abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2016 @ 14:02:29 #41
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166800363
quote:
14s.gif
Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:

Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!

Je ziet ook aan Jan-Arie van der Heijden. Die werd veel uitgefloten en nu maakt hij drie keer een schaar op het middenveld en is hij ineens Jan Scharie... De nieuwe cultheld. Dat is het voetbal. Je moet het echt relativeren.

Jan Scharie _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166800447
Goed interview, lekker kort.
Ben nou wel nieuwsgierig naar dat filmpje van hem en z'n Suzuki _O-
blablablabla
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 14:15:44 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166800633
quote:
7s.gif
Op maandag 21 november 2016 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

3 -0 winnen van een tegenstander die extreem verdedigend speelt is op alle fronten prima.
Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.

Maar misschien betekent "prima" wel gewoon dat er naar de mogelijkheden werd gevoetbald.
Dat Nelom een paar keer per wedstrijd een wegtrekkertje heeft bijvoorbeeld, kan ie waarschijnlijk niks aan doen. Waarom hij dan opgesteld word is dan wél weer de vraag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_166800757
http://www.ad.nl/offside/(...)kerde-fans~a794e908/

Zoontje Larsson moet shirt afgeven aan doorgesnoven randdebielen. Gozer scoort in tweede helft de 1-0 (wat genoeg was voor lijfsbehoud) maar tegenstander weet toch nog om te buigen, en daarna blijft ie als enige speler dus staan voor de supporters.

Wat een totaal idioten joh, een 19 jarig ventje ff omduwen nadat je als een stel gekken zijn shirt hebt uitgetrokken.
pi_166800840
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.

Maar misschien betekent "prima" wel gewoon dat er naar de mogelijkheden werd gevoetbald.
Dat Nelom een paar keer per wedstrijd een wegtrekkertje heeft bijvoorbeeld, kan ie waarschijnlijk niks aan doen. Waarom hij dan opgesteld word is dan wél weer de vraag.
Denk niet dat iemand daar serieus in gelooft dus dat is het streven dan ook niet :P .

PEC deed z'n best niet eens om ook maar één moment aan te vallen, speel daar maar eens doorheen met onze beperkte kwaliteiten :') .

Je loopt wel weer 2 uit op PSV dus prima toch? Straks ben je KEA tijd kwijt dus ga je nog genoeg punten verspelen.
blablablabla
  maandag 21 november 2016 @ 14:28:51 #46
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_166800844
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
http://www.ad.nl/offside/(...)kerde-fans~a794e908/

Zoontje Larsson moet shirt afgeven aan doorgesnoven randdebielen. Gozer scoort in tweede helft de 1-0 (wat genoeg was voor lijfsbehoud) maar tegenstander weet toch nog om te buigen, en daarna blijft ie als enige speler dus staan voor de supporters.

Wat een totaal idioten joh, een 19 jarig ventje ff omduwen nadat je als een stel gekken zijn shirt hebt uitgetrokken.
Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.
pi_166800862
quote:
14s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.
Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.
pi_166801087
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.
Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?
BFF met GGMM
pi_166801159
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?
Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.
pi_166801767
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.
Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.

Ik zou eerder mijn geld zetten op Alexander Isak van AIK. Maar goed, volgens mij hebben we überhaupt geen scouting. Al is er best wat gekomen uit Zweden, de laatste tijd.
pi_166801816
Ex-Feyenoordspeler John Owoeri is trouwens topscorer geworden daar :D.
pi_166802385
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 15:16 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.

Ik zou eerder mijn geld zetten op Alexander Isak van AIK. Maar goed, volgens mij hebben we überhaupt geen scouting.
Jorgensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166802686
No player has provided more assists this Eredivisie season than @Feyenoord's Jens Toornstra. Creator.-6
pi_166804741
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
No player has provided more assists this Eredivisie season than @Feyenoord's Jens Toornstra. Creator.-6
Jensgod.
pi_166805388
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
Goed interview, lekker kort.
Ben nou wel nieuwsgierig naar dat filmpje van hem en z'n Suzuki _O-
Niet heel spannend hoor.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jens Toornstra, hoe het begon bij ADO - Uit het Vak W-archief (feb 2010) - Westonline.nl
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_166807068
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 18:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Niet heel spannend hoor.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jens Toornstra, hoe het begon bij ADO - Uit het Vak W-archief (feb 2010) - Westonline.nl
Die kerel op 2:52 zal wel balen dan.
pi_166807528
Nieuwe trainingsaccommodatie op Hillesluis.

Geen vierbaansweg meer hoeven oversteken. Topsportklimaat.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_166807763
Wat een fijne gozer lijkt die Toornstra te zijn zo.
pi_166814768
quote:
7s.gif
Op maandag 21 november 2016 19:37 schreef nostra het volgende:
Nieuwe trainingsaccommodatie op Hillesluis.

Geen vierbaansweg meer hoeven oversteken. Topsportklimaat.

Feyenello. _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_166814932
quote:
0s.gif
Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
net als ziyech
pi_166815116
menchester ga eraan
pi_166815741
quote:
14s.gif
Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:

Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima gozer
Feyenoord Rotterdam
pi_166819684
Haha de Europa League winnen. Jens is nog dommer dan hij eruitziet.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:27:01 #64
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166821359
quote:
‘Feyenoord en Fenerbahçe staan op het punt om transfer af te ronden’

Feyenoord en Fenerbahçe zijn dit seizoen opponenten in de Europa League, maar doen volgens Habertürk achter de schermen zaken met elkaar. Een transfer van buitenspeler Bilal Basacikoglu naar de Turkse grootmacht is 'heel dichtbij', stelt de nieuwszender, al worden verder geen details prijsgegeven over de deal.

