Bedankt!quote:Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:
Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.quote:Op maandag 21 november 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
3 -0 winnen van een tegenstander die extreem verdedigend speelt is op alle fronten prima.
Denk niet dat iemand daar serieus in gelooft dus dat is het streven dan ook nietquote:Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.
Maar misschien betekent "prima" wel gewoon dat er naar de mogelijkheden werd gevoetbald.
Dat Nelom een paar keer per wedstrijd een wegtrekkertje heeft bijvoorbeeld, kan ie waarschijnlijk niks aan doen. Waarom hij dan opgesteld word is dan wél weer de vraag.
Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.quote:Op maandag 21 november 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
http://www.ad.nl/offside/(...)kerde-fans~a794e908/
Zoontje Larsson moet shirt afgeven aan doorgesnoven randdebielen. Gozer scoort in tweede helft de 1-0 (wat genoeg was voor lijfsbehoud) maar tegenstander weet toch nog om te buigen, en daarna blijft ie als enige speler dus staan voor de supporters.
Wat een totaal idioten joh, een 19 jarig ventje ff omduwen nadat je als een stel gekken zijn shirt hebt uitgetrokken.
Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2016 14:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.
Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?quote:Op maandag 21 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.
Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.quote:Op maandag 21 november 2016 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?
Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.quote:Op maandag 21 november 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.
Jorgensen.quote:Op maandag 21 november 2016 15:16 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.
Ik zou eerder mijn geld zetten op Alexander Isak van AIK. Maar goed, volgens mij hebben we überhaupt geen scouting.
Jensgod.quote:Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
No player has provided more assists this Eredivisie season than @Feyenoord's Jens Toornstra. Creator.-6
Niet heel spannend hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
Goed interview, lekker kort.
Ben nou wel nieuwsgierig naar dat filmpje van hem en z'n Suzuki
Die kerel op 2:52 zal wel balen dan.quote:Op maandag 21 november 2016 18:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Niet heel spannend hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jens Toornstra, hoe het begon bij ADO - Uit het Vak W-archief (feb 2010) - Westonline.nl
Feyenello.quote:Op maandag 21 november 2016 19:37 schreef nostra het volgende:
Nieuwe trainingsaccommodatie op Hillesluis.
Geen vierbaansweg meer hoeven oversteken. Topsportklimaat.
net als ziyechquote:Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
No player has provided more assists this Eredivisie season than @Feyenoord's Jens Toornstra. Creator.-6
Prima gozerquote:Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:
Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:‘Feyenoord en Fenerbahçe staan op het punt om transfer af te ronden’
Feyenoord en Fenerbahçe zijn dit seizoen opponenten in de Europa League, maar doen volgens Habertürk achter de schermen zaken met elkaar. Een transfer van buitenspeler Bilal Basacikoglu naar de Turkse grootmacht is 'heel dichtbij', stelt de nieuwszender, al worden verder geen details prijsgegeven over de deal.
Het is bijvoorbeeld niet bekend hoeveel de club van Dick Advocaat over heeft voor de 21-jarige aanvaller, maar het lijkt logisch dat Feyenoord een verlies moet accepteren bij een eventuele transfer. Basacikoglu kwam in de zomer van 2014 over van sc Heerenveen en heeft de hoge verwachtingen zelden kunnen waarmaken. Feyenoord telde destijds 3,5 miljoen euro neer en legde de aanwinst vast tot medio 2018.
Eind september deed Basacikoglu nog een halfuur mee in Istanbul tijdens het Europa League-duel met Fenerbahçe. Eerder deze maand vertelde de Turkse jongeling het 'helemaal niet verkeerd' te vinden om nog jaren in De Kuip te blijven spelen. "Maar misschien kan ik naar een club in Spanje. Villarreal of Sevilla spreekt me wel aan. En als ik daar presteer, wie weet komt er dan een club als Arsenal. Engeland en Duitsland vind ik mooie competities", droomde hij hardop in Hand in Hand.
Ben benieuwd. Schept ruimte voor een nieuwe buitenspeler die er wat meer van kan.quote:
Dat bericht circuleerde in de zomerstop toch ook al?quote:
Ik denk dat we wel in de buurt van het aankoopbedrag kunnen terugkrijgen, al maakt dat de oorspronkelijke transfer niet echt goed. Er lopen wel een paar leuke buitenspelers rond bij AZ en Heerenveen, maar dan zal 3,5 miljoen niet meer genoeg zijn vrees ik.quote:
Ging het toen niet om Galatasaray?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bericht circuleerde in de zomerstop toch ook al?
Al zou het me niet verbazen dat er geflirt is, wedstrijd in Turkije speelde hij weliswaar niet bijzonder maar wel met overdreven veel inzet.
Trabzonspor.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel in de buurt van het aankoopbedrag kunnen terugkrijgen, al maakt dat de oorspronkelijke transfer niet echt goed. Er lopen wel een paar leuke buitenspelers rond bij AZ en Heerenveen, maar dan zal 3,5 miljoen niet meer genoeg zijn vrees ik.
[..]
Ging het toen niet om Galatasaray?
Helaas wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Trabzonspor.
Maar wat Caland zegt niet serieus te nemen. Turkse sportmedia heeft niveau Story.
Dus, welke Fokker is dit?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdagochtend staat er daar alleen nog een grote gele M overeindquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Jongens gedragen jullie je allemaal in Manchester? De gehele toekomst van Feyenoord hangt hier vanaf. Gudde is langer bezig met deze wedstrijd dan met het stadiondossier, als er maar niets gebeurt! Want oh oh anders spelen we 150 jaar geen Europees voetbal! Dus allemaal netjes je speciale polsbandje om en twee aan twee lopen!
ps: ohja Legia kreeg weer een flut straf na het zoveelste incident
Strik eromheen.quote:
Helpmefokquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:Dus, welke Fokker is dit?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop