online winkels zijn soms wel leuk!

Gelukkig Sam. Sterkte met de pijn!

Bij Tinos ook alles goed, fijn!

Minarosa fijn dat je het deelt! :) & dat het ook herkenning geeft bij anderen. Ook heel begrijpelijk denk ik inderdaad.

Twist bij mij gaat het ook sneller met het groeien van mn buik. Wat Franny ook zegt; mijn buik lijkt sneller uit te zetten. Nu ben ik 11 weken en ik zie echt al een bobbeltje. De vorige keer pas tussen 17 en 20 weken ofzo, dat je iets begon te zien...
  woensdag 23 november 2016 @ 06:38:20 #136
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_166841889
Fijn dat de kijkoperatie goed ging, Sam. Maar wat vervelend dat je nu zo'n pijn hebt. Is de verwachting wel dat dat snel moet afnemen?

Cygne, ik had de vorige keer toen ik zwanger was van peuter eigenlijk ook geen warme gevoelens bij winkels als Prenatal en Babydump (blijf het ook een rare naam vinden :')). Maar deze keer werd ik al dolenthousiast van de babyafdeling van de Ikea. Maar misschien ligt dat aan de Ikea :P

Missbrunette, wanneer mag jij weer voor een echo?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 23 november 2016 @ 08:56:51 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_166842745
Babywinkels. Ik heb er een allergie voor ontwikkeld :') :@
Dus zo te lezen ben je heel normaal, Cygne O+

Sam, dat klinkt toch beter dan gisterochtend! Hopelijk verloopt het herstel vlot, sterkte!
disclaimer
pi_166842798
Sam, jeetje wat heftig allemaal en die keuze moeten maken :{ ik ben blij voor je dat de operatie goed is verlopen!
Is het risico (de 5%) nu ook direct van de baan? :*
pi_166843507
Meh... net bij de vk geweest en de vorige bevalling besproken. Het advies is zkh met 2e lijn, dat is niet wat ik wilde horen...

Voor de vk's hier,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is verder heel meedenkend hoor en de keuze ligt bij mij. Maar als ik echt thuis wil, of in zkh met vk moeten ze dit blijkbaar op tijd met de gyn bespreken.
pi_166844248
Fazz, ik ben geen verloskundige, maar bij mij heeft het zich herhaald. Bij de eerste 1,5l en bij de 2e 1l.
Idee is nu weer in ziekenhuis onder begeleiding van verloskundigen. Maar ik was voor de eerste al pro ziekenhuis, dat maakt mijn keus simpel.
pi_166844291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Meh... net bij de vk geweest en de vorige bevalling besproken. Het advies is zkh met 2e lijn, dat is niet wat ik wilde horen...

Voor de vk's hier,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is verder heel meedenkend hoor en de keuze ligt bij mij. Maar als ik echt thuis wil, of in zkh met vk moeten ze dit blijkbaar op tijd met de gyn bespreken.
Wat balen dat jullie niet op 1 lijn zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt inderdaad zelf de keuze. Ik ben erg blij om te lezen dat ze ook bereid zijn om jou te volgen daarin!
pi_166844384
Ah kijk, dat verduidelijkt waarom mijn kans op herhaling hoger lijkt. Eenmaal kind geboren, heb ik geen weeen meer.
pi_166844847
Goed om te weten, dank WupWup!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166844989
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Babywinkels. Ik heb er een allergie voor ontwikkeld :') :@
Dus zo te lezen ben je heel normaal, Cygne O+

Sam, dat klinkt toch beter dan gisterochtend! Hopelijk verloopt het herstel vlot, sterkte!
Hahaha gelukkig! :D
Ik zag er allemaal zwangere vrouwen die high van de hormonen allemaal dingen in hun mandje aan het gooien waren. Ik was de hele tijd bang om ontmaskerd te worden. :') _O-
pi_166845102
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:00 schreef Logician2.0 het volgende:
Sam, jeetje wat heftig allemaal en die keuze moeten maken :{ ik ben blij voor je dat de operatie goed is verlopen!
Is het risico (de 5%) nu ook direct van de baan? :*
Ja dat risico is van de baan net ook weer het hartje geluisterd. Wel nog kans op een eventuele vroeggeboorte door baarmoederprikkels maar dat zou meer wat verder in de zwanger schap zijn. Doordat mijn buik nu veel gevoeliger is.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_166845109
Ik loop (liep) door zo'n babywinkel ook met een vaart opzoek naar dat wat nodig is en ben weer weg :D
pi_166845369
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
Ik loop (liep) door zo'n babywinkel ook met een vaart opzoek naar dat wat nodig is en ben weer weg :D
Ja echt he. _O-
Het lijkt ook wel alsof het in zo'n winkel echt al bepaald wordt. Meisjes zijn uitsluitend lief en schattig en jongens moeten stoer zijn. Gelukkig kennen mensen ons goed en hebben we vooral redelijk neutrale cadeautjes gehad tot nu toe. _O-
  Moderator woensdag 23 november 2016 @ 11:49:06 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166845679
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 13:05 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me voor de jongens zelf zo leuk, een broer. Samen in de herfstvakantie je playmobile piratenschip in elkaar zetten. Treinbanen door het hele huis maken. Samen vuurwerk afsteken. Samen thuis een drankje doen en daarna gaan stappen. Naar de F1 met papa terwijl mama in een spa ligt (hier kijk ik het meest naar uit 8-)). Geen gedoe met prinsessenjurken of glitters waar je maar kunt kijken. Boodschappen en koffers worden voor je getild, de tent wordt voor je opgezet... Ik zie de lol intussen wel ;).
Dat het jongens zijn zegt niet alles he :D mijn broer speelde met poppen, zat op ballet en droeg jurkjes. Het is niet standaard maar dat kan ook gebeuren ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166845873
Sterkte Sam!
pi_166845883
Zijn er hier momenteel dames met zwangerschapsdiabetes en ook aan de insuline?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')