Het is bijvoorbeeld niet bekend hoeveel de club van Dick Advocaat over heeft voor de 21-jarige aanvaller, maar het lijkt logisch dat Feyenoord een verlies moet accepteren bij een eventuele transfer. Basacikoglu kwam in de zomer van 2014 over van sc Heerenveen en heeft de hoge verwachtingen zelden kunnen waarmaken. Feyenoord telde destijds 3,5 miljoen euro neer en legde de aanwinst vast tot medio 2018.

Eind september deed Basacikoglu nog een halfuur mee in Istanbul tijdens het Europa League-duel met Fenerbahçe. Eerder deze maand vertelde de Turkse jongeling het 'helemaal niet verkeerd' te vinden om nog jaren in De Kuip te blijven spelen. "Maar misschien kan ik naar een club in Spanje. Villarreal of Sevilla spreekt me wel aan. En als ik daar presteer, wie weet komt er dan een club als Arsenal. Engeland en Duitsland vind ik mooie competities", droomde hij hardop in Hand in Hand.
pi_166821760
quote:
0s.gif
Op dinsdag 22 november 2016 11:27 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Schept ruimte voor een nieuwe buitenspeler die er wat meer van kan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_166821788
Dat schot van El Ahmadi is mij ook een raadsel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Amazing Goal Karim El Ahmadi | Feyenoord 2 - 0 Sevilla
pi_166821813
Turkse media :')

Trap er niet in!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166821887
Goede TT wel
pi_166822226
quote:
0s.gif

[..]

Dat bericht circuleerde in de zomerstop toch ook al?
Al zou het me niet verbazen dat er geflirt is, wedstrijd in Turkije speelde hij weliswaar niet bijzonder maar wel met overdreven veel inzet.
blablablabla
  dinsdag 22 november 2016 @ 14:28:57 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166824888
quote:
0s.gif

[..]

Ik denk dat we wel in de buurt van het aankoopbedrag kunnen terugkrijgen, al maakt dat de oorspronkelijke transfer niet echt goed. Er lopen wel een paar leuke buitenspelers rond bij AZ en Heerenveen, maar dan zal 3,5 miljoen niet meer genoeg zijn vrees ik.

quote:
1s.gif
Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat bericht circuleerde in de zomerstop toch ook al?
Al zou het me niet verbazen dat er geflirt is, wedstrijd in Turkije speelde hij weliswaar niet bijzonder maar wel met overdreven veel inzet.
Ging het toen niet om Galatasaray?
pi_166825101
quote:
0s.gif
Op dinsdag 22 november 2016 14:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel in de buurt van het aankoopbedrag kunnen terugkrijgen, al maakt dat de oorspronkelijke transfer niet echt goed. Er lopen wel een paar leuke buitenspelers rond bij AZ en Heerenveen, maar dan zal 3,5 miljoen niet meer genoeg zijn vrees ik.

[..]

Ging het toen niet om Galatasaray?
Trabzonspor.
Maar wat Caland zegt niet serieus te nemen. Turkse sportmedia heeft niveau Story.
blablablabla
  dinsdag 22 november 2016 @ 14:40:22 #72
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166825143
quote:
1s.gif
Op dinsdag 22 november 2016 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Trabzonspor.
Maar wat Caland zegt niet serieus te nemen. Turkse sportmedia heeft niveau Story.
Helaas wel.
pi_166830785
SPOILER2 links
Dus, welke Fokker is dit?
pi_166831615
Jongens gedragen jullie je allemaal in Manchester? De gehele toekomst van Feyenoord hangt hier vanaf. Gudde is langer bezig met deze wedstrijd dan met het stadiondossier, als er maar niets gebeurt! Want oh oh anders spelen we 150 jaar geen Europees voetbal! Dus allemaal netjes je speciale polsbandje om en twee aan twee lopen!

ps: ohja Legia kreeg weer een flut straf na het zoveelste incident
#12 is not for sale!
pi_166831688
quote:
0s.gif
Op dinsdag 22 november 2016 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Jongens gedragen jullie je allemaal in Manchester? De gehele toekomst van Feyenoord hangt hier vanaf. Gudde is langer bezig met deze wedstrijd dan met het stadiondossier, als er maar niets gebeurt! Want oh oh anders spelen we 150 jaar geen Europees voetbal! Dus allemaal netjes je speciale polsbandje om en twee aan twee lopen!

ps: ohja Legia kreeg weer een flut straf na het zoveelste incident
Vrijdagochtend staat er daar alleen nog een grote gele M overeind _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:09:16 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166831958
quote:
0s.gif

[..]

Strik eromheen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166835433
quote:
0s.gif
Op dinsdag 22 november 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:
SPOILER2 links
Dus, welke Fokker is dit?
Helpmefok
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 22:36:32 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166836719
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 22:42:36 #79
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_166836881
ondertussen gebeurt er niks en heeft iedereen het over die geweldige sfeer van de uitwedstrijd.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_166837419
Mooie op, chapeau
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop