gewoon personal space respecterenquote:Op woensdag 23 november 2016 17:30 schreef Rezania het volgende:
Er stappen echt 50 mensen de bus in en alsnog zetten mensen hun tas naast zich neer als ze gaan zitten. Vervolgens kijken ze half verbaasd, half beledigd als iemand vraagt of ze daar kunnen zitten. Mensen toch.
hehehequote:Op woensdag 23 november 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zet m'n tas naast me neer en gebaar dan naar alle leuke binnenkomende jongens dat er bij mij op schoot nog genoeg plaats is.
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 23 november 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zet m'n tas naast me neer en gebaar dan naar alle leuke binnenkomende jongens dat er bij mij op schoot nog genoeg plaats is.
Dan ga je maar lekker fietsen, sneeuwvlokje van me.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon personal space respecteren
jekentmeniet dus nergens bang voorquote:Op woensdag 23 november 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop Mortaxx een keer te treffen in een vrijwel lege treincoupe in een vierzitter. Dan ga ik heel awkward naast hem zitten, beetje half tegen hem aan.
Vanaf nu af aan gaat Kaas heel awkward naast iedere knappe jongen die in zijn eentje in een vierzit zit zitten.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jekentmeniet dus nergens bang voor
en sws staat m'n tas altijd naast mequote:Op woensdag 23 november 2016 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf nu af aan gaat Kaas heel awkward naast iedere knappe jongen die in zijn eentje in een vierzit zit zitten.
Autist.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en sws staat m'n tas altijd naast me
Je geeft nu belangrijke informatie wegquote:Op woensdag 23 november 2016 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en sws staat m'n tas altijd naast me
Oh shitquote:Op woensdag 23 november 2016 18:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je geeft nu belangrijke informatie weg
Paxcon heeft ervaringquote:Op woensdag 23 november 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon jezelf op tinder presenteren als 18-jarige chick met thigh gap, bikini bridge en lower back dimples. Dan heb je zo beet.
quote:Op woensdag 23 november 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon jezelf op tinder presenteren als 18-jarige chick met thigh gap, bikini bridge en lower back dimples. Dan heb je zo beet.
je moet zo ook blijven inwisselenquote:Op woensdag 23 november 2016 18:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blijft die haar hele leven 18 dan?
Vind ik een prima plan.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf nu af aan gaat Kaas heel awkward naast iedere knappe jongen die in zijn eentje in een vierzit zit zitten.
Uitstekend idee. Daar gewoon dagje mee door Den Haag wandelen en ik word ongetwijfeld aangesproken.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe hij daar praat. Als ik de verhalen moet geloven heeft hij veel succes op tinder.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Daar gewoon dagje mee door Den Haag wandelen en ik word ongetwijfeld aangesproken.
Ga dan wel eerst een beetje flirten, uit interesse in hoe Mortxx op Tinder praat in vergelijking met hier.
quote:Op woensdag 23 november 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Daar gewoon dagje mee door Den Haag wandelen en ik word ongetwijfeld aangesproken.
Ga dan wel eerst een beetje flirten, uit interesse in hoe Mortxx op Tinder praat in vergelijking met hier.
Als jullie nu gaan samenwerken dan is het zo geluktquote:Op woensdag 23 november 2016 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe hij daar praat. Als ik de verhalen moet geloven heeft hij veel succes op tinder.
Alsof jij niet allang een fake account hebt hierquote:Op woensdag 23 november 2016 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe hij daar praat. Als ik de verhalen moet geloven heeft hij veel succes op tinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |